فال روزانه – 24 فروردین

دوست عزیز فالوده ای که 24 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با اعتماد به نفس، واقع بین، با صداقت و مثبت اندیش هستید. خلاقیت فوق العاده ای که در کارها از خودتان نشان می دهید بدون شک موفقیت زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید امسال بالاخره به ثمر نشسته و سود مالی زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. با این حال در سرمایه گذاری های جدیدی که می خواهید بکنید باید دقت و احتیاط زیادی به خرج دهید و تا جای ممکن از موقعیت های مخاطره آمیز و غیر قابل پیش بینی دوری کنید. به طور کلی امسال از لحاظ مالی برای شما سالی خوب و همراه با ثبات خواهد بود. از لحاظ حرفه ای هم سال موفقیت آمیزی را پیش رو خواهید داشت. شاید مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته شوند و مجبور باشید بیشتر از قبل کار کنید، اما درآمد بیشتری نیز خواهید داشت و همچنین مورد توجه و تحسین مقامات بالاتر قرار خواهید گرفت. اگر هنوز تنها هستید امسال ایده آل ترین موقعیت ها را برای آغاز یک رابطه ی جدید عاطفی برای شما به همراه خواهد داشت. اردیبهشت، خرداد، آبان و دی ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

 

فروردین : امروز احساس می کنید بسیار سالم، قوی و پرانرژی هستید، اما ذهنتان در وضعیتی قرار ندارد که به شما کمک کند از این قدرتی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در واقع مشکل کار اینجاست که شما غرق در عالم خیال و رویا هستید و نمی توانید به طور صحیح از توانایی های امروز خود استفاده کنید. ایجاد تعادل بین این دو کار راحتی نخواهد بود، اما اگر می خواهید روز خوبی داشته باشید باید بتوانید بین دنیای خیال و واقعیت اعتدال را برقرار کنید. وضعیت سیاسی و اقتصادی جامعه ای که در آن زندگی می کنید ذهن شما را به خود درگیر کرده است. از آنجایی که کاری از دستتان ساخته نیست بهتر است خودتان را بیهوده نگران کنید.

 

اردیبهشت : تا چند سال دیگر وقتی به گذشته نگاه می کنید از امروز به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگیتان یاد خواهید کرد. روابط عاطفیتان خیلی خوب دارند پیش می روند و احساسات عمیق خود را به راحتی با شخصی که دوست دارید در میان خواهید گذاشت. آینده بسیار روشن به نظر می رسد و شما با شور و اشتیاق فراوان مشغول نقشه کشیدن برای آینده ی خود خواهید بود و آماده اید هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به خواسته هایتان انجام دهید. با قدرت، انرژی، سلامتی و آمادگی فعلی شما هیچ چیزی برایتان غیر ممکن نخواهد بود. اگر می خواهید به دیدن کسی بروید حتما پیش از رفتن با او تماس بگیرید، در غیر این صورت پشت درهای بسته خواهید ماند.

 

 

خـرداد : امروز عشق و احساسات در زندگی شما نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد. اگر مجرد هستید این احتمال وجود دارد که به صورتی کاملا غیر منتظره یک رابطه ی جدی عاطفی را آغاز کنید. اگر نیمه ی دیگر خود را پیش از این پیدا کرده اید هم امروز به شما کمک خواهد کرد تا به طور قابل توجهی وضعیت رابطه ی خود را بهتر کنید و حتی اگر مشکلی دارید هم بتوانید آن را از میان بردارید. فرصت داشتن یک مکالمه ی خوب و صادقانه برای شما فراهم شده است و می توانید در مورد هر چیزی که بخواهید به سادگی و بدون بروز هیچ گونه سوء تفاهمی با هم حرف بزنید. این موقعیت ها به راحتی پیش نمی آیند پس از امروز بیشترین بهره را ببرید.

 

 

تـیـر : امروز در محیط اطرافتان فعالیت های گروهی و اجتماعی در جریان هستند که شاید بخواهید همراه با شریک عاطفیتان درآنها حضور پیدا کنید. در این جمع به طور اتفاقی با برخی از دوستان و آشنایان خود برخورد خواهید داشت و به صحبت و گفتگو با هم خواهید پرداخت. با دقت تمام به حرف هایی که بین شما و دیگران رد و بدل می شوند گوش کنید، چون جیزهای مهمی از این صحبت ها یاد خواهید گرفت. یک چیزی در روابط اجتماعی و وضعیت حرفه ای شما در حال تغییر است؛ تغییری غیر منتظره در وضعیتتان که می تواند مثبت یا منفی باشد و شما را متعجب خواهد کرد. اصلا نگران نباشید چون حتی اگر به ظاهر این تغییر منفی باشد هم در نهایت به نفعتان خواهد بود.

 

 

مـرداد : امروز تحت تأثیر تغییراتی که این اواخر در دنیای اطرافتان به وجود آمده اند نسبت به باورها و ارزش های خود تردیدهایی پیدا خواهید کرد. کمی که بیشتر دقت کنید خواهید دید که علاوه بر دنیای اطرافتان و دوستان و آشنایانتان، خود شما هم دچار تغییراتی شده اید و در نتیجه ی این تغییر و تحولات نگرشتان نسبت به دنیا و زندگی تغییر پیدا کرده است. شاید در ایتدا این موضوع کمی شما را به هم بریزد و باعث ناراحتیتان شود، اما در نهایت خواهی دید که این تغییرات در جهت مثبت هستند. اگر احساس می کنید اطرافیانتان قدر زحمات و کارهایتان را نمی دانند سعی کنید برای آنها کاری انجام ندهید و یا کمی از آنها فاصله بگیرید.

 

 

شهریور : امروز با خانواده و دوستانتان دور هم جمع خواهید شد تا دیدار مجدد با شخصی که برای مدتی از شما دور بوده است را جشن بگیرید. شاید هم میزبان دوستان و آشنایانی باشید که علایق مشترکی با شما دارند و با آنها به بحث در مورد موضوعاتی بپردازید که برایتان جالب هستند. شاید بحث خیلی بالا بگیرد و حتی بعضی ها تا حدودی از دست هم عصبانی شوند، اما در کل همه از شرکت در این بحث لذت خواهند برد. اگر قصد دارید چیز مهمی را در یک جای امن مخفی کنید بهتر است حواستان را خوب جمع کنید، چون احتمال این که بعدا خودتان هم فراموش کنید که آن را کجا گذاشته اید بسیار زیاد است.

 

 

 

مـهـر : آیا به فکر این هستید که حرکتی کرده و تغییری در زندگی خود ایجاد کنید؟ شاید به فکر تغییر محل زندگی خود و نزدیک تر شدن به خانواده و دوستانتان باشید، یا بخواهید در فعالیت های حرفه ای خود تغییری ایجاد کنید. شما احساس می کنید که برای مدتی طولانی در حالت سکون بوده اید و حالا باید یک تغییر هر چند کوچک در زندگی خود ایجاد کنید، اما باید مواظب باشید که این تغییر را در جای درست و در زمان درست به وجود بیاورید. اصلا عجله به خرج ندهید و پیش از هر اقدامی تمام گزینه ای پیش رویتان را یادداشت کرده و به دقت مورد بررسی قرار دهید. تغییر و تحول در زمان حال می تواند برای شما خیلی خوب باشد، اما اولین شرط منطقی بودن آن است.

 

 

آبـان : امروز صحبت کردن با دوستان، خانواده و حتی همکارانتان برای شما خیلی راحت خواهد بود و می توانید خیلی راحت تر از همیشه با آنها کنار بیایید. به نظر می رسد که آنها هم خیلی بهتر از همیشه شما را درک کرده و مورد حمایت خود قرار می دهند. حضور در یک دورهمی و یا فعالیت اجتماعی دیگر زمینه را برای دوستی های جدیدی فراهم خواهد کرد و شما را درگیر بحث های بسیار جالبی می کند که برایتان آموزنده نیز خواهند بود. امروز شما سوال های خیلی مهمی را از خودتان خواهید پرسید. انرژی کیهانی شما را به سوی یک سفر خودشناسی به دنیای درونتان راهنمایی می کند و مقاومت در برابر این موضوع حال و هوای چندان خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت.

 

آذر : آنهایی که شما را به دمدمی مزاجی متهم می کنند امروز با دیدن عزم و اراده ای که از خود نشان می دهید شگفت زده خواهند شد. شما رویاهای بزرگی در سر دارید که می خواهید برای تحقق بخشیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید، با این حال باید کمی منطقی تر رفتار کرده و واقعیت ها را ببینید. درست است که از قدیم گفته اند خواستن توانستن است، اما این بدان معنا نیست که می توانید عقل و منطق را کنار بگذارید و هر چیز غیر ممکن و محالی را برای خود ممکن تصور کنید. اگر تماس هایی که با عشقتان می گیرید بی پاسخ ماندند تعجب نکنید، او امروز حسابی سرگرم کارهایش است و باید به او حق بدهید.

 

 

دی  : امروز صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از خواب های شب گذشته تان در برابر چشمتان خواهند بود. شما همه چیز را خیلی دقیق و با جزئیات به یاد دارید و دلیل آن هم این است که به احتمال زیاد این رویاها پیام خاصی را برایتان به همراه دارند، کمی به خواب هایتان فکر کنید و ببینید چه معنایی می توانند داشته باشند. شما از آن دسته آدم هایی هستید که گاهی چنان غرق در عالم خیال و رویا می شوند که نمی توانند آنها را از هم جدا کنند. با این حال امروز شما این توانایی را خواهید داشت که خیال هایتان را به واقعیت تبدیل کنید، به شرط این که تمام توان خود را به کار گرفته و از وقت و انرژیتان به خوبی استفاده کنید

 

 

بهمن : آیا قصد رفتن به یک سفر را داشته اید؟ اگر جوابتان منفی است بد نیست در این مورد تجدید نظر کنید. یک سفر هر چند کوتاه مدت همراه با دوستان و یا اعضای خانواده به مقصدی معتدل می تواند یک تغییر اساسی در حال و هوایتان ایجاد کند. خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت های خوبی هم برای رفتن به این سفر برایتان فراهم خواهند شد. شاید امروز دلتان بخواهد همراه با عشقتان به گردش و تفریح بروید و دلتان برای بودن با او خیلی هم تنگ شده باشد، اما متأسفانه امروز وقت کافی برای چنین کاری را در اختیار نخواهید داشت، چون مسئولیت ها و کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید.

 

اسفند : مسائل حرفه ای دارند برای شما به بهترین شکل ممکن پیش می روند، به ویژه اگر شغلتان به گونه ای باشد که مثل تدریس، رسانه و خدمات رسانی، ارتباط با دیگران در آن تأثیرگذار باشد. وضعیت مالی شما دارد به سرعت و به شکل چشمگیری پیشرفت می کند و به واسطه ی این پیشرفت دارید با افراد جدیدی آشنا می شوید که می توانند به شدت روی شما و سبک زندگیتان تأثیرگذار باشند. شما سعی دارید نسبت به آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد اطلاعات بیشتری کسب کنید و به جای این که فقط به فکر خودتان و منافعتان باشید سهم خود را در کمک به همنوعانتان انجام دهید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد