فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : اگر در اسم يا فاميل شما حرف (م) دارد يك شادى از ته دل داريد كه به زودى برايتان اتفاق خواهد افتاد و مدتها بود كه به همچين چيزى نياز داشتيد ، خدا را بر سر اين موضوع بيشتر ستايش كنيد كه به شما توجه ويژه اى داشته و دارد. یک سری از افراد در این ماه به یک ذکر متوسل شده اند که حاجت رو مى شوند و در بسته اى به روی شما با این ذکر باز خواهد شد که خواست و يارى خداوند است. اگر وسیله نقلیه دارید یک هزینه روی دست شما می گذارد شاید از جلوبندی ماشین باشد یا فنی باشد به هرحال یک هزینه در این رابطه دارید. چند قطره اشک می ریزید که به خاطر دلتنگی است و دلتان گرفته است.

 یک پیشنهاد دارید که این پیشنهاد چه کاری باشد و چه احساسی و عشقی و چه ازدواجی باشد پیشنهاد خوبی است و قبول آن مبارك و خیر است و البته بستگی به خودتان دارد. با فردی در حال حاضر قهر و یا کدورت یا دلخوری دارید که پشت شما به هم است و با هم کدورت دارید ولی دوباره آشتی دارید و به هم رو می کنید و ارتباط شما برقرار می شود البته این کار همیشه شماست و زیاد این قهر و آشتی را داشته اید و همینطوری هم ادامه خواهد داشت. 

بعضی از متولدین این ماه فردی از دست شما دلخورى دارد يا دل شكسته شده بروید و از دلش دربیاورید تا حالش خوب شود و  خودتان هم آرامش داشته باشيد و خيالتان راحت شود. چند تا مشكل مالی در این روزها دارید و از لحاظ مالی چه کنم چه کنم زیاد دارید. زمان می برد تا حل بشود اما حل می شود. اگر دنبال پول يا واه هستيد، كمى دوندگی دارید ولی این پول برای شما می آيد شايد يك طلب مالی باشد ولی به دست شما می رسد شاید دوندگی هم كنيد به هر حال راه این پول باز است و یک سری از بن بستهای شما با این پول رفع می شود. اگر مجرد هستید و آقا هستید خواهان زیادی دارید و افراد زیادی خواهان شما هستند ولی خودتان اعتنایی به این افراد نمی کنید ولی چشم این افراد دنبال شماست و جلوی شما جلب توجه مى كنند و می خواهند با رفتارهايشان توجه شما را جلب کنند.

 روز ۲۷ این ماه روز خوبی برای شماست و یک خوشحالی دارید.يا خبرى خوب دارید یا جایی هستید که خوشحال هستید به هر حال این روز خوب خواهد بود.فردى خوش قلب و مهربان هستند ولی کسی قدر شما را نمى داند و همه به شما زور می گويند و شما را کلافه می کنند. برخى متولدين سفری دارید که حرفش را می زنید و می خواهید بروید و می روید و در این سفر با دوستان قدیمی ملاقات دارید که از دیدن این افراد شاد می شوید و بگو و بخند زیادی هم دارید و شاید یک سری خاطرات برای شما مرور شود. اگر سوار موتور يا دوچرخه می شوید خطرى از سرتان رد می شود ، صدقه بدهید. 

این خطر از چشم و نظر است. یک سری از افراد اين ماه یک دلخوری از يك مریم نام دارید که این دلخوری روی دلتان مى ماند و در پى تلافى اش خواهيد بود. بسيارى از مجردين این ماه خواستگاری دارند که این خواستگار با این پیشنهاد ازدواج شاید برای مدتی فکرتان را درگیر می کند و قبول این پیشنهاد به خودتان بستگی دارد ولی اگر قبول کنید با این فرد آینده خوبی دارید و خوشبخت می شوید فقط باید خودتان بخواهید چون این فرد ذات پاک و خوبى دارد. اگر به شخصى خاص متوسل شده اید حاجت می گيريد اگر هم متوسل نشده اید متوسل شوید حاجت روا می شوید.

 یک فردی كه در اسم يا فاميل خود حرف (ن) دارد به شما خبر خوش می دهد و از این فرد خبر خوشی برای شما در راه است. خستگى روحی زيادى دارید و سر این مشکلات خوابهای آشفته می بینید و این خوابها از فکر و خیال است. اگر فردی در زندگی شماست به زودی همدیگر را خواهید دید و چند تا دیدار و ملاقات پرخاطره با این فرد دارید و بگو و بخندهای زیادی می کنید که دیدن این فرد شما را آرام می کند و اگر ناراحتی يا دلخوری بین شما بوده است با این ملاقاتها رفع می شود و سوء تفاهم پوچ میشود.

یک میت انتظارتان را می کشد سرخاک این میت بروید و خیرات بدهید این میت دور از حالا شما را دوست داشته است شاید پدر و مادرتان باشند سر خاكشان بروید و از این عزيزان بخواهید دعاگویتان باشند. اگر سردرد دارید و گاه گاه و شدید است حتما به دکتر مراجعه کنید و این درد را سعی کنید درمان کنید چون این درد شديدتر و شدیدتر می شود.

مربع اعظم برای افزایش قدرت و محبوبیت (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد