فال روزانه – 5 مهر


فال روزانه 5 مهر
:

دوست عزیز فالوده ای که 5 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی دانا، با استعداد و سخت کوش هستید، کافی ست که از این ویژگی هایتان برای پیشرفت در کار استفاده کنید. امسال سالی ست که باید بیش از همیشه خودتان را نشان دهید پس با جسارت و اعتماد به نفس کافی عمل کنید. شاید خیلی به آینده پیش رویتان امیدوار نباشید اما در آنجا که انتظارش را ندارید، می بینید که همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر می کند. در روزهای آخر سال، خبرهای خوبی می شنوید که یکی از بزرگ ترین نگرانی های زندگی تان را برطرف خواهد کرد. اگر تصمیمی می گیرید، منطقی باشد و پس از آن تمام شک و دودلی هایتان را دور بریزید و برای رسیدن به هدفتان نهایت تلاش را بکنید. روابط عاطفی خوبی دارید اما سعی کنید که آنها را نگه دارید زیرا در همین ارتباطات است که فرصت های تازه ای برایتان فراهم می شود. اگر مجرد هستید، کمی به اطرافتان دقیق تر شوید، چشم های زیادی به دنبال شماست، کافی ست که انتخاب کنید. به زودی تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود و درهای جدیدی به رویتان باز می شود که شما را به آینده امیدوارتر می کندو ماه های اسفند، اردیبهشت و شهریور از بهترین ماههای شما خواهند بود.

 

 

فروردین : شما به تازگی مسیر جدیدی را در زندگی تان آغاز کرده اید اما نگران هستید که به هدفتان نرسید. باید بگوییم که اشتباه نکرده اید. اگر این در برای شما نبود، هرگز به رویتان گشوده نمی شد. با اطمینان خاطر راهتان را ادامه دهید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. نگذارید اتفاقات کوچک رابطه عاطفی شما را خراب کند به خصوص در چنین روزی که حوصله کسی را ندارید. اگر فکر می کنید که ممکن است با شریک زندگی تان درگیر شوید، بهتر است که امروز را در تنهایی بگذرانید. دوستی با شخصی که فکرش را نمی کنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیرمعمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال یکنواخت زندگی تان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی مناسب برای شروع پروژه ای جدید بوده اید حالا بهترین فرصت است، برای پیش بردن حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند.


 

اردیبهشت : شما برای هدفی که در سر دارید هنوز آماده نشده اید. باید اطلاعات تان را در آن زمینه کامل کنید آنوقت خواهید دید که چقدر فکرتان پخته تر شده و کارهایتان سریع تر پیش خواهد رفت. آنچه رابطه عاطفی شما در حال حاضر به آن احتیاج دارد، کمی هیجان است. پس به جای آن که در خانه بنشینید، به دنبال راهی برای هیجان دادن به رابطه تان باشید. یک سفر به شما پیشنهاد می شود، به آن نه نگویید زیرا تغییرات خوبی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. تا بحال بخاطر نه نگفتن گرفتاری های زیادی گریبان گیرتان شده، اینک زمان آن فرا رسیده که به خودتان بیایید و درخواست مطرح شده را اگر به صلاح خود نمی بینید با قاطعیت رد کنید. از هیچ چیز نترسید. یک نو رسیده یا ورود مسافری به جمع خانوادگی تان موجب افزایش خیر و برکت در روزی تان می شود.

 

 

خـرداد : شما انتظارات زیادی از دیگران دارید اما احساس می کنید که آنها به شما اهمیت نمی دهند. بدانید که تا خودتان آنها را به زبان نیاورید، هیچکس از راز دلتان باخبر نخواهد شد. برای رابطه عاطفی تان بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بیش از قبل با شریک زندگی تان وقت بگذرانید. توجه دو طرفه می تواند مشکلات شما را محو کند. چیزی که این روزها دیگران را از شما دور می کند، غرور است که باید هر چه زودتر آن را کنار بگذارید. فکر بیماری آدم را بیمارتر می کند. اگر علائم بیماری شما را کمی نگران کرده، آزمایش دهید تا مطمئن شوید همه چیز روبه راه است. این اواخر شما نسبت به خودتان بسیار بی توجه بوده اید به خواسته هایتان بیشتر توجه کنید و عادات منفی ای که دارید ترک کنید. به مراسمی دعوت خواهید شد سعی کنید باب آشنایی و دوستی را با شخصی لایق بگشایید.

 

 

تـیـر : شما در مرحله ای از زندگی تان هستید که چشم های زیادی روی شماست و باید حواس تان باشد به خطا نروید. بنابراین قدم هایتان را شمرده و با فکر بردارید. هر چه انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشانه دهید، بهتر است. پس از چند روز بالاخره امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگی تان تنها شوید و حرف هایی که در دل داشتید را به زبان آورید. فقط حواس تان باشد که لحن تان را کنترل کنید تا موجب دلخوری او نشود. خودتان را باور داشته باشید. شما به حد کافی عزیز هستید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت می شود، حضور در آن را مغتنم شمرده و با ملاقات آشنایان و دوستان فشار و استرس این اواخر را از خود دور کنید. یک جابجایی مکانی پیشرو دارید، که باید آن را به فال نیک بگیرید، خیری در آن است که با گذشت زمان متوجه آن خواهید شد.

 

 

مـرداد : مهم نیست که چه اتفاقی برایتان افتاده، امروز سعی کنید که با مسائل ساده تر برخورد کنید. هر چه مسایل را پیچیده تر کنید، حل کردن آنها نیز برای شما سخت تر خواهد شد. اگر چه ممکن است دیگران شما را در حال حاضر درک نکنند اما خیلی زود به سمت شام کشیده خواهند شد و می بینند که حق با شماست. پس روی حرف خودتان بایستید. اگر دلتان پیش فردی گیر است، امروز زمان خوبی برای ابراز علاقه ست، پس معطل نکنید. غصه خوردن بابت اتفاقی که افتاده هیچ حاصل و فایده ای ندارد و کار بیهوده ای است. هیچ کس نمی تواند زمان را به عقب برگرداند. زندگی خود را بیهوده در طلب آرزو های ناممکن و محال به مخاطره نیندازید. فکر و یا شکی که مثل خوره روحتان را می خورد با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید تا دچار دردسر و حسادت نشوید.

 

 

شهریور : امروز وقت نشستن نیست. باید بلند شوید و حرکت کنید. درنگ بیش از این به ضررتان تمام خواهد شد. هر چه زودتر وارد عمل شوید به صلاح خودتان است. امروز شانس آن را دارید تا در جمعی حاضر شوید. بهتر است به جای گوش دادن، کمی هم شما حرف بزنید. همین فعالیت های کوچک می تواند در زمینه شغلی و حتی عاطفی پیشنهادهای خوبی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر به دنبال خرید وسیله ای هستید، امروز زمان خوبی برای آن است. لازم نیست برای سفر و تجدید قوا فرسنگ ها دور بروید اگر چشمهایتان را درست باز کنید می بینید که شادی در نزدیکی تان است. اگر به کسی قول یا وعده ای داده اید به آن جامه عمل بپوشانید تا همچنان نزد دیگران محترم باقی بمانید. هرچه احساساتتان را به دیگران نشان دهید آنها بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت خواهند کرد.

 

 

 

مـهـر : امروز از یکی از نزدیکان تان خبرهای خوبی را که نتیجه تلاش های اخیرتان بوده، دریافت می کنید. این خبر می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد، به شرط آنکه بخواهید. فقط کافی ست که دست به کار شوید. در روابط عاطفی تان هر چه انعطاف پذیرتر باشید بهتر است. نگذارید که مسایل پیش پا افتاده شما را از عشق زندگی تان دور کند. میهمانی در پیش دارید، ممکن است که در آن سوتفاهم هایی پیش آید اما بهتر است که خودتان را کنار بکشید. از تجربیاتتان استفاده کنید و اجازه ندهید که کسی شما را به بازی بگیرد، خوشبختانه تمامی امکانات لازم برای پیشرفت و ترقی شما محیاست، شما می توانید آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید و احتیاجی به حضور کسی ندارید. ملاقاتی خواهید داشت که می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد از مشاجره حد الامکان دوری کنید

 

 

آبـان : در اطرافتان افرادی هستند که با شما مخالفت می کنند. اگر چه سخت است که آنها را نادیده بگیرید اما این کار در حال حاضر به صلاح تان است. اگر احساس می کنید که احتیاج به آرامش دارید، کارتان را رها کنید و به خانه بروید. تا آرامش ذهنی نداشته باشید نمی توانید مسئولیت هایتان را آنطور که باید به اتمام برسانید. شما با فردی بد رفتاری کرده اید و حال عذاب وجدان دارید. امروز زمان خوبی ست که به سمتش بروید و پشیمانی تان را نشان دهید. در این صورت هم او و هم شما حالتان بهتر خواهد شد. برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید، لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید، در مورد رابطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید، بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

 

 

آذر : امروز با فردی دیدار می کنید که می تواند به شما در تصمیم گیری هایتان کمک کند. سعی کنید هر چه سوال دارید از او بپرسید و به ابهامات ذهنی تان خاتمه دهید. در مورد پیشنهادهای کاری که این روزها به شما می شود محتاط تر باشید. به جای دیگران، به منطق خودتان تکیه کنید تا راه درست را به شما نشان دهد. انرژی خوبی امروز در فضای اطراف شما برقرار است. از این فرصت برای ابراز علاقه به فردی که دوستش دارید، استفاده کنید. کاری ناتمام دارید که زمان زیادی از شروع آن گذشته اما هنوز به سرانجام نرسیده است، بهتر است این کار را به اتمام برسانید تا مقدمات کار بعدی برایتان فراهم شود. دل عزیزی را ناخواسته شکسته اید اما غرورتان مانع از عذرخواهی شماست بهتر است تا دیر نشده، هرچه سریعتر برای دلجویی اقدام کنید. مدتی است که انجام کاری فکرتان را به شدت مشغول کرده.

 

 

دی  : وقت آن است که برای انجام کاری که مدت ها شروع کرده اید، قدمی بزرگ بردارید. انرژی و اعتماد به نفس تان زیاد است پس بی معطلی دست به کار شوید. هر چه دیرتر شروع به کار کنید، به ضررتان تمام خواهد شد. قرار است با فردی ملاقات کنید که شما را نگران کرده اید. پیشنهاد می کنیم که خود واقعی تان باشید. صداقت می تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. سفری در پیش دارید که درهای تازه ای را به روی زندگی تان می گشاید. به دلیل مشغله فراوان این روزها روابط اجتماعی تان کم و کمتر شده، بهتر است به آن سر و سامان بدهید، شما اساسا فردی اجتماعی و پر سر و صدا هستید و این وضعیت در روحیه تان تاثیر خوبی ندارد، سعی کنید روزانه حداقل نیم ساعت از وقت خود را صرف پیاده روی کنید، هم به سلامت جسم تان کمک می کند و هم روحیه تان بهتر می شود.

 

 

بهمن : موضوعی ذهن شما را درگیر کرده به طوری که مدام به تصمیم گیری هایتان شک می کنید، بهتر است که دست از فکروخیال بردارید و به جای آینده به زمان حال فکر کنید. اگر واقع بین باشید می بینید که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست. در مورد مسائل عاطفی سعی کنید که منطقی عمل کنید. «نه» گفتن گاهی نه تنها به نفع شما بلکه به نفع طرف مقابل تان نیز خواهد بود، پس آن را تمرین کنید. با شخصی که برایتان مهم است همین امروز تماس بگیرید، جهت بهبود و پیشرفت در کار جرقه ای در ذهن شما زده شده بهتر است آن را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید، این ایده می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند. این روزها نسبت به اطرافیانتان مهربان تر رفتار می کنید این رویه ی شما تاثیر مثبتی بر روابطتان خواهد گذاشت.

 

 

اسفند :امروز همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود. چه در محیط کار و چه در دیگر زمینه های زندگی اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد که مدت ها منتظرش هستید. سعی کنید که انرژی تان را بالا نگه دارید و تا رسیدن به هدف هایتان کنار نکشید. بحثی با یکی از نزدیکانتان داشته اید که ذهن تان را کمی درگیر کرده است. بهتر است دنباله آ را نگیرید. هر چه عادی تر برخورد کنید، بهتر است. اتفاقی افتاده، حتی اگر مسیر را اشتباه رفته باشید تجربه با ارزشی نصیبتان شده از زیبایی های زندگی لذت ببرید و از توجه به دیگران غافل نشوید. بهتر است مکث کنید و اندکی صبورانه تر با موضوع پیش آمده مواجه شوید، لازم است موانعی که بر سر راهتان قرار دارد یکی یکی از میان بردارید. بیش از اندازه از خودتان توقع نداشته باشید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد