فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : دلبستگی برای شما افتاده است و فردى شما را زياد دوست دارد و خواهان شماست اگر متاهل هستید همسرتان است و این احساس شما را از یک استرس و نگرانی عشقی خارج می کند . دیدارها و گفتگوهای عشقی زیادی دارید که از دیدن این فرد که دوست دارید شادی زیادی دارید و یک جایی با هم میروید که بگو و بخند زیادی هم می کنید و به شما خوش می گذرد و یک سری از دلتنگی های شما برطرف می شود.

 دو تا پیروزی پشت سرهم دارید و این پیروزی ها به خاطر خبرهای خوب و خوشی است که دریافت می کنید. تهمت به شما می زنند که از این تهمت خیلی حرص می خورید ولی اصلا اهمیت ندهید و آن شخص را واگذار به خداوند بزرگ کنید تاوانش را پس می دهد هر کسی که باشد. اگر در اسم يا فامیل شما حرف (س) يا حرف (ش) دارد بستگى داريد ، كارهاى خير زياد انجام دهيد و يا از سايت ما فايل مجرب رفع بستگى را تهيه كنيد  (کلیک کنید) كه بسيار برايتان گره گشا خواهد بود و شما را از اين بستگى رها مى كند.

 یک سری اختلاف دارید که این اختلاف و بحث با هر کسی که هست بیهوده است و فقط شما را کلافه می کند هر چی کوتاه بیایید بهتر است. پايش بيفتد بسيار لجباز هستید ولى این لجبازیها فایده اى ندارد. اگر با شریک احساسی تان لجبازی می کنید مراقب رفتار و كارهايتان باشید چون اينگونه دل شریک احساسی تان را مى رنجانید و رابطه تان را خراب مى كنيد. دست به خیر هستید و درون خيلى خوبی دارید فقط ظاهرتان جدى است پس خودتان را مثل درونتان کنید و ظاهر و باطن یکی باشید. 

بيشتر لبخند بر لب داشته باشيد چون مهربان و رئوف هستید ولی جدى به نظر می رسید. پیشرفت دارید در كار يا زندگى یا درس ، و این پیشرفت روی در آمد شغلی و کاری شما تاثیر گذار است و در آمد شما افزایش پیدا می کند. دورهمی دارید با یک سری از دوستان قدیمی که از دیدن این افراد خوشحال می شوید و يك گپ چند ساعته با هم دارید که مرور خاطرات گذشته برای شما لذت بخش است. اگر حرف (م) در نام داريد يك دلخوری برای شما پیش می آید که این دلخوری طولانی است و زمان می برد تا رفع شود. از هر کس که هست چند تا پول به دست شما می رسد که با این پولها یک پس انداز خوب دارید شاید یک سرمایه گذاری با این پول بکنید که سودمند است.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

 صبرتان خوب است اما اگر طاقت تان كم شود زود جوش هستید و سخت مى شود كه منترل بر خودتان داشته باشيد. در این روزها احتمال اينكه در این شرایط قرار بگیرید زياد است با آگاهى بر اين موضوع سعى كنيد خودتان را بيشتر كنترل كنيد. اگر متاهل هستید همسر خوبی دارید ولی کارهایی انجام می دهید كه بعد خودتان پشیمان می شوید و افسوس می خورید. سر دردهای شدید دارید حتما به دکتر مراجعه کنید چون اذيتتان مى كند و نبايد بى جهت اين درد را تحمل كنيد .

 اگر آقا هستید خانواده دوست و همسر دوست هستید و یک کاری برای خانواده انجام می دهید که کل خانواده از این حرکت شما خوشحال می شوند. یک سری از افراد به یک قطع رابطه فکر می کنند و می خواهید فردی را از زندگیتان کنار بگذارید و پوچ کنید. اگر قصدش را دارید خوب است و به نفعتان است فقط عجله نکنید و به مرور این رابطه را پوچ کنید. از یک فرد كه در اسمش حرف (ف) يا (هـ) دارد تا ۲ وعده دیگر خبری مهم دریافت می کنید که باورتان نمی شود و از شنیدن این خبر با این حرف خیلی جا می خورید و هیجان زده می شوید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد