فال روزانه – 24 آذر

دوست عزیز فالوده ای که 24 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

علیرغم تمام ویژگی های مثبتی که دارید خیلی وقت ها در عملی کردن نقشه ها و برنامه هایتان با مشکل می شوید و دلیل آن هم چیزی نیست جز تنبلی، سهل انگاری و دمدمی مزاجی! کمی در این رفتارهای خود تجدید نظر کنید. امسال تا جایی که می توانید از شروع هر گونه شراکت و فعالیت های مشترک اقتصادی خودداری کنید. شاید پیشنهادهای خیلی وسوسه کننده ای برای شراکت به شما بشود، اما حداقل تا شش ماه آینده باید دست نگه دارید. پیش از امضای هر گونه قرارداد و یا پذیرفتن هر تعهدی باید خیلی بیشتر از همیشه احتیاط به خرج بدهید. منافع مالی در نیمه ی دوم سال جدید از زندگیتان به سراغ شما خواهند آمد. خوشبختانه روابط عاطفی شما در وضعیت خوبی به سر خواهند برد و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. ماه های دی، اسفند و شهریور از مهم ترین و پر اتفاق ترین ماه های امسال خواهند بود.

 

 

فروردین : آیا وضعیت اقتصادی شما در حال حاضر باعث احساس نگرانی و سردرگمی شما شده است؟ آیا فکر می کنید کنترل اوضاع دارد از دست شما خارج می شود؟ راستش، به احتمال زیاد شما دارید موضوع را بیش ازاندازه برای خودتان بزرگ می کنید. همه ی حساب ها و صورت حساب ها و هر چیز دیگری که در ارتباط با وضع مالیتان است را مورد بررسی قرار داده و روی واقعیت ها تمرکز کنید و ببینید چه اتفاقی دارد می افتد. اگر اوضاع را به دقت بررسی کنید خواهید دید که وضعیت شما به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست. از همه ی اینها که بگذریم امروز روز استراحت شماست، اصلا چرا اینقدر ذهن خودتان را درگیر این مسائل می کنید؟! رابطه عاطفی میدان مسابقه نیست، گاردهایتان را پایین بیاورید و از در صلح وارد شوید و حرف های طرف مقابلتان را بدون قضاوت بشنوید. یک تصمیم روی آینده کاری تان تغییر بزرگی ایجاد خواهد کرد. به حرف های کسی که در مورد مسئله ای به شما هشدار می دهد گوش کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 

اردیبهشت : امروز ایده های زیادی برای انجام پروژه های خلاقانه و هنری مختلف به سرتان می زنند، اما ایده هایتان خیلی کلی و مبهم هستند و هیچ نظری در مورد جزئیات آنها ندارید. بهترین کاری که امروز می شود بکنید این است که یک لیست از این ایده های نبوغ آمیز تهیه کنید تا بعدا بتوانید به آن رجوع کنید؛ فکر نکنید که مجبور هستید همین امروز دست به کار شده و شروع کنید. در واقع بهتر است حتی اگر احساس آمادگی می کنید هم چند روزی دست نگه دارید تا این ایده ها در ذهنتان به بلوغ برسند و بهترین ها را از بین آنها انتخاب کنید؛ پس کمی صبور باشید. امروز وقتتان را به خانه و خانواده اختصاص داده و هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید. شما به جواب سوالی احتیاج دارید، هرچه زودتر با شخصی که جواب را می داند تماس بگیرید. برای پیشرفت یک کار بهتر است خودتان آستین بالا بزنید و همین امروز دست به کار شوید، زمان با شما یار است فرصت را از دست ندهید. شنیدن یک خبر ساده باعث عصبانیت‌تان می شود.

 

 

خـرداد : امروز شاید فکر کنید که با سخت کوشی خواهید توانست هر کاری که از شما انتظار می رود را انجام دهید. با این حال ممکن است موانعی در سر راهتان قرار بگیرند که انجام این کار را برای شما مشکل کنند. مجموعه ای از اتفاقات غیر منتظره روزتان را تبدیل به یک جنگ مداوم با موانع پیش بینی نشده خواهند کرد. با این حال نباید هیچ کسی را بابت مشکلاتی که به وجود آمده اند سرزنش کنید، شما باید یاد بگیرید که مسئولیت وظایف خود را به عهده بگیرید. در هر صورت خیالتان باشد که مشکلات امروز هیچ تاثیر دراز مدتی روی کارها و برنامه هایتان نخواهند داشت و همه این اتفاقات به نوعی مثل آزمایش صبر و اعصاب شما هستند. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید، احترام بیشتر به خانواده و دوستان می تواند شما را از این هم محبوب تر کند. نا امید بودن از گناهان بزرگ است، آینده را بدون عینک بدبینی ببینید. برای انجام یک معامله، خرید یا فروش عجله نکنید.

 

 

تـیـر : امروز به یکباره از عشقتان هیچ خبری نیست و حتی تماس ها و پیام هایتان را هم پاسخ نمی دهد، این موضوع باعث نگرانی شما شده است و شاید حتی به این فکر بیفتید که نکند دیگر شما را دوست نداشته باشد. بهتر است دست از قضاوت کردن بردارید و تا وقتی از اصل جریان مطمئن نشده اید نتیجه گیری نکنید. به احتمال زیاد او درگیر کارهای دیگری است که به او فرصتی برای برقراری تماس با شما را نمی دهند. فراموش نکنید که هر چقدر محکمتر بخواهید او را در مشت خود بگیرید احتمال این که او را از دست بدهید بیشتر خواهد شد. خوشبختانه دوستان و اعضای خانواده امروز دور و برتان هستند، فعلا سر خودتان را با وقت گذراندن با آنها گرم کنید. به راه خود بروید و کاری به حسودی که سعی دارد حواستان را از کاری که باید انجام دهید پرت کند نداشته باشید. امکان مسافرتی برای شما فراهم می شود حتما از آن استفاده کنید. شما به چیزی برای تمدد اعصاب نیازمندید. خوش قول نبودن می تواند شما را به دردسر بیندازد.

 

 

مـرداد : حساسیت نسبت به نیازها و خواسته های دیگران یکی از ویژگی های قابل تحسین شما محسوب می شود، ولی اگر احساس شادی و خوشبختی خود را تنها به احساسات یک نفر دیگر وابسته کنید این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود. با این کار شما حس خوشبختی خود را در دستان فرد دیگری قرار می دهید که ممکن است به اندازه ای که شما نگران او هستید به احساس شما اهمیت ندهد. خوشبختانه شما می توانید با ایجاد تغییر در اولویت هایتان اثرات مثبتی روی این وضعیت بگذارید. از خودتان در مقابل افرادی که ظاهر خود را یک طور نشان داده، ولی در باطن طور دیگری هستند محافظت کنید و به هیچ کسی بیش از لیاقتش فرصت ندهید. در مورد وسیله ای که در فکر تهیه آن هستید فراموش نکنید که قیمت بالا اهمیت ندارد، مهم این است که برای کارتان به این وسیله نیاز دارید. به پیشنهادی که به شما می شود پاسخ سریع ندهید و ابتدا خوب به آن فکر کنید و جوانب را بسنجید. برای کاری باید برنامه ریزی کنید و با نظم پیش بروید.

 

 

شهریور : آیا احساس می کنید که رفتار یکی از اطرافیانتان با شما تغییر کرده و انگار از شما ناراحت است؟ به احتمال زیاد شما در اشتباه هستید و این شخص بیشتر درگیر افکار نگران کننده در مورد مسائل کاری و آینده ی حرفه ای خودش است. این نگرانی ها احتمالا بی اساس هستند و حرف زدن با شما به این شخص کمک خواه کرد تا از این وضعیت نجات پیدا کند. او را تشویق کنید در مورد نگرانی هایش با شما صحبت کند و سعی کنید او را آرام کنید. البته حواستان به این موضوع هم باشد که تمام روز تعطیلتان را به کمک کردن به دیگران اختصاص ندهید، حتما وقتی را هم برای تفریح و خوشگذرانی در برنامه ی خودتان بگذرانید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن را انتخاب کنید که دلتان می گوید. تا می توانید طوری زندگی کنید که بیش از این حسرت به دلتان نماند. شنیدن خبری شگفت زده تان می کند، فکر بد نکنید صبر کنید تا از جزئیات باخبر شوید. برای کسی که برایتان عزیز است یک هدیه بخرید.

 

 

 

مـهـر : امروز هیچ چیزی برای شما لذت بخش تر از تفریح و خوشگذرانی در کنار دوستانتان و آرامشی که از بودن با آنها دریافت می کنید نخواهد بود. با این حال شاید نتوانید از مصاحبت با آنها لذت ببرید و در مورد موضوعاتی که دلتان می خواهید صحبت کنید. بهر حال همین که با هم در مورد مسائل پیش پا افتاده ی روزمره صحبت کنید هم خودش به اندازه ی کافی حالتان را خوب خواهد کرد، لازم نیست حتما در مورد مسائل عمیق و پیچیده ای مثل معنای زندگی حرف بزنید. وضعیت متغیر بازار باعث نگرانی شما در مورد سرمایه گذاری هایی که کرده اید شده است، این وضعیت به احتمال زیاد موقت است و اوضاع خیلی زود به حالت عادی باز خواهد گشت. کسی که به شما بدی کرده و حقتان را خورده بود تاوان سنگینی پس می دهد که شما از آن با خبر می شوید. اعتماد به نفس از دست رفته تان را باید خودتان دوباره به دست بیاورید، به خودتان نهیب بزنید و از جای تان بلند شوید. در مورد مشکل مالی تان از جایی که انتظار ندارید به شما کمک خواهد شد.

 

 

آبـان : امروز احساس می کنید حواس کسی که دوست دارید جای دیگری است و به شما توجهی ندارد. مواظب باشید در مورد او پیش داروی نکنید و بلافاصله برای خودتان اینطور نتیجه گیری نکنید که حتما شخص دیگری در قلبش جای شما را گرفته است. به احتمال زیاد این حواس پرتی و بی توجهی عشقتان به مسائل و مشکلاتی که در راه رسیدن او به اهدافش قرار دارند مربوط می شود و ارتباطی به شما ندارد. سعی کنید با رفتار منطقی و همراه با آرامش خود او را تشویق کنید که مشکلش را با شما در میان بگذارد. بد نیست اگر امروز زمانی را هم به کارتان اختصاص بدهید، درست است که امروز تعطیل است، اما یکی دو ساعت پرداختن به مسائل کاری می تواند کمک زیادی به شما بکند. شنیدن یک جمله ساده اعصابتان را به هم می ریزد، تا می توانید سکوت کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. دریافت یک پیغام یا ایمیل متعجبتان می کند، شما از هوش بالایی برخوردارید مهم این است که آن را در چه زمینه ای به کار بگیرید تا موجب رضایت خاطر خودتان و اطرافیانتان فراهم شود.

 

آذر : امروز شرایط فعلی و محیط اطرافتان آنقدر برای شما اهمیت پیدا کرده است که نسبت به اهداف دراز مدت خود دچار شک و تردید شده اید. آنچه در حال حاضر دارید می بینید برای شما آشناتر است و فکر کردن به آن به شما آرامش بیشتری می دهد. هر چند که این آشنایی آرامش بخش است، اما نمی توانید برای همیشه در همین وضع بمانید و برای رسیدن به آینده ی دلخواهتان باید تغییرات را با آغوش باز پذیرا باشید. نگاهتان را کمی گسترده کنید و سعی کنید کمی جلوتر از نوک دماغتان را هم ببینید. البته که باید از زمان حال و زیبایی های زندگی لذت ببرید، اما برای آینده تان هم باید برنامه داشته باشید و تلاش کنید. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوزی دارید. برای یک تصمیم گیری مهم رودروایسی را کنار بگذارید و از شخصی که می دانید در این کار خبره است راهنمایی بخواهید و مشورت کنید. کسی که دائم از شما ایراد می گیرد نمی خواهد با شما بماند، او فقط دنبال دلیل می گردد، قدر خودتان را بیشتر بدانید.

 

 

دی  : در حالی که باید نسبت به تعهدات فعلی خود جدی برخورد کنید انتظار دارید دیگران به نگرش غیرمعقول تان احترام بگذارند. ذهنتان همچون گنجشکی بیقرار از این شاخه به آن شاخه می پرد و تمرکز کردن روی وظایف مهمی که دارید را برایتان سخت می کند. تشخیص کارهای درست و منطقی به زبان آسان است، ولی وقتی پای عمل کردن به میان می آید وضع فرق می کند. تظاهر به داشتن نیت های خوب امروز برای شما کافی نخواهد بود، اگر می خواهید مورد تحسین دیگران قرار بگیرید باید گفته هایتان را عملی کنید. اگر تصمیمی دارید امروز فرصت خوبی برای عملی کردن آن است هر دری که بزنید به رویتان گشوده خواهد شد. شخصی می خواهد شما به هر سازش برقصید؛ تا اعصابتان بیش از این به هم نریخته و عکس العمل بدی نشان نداده اید نه بگویید و از او فاصله بگیرید. اتفاقی که فکر می کنید به ضررتان بوده برایتان ختم به خیر می شود. برای گرفتن راهنمایی با شخصی تماس می گیرید که نهایتا به شما کمکی هم نمی کند.

 

 

بهمن : امروز خوشبختانه اوضاع در خانه خیلی بهتر به نظر می رسد، با این حال هنوز خیالتان از بابت این که همه چیز به وضع عادی خود بازگشته باشد راحت نیست. حتی شاید نگران این باشید که مبادا اوضاع هیچوقت مثل سابق نشود. نیازی نیست که امروز در این رابطه هیچ اقدامی بکنید. با وجود این که دارید دوره پرفشاری را پشت سر می گذارید، داشتن یک نگرش مثبت در شرایط موجود روی آینده شما اثر مستقیم خواهد داشت. اگر می خواهید به بزرگی و عظمت برسید باید اول آن را در ذهن خود تجسم کنید. اگر کسی شما را ناراحت کرده است به جای گریه و زاری و سخنان تند، اول خوب به موضوع فکر کنید و خیلی منطقی با او بحث کنید. روی حرف دیگران بیش از حد حساب باز نکنید. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید. از طعنه ها و کنایه های حسودان باکی نداشته باشد و به آن بها ندهید، کار خودتان را بکنید.

 

اسفند : شما از امروز به شدت نگران فردایتان و به ویژه افزایش چالش های احساسی موجود بین شما و همکارانتان هستید. شاید ندانید که چطور باید با وضعیت موجود کنار بیایید و حتی به اشتباه فکر کنید که می توانید رفتار خود را بدون توجه به احساسات واقعی خود تغییر دهید. با این حال باید بدانید که تظاهر به این که همه چیز روبراه است تنها آتش این درگیری را تندتر خواهید کرد. بدون هیچ تردیدی اگر می خواهید اوضاع بهتر شود تنها راه حل موجود داشتن صداقت است. اگر کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار داد با جسارت از آنها با تمام وجودتان دفاع کنید. شما آینده خود را بر اساس این رویاها و ایده ال ها برنامه ریزی کرده اید، نگذارید کسی آنها را زیر سوال ببرد. متانت و غرور شما از طرفی باعث می شود تا در محیط های خانواده و یا کار و حتی محیط آموزش با شما رفتاری توام با احترام در پیش گرفته شود اما شخصی که به تازگی با شما آشنا شده غرور شما را نشانه خودپسندی از جانب شما می داند، بهتر است کمی به او فرصت بدهید تا شما را بهتر بشناسد.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد