فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : ذکر زیاد می گویید ولی روی این ذکرها ناامید شدید. اگر برای رواشدن حاجت بوده است ولی تا ۳ وعده دیگر در بسته ای به روی شما باز می شود و حاجت روا می شوید. بر سر دو راهی یا هستید یا قرار می گیرید ولی آرام آرام از این دوراهی خلاص می شوید با مشاوره و مشورت یک فرد که به سمت شما می آید و شما را در این شرایط حمایت می کند و این فرد حامی خوبی برای شماست جابجایی وسیله نقلیه دارید؛ اگر دارید تعویض می کنید و اگر ندارید می خرید به هر حال خرید وسیله نقلیه خیر است ولی چند تا حرص و جوش می خورید.

اگر کسی پول شما را خورده است یا از چنگ شما در آورده است خیلی ناراحت هستید یا این موضوع برای شما پیش می آید و یک پول یا یک پس انداز برای شما پوچ می شود و از بین می رود. اگر دست کسی پول دارید بروید و پولتان را طلب کنید البته اگر این پول را به شما برگرداند. تا ۳ وعده دیگر اگر پشت ماشین می نشینید تصادف دارید خیلی احتیاط کنید چون در رانندگی سرعت زیاد دارید حواستان باشد.

افرادی که خارج از شهر ملک دارند خبری در رابطه با ملک خارج از شهر به دست شما می رسد که از این خبر هم تعجب می کنید و هم خوشحال می شوید. دشمن های خانگی دارید و یک سری به منزل شما رفت و آمد دارند و دشمن شما هستند و چند تا شر و جر و بحث با این افراد در پیش دارید. به زودی چند سری مهمان به سمت منزل شما می آیند و رفت و آمد در این ماه زیاد دارید. قصد یک تغییر روی ظاهرتان را دارید و هر چه هست یک کم پشیمان می شوید و این ظاهر را دوست ندارید مراقب باشید. خبر ازدواج فردی را می شنوید که خیلی تعجب میکنید و جا می خورید.

اگر کسی در دوروبرتان است که در نام خود حرف (ط) يا (ظ) دارد خطری بزرگ دارد که از یک حادثه است صدقه بدهید که شاید دفع شود و این خطر از یک نفرین است که پاگیر این فرد می شود. فردی زندان می رود که خبر زندان باعث ناراحتی شما می شود که این فرد حالا حالا درگیری قانونی دارد. جر و بحث و مشکلات زیادی دارید که حرص و جوش های زیادی می خورید. یک زندگی به اختلاف و جدایی می رسد که این اختلافات یا برای خودتان است یا برای هر کس است ناخودآگاه خودتان هم درگیر می شوید و در این شرایط دلشوره و استرس زیادی دارید.

فرمول کائناتی تسخیر قلب و محبت مرد(کلیک کنید)

در یک جمع شرکت می کنید ولی این جمع هر کجا که هست دلتان گرفته است و حوصله این جمع را ندارید. از رازی باخبر می شوید که برای چند وقت هیجان دارید و تعجب می کنید. مجردها به زودی یک آشنایی دارند با فردی که جدید وارد زندگی تان می شود و این آشنایی اولش برای فراموش کردن شخصی است ولی کم کم برای شما عشق می شود و به این فرد علاقه مند می شوید.

دوستان زیادی دارید که ظاهر خوبی با شما دارند و در باطن خوب نیستند و می خواهند به شما آسیب برسانند مخصوصا در مسائل عشقی و احساسی شما دشمنی می کنند و بدگویی شماراپیش عشقتان می کنند. خبر فوت دارید که در یک مراسم عزا شرکت می کنید و چند قطره اشک می ریزید.اگر متاهل هستید همسرتان دوستتان دارد ولی خودتان ناباور هستید، بعضی از متولدین این ماه یک خانم شما را زیاد نفرین می کنند که پای این نفرین را می خورید یا خودتان یا کسی که به شما نزدیک است و پا گیر می شود و هر کس که هست در رختخواب و مریضی می افتد پس مراقب باشید و صدقه بدهید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد