فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: دلبستگی دارید چه متاهل هستید و چه مجرد هستيد شريك احساسى شما خواهان شماست و شما را واقعا دوست دارد ولی خودتان خبر ندارید اما بدانید که این فرد خواهان شماست و به شما علاقه زیادی دارد شايد بحث و مشاجره هم با هم زیاد داشته باشید ولی باز شما را دوست دارد.

 اگر در اسم خود حرف (الف) داريد خیلی دارد و بيداد در این روز ها داريد و عصبانی هستید ولی سعی کنید خودتان را کنترل کنید و در رفتارتان یک تجدید نظر کنید چون دارید اطرافیان را از خودتان دور می کنید و می رنجانید در این شرایط در فضايى كه بهم تان مى ريزد نمانيد و دور شويد و این عصبانیت را از شما دور می کند اين شرايط ممکن است از چشم و نظر و نحسی باشد و بیخودی گریه کنید و بغض کنید اما نگرانش نباشيد خستگى اين روزها عامل اصلى اين موضوع است، باید یک مسافرت بروید تا جسم و روحتان به آرامش برسد خیلی خسته هستید و این خستگی شما را کلافه و عصبی می کند.

چند تا تغییر در وسایل زندگی یا کارتان دارید که این تغییر خوب است یا تعویض وسایل زندگی تان است. حرف زیاد پشت سر شماست و اطرافیان از روی حسادت پشت سر شما حرف می زنند ولی اگر به گوشتان رسيد اصلا اهميت ندهید و بی خیال این حرفها باشید. در این روزها برای روزهای بعدتان برنامه ریزی می کنید ولی هر برنامه این دارید چه مالی چه کاری و چه برای زندگی باشد برنامه های شما جفت و جور می شوند ولی استرس زیادی بابت این برنامه ها داريد که بی مورد است.

مجرد های این ماه دیدارهای احساسی و عشقی زیادی دارند که در این دیدارها شيطنت زیادی می کنید و بگو و بخندهای زیادی می کنید و به این خاطر،خاطرات خوبی بین شما می ماند و روزهای خوشی را سپری می کنید. همیشه لطف خداوند شامل حال شماست و شكر گزار خداوند باشید و سپاس خداوند را زياد بگوييد و سعى كنيد در اين ماه بيشتر عبادتش كنيد.

 چند تا بن بست پولی دارید ولی با آمدن یک پول دست شما باز می شود و بيشتر مشکلات مالی که در حال حاضر دارید برطرف می شود و تمام بدهى ها و قسط هاى شما پرداخت میشود و اسباب خنده و شادی شما می شود و از استرس های مالی که دارید بیرون می آیید. اگر با شخصی يا خانواده ای دلخوری دارید یا قهر هستید و رابطه تان قطع شده است این رابطه در روزهای آینده وصل می شود و آشتی دارید و اين دلخوری ها و کدورت ها رفع می شود شايد حرف و سخن و بحث هم در این آشتی باشد ولی حرفها رو میشود و کدورت پوچ میشود.

 مجردین یک خواستگار یا یک پیشنهاد رابطه دارند که فکرشان برای یک مدت درگیر می شود و در قبول این پیشنهاد سر دو راهى قرار می گیرید و سبک و سنگین می کنید و نمی دانید که راه درست کدام است ولی در این شرایط بیشتر مراوده داشته باشید تا بهتر همدیگر را بشناسید و بی گدار به آب نزنید و سعی کنید با شناخت از هم جواب بدهید و فقط از روی احساس جلو نرويد و تصمیم نگیرید بهتر است چون شخصیت شما شخصیت احساسی است و زود فريب احساس و ظاهر را مى خورید. موزيك هاى ملايم بيشتر گوش كنيد.

 اگر آقا هستید و فردى را سالها پیش دوست داشته ايد و قصد دیدار و گفتگو با این فرد را داريد یا می خواهید پیشنهادی برای ازدواج به این فرد بدهید و مردد هستید،اين قدم را بردارید و جلو بروید با این عشق خوشبخت خواهيد شد و آینده خوبی پشت سرتان است فقط در این ازدواج و بهم رسیدن دشمن زیاد دارید و خیلی ها به شما حسادت می کنند مراقب این حسودها باشید ولی شما با این فرد آینده بسیار خوبی دارید شاید خواست و یاری خداوند برای شما باشد و روند مالى و آرامش روحى خوبی با این فرد خواهید داشت ولی سعی کنید ساعات عقد یا ازدواجتان را از هر فرد تنگ نظرى مخفى کنید و با پنهان کاری از اين گونه افراد ازدواج کنید به نفعتان است . سفری با عشقتان می روید ، از لحظه لحظه این سفر استفاده کنید ، دنبال یک سند يا یک کار سندی یا امضا هستيد که سر این سند یا امضا چند تا دردسر می کشید و حرص و جوش می خورید به هر چه که مربوط باشد، این کار درست می شود و خوشحال می شوید.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد