فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : پشت کار خوبی متولدین این ماه دارند طوری که اگر اراده کنید به خیلی از اهدافتان می رسید و همیشه موفقیت از آن شماست حرف زیاد پشت سر شما می زنند هم بد گویی و هم تعریف ولی در کل حرف زیادی پشت سر شماست. پولی برای شما در راه است که برای این پول نقشه های زیادی می کشید و این پول به دست شما می رسد و یک برگ برنده دارید فردی شما را دوست دارد و به زودی جلوی شما مطيع می شود و این مطيع شدن شما را از یک رنج و گرفتاری نجات می دهد و باعث آرامش خاطر برای شما می شود. یک تماس تلفنی غیرمنتظره باعث هیجان شما می شود و از این تماس خیلی تعجب می کنید ولی این تعجب مثبت و خیر است.

 با یک (م) نام یک داد و بیداد دارید و یک اوقات تلخی برای شما با این فرد در راه است که هر چی سکوت کنید بهتر است. فردی که حرف (دال) در اسم خود دارد دائم شما را حرص می دهد و از دست این فرد خیلی حرص و جوش می خورید و دلتان می خواهد این فرد را خفه کنید. دوستان زیادی یا در حال حاضر دارید با یک سری دوست جدید پیدا می کنید و با افراد جدید آشنا می شوید و معاشرت می کنید که این افراد خوب هستند و با این جمع روزهای خوبی را سپری می کنید. 

روزهای ۲۱ تا ۲۸ این ماه اتفاقات جالب و خوب دارید که در این هفته شاد و سرحال هستید و شاید یک پیروزی هم در این ایام داشته باشید که خودتان هم باورتان نشود و این پیروزی نتیجه تلاش زیاد شما باشد. نقشه های زیادی کشیدید که برای این نقشه هادو دل هستید و تردید دارید ولی این نقشه ها جفت و جور می شود و اسباب موفقیت شما می شوند. اگر تردید دارید این نقشه ها را عملی کنید. اگر تلفن دارید که شماره ۸ دارد از این تلفن خبری مهم دریافت می کنید که یک در بسته بروی شما باز می شود. از یک پروین نام یک دلخوری دارید و دلتان می گیرد. 

11 فرمول و طلسم کائناتی (کلیک کنید)

بعضی از افراد این ماه دنبال جابجایی هستند و دنبال ملک چه برای اجاره چه برای خرید هستند برای این تغییر دوندگی زیادی دارید و بدوبدوی زیادی می کنید تا بتوانید این کار را حل و فصل کنید ولی می کنید و قراردادی در این رابطه امضا می کنید اگر در گیر مال ارثی هستید یا مال ارثی دارید دو تا میزگرد در این رابطه دارید که در این میزگردها گفتگوهای زیادی دارید و اگر ارثی دارید این ارث به دست شما می رسد فقط با یک کم دلخوری شاید باشد ولی به دل نگیرید بهتر است. یک کار ساختمانی دارید که این کار ساختمانی با یک سری مشکل برایتان همراه است اما با پشت کار که دارید این کار ساختمانی حل می شود و شاید یک مسیر اداری یا قانونی برای این کار می روید.اگر سمیرا دارید از این سمیرا خبر دارید چندتا فکر و خیال دارید که این فکر و خیالها باعث بیخوابی شبها برای شما شده است و این بی خوابی همراه با گریه و بغض برای شماست. 

فردی که حرف س یا ش دارد و دور و اطراف شماست یک خطر از سرش رد می شود برایش حتما صدقه بدهید تا دفع خطر شود. در یک دورهمی شرکت می کنید یا دعوت می شوید که خاطره خوبی برای شما دارد. آینده خوبی دارید تلفن راه دوری دارید که این تماس تلفن باعث خنده شماست یا از شهرستان است یا از خارج از ایران است پنجشنبه جمعه های این ماه خوب است و در این پنجشنبه جمعه ها شاد و خوشحال هستید که میت انتظارتان را می کشد سرخاکش بروید برای این میت خیرات بدهید و قرآن تلاوت کنیددعاگویتان است.

 اگر على نام هستید یا علی دوروبرتان دارید یک معجزه یا برای خودتان یا برای این علی رخ می دهد که خواست و یاری خداوند است اگر فردی را دوست دارید با شریک احساسی تان در این روزها دیدارهای عشقی و احساسی زیادی دارید که شمارا دلگرم می کند.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد