فال روزانه – 7 شهریور


فال روزانه 7 شهریور
:

دوست عزیز فالوده ای که 7 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی پرانرژی، عمل گرا، باوقار، باهوش و بسیار حساس هستید. شما مهارت فوق العاده ای در برقراری ارتباط با دیگران دارید و از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند به بهترین شکل ممکن استفاده می کنید. با این حال، شما ولخرج، بی صبر و حوصله و حواس پرت نیز هستید و این ویژگی ها می توانند مانع پیشرفت شما شوند. شما در این سال جدید از زندگیتان ماجراجویی های بسیار خواهید کرد و ریسک هایی می کنید که شاید بسیاری از آنها زمینه ی پیشرفت شما را فراهم کنند، اما اگر بخواهید برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف عجولانه تصمیم گیری کنید احتمال اینکه متضرر شوید بسیار زیاد خواهد بود. درگیری های حقوقی و مسائل مالیاتی نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهند آورد و ممکن است هزینه ی قابل توجهی را به شما تحمیل کنند، اما در نهایت ختم به خیر خواهند شد. برای تصمیم گیری در ارتباط با این مسائل، به ویژه در نیمه ی دوم سال، باید دقت و احتیاط بیشتری داشته باشید و از یک فرد با تجربه و متخصص مشورت بگیرید. امسال روابط عاطفی شما با هیجان بسیاری همراه خواهند بود و اگر هنوز تنها هستید بدون شک عاشق خواهید شد. خودتان را برای دریافت هدیه های بزرگ و کوچک و غرق شدن در دریای محبت عشقتان آماده کنید. به نفعتان است که امسال توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید. شهریور، آذر، اردیبهشت و مرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

 

 

فروردین : چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید امروز شما در موضع برتر قرار خواهید داشت، پس تا می توانید از این فرصت بهره ببرید. کارها آنقدر دارند خوب پیش می روند که حتی خودتان هم متوجه اینکه چه روز خوبی را دارید می گذرانید نیستید. چند دقیقه ای سر جایتان لم دهید و به اینکه امروز چقدر خوش شانس هستید فکر کنید. امروز شما دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید و همین مسئله باعث می شود برای انجام کارهای خیر داوطلب باشید. شاید حتی رهبری گروهی از افراد خیر را به عهده گرفته و یک برنامه خیلی مفید برای این کار بچینید که می تواند شامل کارهایی باشد که به موسسات خیریه وابسته هستند و یا کمک به یکی از اعضای خانواده تان که به دردسر افتاده است باشد. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.

 

اردیبهشت : اگر شما و شخصی که دوست دارید در حال گذراندن روزهای سختی باشید و به مشکل برخورده باشید امروز کمی احساس افسردگی خواهید کرد. شاید چیزهایی که در مورد آنها صحبت نکرده اید باعث بروز تنش های موجود شده باشند و رابطه ی شما را با مشکلاتی مواجه کرده باشند که در واقع اصلا آنقدر بزرگ نیستند که بتوانند ذهن شما را تا این حد درگیر نگه دارند. سعی کنید ریشه ی این مشکلات را پیدا کرده و زمینه را برای داشتن یک مکالمه ی منطقی فراهم کنید. اگر به این سکوت ادامه دهید تنها مشکلات را از آنچه هست بزرگتر خواهید کرد. با حفظ خونسردی و بدون آنکه زیاد احساساتی شوید سر صحبت را باز کنید و ببینید چه چیزی خاطر طرف مقابلتان را آزرده کرده است. صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.

 

 

خـرداد : امروز ممکن است مجبور باشید به یک سفر کوتاه مدت بروید که چندان برای شما خوشایند نیست. حتی اگر این سفر تفریحی باشد برای شما چندان لذت بخش نخواهد بود زیرا باعث دور شدن شما از عشقتان خواهد شد و این اصلا برایتان قابل تحمل نیست. با این حال، این شرایط می تواند یک توفیق اجباری باشد و زمینه را برای نزدیک تر شدن شما و شخصی که دوست دارید فراهم کند. با او تماس بگیرید، احساساتتان را با او در میان بگذارید و بگویید که بی صبرانه در انتظار دیدنش هستید، سپس به سفر و کارهایتان برسید و از درد دوری زانوی غم بغل نگیرید. اگر وقت داشتید حتما زمانی را هم به خریدن سوغاتی برای عشقتان اختصاص دهید! اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.

 

 

تـیـر : رفتار عجیب و غریب شخصی که دوست دارید امروز باعث سردرگمی شما شده است. آیا او از شما فاصله می گیرد؟ آیا تماس هایتان را بی پاسخ گذاشته است؟ اصلا به این چیزها فکر نکنید و نگران نباشید. گاهی بعضی ها نزدیکی و صمیمیت بیش از اندازه را تهدیدی برای حریم شخصی خود پنداشته و دچار ترس و نگرانی می شوند. در چنین حالتی هر چقدر بیشتر سعی کنید خودتان را به او نزدیک کنید بیشتر می ترسد و در لاک دفاعی خود فرو می رود. بهتر است فعلا او را به حال خودش رها کنید و مطمئن باشید که به زودی خودش به سراغتان خواهد آمد. امروز سرتان را با کارهای دیگر گرم نگه دارید و اگر می توانید با دوستانتان گردش و تفریح کنید. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.

 

 

مـرداد: آیا امروز قرار است در خانه تان یک مهمانی راه بیندازید و در کنار دوستان و عزیزانتان اتفاقی را جشن بگیرید؟ اگر چنین برنامه ای داشته باشید به احتمال زیاد تمام روز درگیر آماده کردن خودتان و خانه تان برای این مهمانی خواهید بود و وقت سر خاراندن هم نخواهید داشت، اما خوشبختانه در تمام این مدت احساس خوشحالی و نشاط با شما همراه خواهد بود و از اینکه قرار است میزبان عزیزانتان باشید خوشحال خواهید بود. فقط یادتان باشد آنقدر به خودتان سخت نگیرید که وقتی مهمان هایتان از راه رسیدند دیگر توانی برای پذیرایی از آنها با روی باز نداشته باشید. بعد از رفتن مهمان هایتان سر جایتان لم بدهید و بقیه ی کارها را برای فردا بگذارید! به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.

 

 

شهریور : امروز مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته شده اند و این وضعیت باعث شده که نتوانید با عشقتان آن طوری که خودتان دلتان می خواهد وقت بگذرانید. تمام مدت ذهن شما درگیر این موضوع خواهد بود که عشقتان کجاست و چکار می کند. شاید حتی خیالات باطل به سراغتان بیایند و فکر کنید در حالی که شما دارید کار می کنید و زحمت می کشید عشقتان دارد خوش می گذراند و حتی به شما فکر هم نمی کند. خودتان را با این افکار بیهوده شکنجه ندهید. حتی اگر نتوانید امروز همدیگر را ببینید فردا می تواند فرصت فوق العاده ای برای شما باشد تا دوری امروزتان را جبران کرده و وقت بیشتری را در کنار هم بگذرانید. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.

 

 

 

مـهـر : امروز خاطرات مربوط به گذشته بار دیگر در ذهنتان زنده خواهند شد. شاید برای خودتان هم عجیب باشد که چرا این خاطرات دوباره به سراغتان آمده اند، اما این وضعیت در واقع نشان دهنده ی این است که شما هنوز نتوانسته اید به طور کامل با این خاطرات و اتفاقات کنار بیایید و درگیری های عاطفی مانع فراموشی آنها شده اند. شاید تا نیمه های روز را با فکر کردن به این خاطرات بگذرانید، اما تا بعدازظهر حالتان به میزان قابل توجهی بهتر خواهد شد و برای انجام هر کاری که به عهده داشته باشید آماده خواهید بود. امروز بدون شک فرصت بسیار خوبی برای شروع کارها و پروژه های جدید یا تکمیل پروژه های قدیمی تان می تواند باشد. قدر سلامتی تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار و تصمیمات آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

 

 

آبـان : امروز روابط شما به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید ثبات عاطفی که به دنبالش هستید را در رابطه با شخصی که مورد اعتمادتان است پیدا کنید. اگر احساس کردید که این شخص به اندازه ای که انتظار دارید به شما نزدیک نمی شود دلسرد نشوید، او به احتمال زیاد سعی دارد به شما اجازه دهد فضای شخصی خودتان را داشته باشید و نمی خواهد طوری رفتار کند که احساس خفگی کرده و به یکباره از او دلزده شوید. حواستان به کیف پول و رمز کارت های بانکیتان و هر چیزی که به حساب و کتاب های مالی مربوط می شود باشد زیرا با یک احتیاطی کوچک ممکن است درگیر بحث در مورد مسائل مالی شوید. در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید

 

 

آذر : امروز سعی کنید سحرخیز باشید تا روز طولانی تری داشته باشید. شاید ترک کردن تخت گرم و نرمتان کار دشواری باشد اما آنچه در مقابل به دست خواهید آورد ارزش این از خود گذشتگی را دارد. امروز انرژی کیهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید عملکرد بسیار بالایی داشته باشید و تا پایان روز کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید آرامش خود را در رفتار با اطرافیانتان حفظ کرده و خشم خودتان را کنترل کنید. در غیر این صورت شاید رفتاری از خودتان نشان دهید که احترامی که بین شما و طرف مقابلتان وجود داشته برای همیشه از بین ببرد و رابطه تان هیچ گاه به حالت قبلی باز نگردد. هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

 

 

دی : اگر شخصی یا چیزی متعلق به شما و زندگیتان نباشد هر چه بیشتر برای نگه داشتن آنها تلاش کنید کمتر موفق خواهید بود و زودتر آنها را از دست خواهید داد، درست مثل اینکه بخواهید ماهی خیسی را در دست خود نگه دارید، هر چه بیشتر آن را فشار دهید احتمال اینکه از دستتان بیرون بپرد بیشتر است. اگر مال شما نیست چه بهتر که زودتر از زندگیتان خارج شود. شاید بخواهید سرتان را مثل کبک زیر برف کنید، اما امروز هیچ راهی برای فرار از واقعیت وجود نخواهد داشت. ممکن است پی بردن به این که فانتزی هایتان نمی توانند به واقعیت بپیوندند برای شما ناراحت کننده باشد، اما کنار گذاشتن این توهمات و عادت های قدیمی راه را برای ورود چیزها و افراد تازه به زندگیتان باز می کند. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

 

 

بهمن : امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود و شما به خاطر زحماتی که می کشید و کارهایی که می کنید مورد تقدیر و تحسین اطرافیان قرار خواهید گرفت. امروز تا می توانید به ظاهر خودتان برسید و بهترین لباس های خود را به تن کنید. امروز کارهای نیمه تمام، همه ی چیزهایی که درک نمی کنید و مسائل متافیزیکی ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و هر چقدر بیشتر به آنها فکر می کنید کمتر به نتیجه ای که قانعتان کند دست پیدا می کنید. شاید بهتر باشد در مورد این مسائل با دوستان نزدیکتان صحبت کنید تا ذهنتان کمی آرام تر شود. سعی کنید تا بعدازظهر کارهایتان را تمام کنید تا بتوانید با کسی که دوست دارید آخر شب خوبی داشته باشید. در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

 

 

اسفند : امروز ممکن است از ساعات اولیه روز مسائل و مشکلاتی که برایتان پیش می آیند باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشوند اما با نزدیک شدن بعدازظهر اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت. در روابط خود وقتی یک مشکل را مورد بحث قرار دادید دیگر پرونده ی آن را ببندید و برای اثبات این که حق با شما بوده است مرتبا دوباره بحث را سر جای اولش نکشانید. شخصیت شما به گونه ای است که مدام به پیشرفت و رشد در زندگیتان نیاز دارید؛ اگر شغلتان به گونه ای است که اجازه این پیشرفت را به شما نمی دهد و از آن لذتی نمی برید شاید وقت آن رسیده که به فکر کار تازه ای باشید. زمینه های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید در آنها موفق باشید. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد