فال روزانه – 19 آذر

دوست عزیز فالوده ای که 19 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

سالی که در پیش‌رو دارید را از هم‌اکنون جدی بگیرید چرا که سالی سخت و پرتلاش انتظار شما را می‌کشد. در این سال اتفاق‌های زیادی برخلاف میل شما رخ می‌دهد، اما امیدتان را از دست ندهید و سعی کنید به هر قیمتی که شده برخلاف جهت رودخانه شنا کنید و به موفقیت برسید. کارهای زیادی برای انجام در ماه‌های دی و بهمن دارید و در این ماه‌ها فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد. اسفند برای شما زمان خوبی است تا به فکر تغییرات در منزل بیافتید و تغییراتی که مدت‌ها است می‌خواستید انجام دهید را عملی کنید. اگر تاکنون در دام عشق گرفتار نشده‌اید، تابستان سال آینده گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. در سالی که در پیش‌رو دارید تا می‌توانید به گونه‌ای زندگی کنید که دلی را نشکنید و کسی از شما غمگین نشود. مطمئن باشید سال تولد بعدی‌تان که فرا رسید از زحمت‌هایی که در این سال کشیده‌اید احساس رضایت و شادکامی پیدا خواهید کرد.

 

 

فروردین : امروز انگیزه بیشتری به خودتان بدهید و با اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر بر احساس‌هایی ناخوشایندی مانند ترس و حسادت غلبه کنید و از اکنون به بعد نگاه‌تان در زندگی به نیمه پر لیوان باشد. گرفتاری برای یکی از اعضای فامیل رخ داده و حسابی ذهن‌ شما به این گرفتاری مشغول شده است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و دل‌تان را به کار بدهید و مطمئن باشید که این گرفتاری بدون دخالت شما حل خواهد شد. بیش‌ از‌ حد نسبت به خودتان احساس ترحم و دلسوزی دارید و به‌‌جای غصه‌خوردن برای اشتباه‌های گذشته، از این اشتباه‌ها درس بگیرید. اعضا خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده نگاه می کنند، بهتر است مراقب سلامت جسم خودتان باشید تا بتوانید همیشه آن ها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند. این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی روبرو شده اید، وقتتان را با توضیح بیهوده دادن به دیگران تلف نکنید، به خودتان و قلب مهربانتان اعتماد کنید.

 

اردیبهشت : امروز شما در حال تقلا برای به دست آوردن استقلال بیشتر هستید، به ویژه اگر نگران این هم باشید که با حرف ها و کارهایتان به احساسات شخصی که برایتان عزیز هم هست لطمه ای وارد کنید. با وجود این که شما سعی دارید انعطاف پذیر باشید، اما نمی خواهید برای کنار آمدن با دیگران بیش از اندازه از خودتان مایه بگذارید. با این حال اگر بخواهید برای حفظ ظاهر رفتار ریاکارانه ای از خودتان نشان بدهید بعدا در رابطه ی خود با مشکل مواجه خواهید شد. داشتن صداقت در برخورد روی صمیمیت و دوستی واقعی اثر بسیار مهمی دارد و نباید فکر کنید که با گفتن یک دروغ مصلحتی بی آن که دستتان رو شود می توانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد، از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتا این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد، بیهوده خود را وارد درگیری های لفظی نکنید.

 

 

خـرداد : امروز شما از حرف هایی که اطرافیانتان می زنند زیاد سر در نمی آورید و نمی دانید باید گفته های آنها را باور کنید یا این که فقط دچار سوء تفاهم شده اید و برداشت درستی از گفته هایشان ندارید. حتی وقتی خانواده و دوستانتان شما را تشویق به تلاش برای رسیدن به اهدافتان می کنند هم نمی توانید اعتماد کامل به حرف هایشان داشته باشید و احساس می کنید که این حرف ها را برای خوشایند شما می گویند و خودشان هم اعتقادی به گفته هایشان ندارند. به جای این که تا این حد به فکر نظرات و قضاوت های دیگران باشید افکارتان را روی این متمرکز کنید که چطور می توانید عملکرد خود و نتایجی که به دست می آورید را بهبود ببخشید. از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. به تازگی با یک مشکل مالی روبرو شده اید، برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید، این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هرچه زودتر بدهید.

 

 

تـیـر : مدتی است که به دیدار اعضای فامیل نرفته‌اید و امروز بعدازظهر اگر فرصت دست داد، حتماً به دیدن بزرگ‌تر‌های خانواده‌ بروید و از آنها دلجویی کنید. مدت زیادی است که به پزشک مراجعه‌ نکرده‌اید و از سلامت جسم‌و‌جان‌تان بی‌خبر هستید. همین امروز به پزشک مراجعه کنید و با انجام آزمایش‌های کامل، در جریان سلامت جسمی خود قرار بگیرید. یکی از همکاران یا دوستان برای حل مشکلاتی که در پیش دارید آستین بالا زده‌ است، از دست این دوست هیچ‌ کاری بر نخواهد آمد و به این نتیجه خواهید رسید که مشکلات را باید به تنهایی از سر راه بردارید. دیگران از شما انتظارات زیادی دارند و تنها به فکر خودشان هستند، وقت آن رسیده با این وضعیت برخورد دیگری بکنید. مدتی است شخصی که برای شما بسیار عزیز است از شما دور شده، این دوری طولانی نخواهد بود و شما به زودی دوباره او را خواهید دید. برای یک کار قانونی دست به کار شده و به سفری رفته و یا خواهید رفت، با دست پر از این سفر باز خواهید گشت. نذرتان را ادا کنید.

 

 

مـرداد : امروز از آن روزها است که اطرافیان شما حرف‌هایتان را با چشم بسته قبول می‌کنند. مهارت‌های خودتان را دست‌کم گرفته‌اید و تخصص و استعداد ذاتی خود را از دیگران پنهان کرده‌اید، چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد که از آن هراسان باشید و همین امروز تصمیم بگیرید تا استعداد‌ها و توانایی‌های خود را به دیگران ثابت کنید. امروز با مشکلی روبرو خواهید شد اما دوستی فرا می‌رسد و در حل این مشکل به شما کمک می‌کند. امروز احساس می‌کنید خستگی‌ناپذیر شده‌اید و به هراندازه که به پایان روز نزدیک شوید، به همان‌اندازه انرژی و تمرکز بیشتری پیدا خواهید کرد. با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید که تاثیری بر زندگی شما ندارد. شما مدام در حال تحقق علایق خودتان هستید، بهتر است خواست دیگرانی که به برایتان عزیز هستند را هم در نظر بگیرید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.

 

 

شهریور : مدت زیادی است که گرفتار مخمصه‌ای شده‌اید و کار و زندگی‌تان را نمی‌فهمید، امروز خبر خوشی برای شما داریم چرا که این گرفتاری به پایان می‌رسد و روی خوش زندگی را خواهید دید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز این فرد دِین خود را به شما ادا می‌کند. امروز میان شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان دلخوری پیش‌می‌‌آید و رفاقت چندین‌و‌چندساله شما به خطر خواهد افتاد. فراموش نکنید که بارِ کج هرگز به منزل نمی‌رسد و از همین امروز تصمیم بگیرید که به هر قیمتی که شده درستکاری و صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار دهید. به تازگی به یک رابطه قدیمی دوباره برگشته اید، شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت به با این رابطه تازه برخورد کنید. در رابطه با مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید، ممکن است ناخواسته چیزی بگویید و کلامتان تاثیری روی طرف مقابل بگذارد که بعد ها هرچه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.

 

 

 

مـهـر : انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید و همیشه به دنبال ارتقا شخصی و فراگیری چیزهای جدید بوده‌اید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که چیزی با موفقیت فاصله ندارید. چند روزی است برنامه‌ ریخته‌‌اید تا امروز بعدازظهر را با دوستان و رفقای قدیمی سپری کنید، این اتفاق رخ خواهد داد و بعد‌ از‌ ظهر امروز در کنار دوستان حسابی به شما خوش خواهد گذشت. ایده‌ای بکر و دست‌یافتنی امروز به ذهن شما خطور می‌کند، این ایده را روی کاغذ یادداشت کنید و در اولین فرصت به آن جامه عمل بپوشانید و چشم‌ انتظار سودی سرشار از به اجرا گذاشتن این ایده باشید. شما دلی مهربان و ساده ای دارید، اما اشتباه پشت اشتباه مرتکب می شوید، کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه رفتارتان را مرور کرده و قضاوت کنید. اگر اشتباهاتتان را حالا بپذیرید، هنوز وقت برای جبران دارید. برای بزرگترها در خانواده تان احترام بیشتری قائل شوید. باور کنید که شما دانای کل نیستید و همه گاهی اشتباه می کنند.

 

 

آبـان : امروز به نفعتان است که خودتان را زیاد در مرکز توجه قرار ندهید و نسبت به هر شخصی که زیاد سؤال می پرسد و یا زیاد به آنچه انجام می دهید علاقه نشان می دهد بدبین باشید. امروز روز چندان خوبی برای شروع پروژه های جدید و به ویژه آغاز شراکت نیست. بهتر است امروز فقط به فکر خودتان و منافعتان باشید و به راحتی به اطرافیانتان اعتماد نکنید. رویاها و خواسته هایتان نزدیک تر از هر وقت دیگری به نظر می رسند، اما موانع یکی پس از دیگری سر راهتان سبز می شوند، باید صبر و حوصله داشته باشید و فکر نکنید که باید یک شبه به خواسته هایتان دست پیدا کنید. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد، از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید، تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر می تواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.

 

آذر : اصرار زیادی دارید که اعضای خانواده طبق نظر شما زندگی کنند و این طرز فکر، اهالی منزل را حسابی از شما دلخور کرده است. این رفتار را همین امروز کنار بگذارید و اجازه دهید دیگران نیز نظرهای خود را ابراز کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌ شما گرفتار مشکلی شده و کشتی‌هایش غرق‌شده است. به او ثابت کنید که در غم و شادی کنار وی هستید و مشکل‌های وی را با لبخند و رویی گشاده پذیرا باشید. برنامه خاصی برای زندگی در پیش ندارید، از همین امروز اجازه ندهید که فردا را بدون برنامه سپری کنید و نقشه‌های موفقیت خود را از هم‌اکنون آماده کنید. رازی در دلتان است که به شدت وسوسه شده اید تا با کسی در میان بگذاریدش. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه ای از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشده اید. نا امید نشوید، دوباره اقدام کنید. این بار موفقیت از آن شماست.

 

 

دی  : امروز رفتار عجیب و غریب و غیر منتظره ی یک نفر ممکن است شما را غافلگیر کند. وضعیت شما شبیه به این است که ناخواسته یک نفر را به چالش کشیده باشید و حالا ندانید چکار باید بکنید. شما نمی خواهید طرف مقابلتان متوجه این بلاتکلیفی و حیرت زدگیتان بشود و می ترسید که احترام و اعتبار خود را از دست بدهید. ترسی به دل راه ندهید و با خونسردی با قضیه برخورد کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق به شما اهمیت نمی‌دهد و قبل از اینکه این بی‌اهمیتی‌ها بیشتر شود، با او صحبت کنید و دلیل این رفتار را جویا شوید. مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده و ارتباطاتتان قطع شده، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست. در کاری که می کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و ضمنا حسادت شخصی در اطرافتان شده، به او بی توجه باشید و به راه خود بروید. از نصیحت کردن یک دوست به جایی نخواهید رسید، او نهایتا کار خودش را خواهد کرد.

 

 

بهمن : فردی که علاقه خاصی به او ندارید، امروز بیش‌ازحد به شما علاقه نشان خواهد داد. تا می‌توانید از این فرد دوری کنید، در غیراین‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. انسان رازداری هستید و چیز زیادی از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خود به همسر یا شریک‌زندگی‌تان نمی‌گویید. این رفتار را از همین امروز کنار بگذارید و فراموش نکنید که عشق‌زندگی‌تان مشتاق شنیدن خبرهای خوب از پیشرفت‌های شما است. امروز افکارتان دائم شما را به گذشته می برند، اما فکر کردن به گذشته تنها شما را غرق در پشیمانی و حسرت خواهد کرد؛ پس نگاهتان را به آینده و اهدافتان بدوزید. این هفته برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با روسا و یا شخص برجسته ای در محیط کاریست، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر یا جابجایی فکر می کنید، چمدان هایتان را ببندید به زودی شما راهی خواهید شد. اگر در پی درخواست برای وام یا تسهیلات هستید حالا زمان مناسبی برای اقدام کردن است، فرصت را از دست ندهید.

 

اسفند : بار زیادی روی دوش‌تان تحمل می‌کنید و سرنوشت اطرافیان به رفتار و تصمیم‌های شما وابسته است. در چنین شرایطی رفتار عجولانه و تصمیم‌های سریع و غیرمنطقی را باید کنار بگذارید و هوای اطرافیان‌تان را بیشتر از گذشته داشته باشید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که امروز زمان زیادی را در کنار او سپری کنید، به قول‌تان وفا کنید و از بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان لذت ببرید. کار یا پروژه‌ای مهم را باید شروع کنید اما دائم برای انجام این کار، این دست و آن دست می‌کنید، مطمئن باشید هرگز فرصتی بهتر از امروز برای انجام این کار فراهم نخواهد شد. مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. با او تماس بگیرید این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار هوشیار و محتاط هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سو استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ می دهداز خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد