فال روزانه – 21 آبان


فال روزانه 21 آبان
:

دوست عزیز فالوده ای که 21 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

در زندگی رویکردی سربه‌زیر و میانه‌رو را در پیش گرفته‌اید. این رویکرد راه به جایی نمی‌برد و با کمک خلاقیت و استعداد ذاتی که دارید به همگان ثابت کنید که اجازه نمی‌دهید چیزی راه شما را سد کند. بهمن‌ماهی که از راه می‌رسد برای شما ماه عشق و عاشقی است و تا می‌توانید به اطرفیان محبت کنید و از زندگی لذت ببرید. شما شخصی مستقل هستید و مردم شما را برای تصمیم گیری های شجاعت آمیزتان مورد تحسین قرار می دهند. اکنون زمان فوق العاده ای برای گرفتن تصمیم های مهم تجاری است. سرمایه گذاری هایی که در این بازه ی زمانی انجام می دهید برای شما سود فراوانی را به همراه خواهند داشت. آنهایی که بیماری های مزمن دارند باید امسال توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشند. امسال به هیچ عنوان سعی نکنید عشقتان را با روش های احمقانه امتحان کنید، این کار می تواند گلوله ی پایانی برای رابطه تان باشد.

 

 

فروردین : اگر در زمینه ای دچار سردرگمی شده اید و یا دائم با موانع پی در پی و به ظاهر غیر قابل حل روبرو هستید این می تواند نشانه ای برای شما باشد که میخواهد بگوید باید راهتان را تغییر دهید و در مسیر جدیدی قرار بگیرید. امروز از آن روزهایی است که واقعیت با آنچه در دنیای خیالات شما می گذرد در تضاد کامل است، به ویژه اگر خودتان نتوانید آنها را در ذهنتان از هم جدا کنید. اگر مواظب نباشید این تضاد همچون سیلی محکمی بر صورتتان فرو خواهد آمد. بسته یا هدیه ای دریافت می کنید. بلند پروازی خوب است اما یادتان باشد باید پله پله بالا بروید. در نیتی که دارید لازم است قدری احتیاط کنید. در شما خصوصیاتی است که در کمتر کسی وجود دارد. شک و تردید را کم کنید، طرف مقابلتان ارزشش را دارد که برایش تغییر مسیر بدهید و راهی منطقی در پیش بگیرید.


 

اردیبهشت : امروز عشق و روابط عاطفی افکار شما را تا حدود زیادی به خود مشغول خواهند کرد. خواب های عجیب و غریبی که شب گذشته در مورد عشقتان دیده اید ذهنتان را به خود درگیر کرده اند. امروز افکارتان در رابطه با مسائل مالی بین اعتماد به نفس و استرس و نگرانی در نوسان هستند. سعی کنید واقعیت ها را در نظر داشته باشید و با تصورات اشتباه خود باعث گمراهی خودتان نشوید. امروز ولخرجی بیش از حد می تواند برای شما دردسرهایی ایجاد کند. شخصی که به طمع رسیدن به چیزی به شما نزدیک شده بهتر بشناسید، او را متوجه اشتباهش بکنید و ازش دور کنید. بعد از اتفاقات اخیر این روزها شما بسیار خسته هستید، روحی و جسمی، کمی به خودتا بیشتر اهمیت و حق بدهید، بیش از این زیر بار زور نروید از جایی که فکرش را هم نمی کنید دری باز خواهد شد.

 

 

خـرداد : امروز شما هر لحظه در یک حالت هستید. یک دقیقه یک جا نشسته و در انتظار برای روبراه شدن خودبخود کارها هستید، یک دقیقه دیگر انگار یک نیروی مخفی دارد شما را وادار می کند حرکت کرده و بدون یک لحظه توقف در راه رسیدن به اهدافتان گام بردارید. البته هر یک از این دو راه می تواند شما را به موفقیت برساند، آنچه اهمیت دارد این است که بین آنها تعادل برقرار کنید. شما این توانایی را دارید که ایده های خود را بدون مواجه شدن با مخالفت ها و موانع مختلف عملی کنید. شخصی را دوباره و بعد از مدتها پیدا می کنید. سختی ها را پشت سر می گذارید و زمان شادی و موفقیتتان فرا می رسد. خودتان باورتان نمی شود اما حرفی که در دلتان هست به زبان خواهید آورد، نتیجه شما را قوی تر می کند. نسبت به سلامتی خود و اطرافیانتان جدی تر باشید. در مورد مسئله ای احساسی زور نگویید.

 

 

تـیـر : احساس مسئولیت شما امروز بیش از هر چیز دیگری به شما انگیزه می دهد، اما وقتی آنچه اتفاق می افتد فراتر از کنترل شماست، باید این حقیقت را بپذیرید که گاهی شما نمی توانید کنترل اوضاع و افراد، به ویژه خانواده و دوستانتان، را به دست بگیرید. امروز شما احساس می کنید که مورد سوء استفاده قرار گرفته اید و همین لطمه ی شدیدی به احساسات شما وارد کرده است. سعی کنید از خودتان به خوبی مواظبت کنید و به التیام این زخم ها کمک کنید. زود باور نباشید، خبری نگران کننده به شما گفته می شود اما به هیچ عنوان هراسی به دل راه ندهید. بعد از پیشنهادی که با نیت خوب به شخصی می دهید جوابش شما را بسیار متعجب و دلسرد می کند. در مورد کار شما هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید، امیدوار باشید.

 

 

مـرداد : این بیقراری آزاردهنده ای که امروز تجربه می کنید تنها نشانه ای است برای این که به شما یادآوری کند که باید برای فعالیت هایی که باعث آرامشتان می شود و به آن علاقمند هستید وقت بگذارید. سعی کنید اطراف خود را با افرادی پر کنید که از دنبال کردن رویاهای خود هراسی ندارند. خودتان را تا این حد با فکر کردن به این که دیگران در مورد شما و کارهایتان چه فکری می کنند آزار ندهید. شما باید یاد بگیرید برای خودتان و کارهای مورد علاقه تان بیشتر وقت بگذارید. در مورد نیتتان بهتر است بیشتر فکر کنید و خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. یک اتفاق ساده محاسباتتان را بهم می ریزد که اتفاقا به نفع شماست. حرفتان را بزنید محترمانه و در لفافه. در مورد یک تصمیم گیری خانوادگی بهتر است تلاشتان را بکنید تا نظر مساعد همه را جلب کنید.

 

 

شهریور : امروز دیگران روی شما و کمک هایتان خیلی حساب باز کرده اند، مواظب باشید آنها را از خودتان دلسرد و نا امید نکنید. شاید این طور احساس کنید که انگار اطرافیانتان همچون یک هیئت از قضات عالی رتبه دارند به کارهایتان نظارت می کنند و عملکردتان را مورد ارزیابی قرار می دهند. سعی کنید زیاد خودتان را با این افکار تحت فشار قرار ندهید. آنچه اهمیت دارد این است که هر کاری را که از دستتان برمی آید انجام دهید، این که نتوانید کامل و بی نقص باشید هیچ اشکالی ندارد. در یک بحث کاری از روی عصبانیت حرفی از دهنتان می پرد و بلافاصله پشیمان می شوید، به اعصابتان مسلط باشید یا جلسه را قبل از دیر شدن ترک کنید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکم فرماست و شما نیز بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید، اول بیاندیشید، طرحی بریزید و سپس اقدام کنید.

 

 

 

مـهـر : امروز نگاه کردن به اوضاع و شرایط از زاویه تازه می تواند آنها را از زمین تا آسمان تغییر دهد. به محض این که نقطه دیدتان شروع به تغییر کرد سعی کنید در مورد نقطه نظرات جدید خود با یک نفر که به حرف هایتان گوش خواهد داد صحبت کنید. امروز سعی کنید خودتان را در یک بحث احساسی احمقانه گرفتار نکنید. شما فردی شاد و عاشق آزادی هستید و نباید اجازه بدهید حرف ها و احساسات بی اساس و بی اهمیت این آزادی را از شما گرفته و گرفتارتان کنند. نگران نباشید قهر تبدیل به آشتی می شود، اما باید یادتان باشد لازم است هر دو تغییر رویه بدهید تا بتوانید آرامش بیشتری داشته باشد. گوش به زنگ باشید حرفی می شنوید که بهتر است پی اش را بگیرید و بی توجه نباشید وگرنه پشیمان می شوید. برای خودتان احترام قائل باشید و به جایی که دعوت نشده اید نروید.

 

 

آبـان : امروز شما به طور کلی از لحاظ عاطفی احساس ثبات می کنید، اما وقتی پای افکارتان در میان باشد با تردیدهایی مواجه خواهید بود. یک نفر سعی دارد افکار شما را به چالش بکشد و شما را از قالب تفکر فعلیتان بیرون بکشد و مجبورتان کند فراتر از آن بروید. اگر دلتان نمی خواهد خودتان و افکارتان را به چالش بکشید سعی کنید در هیچ بحثی شرکت نکنید. یادتان باشد که قلب های شکسته می توانند واکنش هایی همراه با خشم و ویرانگری از خود نشان دهند، پس تا جای ممکن از ایجاد تنش خودداری کنید. قرضتان ادا می شود. در مورد کاری توجه داشته باشید که رقیبان هم در میدان هستند، باید با احتیاط و دور اندیشی به این کار مبادرت ورزید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست، با خودخوری و نق زدن کاری پیش نمی رود، برای گفتن حرفتان برنامه ریزی کنید و از نیروی اراده و ایمان به خودتان استفاده کنید.

 

 

آذر : امروز به تنهایی، با دوستان و یا با عشقتان به تماشای فیلمی بنشینید که چند هفته است دلتان می خواسته آن را ببینید اما هنوز فرصت نشده است. غرق شدن در یک دنیای خیالی که به خود شما تعلق ندارد می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. فقط مواظب باشید آنقدر ذهن خودتان را درگیر این فیلم نکنید که باعث ناراحتیتان شود و به احساسات شما لطمه وارد کند. فراموش نکنید که آنچه می بینید هر چند انعکاسی از دنیای واقعی است، اما حقیقت ندارد. در یک رابطه دو نفره هر دو طرف باید راضی و خوشحال باشند، شما این روزها خوشحال نیستید، موقعیت و خواسته هایتان را دوباره بررسی و نگاه کنید، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. شادی حق شماست کوتاه نیایید. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب دلخوشی و رضایتتان خواهد شد.

 

 

دی  : بین برخی از اعضای خانواده و دوستانتان اختلاف نظرهایی پیش آمده است و شما بین آنها مانده اید و نمی دانید که کدام راه را باید در پیش بگیرید. شاید بهتر باشد به جای این که طرف بگیرید مانند پلی بین این دو عمل کرده و سعی کنید اوضاع را روبراه کنید. اگر می خواهید بتوانید مرحله دشوار و پیچیده ای که در رابطه عاطفیتان به وجود آمده است را با موفقیت پشت سر بگذارید یادتان باشد بزرگ ترین مدرک عشق داشتن اعتماد است. دست به کاری زده اید که عواقبی دارد و شما به آن ها واقفید، بهتر است دیگر هر روز خودتان را مواخذه نکنید، به جلو نگاه کنید و پیش بروید. دوستی قدیمی به شما پیشنهادی می دهد در برابرش جبهه نگیرید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگر موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبر خوشی دریافت می کنید.

 

 

بهمن : امروز شما به این نیاز دارید که واقع بین باشید و کارهایتان را با منطق و جدیت بیشتری دنبال کنید، به ویژه وقتی پای مسائل احساسی در میان باشد. متاسفانه اگر حاضر نشوید نگرش خودتان را گسترش داده و فراتر از تصورات قبلی خود بروید، لجاجت شما می تواند برایتان گران تمام شود. این که از نظرات خود دفاع کنید خیلی هم خوب و قابل ستایش است، اما سعی کنید پافشاری و لجبازی بیش از حد از خودتان نشان ندهید. در مورد موضوعی احساسی حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید، شوخی و سرسری گرفتن این موضوع عواقب خوبی برایتان ندارد. در مورد مسئله ای منتظر جواب هستید، کمی صبورتر باشید آدم ها را با توانایی هایشان قضاوت کنید، بش از حد توقع نداشته باشید همه لزوما توانایی شما را ندارند.

 

 

اسفند : شما برای امروزتان برنامه دقیق و حساب شده ای دارید، اما یک جورهایی عملی کردن آنچه می خواهید انجام دهید با مشکل مواجه می شوند و نمی توانید کارهایتان را آن طوری که انتظار دارید پیش ببرید. شما آماده اید تا حقیقت را هر چند بر خلاف میلتان باشد پذیرفته و هر کاری که لازم است را انجام دهید تا چالشی که در محل کارتان به وجود آمده است حل شود، اما رفتارتان می تواند واکنش های غیر منتظره ای را از جانب اطرافیانتان به همراه داشته باشد. به مال دنیا اهمیت بدهید ولی بدانید گذراست و هیچکس ثروتی با خودش نبرده. مشکلات خانوادگی را حل کنید و بیش از این درگیر بحث های بی پایان نشوید. برای یک خرید یا فروش شخصی با شما همراه خواهد شد. به سلامت خود و نزدیکانتان بیشتر اهمیت بدهید. حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد