فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین بهمن

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن : حرف زیاد پشت سر شماست چه بد و چه خوب به هرحال پشت سر شما حرف زیاد است ولی اگر به گوش شما رسید اصلا اهمیت ندهید ،چون اگر ناراحت شديد ، حرص و جوش می خورید و اعصابتان خرد مى شود پس سکوت کنید بهتر است. یک سری از افراد اين ماه نگرانی های مالی زیادی دارند و در استرس های مالی زیادی هستند ولی آرام آرام این مشکلات مالی حل می شود و نیاز به زمان دارد تا درست شود،اما مى شود و دوباره آرامش مالی به شما برمیگردد. 

در هر زمینه که هست پشت کار و اراده خوبی دارید و دنبال هر کاری را که می گیرید به هدفتان می رسید و موفق می شوید. اگر آقا هستید و مجرد هستید و قصد شروع جدیدی را دارید با کسی که دوستش دارید حتما دنبال این کار را بگیرید صد درصد درست می شود و به خواسته تان می رسید و این شروع درست می شود فقط یک عده در این راه موش مى دوانند ولی به جایی نمی رسند ودست خالی هستند.برخى از متولدين خبر فوت دور دارید که از این خبر فوت ناراحت می شوید و برای عرض تسلیت می روید اما اگر نرويد هم اتفاقى نمى افتد و سلامتتان را بهتر حفظ مى كنيد.برخى از متولدين یک سفر طولانی دارید شاید این سفر به دو هفته کشیده بشود و راهى این مسافرت مى شويد و دورهمى زیادی در این سفر دارید و با فاميل و بستگان ملاقات داريد و خاطرات خوش خواهید داشت. اگر متأهل هستید چند تا جر و بحث باهمسرتان در این روزها داريد که در این بحث ها به جایی نمی رسید فقط دلخورى و ناراحتی برای هر دوی شما دارد. دست شما بی نمک است و افراد بی چشم و رو که شماراناراحت می کنند زياد دور وبرتان هستند ولی سعی کنید از این افراد بی معرفت فاصله بگیرید و دور باشید كه به نفع شماست. 

اگر قصد کنار گذاشتن فردی را از زندگیتان دارید که از لحاظ احساسی به این فرد علاقه مند هستید فعلا دست نگه دارید و عجله نکنید چون در این تصمیم مردد هستيد و فعلا انجام ندهید بهتر است امکان دارد پشیمان شوید. بن بست های زیادی دارید و در چند تا چه كنم چه کنم  هستيد و بیشتر این مشکلات مالی یا کاری است. اگر به فکر خرید یا فروش ملک هستید یا اجاره ، هر کار ملکی که هست در این مسیر معامله اى با كمى درسر داريد ولى هر کار ملکی که قرار است انجام بدهید را انجام می دهید و باید صبور باشید تا کم کم درست شود و اين موانعى که سر راه این مشکلات هست برطرف شود حتی اگر مالی باشد حل مى شود فقط نیاز به حوصله و صبوری دارد. 

با يك مسافر که از راه دور می آيد يا شهرستان يا خارج از ایران دیدار و گفتگو دارید و این دیدار و گفتگو چه کاری باشد و چه فامیلی باشد مثبت است و به نتایج خوبی در این گفتگوها می رسید.اگر در اسم خود حرف (د) داريد خبر هاى خوبى را دريافت مى كنيد در ضمن اين ماه را بى رعايتى نكنيد زيرا احتمال سرماخوردگى داريد.شما فردى خوش قلب و مهربان هستید ولی دست شما بی نمک است و به هر کس که محبت می کنید بدی می بینید. برخى متولدين سفری خارج از ایران دارید که رفتن و برگشت است شاید در اوایل سال جدید باشد ولی این سفر برای شما سودمند است چه تفریحی باشد و چه کاری باشد حتما برويد .

 تعريف خوبى شما را زياد می کنند و خواهان و طرفدار زیاد دارید و همه واقعا شما را دوست دارند. جابجا می شوید و اين جابجایی در هر رابطه که هست خوب است و به یک سری از اهدافتان می رسید. یک ضربه يا يك شکست عاطفی يا مالى يا روحى داشتید که گاه گاه ياد ايت ضربه شما را ناراحت می كند و يك بغض در گلویتان می افتد. اگر مجرد هستيد با فردی که دوستش دارید و شریک احساسی شماست ديدارها و گفتگوهای زیادی دارید و در این ديدار ها به يك سرى از چيزهايى که می خواهید می رسید و خوشحالی زیادی در این راه داريد.

اگر به عشق و علاقه کسی شک دارید این علاقه هست فقط این فرد غدى است و مغرور است. اگر مهسا نام هستید يك گشايش در زندگى شخصى داريد و اگر هم وسيله نقليه داريد و رانندگى مى كنيد اين ماه احتياط كنيد. اغلب متولدين در عشق فردى موفق هستید و هر کس را که می خواهید به سمت خودتان بیاورید مى توانيد موفق شوید. خیلی مطیع هستید و این مطیع بودن شماست که این همه خواهان دارید و همه دوستتان دارند. چند تا هدیه دریافت می کنید که به هر دلیل که هديه مى گیرید این هدیه ها را دوست دارید و خوشحال می شوید. اگر مشکل اداری يا قانونی داريد يا درگير کار قانونی هستید خیلی استرس در این راه داريد ولى صددرصد این کار اداری به نفع شما درست می شود فقط كمى وقفه دارد اما حل می شود.

فرمول کائناتی بخت گشایی و جذب خواستگار (کلیک کنید)

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد