فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: آرامش بسیار خوبی خیلی زود دارید که این آرامش به خاطر یک ارتباط است که برای شما برقرار می شود. این ارتباط چه کاری باشد و چه احساسی و عشقی باشد به شما آرامش خوبی می دهد و این آرامش حالا حالا ها برای شما هست. پشتکار خوبی دارید و اراده شما باعث خیلی از موفقیت های شما می شود و فردی با جسارت هستید و این باعث پیروزی زیادی برای شماست. 

از کسی که در نام خود حرف (س) یا (ش) دارد چند تا دلخوری دارید که این دلخوری ها روی دلتان می ماند و شما خیلی ناراحت می شوید و شاید یک رنجش باشد و دلتان بشکند و چند قطره اشک یا گریه دارید و این گریه ها و اشک ها از روی ناراحتی است. چند تا دیدار و ملاقات عشقی و احساسی دارید که این دیدار ها هم برای شما خوشحال کننده است هم شما را دلگرم و امیدوار می کند و هم عشق و علاقه برای شما به وجود می آورد و این علاقه و عشق هم پایدار است و روز به روز بیشتر می شود.

 اگر متاهل هستید از دست همسرتان خبر شادى و خوب داريد. از یک فردی که در نام خود حرف (ح) یا (ج) یا (خ) دارد و آقاست یک انجام وظيفه دارید که سر یک موضوع کاری یا مالی است. چند تا تماس تلفن دارید که از یک فرد است و از این تلفن ها به آرامش می رسید و در این روزها آسایش شما تضمین می شود و خیلی شاد هستید یا شاد می شوید. به یک مسافرت فکر می کنید و تصمیم به رفتن به جایی را دارید. دلتان پاک است و مهربان و دلسوز هستید و خداوند همیشه به شما نظر دارد. 

طلسم کائناتی مطیع کردن شخص مطلوب (کلیک کنید)

فردی را از گذشته از زندگی تان پوچ کردید که این قطع رابطه به نفع شما بوده است و دیگر دنبال روی این فرد‌ نباشید شاید خواست خداوند برای شما بوده است. خیلی حرف پشت سر شماست و افراد زیادی بد گویی و هم تعریف شما را می کنند ولی بیشتر بدگویی شماست و اگر صاحب همسر هستید شاید از خانواده همسر شما باشد و از شنیدن این حرفها خیلی ناراحت می شوید و چند تا ناراحتی و بغض و گریه دارید و برای چند روز به هم می ریزید و دلتنگ می شوید. بلند پرواز هستید و دنبال به اوج رسیدن هستید و دوست دارید پولدار شوید و می شوید و تمام خواسته هایتان پیش می رود و از لحاظ مالی آینده خوبی دارید و به خیلی از چیزهایی که می خواهید می رسید. اگر متاهل هستید زنى از خانواده همسرتان زیاد خبرچینی شما را می کند ولی به جایی نمی رسد . 

اگر عباس هستید برای خودتان صدقه بدهید یک خطر از سرتان رد می شود.اگر فردی وارد زندگی شما شده است این فرد بسیار خوب است و برای شما خوش قدم است و با ورود این فرد به زندگی شما اتفاقات زیادی دارید و مسیر آینده شما تضمین می شود. اگر نسیم نام هستید یک خبر در رابطه با فراهم شدن شرايط براى رفتن از كشور دريافت ميكنيد كه آينده تان گرو اين تصميم است .

 از یک دوراهی که در تردید هستید بیرون می آیید و این تردیدها به خاطر یک مذاکرہ پوچ می شود. لج و لجبازی دارید که این لجبازی در رابطه با یک موضوع مالی است یا کاری است ولی این لجبازی اعصابتان را خرد می کند. اگر کار ارثی دارید چند تا میزگرد ارثی دارید که در میزگردهایی که دارید جر و بحث زیادی هم می کنید ولی اگر کسی موذی گری نکند این مالی ارثی تقسیم می شود و درست می شود و از این بابت پول خوبی به دست شما می رسد. روز ۲۰ این ماه روز خوبی برای شماست از یک حسین نام خبری مهم دریافت می کنید که خوشحال می شوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد