فال روزانه – 21 مهر


فال روزانه 21 مهر
:

دوست عزیز فالوده ای که 21 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

رمز شادکامی و موفقیت شما در ارتباط با اعضای خانواده نهفته است و سعی کنید در کنار اینکه هوای خودتان را دارید،‌ حواستان به دیگر اعضای خانه نیز باشد و تعادل را در روابط خانوادگی برقرار کنید. تصمیم‌هایی که در اولین ماه از سال جدید تولد خود می‌گیرید بازتاب مهمی در دی‌ماه پیش‌رو خواهد گذاشت و در آن زمان شرایطی برای انتخاب دوستان جدید مهیا می‌شود. بهمن ماه سال پیش‌رو نیز فرصت مناسبی است تا رابطه خودتان با دوستان و اعضای خانواده را زیرنظر بگیرید و دوست‌و‌دشمن را بهتر بشناسید. زندگی را به‌خودتان و دیگران سخت‌نگیرید و همیشه جانب احتیاط را نگه دارید، تیرماه سال آینده یکی از بهترین ماه‌‌های زندگی شما خواهد شد، در این ماه فرصت‌های جدیدی برای دوستی و رفاقت با افراد مهمی برای شما فراهم می‌شود و اگر مجرد هستید، عشقی سوزان و آتشین در تیرماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد.

 

 

فروردین : انسان خوب و مردم‌‌داری هستید و همین اخلاق خوب کار دست‌ شما داده و از سوء‌ استفاده دیگران از روی خوشی که دارید دلخور هستید. افراد زیادی از شما توقع‌ های بی‌ جا دارند و دوستان و آشنایان روی شما برای حل مشکلاتشان حساب باز کرده‌‌ اند، در نتیجه رسیدن به دیگران، شما را از رسیدن به خود غافل کرده و فرصتی برای تفریح و زندگی باقی نگذاشته است. امروز زمان آن رسیده که نه گرفتن را فرا بگیرید و به‌ جای اینکه دائم به فکر حل مشکلات بقیه باشید، به دیگران نه بگویید و مدتی را به‌ خودتان اختصاص دهید. به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.


 

اردیبهشت : فردی دچار دردسر شده‌ است و روی کمک شما حساب باز کرده‌ ، غافل از اینکه چنین کمکی از عهده شما خارج است. امروز از آن روزها است که باید آرامش خود را حفظ کنید تا این آرامش به دیگر اعضای خانواده نیز منتقل شود. مشکلات پیش‌ رو را با دید کلی نگاه کنید و ابتدا سراغ کارهایی بروید که انجام آنها اولویت بیشتری دارد. تصمیم مهمی در زندگی گرفته‌ اید و از در میان گذاشتن این تصمیم با دیگران هراس دارید. امروز زمان خوبی است که این تصمیم را به دیگران نیز بگویید و روی کمک آنها حساب باز کنید. اعضای خانواده همیشه روی مشورت شما حساب کرده‌ اند و اگر امروز کسی از شما مشورت خواست، حتماً به او کمک کنید چرا که روزی فرا خواهد رسید که همین شخص دست شما را بگیرد. این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید.

 

 

خـرداد : چند هفته‌ ای است که دائم به مهمانی دعوت ‌شده‌ اید و احساس خستگی می‌ کنید. به لحاظ سلامتی نیز مواظب خودتان نبوده‌ اید و با خوردن خوراکی‌ های بی‌ کیفیت، سلامت خود را به‌ خطر انداخته‌ اید. این خستگی باعث شده تا حوصله کسی را نداشته باشید و از ورزش و تحرک گریزان شوید. پیشنهاد می‌ کنیم زندگی سالم‌ تری را در پیش بگیرید و با خوردن غذاهای سالم و طبیعی و شرکت در کلاس‌ های ورزشی مانند یوگا، جسم و ذهن خود را بهبود بخشید و آماده آینده‌ ای سرشار از کار و انرژی باشید. دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.

 

 

تـیـر : فردی به شما مراجعه می‌ کند و پیشنهادی وسوسه‌ برانگیز و سرشار از پول و ثروت را در میان می‌ گذارد. این پیشنهاد به‌ اندازه‌ ای معقول و منطقی به‌ نظر می‌ رسد که به‌ همین راحتی‌ ها نمی‌ توانید از کنارش بگذرید. از طرف دیگر عقل سلیم حکم می‌ کند که بدون بررسی و تامل، پاسخ مثبتی به پیشنهاد این فرد ندهید. در تصمیم‌ گیری عجله نکنید و اجازه دهید تا چند روز بگذرد و مطمئن باشید پس از بالا و پایین کردن شرایط، جوانب دیگری از پیشنهاد این فرد برای سرمایه‌ گذاری رو خواهد شد. با روشن‌ شدن این جوانب، تصمیم بهتری در خصوص این سرمایه‌ گذاری خواهید گرفت. شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.

 

 

مـرداد : از صبح انرژی بی‌ پایانی را در وجود خود حس می‌ کنید و هوس کوهنوردی، شنا یا ورزش‌ هایی از این‌ دست به سر شما زده است. اما پیشنهاد می‌ کنیم از این فعالیت‌ ها چشم‌ پوشی کنید و انرژی خود را برای کارهای روزانه اختصاص دهید چرا که روز شلوغی انتظار شما را می‌ کشد و اگر صبح انرژی خود را تخلیه کنید، بعد از ظهر حسابی خسته و کوفته می‌ شوید و توانی برای انجام کارها نخواهید داشت. برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!

 

 

شهریور : مدت زیادی است سودای سفر در سر دارید اما شرایط مسافرت به‌ جای اینکه برای شما فراهم شود، برای یکی از اعضای فامیل یا همسایه‌ ها آماده شده و پیشنهاد می‌‌کنیم در بستن بار سفر به این دوست یا آشنا کمک کنید. یکی از دوستان یا اعضای فامیل نظر شما را برای سرمایه‌ گذاری یا حل مشکلات قانونی جویا می‌ شود، با این فرد همفکری کنید اما اجازه دهید تصمیم‌ نهایی را خودش بگیرد. امروز کارهای زیادی روی سر شما تلنبار شده و از عهده انجام آنها بر نمی‌ آیید، به انجام تمام این کارها اصرار نداشته باشید و با کمک از دوستان و اعضای خانواده، مشکلات امروز را پشت‌ سر بگذارید. شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هر چقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.

 

 

 

مـهـر : اجازه ندهید امروز به آسانی به‌ پایان برسد چرا که روزی را سپری می‌ کنید که در معرض دید افراد زیادی قرار دارید. به‌ احتمال زیاد امروز به‌ عنوان معلم در یک کلاس آموزشی شرکت می‌ کنید یا اینکه به‌ عنوان مدیر در جلسه‌ ای کاری حضور دارید. قرار گرفتن در معرض دید دیگران را به‌ فال نیک بگیرید و از بحث‌ هایی که مطرح می‌ شود برای پیشرفت خود الهام بگیرید. پرسش‌ هایی در ذهن شما است که پاسخی برای آنها پیدا نمی‌ کنید، امروز زمان خوبی است که سفره دل خود را پیش کسی که امین شما است باز کنید و این پرسش‌ ها را با او در میان بگذارید و نظرش را جویا شوید. موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ ها و نظراتش سخت گیرتر باشید. اشتباهاتتان را تکرار نکنید ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید.

 

 

آبـان : امروز از آن روزها است که حس مسئولیت‌ پذیری زیادی روی دوش دارید، به‌ احتمال زیاد قولی به عزیزی داده‌ اید و زمان یا انرژی لازم برای وفای به‌ عهد را ندارید. از اینکه نمی‌ توانید به قول خود وفا کنید شرمنده نباشید و این احساس را به کسی که به او قول داده‌ اید در میان بگذارید. در برخورد با دیگران جانب احتیاط را نگه‌ دارید و شرایط را طوری آماده کنید که در تعاملی که با دیگران دارید هر دو طرف راضی باشند، در غیر این‌ صورت دوستی و روابط فامیلی شما به‌ خطر خواهد افتاد. به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد.منتظر یک تلفن باشید !

 

 

آذر : کار سخت یا پروژه‌ ای دشوار را با موفقیت انجام داده‌ اید و از شور و نشاط در پوست خود نمی‌ گنجید، این شور و نشاط را به فال نیک بگیرید و کارهای آینده را با همین روال انجام دهید. امروز را به خودتان مرخصی بدهید و کارهای آینده را در ذهنتان مرور کنید. اگر مشکل سخت و پیچیده‌ ای در پیش‌ رو دارید و نمی‌ دانید چگونه این مشکل را حل کنید، غم به دل خود راه ندهید چرا که امروز روز حل شدن مشکلات شما نیست و فردا هم روز خدا است. مطمئن باشید روزگار روزهای بهتری در پیش روی شما قرار خواهد داد. در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.

 

 

دی  : میان شما و یکی از نزدیکان یا همسرتان حسابی شکر آب شده است و دعوای سختی را پشت‌ سر گذاشته‌ اید، دوستان و آشنایان نیز هوای شما را ندارند و دائم به این فکر می‌ کنید که چه رفتاری با آنها داشته‌ اید که درخور چنین برخوردی هستید. اما مطمئن باشید شما مقصر این دعوا و رفتار ناشایست دوستان و آشنایان نیستید و مشکل از جانب خود آنها است. در نتیجه عقل سلیم حکم می‌ کند به‌ جای اینکه ادامه دعوا را بگیرید، صبر پیشه کنید و بگذارید گذر زمان دلخوری‌ ها را از بین ببرد. تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.

 

 

بهمن : حجم کارها به‌ اندازه‌ ای است که احساس می‌ کنید هرگز تمامی ندارد و به‌ جای اینکه کارها انجام شود، در یک دور باطل گیر افتاده‌ اید. اجازه ندهید روزمرگی‌ ها و شلوغی کارها شما را احاطه کند و مطمئن باشید چند روز عقب انداختن کارها، هیچ ضرری به شما وارد نمی‌ کند و با نگاهی بازتر خواهید توانست مشکلات را از پیش‌ رو بردارید. فرصتی برای مسافرت در پیش روز دارید، این مسافرت را به‌ فال نیک بگیرید و ذهن و جسم خود را از زیر فشار کارها آزاد کنید. از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.

 

 

اسفند : روز خوبی را در پیش‌ ندارید و هزینه‌ ای گزاف را باید پرداخت کنید، به‌ احتمال زیاد این هزینه که انتظار آن را هم نداشتید مربوط به تعمیر خانه یا خودرو می‌ شود و نمی‌ دانید پول پرداخت این هزینه را از کجا باید فراهم نمایید. این مشکل اعتماد به‌ نفس و عملکرد شما را زیر سؤال برده است اما غم به‌ دل خود راه ندهید چرا که مشکلات مالی گذرا هستند و در چند روز آینده همه‌ چیز رو به‌ راه خواهد شد. هیچ اشکالی ندارد که برای رفع مشکلات مالی از دوستان و آشنایان کمک بگیرید، مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌ چرخد و روزی فرا می‌ رسد که شما دست آنها را در مشکلات مالی بگیرید. آنچه که نیاز دارید برایتان مهیا می شود. نذری که کرده‌اید ادا کنید. غم و غصه را فراموش کنید، حالتان را از این که هست بدتر می کند که بهتر نمی کند. برای حفظ سلامتی‌تان وقت دکتر را به تعویق نیندازید، هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. کسی پشت سرتان حرفی زده که به گوش شما می رسد، به روی خودتان نیاورید از این گوش بشنوید و از آن یکی به در کنید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد