فال روزانه – 4 اسفند

دوست عزیز فالوده ای که 4 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

با سورپرایزی که امروز می شوید، بهترین تولدتان را خواهید داشت. امروز ارتباطات شما گسترش می یابد و حتی ممکن است عشق زندگی تان به شما پیشنهاد ازدواج دهد پس خودتان را برای اتفاق های خوب آماده کنید. شما فرزند بهار هستید و زمین و زمان برای تولدتان شاد است، پس از این روز خاص نهایت استفاده را بکنید زیرا هر غیر ممکنی برای شما در چنین روزی ممکن است. شما روزهای زیادی را به انتظار امروز نشسته اید و حال زمان موعود فرا رسیده است. این شادی شما در ماه مرداد به اوج خود می رسد

 

 

فروردین : امروز میهمان های زیادی به دیدارتان خواهند آمد و آنقدر سرتان شلوغ می شود که گذر زمان را از یاد می برید. به یک میهمانی نیز دعوت می شوید که در آنجا افراد جدیدی را ملاقات می کنید. توصیه می کنیم رابطه خود را با آنها حفظ کنید زیرا می توانند فواید بسیاری برای پیشرفت شغلی شما داشته باشند. از آنجا که شما عاشق خانواده تان هستید اما در روزهای عادی سال قادر نیستید آنها را به خوبی ببینید، پس بهتر است از این روزهای تعطیل بهترین استفاده را بکنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را ببرید.

 

اردیبهشت : امشب خانه شما از میهمان پر خواهد شد پس از همین حالا خودتان را آماده کنید و بهترین لباس خود را به تن کنید. اگر مجرد هستید، در این رفت و آمدها با فردی آشنا خواهید شد که می تواند شریک زندگی خوبی برایتان باشد. اگر چه روزهای عید روزهای شلوغ و پر هیجانی است اما یادتان باشد که استراحت را از یاد نبرید. در حال حاضر شما به خواب بیش از هر چیز دیگری احتیاج دارید تا خستگی های چند وقت اخیر از تن تان به دور شود. هفته های پیش رو زمان خوبی برای آرامش است و آسمان زندگی تان دوباره آفتابی خواهد شد.

 

 

خـرداد : با رسیدن سال جدید ایده های بسیاری در ذهن تان ایجاد شده که دوست دارید تمام آنها را عملی کنید. جلوی تخیلاتتان را نگیرید و اجازه دهید به هر کجا که دوست دارند سفر کنند. از آنجا که شما روزهای سختی را گذرانده اید، بهتر است این روزهای تعطیل را تنها به سلامتی و مراقبت از خودتان بپردازید. انرژی زیادی که در این هفته به دست می آورید شما را تشویق به پیشرفت در روابط اجتماعی تان می کند. اگر می خواهید رابطه عاطفی خود را جدی تر کنید، اکنون زمان خوبی است. به زودی فردی شما را سورپرایز خواهد کرد

 

 

تـیـر :  حساب بانکی تان پر رونق می شود و پولی به دست تان می رسد که مدت هاست انتظار آن را می کشید. دوست دارید بخشی از این پول را برای تغییر دکوراسیون خانه یا حتی برای خوشگذرانی با خانواده تان صرف کنید. تصمیم خوبی است، از این تعطیلات نهایت استفاده را بکنید و نگران هیچ چیز نباشید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق خود می گردید، فردی که مدت ها است به آن علاقه دارید را نیز به جمع تان راه دهید و ابراز علاقه کنید. با جذابیت این روزهای شما، او نیز به سمت تان جذب خواهد شد.

 

 

مـرداد : امروز یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. احساس شادی، هیجان، سر زندگی و خوش بینی می کنید و به آینده خود نیز امیدوار هستید. ارتباط شما با خانواده، دوستان و اقوام نیز محکم تر از قبل خواهد شد و حتی اگر مجرد هستید در این رفت و آمدها نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد. منتظر یک سورپرایز از یک دوست که مدت هاست از شما دور است، باشید. در کنار تمام روزهای خوش، سلامت جسمانی خود را نیز فراموش نکنید. شما باید در این روزها انرژی لازم برای شروع سالی نو را به دست آورید.

 

 

شهریور : امروز در عالم ابرها سیر می کنید، اولین روزهای سال نو را می گذرانید و ایده های زیادی در سر دارید که اگر جدی شان بگیرید، می توانند در موفقیت شما سهیم باشند. اگر فردی که به او علاقه دارید از شما دور است، نگران و ناراحت نباشید. از تعطیلات خود استفاده کنید و خوش بگذرانید تا روزهای فراغ به پایان رسند. اکنون زمان آن است تا به بدن و ذهن خود استراحت دهید. هفته جاری آرامش خوبی را تجربه خواهید کرد، برای حفظ آن، کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید و از افرادی که انرژی منفی به شما انتقال می دهند، دوری کنید.

 

 

 

مـهـر : امروز افرادی را خواهید دید که از شهر دیگری به دیدن شما می آیند، در میان آنها حتی افرادی هستند که شما آنها را تا به حال ندیده اید اما با این رفت و آمدها دوستان خوبی برای هم خواهید شد و حتی اگر مجرد هستید، شریک زندگی خود را پیدا خواهید کرد. شاید دوست داشته باشید که در چنین روزی هیجان خود را با حرف زدن تخلیه کنید اما یادتان نرود که به حرف های دیگران هم گوش دهید. کلام آنها می تواند روی شما تاثیر خوبی بگذارد و به زندگی تان تغییراتی دهد که شما را شادتر از اکنون کند.

 

 

آبـان : امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. در چنین روزی که زمین و زمان می خندد، فرصت خوبی است تا راز دلتان را فاش کنید.

 

آذر : امروز یکی از عزیزترین های زندگی تان را خواهید دید و روزتان زیباتر از همیشه می شود. اگر هم تنها هستید، فردی به شما زنگ می زند و آنقدر از شنیدن صدای او خوشحال می شوید که در پوست خود نمی گنجید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی عاطفی تان می گذارد. اگر نگران کارهای عقب مانده خود هستید، توصیه می کنیم در حال حاضر تمام افکار منفی را از خود دور کنید و به ذهن خود استراحت دهید. روزهای پس از عید برای تمام آنها وقت کافی خواهید داشت.

 

 

دی  : آروزهایتان را جدی بگیرید. با کمک آن‌ها است که می‌توانید به علاقمندی های زندگی خود پی ببرید و در کمال ناباوری به خودشناسی برسید و مشکلات زندگی‌تان را حل کنید. اگر فردی می‌تواند در این راه به شما کمک کند، برای درخواست آن کوتاهی نکنید. مدت‌ها است ارتباط خوبی با یکی از دوستان تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است. با شروع سال جدید شما نیز کدورت ها را دور بریزید و برای دوستی دوباره پیش قدم شوید. مطمئنا از این تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

 

 

بهمن : به فکر یک مسافرت هستید، شک و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده یا دوستان خود به این سفر بروید زیرا خاطرات و تجربه های خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. احساسات شما فوران کرده است اما سعی می کنید آنها را نادیده بگیرید. بد نیست برخی اوقات به جای منطق از در احساس وارد شوید. این روزها که اعتماد به نفس شما بالاست، به هر کاری دست بزنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی تلفنی به شما خواهد شد که حاوی خبرهای خوب است. این خبر می تواند روز شما را به بهترین شکل تغییر دهد.

 

اسفند : امروز دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به شما سری بزنند. در ابتدا ممکن است کمی برای تمییزی خانه استرس داشته باشید اما نگران نباشید همه چیز بی عیب و نقص پیش خواهد رفت. امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد