فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : نگرانی زیادی دارید برای کاری که در پیش دارید نمی دانید این کار آخر و عاقبتش چی می شود ولی فعلا دست نگه دارید و با حوصله و صبوری پیش بروید و در انجام این کار عجله به خرج ندهید. چند قطره اشک دارید و گریه می کنید و این گریه به خاطر یک دلتنگی است و دلیل خاصی ندارد. از دست یک خانم که به شما خیلی نزدیک است حرص و جوش در این ایام دارید که خیلی ناراحت می شوید و ممکن است برای مدتی از این خانم فاصله بگیرید یا از زندگیتان اخراجش کنید، نگرانی و استرس دارید ولی بیهوده و بی جاست.


چند تا ناراحتی و دلخوری از کسی دارید که در اسم یا فامیل خود حرف (ف) یا (ق) دارد و این برای مدتی طول می کشد، سفری هوایی دارید که یک دفعه راهی این سفر می شوید و به هر دلیل که می روید سفری پر بار است و به هدفتان می رسید، این روزها خیلی استرس دارید و روزهای سختی را سپری می کنید چون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنید. دنبال روی یک کار ملکی هستید و یک قرارداد مربوط به یک چهار دیواری را امضا می کنید چه فروش و چه خرید و چه اجاره باشد حتی اگر قرارداد مربوط به مشارکت در ساخت و ساز باشد این قرارداد بسیار عالی و خوب است و در این قرارداد موفقیت زیادی دارید و سود و منفعت می برید.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

در دو یا سه روز از این ایام در غم می نشینید و دلتان گرفته است و فکر و خیال زیاد می کنید که اصلا این فکر و خیال ها خوب نیست. چند تا دیدار احساسی و عشقی دارید که این دیدارها باعث آرامش روح شماست و قلبتان شاد می شود. فردی را دوست دارید و به این فرد یا در حال حاضر علاقه دارید یا به زودی شخصی وارد زندگی شما می شود که عشق و علاقه ای جدید است و ایجاد یک سری انگیزه برای شما می کند و این انگیزه سبب می شود که به ظاهر خودتان زیاد برسید و در ظاهرتان تغییرات زیادی می دهید که این به خاطر ورود فرد جدید است و این علاقه و عشق واقعی است ولی خودتان سعی در پنهان کردن این فرد دارید و این پنهان کاری خوب است و به نفعتان است و چند تا قدم برای این شخص بر می دارید که خودتان از این بابت شاد و سرحال هستید. یک رنجش و ناراحتی تلفنی دارید اگر متاهل هستید با همسرتان که برای چند روز این رنجش طول می کشد و این به خاطر جر و بحثی است که تلفنی بین شما بوجود می آید واعصابتان خردمی شود. چند تا از گره ها و مشکلات شما که در حال حاضر در گیرش هستید باز می شود و روزهای شما هر چه رو به زمستان می رود بهتر و بهتر می شود و آرامش روز به روز به شما برمی گردد.

یک سری برنامه جدید برای کارتان دارید که فعلا در فکرتان است اگر شاغل هستید ولی کم کم تمام این برنامه ها جفت و جور می شود و این نقشه ها هم باعث سربلندی و پیشرفت شما در کارتان است فقط تا عملی نشده است به کسی نگویید بعد که جفت و جور شد بگویید‌. خانمی که موهای بلندی دارد خواهان شماست و دائم جاسوسی و خبرچینی شما را می کند و این خانم در اسم يا فامیل خود حرف (ن) دارد و شما به زودی با این خانم یک ملاقات خیلی خوب و پر از خاطره خواهید داشت و یک هدیه و کادوی زیبا بین شما و این خانم رد و بدل می شود.

خبر زندان می شنوید که خیلی تعجب می کنید و این فرد هر کس که هست حالا حالاها در گیر قانون می شود و کار این زندان گره و گیر دارد. سفری دارید می روید که در رابطه این سفر با یک (على) نام گفتگو دارید و با این فرد راهی این مسافرت می شوید شاید این سفر مجردی باشد اگر متاهل هستید و این سفر خاطره خوبی دارد از لحظات آن استفاده کنید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد