فال روزانه – 9 مهر


فال روزانه 9 مهر
:

دوست عزیز فالوده ای که 9 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی جاه طلب، شجاع، محترم، اجتماعی و پرتکاپو هستید. شما به طور ذاتی فردی مستقل هستید و اصلا دلتان نمی خواهد کسی در کارهایتان دخالت کند، با این حال لجبازی هایی که در این زمینه از خودتان نشان می دهید و رفتارهای تندتان باعث می شود مورد انتقاد دیگران قرار بگیرید. امسال به واسطه ی سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود زیادی به دست خواهید آورد و وضعیت اقتصادیتان در نتیجه ی آن پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. دوستی ها و روابط جدیدی که آغاز می کنید، در کنار شروع پروژه های جدید اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. در محل کارتان باید در تصمیم گیری های خود محکم و با اعتماد به نفس رفتار کنید، شاید این کار اختلاف نظرهای جزئی بین شما و همکارانتان ایجاد کند اما باعث خواهد شد زندگی حرفه ایتان با پیشرفت و موفقیت همراه باشد. پیش از فرا رسیدن سال نو شاید تصمیم بگیرید تغییراتی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، اما مواظب باشید در این زمینه زیاده روی کنید. خیلی از مجردها به شکلی خیلی سریع و غیر منتظره ازدواج خواهند کرد.

 

 

فروردین : امروز شما انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، از این انرژی برای پیش بردن هر کار و پروژه ای که در دست اقدام دارید بهره بگیرید و روزتان را بیهوده هدر ندهید. شما بدون شک خیلی راحت می توانید دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، اما حتی بهترین رهبران دنیا هم ممکن است شکست بخورند. هیچ کس از یک مدیر و رهبر خودخواه و از خود راضی خوشش نمی آید. اگر کسی با نظر شما مخالف است او را به اشتباه کردن محکوم نکنید، شاید حق با او باشد. شما به توانایی خودتان در رسیدن به اهدافتان هیچ شکی ندارید و فکر می کنید به تنهایی هم از پس انجام این کار بر خواهید آمد، اما کار گروهی نتایج خیلی بهتری برایتان به همراه خواهد داشت. این روزها فکر می کنید تا حالا عمرتان را به هدر داده اید و این اواخر به همه چیز شک دارید دلتان را صاف کنید و از حالا به بعد فقط برای رضای خودتان به مردم خوبی کنید دیگران اگر جفا می کنند چیزی از خوبی شما کم نمی شود. بهتر است هر چه سریعتر موجبات رضایت پدر و مادرتان را فراهم کنید. مجبور می شوید به راه دوری بروید.


 

اردیبهشت : حساسیت ذاتی شما باعث می شود حتی در شرایطی که شاید خیلی های دیگر به طرف مقابلشان اعتماد نکنند هم شما با مهربانی و ملاطفت رفتار کنید. متأسفانه اگر حد و مرزهای لازم را مشخص نکنید، امروز این مهربانی شما می تواند همچون خنجری بر قلب شما فرود بیاید و به ضررتان تمام شود. احساس همدردی با دیگران یک چیز است و دچار سوء تفاهم شدن و خودتان را بیش از حد قاطی ماجرا کردن هم یک چیز دیگر است. اگر می خواهید روی دیگران تأثیر مثبتی داشته باشید پیش از هر کاری خودتان باید ذهنی سالم داشته باشید. امروز اگر مواظب حرف هایتان نباشید به راحتی دیگران را از دست خودتان ناراحت خواهید کرد، مواظب باشید! به ثروتی که دارید تکیه کنید اما به آن مغرور نشوید کاری شایسته انجام دهید دلتان را صاف کنید. بخت با شما یار است بیش از اندازه زندگی را سخت می گیرید و این روزها از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید این رفتار برازنده شما نیست و فقط دیگران را بیهوده به شک می اندازید کمی با مهربانی و حوصله عمل کنید.

 

 

خـرداد : اگر باید یک کار تحقیقاتی انجام دهید امروز روز خیلی خوبی برای شروع این کار خواهد بود. قدرت تمرکز شما خیلی قویتر از همیشه است و این که ورای آنچه در ظاهر به نظر می رسد چه چیزی نهفته است برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر نسبت به کارها و انگیزه ی یک نفر دیگر تردید دارید امروز روز خوبی برای صحبت کردن در مورد این موضوع با این شخص خواهد بود. خلاقیتی که شما امروز در محل کارتان از خودتان نشان می دهید باعث می شود که عملکردی بهتر از همه داشته باشید. شاید در ابتدای کار زیاد مورد تأیید بقیه قرار نگیرید، اما با دیدن نتیجه ی کارتان همه خواهند پذیرفت که حق با شما بوده است. شخصی که در گذشته از او ضربه خورده اید برای عذر خواهی و طلب بخشش با شما تماس می گیرد، به حرفهایش خوب گوش دهید و حرف هایتان را بی رودربایستی به او بگویید و بعد اگر می توانید راهی بیابید تا او را ببخشید. ظاهر بین نباشید ظاهر انسانها و طرز زندگی‌شان نباید برای شما این همه مهم باشد، شما از این سوراخ قبلا گزیده شده اید.

 

 

تـیـر : امروز شما احساس می کنید که یک نفر از اطرافیانتان به صورت مخفیانه سعی دارد کارهای شما را تحت کنترل خودش در بیاورد و این موضوع حساسیت شما را برانگیخته است. شما انتظار دارید که دیگران با اخلاق رفتار کنند، اما کارهای آنها واقعا شما را به حیرت وا می دارد. راستش تشخیص دادن این واقعیت که آیا واقعا دیگران دارند در کارها و نقشه های شما دخالت می کنند و یا این که شما دچار توهم شده اید کاری بسیار دشوار خواهد بود. وقتی موضوعات مهم تری دارید که به آنها رسیدگی کنید اجازه ندهید که شک و تردید جلوی شما را بگیرد. بهترین راهی که فکر می کنید را انتخاب کنید و نگران افکار و انتظارات دیگران هم نباشید. چیزی را از دست داده اید که بزودی دوباره آن را به دستش می آورید. شاد باشید به نیتتان می رسید و روزگار سعادت و نیک بختی شما فرا می رسید. بد خواهی و حسادت دیگران تاثیری در اراده شما نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید و عشق و محبت را سرلوحه کار خود قرار دهید. صبور باشید تا مقدمات کاری که منتظرش هستید فراهم شود.

 

 

مـرداد : امروز شما می توانید کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید و از انرژی بسیار بالایی برخوردار هستید. مواظب رفتاری که با دیگران دارید باشید، هیچ کس از این که بخواهید به او دستور بدهید خوشش نمی آید. سعی کنید طوری رفتار نکنید که انگار شما بیشتر از همه می فهمید، با این کار حتی اگر نیتتان خوب باشد هم دیگران با شما مخالفت خواهند کرد. امروز وقتی به آینده ی خود فکر می کنید همه چیز به نظرتان امکان پذیر می آید و نقشه هایی غیرواقع گرایانه برای زندگی و آینده ی خود دارید. با این حال به نفعتان است که محکم به واقعیت بچسبید و بین خیال و واقعیت خط مشخصی بکشید تا نقشه هایتان نقش بر آب نشوند. به دنبال کسی هستید که دیدار او فعلا میسر نیست شکایت نکنید، گر چه برای این دیدار بسیار تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی به دست نیاورده اید مقدمات این ملاقات فعلا مهیا نیست کاری را که مدتی است شروع کرده اید نیمه کاره رها نکنید. برای هر کاری باید مهارت پیدا کنید حتی برای شرکت در امتحان.

 

 

شهریور : امروز دیگران با میل و اشتیاق فراوان دوست دارند با شما در کاری که انجام می دهید و هدفی که دنبال می کنید همراه شوند. سعی کنید تا وقت هست از کمک و همراهی آنها لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که در ادامه ی راه هم با شما خواهند بود. امروز شما هیچ دلیلی برای نگرانی ندارید و می توانید نگرشی مثبت داشته باشید، اما به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست خودتان را به خاطر موضوعات کوچک و بی اهمیت نگران می کنید. سعی کنید به جای جزئیات کوچک و بی اهمیت روی مسائل مهم و اصلی تمرکز کنید. این وسواسی که نسبت به جزئیات دارید فقط باعث می شود از اصل ماجرا غافل شوید. جاى نگرانی وجود ندارد شما فردی زیرک و مورد توجه همگان هستید شما باور دارید که کار غیر ممکن وجود ندارد. دعای خیر پدر و مادرتان بدرقه راهتان هست. گام‌هایتان را متعادل کنید، شما گاهی خیلی تند می روید و گاهی خیلی کند و با این روش حوصله اطرافیان را سر می برید دست از نصیحت کردن بردارید بیهوده وقتتان را تلف می کنید.

 

 

 

مـهـر : امروز همه انگار خیلی عصبی هستند و حالت تهاجمی به خود گرفته اند. خیلی زود و بر سر مسائل کوچک ممکن است بین شما و اطرافیانتان بحث در بگیرد، پس خودتان را برای این شرایط آماده کنید و سعی کنید شما هم روی این آتش هیزم نریزید و سعی در آرام کردن اوضاع داشته باشید. امروز شما خیلی راحت تر از همیشه می تواند در مورد افکار و احساسات خود صحبت کنید، اما انگار حرف هایتان روی شنوندگانتان اثری که انتظار دارید را نمی گذارند. نه این که شما در انتقال پیام خود موفق نباشید، به احتمال زیاد مشکل اصلی این است که در مورد واکنش های اطرافیانتان قضاوت اشتباهی دارید. شما از خوبی چیزی کم ندارید و برای همین همه مجذوبتان می شوند پیمان یا قراردادی که بسته اید بسیار فرخنده است و روزگارتان بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالتان می شود، قدردان باشید. کاری که در پیش دارید را رها نکنید و همچنان با پشتکار و تلاش ادامه دهید تا به ثمر بنشیند.

 

 

آبـان : امروز شما انرژی جسمانی بسیار زیادی در اختیار دارید، سعی کنید از این همه انرژی و سرزندگی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با دقت بیشتری به آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است گوش کنید، به مردم، موسیقی، کلمات و حتی صدای پرنده ها. این کار باعث خواهد شد که معنایی عمیق تر در این صداها پیدا کنید و انعکاس آنها را در وجود خود احساس کنید. استراحت و تفریح کردن بدون شک بسیار مهم هستند، اما شرط اول این است که به انجام وظایف و مسئولیت های شما لطمه ای وارد نکنند. اولویت بندی شما برایتان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اما دیگران زیاد به این موضوع اهمیت نمی دهند؛ کمی صبر و حوصله داشته باشید. دوستان خوبی دارید که در روزهای سخت و در تنگنا کمکتان می کنند کاری نکنید که این یاران ترکتان کنند و تنها شوید، بهتر است آنها را در جریان مشکل پیش آمده بگذارید و با آنها یک رنگ باشید همت کنید تا بر مشکل پیش آمده پیروز شوید. در مورد شخصی که دوستتان دارد خیلی سخت گیری می کنید و بهانه های بی دلیل می آورید.

 

 

آذر : امروز درس های خیلی مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. شاید شما به این فکر کرده باشید که دیگران باید بزرگ شوند، ممکن است این موضوع را مستقیما به آنها نگفته باشید، اما قطعا با خودتان اینطور فکر کرده اید. راستش الان وقت آن رسیده است که متوجه این واقعیت شوید که شما آن شخصی هستید که باید کمی بزرگ شود. اینقدر زود در مورد دیگران قضاوت نکنید، هر کسی می تواند درس مهمی برای شما داشته باشد. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما مدام در عالم خیال و رویا فرو می روید. کمی خیال پردازی اشکالی ندارد، فقط به این شرط که بدانید چه زمانی به دنیای واقعیت برگردید. بدون آنکه متوجه باشید بیش از اندازه فخر فروشی می کنید و با طعنه و کنایه کارها را پیچیده تر می کنید، ممکن است اطرافیان را آزرده خاطر و از همراهی با خودتان پشیمان کنید شخصی شما را دوست دارد اما از بس با او بد خلقی کرده اید جرات نزدیک شدن به شما را ندارد مراقب رفتارتان باشید وگرنه پس گرفتن آنچه گفته اید کار سخت تری خواهد بود.

 

 

دی  : امروز شما ناگهان دچار یک بحران درونی شده و نسبت به تمام ارزش ها و عقاید خود دچار تردید شده اید. این موضوع باعث شده است حتی مسیر زندگی خود را هم زیر سوال ببرید. خوشبختانه واکنش منطقی شما به این وضعیت کمک خواهد کرد که این روز را بدون مشکل خاصی پشت سر بگذارید و بی آن که دچار احساس پوچی شوید به موضوعات و سؤالاتی جدی در مورد زندگی و وجود خود بپردازید. مواظب باشید به احساسات خود اجازه ندهید که کنترل امور را از دست منطقتان بگیرند، در غیر این صورت اسیر خواسته های نفس خود شده و به جای دنبال کردن اهداف مهم تر خود فقط به خوشگذرانی فکر خواهید کرد. نیتی دارید که مبارک است پس صبور باشید. مسافرتی به شما پیشنهاد می شود ولی انجام نمی گیرد. از غرور و خودخواهی به جایی راه نمی برید فروتنی و مهربانی کلید حل مشکلاتتان است، با او صادق باشید. بهتر است از دیگران دلجویی کنید مشکل بزرگ زندگی‌تان را به تکه های کوچک تقسیم کنید تا حل آن برایتان آسان شود.

 

 

بهمن : شما وظیفه ای به عهده دارید و شاید حتی به یک مأموریت فرستاده شده باشید و بخواهید کاری که به عهده تان گذاشته شده است را سر وقت و به صورت منظم انجام دهید. با این حال امروز تمرکز کردن برای شما بسیار دشوار شده است و خیلی زود به زود و حتی بی آن که خودتان دلیل اصلی آن را بدانید حواستان پرت می شود. انگار یک نفر از عالم غیب شما را هر بار صدا می زند و بعد هم بی آن که چیزی بگوید یک گوشه ای قایم می شود! شما احساس می کنید که اطلاعات لازم برای تکمیل این کار را در اختیار ندارید و نمی توانید تا زمانی که این اطلاعات را به دست نیاورده اید قدم بعد را بردارید، اجازه ندهید این موضوع جلوی شما را بگیرد و به صدای درونی خود گوش کنید. وقت آن رسیده به رفتارتان بیشتر فکر کنید، این روزها از همه جا و همه کس نا امید شده اید، حتی همت بلندتان هم کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث گره در کارهای شما شده اند. شیفته زرق و برق دنیا نباشید، توجه‌تان به داشته هایتان باشد مادی و معنوی گره از کارتان باز می شود مدتی از همه دوری کنید.

 

 

اسفند : امروز تنبلی چند روز تعطیلی هنوز به طور کامل از بدنتان خارج نشده است و بین دنبال کردن اهداف بلندپروازانه ی حرفه ای خود و رها کردن دنیا به حال خودش و تماشای گذر عمر بلاتکلیف مانده اید. شما دوست دارید در زمینه ی حرفه ای به تکامل رسیده و بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهید، اما حس راحت طلبانه ای از درونتان شما را به لم دادن سر جایتان و استراحت کردن تشویق می کند. اگر کار چندان مهمی برای انجام دادن ندارید از فرصت استفاده کرده و کمی به خودتان استراحت بدهید، زیرا فردا روز خیلی شلوغ و پرکاری خواهد بود. امروز شما باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید و یاد بگیرید مسئولیت کارهایتان و عواقب آنها را بپذیرید. در مورد موضوع مهمی که پیش آمده بهتر است جانب احتیاط و هوشیاری را از دست ندهید، هدیه ای می گیرید که باعث شادی شما می شود. پیشنهاد کاری جدیدی دریافت می کنید بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید یا با دیگران هم مشورتی کنید، عنان کارها همه در دست های خودتان است خودتان را گم نکنید و نگران هم نباشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد