فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : متولدين عزيز آذر ماه ، تولدتان مبارك، انشالله ١٢٠ ساله شويد.با فردی خیلی زود ملاقات دارید که این ملاقات به هر دلیل که هست باعث می شود که یک در بسته به روی شما باز شود و یک اتفاق خوب بعد از این دیدار خواهید داشت که از نا امیدی بیرون می آیید و به زندگی امیدوار می شوید. فردی را زیر پا گذاشته اید یا از دست این فرد حرص می خورید ولی این فرد لجباز است و هر چه بی تفاوت باشید و این فرد را دست کم بگیرید خودتان بیشتر آسیب می خورید به هر حال دست از لجبازی بردارید و سعی کنید کوتاه بیایید. 

بعضی وقت ها گریه می کنید و گریه شما را آرام می کند. اگر کسی دور و برتان است که حرف (ر) یا (ز) در نام خود دارد برایش اسپند دود كنيد ، در چشم و نظر هست. تا ۱۰ روز آینده از یک چشم انتظاری بیرون می آیید و با خبرى خوشحال كننده از اين حالت خلاص می شوید. در چند جمع خانوادگی قرار می گیرید که در یکی از این جمع ها یک خنده دارید که حال دلتان خوب می شود. برخی از متولدین این ماه فردی دائم شما را نفرین می کند و نفرین این فرد از ته دل است و پاگیر زندگی شماست اگر می دانید چه کسی است از این فرد حلالیت طلب کنید. همسر خوبی دارید اگر متاهل هستید قدرش را بدانید و از او قدردانی کنید. تماس های تلفنی زیاد دارید که این افراد فضول هستند و بیشتر به تلفن ثابت شما تماس می گیرند مراقب حرف زدنتان با این افراد باشید شاید از دوستان شما باشند. 

یک سری اختلاف در این ماه دارید که این اختلافات سطحى است و زود رفع مى شود. چه مجرد هستید و چه متاهل هستید فکر و خیال زیاد دارید، تيم فالوده برايتان آرزوى سلامتي و دل خوش در روز تولدتان دارد و به زودی در این ایام هدیه های زیادی دریافت می کنید که از کسانی است که شما را دوست دارند. اگر پشت وسیله نقلیه می نشینید احتياط را فراموش نكنيد.

 مجردهای این ماه اگر فردی از زندگی شما رفته است دوباره سعی می کند به سمت شما برگردد برگشت این فرد برای شما مثبت و خیر است اگر می توانید به این فرد فرصت دوباره بدهید و پذیرای این فرد باشید خدا خدا می کنید و نذر و نیاز کردید باید برای روا شدن حاجت تان صبور باشید ولی جواب می گیرید. اگر آقا هستید خانواده دوست هستید ولی لجباز هستید ولی اگر کسی بتواند با شما درست رفتار کند خیلی با محبت هستید، یک سری از افراد این ماه تا آخر سال جابجایی دارند و محل زندگی یا محل کارتان تغییر می کند.

طلسم کائناتی جذب خواستگار و بخت گشایی(کلیک کنید)

 افراد زیادی دوروبرتان هستند که با شما رفت و آمد دارند و با شما دوست هستند و ظاهر خوبی دارند ولی در باطن چشم ندیدتان را ندارند. یک سورپرایز دارید شاید به خاطر تولدتان باشد و خیلی از این سورپرایز شاد می شوید. یا در حال حاضر در تنهایی هستید و یا ممکن است در آینده نزدیک تنها بشوید و بار زندگی روی دوش خودتان یا هست یا بیفتد به هرحال حواستان باشد معجزه ای دارید که باورتان نمی شود و این معجزه یک دفعه در زندگی شما اتفاق می افتد.

 از یک حسن یا حسین نام خوشحالی دارید طوری که از ته دل می خندید. تا دو وعده ديگر سفری غیرمنتظره دارید که خیلی اتفاقی راهی این سفر می شوید ولی روحیه شما شاد می شود. روز ۲۰ این ماه روز خوبی برای افراد این ماه است. یک سری از افراد این ماه فرزند جدید به دنیا می آورند که قدم این نوزاد مبارک است.از جایی که فکرش را نمی کنید خبری دریافت می کنید که از شنیدن این خبر تعجب می کنید و شاید از این خبر برای چند روز هیجان زده باشید ولی معلوم نیست این هیجان از شادی است یا از ناراحتی.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد