فال روزانه – 27 اردیبهشت

دوست عزیز فالوده ای که 27 اردیبهشت دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دارای اعتماد به نفس، احساساتی، دارای قدرت تخیلی فوق العاده، خلاق، مؤدب و خونگرم هستید و می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و مورد احترام آنها قرار بگیرید. امسال از لحاظ سلامتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود، اما این بدان معنی نیست که می توانید وضعیت سلامتی خود را نادیده بگیرید؛ به رژیم غذایی خود توجه کافی داشته باشید و ورزش را از برنامه روزانه تان حذف نکنید. امسال وضعیت اقتصادی شما از ثبات چندانی برخوردار نخواهد بود و از لحاظ مالی هم سود خواهید کرد و هم ضررهایی را تجربه خواهید نمود. با این همه به اندازه ی کافی پول در خواهید آورد که با مشکلی مواجه نشوید. اگر اهل تجارت هستید امسال درآمدتان افزایش خواهد یافت. اگر قصد سرمایه گذاری را داشته باشید به نفعتان است که در زمینه ی املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. از لحاظ عاطفی امسال روابطی که با همسر و یا عشق خود دارید رو به بهبود خواهند بود، به طوری که اگر مجرد باشید تصمیم به ازدواج خواهید گرفت. خرداد، شهریور، آذر و بهمن بهترین ماه های سالی که پیش رو دارید خواهند بود.

 

 

فروردین : اگر قرار است امروز قراردادی ببندید و به ویژه اگر این قرارداد به خانه و املاک مربوط می شود سعی کنید دقت و احتیاط بیشتری به خرج بدهید و متن قرارداد را به دقت مورد مطالعه قرار دهید. شاید درک همه کلمات و اصطلاحات پیچیده ی موجود در متن این قرارداد برایتان دشوار باشد. سعی کنید سؤال هایتان را از یک نفر که اطلاعات کافی در این مورد دارد بپرسید تا ندانسته مرتکب اشتباهی نشوید. با وجود این که امروز ممکن است مدام مورد تحسین و تشویق دیگران باشید بهتر است خودتان را گول نزنید و فکر نکنید که همه دوست و هواخواه شما هستند، خیلی ها فقط به خاطر اهداف و خواسته های خود ظاهری دوستانه به خود می گیرند.

 

اردیبهشت : امروز ناراحتی یکی از دوستان، اعضای خانواده و یا همکارانتان فکر شما را به خود مشغول کرده است. شما از این که چیزی باعث ناراحتی این شخص شده است مطمئن هستید، اما او تمایلی به صحبت کردن در مورد این موضوع و بیان افکار و احساساتش از خود نشان نمی دهد. سعی نکنید او را وادار به این کنید که در مورد دلیل ناراحتی اش با شما صحبت کند. خیالتان راحت باشد، شما دلیل ناراحتی این شخص نیستید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه اصرار کنید باعث دلخوری او از خودتان خواهید شد. خودتان را کنار بکشید و اجازه بدهید که او خودش با مشکلاتش کنار بیاید؛ این کار به نفع هر دوی شما خواهد بود.

 

 

خـرداد : امروز یک نفر پشت سر یکی از دوستانتان حرف هایی خواهد زد که در ابتدا ممکن است شما را شوکه کنند. آنچه می شنوید به احتمال زیاد در ارتباط با مسائل مالی خواهد بود. در هر صورت هر آنچه می شنوید را به راحتی قبول نکنید چون شخصی که این شایعات را پخش می کند به احتمال زیاد توجه چندانی به واقعیت داشتن یا نداشتن آنها ندارد و فقط می خواهد موضوعی برای حرف زدن داشته باشد. سعی کنید با دوستتان تماس گرفته و به طور مستقیم واقعیت را از خود او جویا شوید. به احتمال زیاد واقعیت با شنیده هایتان تفاوت بسیار زیادی دارد. باور این شایعات تنها باعث نابودی یک دوستی با ارزش خواهد شد.

 

 

تـیـر : امروز شما در مرکز توجه قرار خواهید داشت. دوستانتان برای یافتن پاسخ سؤالاتی که می دانند شما جوابشان را در اختیار دارید به سراغتان خواهند آمد. شاید آنها بخواهند برای حل مشکلی خانوادگی به شما مراجعه کنند و یا سؤالی تخصصی از شما داشته باشند، در هر صورت حل این مسئله بدون پرداختن به جزئیات برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. زیاد سخت نگیرید، همین که مشغول صحبت شوید همه چیز به راحتی جفت و جور خواه شد. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند؛ مواظب باشید دچار توهم نشوید!

 

 

مـرداد : امروز شاید بخواهید در زمینه ای که کاملا برای شما نا آشنا است و هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارید به مطالعه بپردازید. در ابتدا هر چه می خوانید به نظرتان کاملا پیچیده و غیر قابل درک خواهد بود و شاید حتی به این فکر بیفتید که بیخیال این مطالعه شده و سراغ موضوعاتی بروید که برایتان شناخته شده هستند. این اشتباه را نکنید! شاید در ابتدا با کمی دشواری مواجه باشید، اما در نهایت به شدت به این موضوع علاقمند خواهید شد. یک کتاب اصطلاحات تخصصی را دم دستتان گذاشته و هر جا با مشکل مواجه شدید به آن مراجعه کنید. ذهن شما در حال حاضر از قدرت بالایی برخوردار است و خیلی زود خوانده هایتان را جذب خواهد کرد.

 

 

شهریور : یکی از دوستان و یا شاید حتی عشقتان چنان کج خلق و بد رفتار شده است که شاید شک کنید آیا این همان شخصی است که می شناسید و برایتان این قدر عزیز است؟! در طول روز ذهنتان درگیر این موضوع خواهد بود و ممکن است بخواهید این وضعیت را تجزیه و تحلیل کنید و توجیهی برای آن پیدا کنید، اما این کار شما فقط باعث خواهد شد سؤالاتی که در سرتان انباشته شده اند بیشتر و بیشتر شوند. به احتمال زیاد این وضعیت ناشی از مشکلات زیادی است که به یکباره به سراغ دوستتان آمده اند. بیش از اندازه برای کمک و آرام کردن او اصرار نکنید و فقط به او یادآوری کنید که اگر به کمک یا همفکری نیاز داشته باشد می تواند روی شما حساب کند.

 

 

 

مـهـر : یکی از دوستان نزدیکتان امروز به همفکری و مشورت با شما نیاز خواهد داشت و ممکن است بخواهد در مورد بعضی چیزها که زیاد برایتان قال درک نیستند با شما صحبت کند. این موضوع می تواند در ارتباط با شغل و حرفه ی این شخص باشد و موضوعاتی را در بر بگیرد که برایتان آشنا نیستند. هیچ اشکالی ندارد اگر در مورد نکاتی که برایتان آشنا نیستند و نیاز به توضیح دارید از او سؤال بپرسید، اگر قرار باشد به این شخص کمک کنید باید بدانید در مورد چه چیزی حرف می زند! شما بر سر یک دو راهی قرار گرفته و نمی دانید کدام راه را باید در پیش بگیرید. شما برخی اطلاعات لازم برای این تصمیم گیری را در اختیار ندارید پس کمی دست نگه دارید.

 

 

آبـان : امروز مطالعه ی یک کتاب یا مقاله در مورد ورزش و تغذیه ذهن شما را به شدت به خود مشغول خواهد کرد. اگر بخواهید آنچه می خوانید را به عنوان معیار در نظر بگیرید خواهید دید که تمام کارهایتان اشتباه هستند! خودتان را زیاد ناراحت نکنید، دراین دنیا هزاران راه مختلف برای رسیدن به سلامتی و تناسب اندام وجود دارند و در واقع به تعداد آدم های این دنیا مسیر برای رسیدن به این هدف وجود دارد. اگر نگران هستید که مبادا در مسیر اشتباهی قرار داشته باشید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید. شما احساس می کنید که کارتان دارد شما را دیوانه و بیمار می کند. آیا آنچه به دست می آورید ارزش این وضعیت و این همه خستگی و آشفتگی را دارد؟

 

آذر : امروز خاطرات و احساسات مربوط به گذشته بار دیگر در وجود شما زنده شده و فکرتان را به خود درگیر کرده اند و در کمال تعجب می بینید که تصاویر غیر قابل درکی را به ذهنتان می آورند. شاید در ابتدا درک تصاویری که به ذهنتان می رسند برای شما دشوار باشد، اما نخواهید توانست مانع آنها شوید. پس هر چه به ذهنتان می رسد را یک جا یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت به سراغ آنها بروید. شما استعدادها و توانایی های زیادی دارید که شما را قادر می سازند در حرفه های دیگر هم به فعالیت بپردازید. اگر شغل فعلیتان نیازهایتان را برآورده نمی کند چرا نگاهی به موقعیت های دیگری که برایتان وجود دارند هم نمی اندازید؟

 

 

دی  : شما برای یک کلاس، پروژه و یا یک مسئله ی حرفه ای مشغول تحقیق در رابطه با موضوعی هستید که خیلی سخت تر از آن چیزی که در ابتدا گمان کرده بودید به نظر می رسد. منابعی که پیدا کرده اید خیلی پیچیده هستند و درک آنها برایتان دشوار است. اگر نمی توانید آنچه می خوانید را به خوبی درک کنید سعی کنید به دنبال ویدیوهای آموزشی باشید و یا از یک شخص حرفه ای کمک و مشورت بگیرید. چند وقت است که خودتان رابرای انجام کارهایی که دوست دارید سرزنش و سرکوب می کنید؟ حالا دیگر وقت آن رسیده است که به کودک درونتان کمی اهمیت بدهید و کارهایی را انجام دهید که حالتان را خوب خواهند کرد.

 

 

بهمن : امروز یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان پیشنهاد می کند تا در انجام کاری به شما کمک کند، اما شما احساس می کنید که قصد او از کمک به شما چیز دیگری است. در واقع این شخص دنبال بهانه ای می گردد تا در کنار شما باشد و از این فرصت استفاده کرده و در مورد مشکلی که دارد با شما صحبت و مشورت کند. حتی اگر به کمک او نیازی ندارید هم پیشنهادش را بپذیرید. شاید مجبور باشید که بیشتر کارها را خودتان انجام دهید، اما خواهید توانست با حرف هایتان به این شخص آرامش بخشیده و کمک کنید. اگر در رابطه تان مشکلاتی پیچیده وجود دارند بهتر است این را بدانید که همیشه اصرار و پافشاری برای ادامه دادن رابطه بهترین گزینه نیست.

 

اسفند : کارهای اداری مرتبط با مسائل مادی امروز برای شما بسیار خسته کننده خواهند بود و مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف این کارها کنید. کاغذبازی های اداری برای شما همیشه آزاردهنده بوده اند، اما چاره ای نیست و باید حتما همین امروز این کارها را انجام دهید. اگر می خواهید هر چه سریعتر از شر این کار خلاص شوید پس هر چه زودتر دست به کار شده و تمام انرژی خود را روی به پایان رساندن آن متمرکز کنید تا خیلی سریع همه ی این کارها را به انجام رسانده و بقیه ی وقتتان را صرف کارهایی کنید که خودتان می خواهید. سعی کنید پس از پایان ساعت کاری باقی مانده ی وقتتان را با تفریحات مورد علاقه تان پر کنید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد