فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : فردی عصبانی و حساس هستيد و زود از کوره در می روید و زود عصبانی می شوید ولی در هر شرایط که عصبی می شوید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید تا دچار افسوس و پشیمانی نشوید،خیلی گاه گاه گریه می کنید و یا بغض می کنید ولی این بغض یا گریه شما از تنهایی است و تنهایی زیاد شما را اذیت می کند و خلاء های احساسی دارید و در زندگی به هر کس که محبت می کنید به شما بی توجه می شود. زیاد دو رو بر عشقتان هستید سعی کنید برای یک مدت از او فاصله بگیرید و دور باشید از قدیم می گویند دوری و دوستی تا دوباره قدر هم را بدانید.
از یک تلفن که شماره ۷ دارد یک دلخوری یا ناراحتی برای شما پیش می آید ولی به روی خودتان نیاورید و اهمیت ندهید رفع می شود. موقعیت خوبی را خداوند سر راهتان قرار می دهد که از حالا به بعد است و باید قدر این شرایط را بدانید و شکرانه خداوند را به جا آورید. زود رنج و حساس هستید و دلتان زیاد می گیرد و به تازگی بیشتر زود رنج شده اید ولی این اخلاق شما را آزار می دهد سعی کنید یک تجدید نظر کنید و این اخلاقتان را کنار بگذارید تا خودتان بیشتر به آرامش برسید. زیاد از صبح تا شب نقشه می کشید ولی این نقشه ها فعلا در فکر شماست و عملی نمی شود.

فرمول مطیع کردن شخص مطلوب (کلیک کنید)

اگر متاهل هستید با همسرتان اختلاف و جدایی دارید که برای چند روز از محل زندگی تان فاصله می گیرید ولی دوباره باهم زیر یک سقف خواهید رفت و این به خاطر رفتار شخص مقابل شماست که شما را زیاد اذیت می کند. از یک (حسن) یا (حسین) نام خبری به شما می رسد و این فرد یک قدم برای شما بر می دارد که این قدم سودمند است. افراد زیادی مثل جغد شما را می پایند و جاسوسی شما را می کنند ولی همه از روی دشمنی و حسادت است پس حواستان به دور و اطرافتان باشد.

یک جایی کوهستانی می روید که با چند نفر راهی می شوید و بگو و بخند دارید و به شما خوش می گذرد. چند تا پیروزی و موفقیت در زمینه مالی یا کاری دارید و در این زمینه پله های ترقی را طی می کنید و اگر آقا هستید کارتان به اوج می رسد و پول زیادی در نیمه دوم سال به دست شما می رسد و پس انداز خوبی خواهید داشت. یک وسیله نقلیه دوچرخ معامله می کنید یا موتور معامله می کنید یا دوچرخه ولی به هر حال این معامله هر چی باشد مثبت و خیر است، مجردهای این ماه خیلی خلاء در حال حاضر دارند و احساس تنهایی شدید دارند و به این خاطر گاه گاه گریه می کنند.

فضول زیاد دارید و در زندگی شما افراد زیادی سرک می کشند ولی دست خالی هستند. فردی به مجردها ابراز علاقه می کند و پیشنهاد عشقی می دهد که بد نیست به اراده خودتان بستگی دارد که این فرد را پذیرا باشید یا نه. اگر آقا هستید خانواده دوست هستید ولی کسی قدرتان را نمی داند و بارها و بارها ضربه خوردید شاید از همسر یا فرزندان و به این خاطر دل نازک شده اید. سفر دریایی دارید که یک دفعه راهی می شوید ولی با این که غیرمنتظره است خوب است و با کسی می روید که مورد اعتماد شماست و این فرد را دوست دارید. گاهی افسوس زیاد می خورید ولی این افسوس ها بی فایده است و به جایی نخواهید رسید. از دست یک (امیر) نام حرص می خورید و با او کمی مشاجره می کنید.

یک سری از افراد این ماه ناراحتی از چشم دارند که یک جراحی هم از این ناحیه دارید یا زیبایی است یا ناراحتی است. دیدارهای عشقی و احساسی دارید اگر مجرد هستید و این دیدارها و ملاقات ها روی روحیه شما اثرگذار است و باعث انگیزه های جدید در زندگی شما می شود. اگر دل کسی را شکسته اید بروید و از این فرد حلالیت بطلبید چون نفرین پشت سرتان است و این نفرین و ناله در زندگی شما تاثیر گذار است و در زندگی شما پیچ و خم می اندازد.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد