فال روزانه – 18 مهر

دوست عزیز فالوده ای که 18 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

از همین امروز به آینده تان نگاه کنید. دوست دارید در 5 سال آینده کجا باشید یا چه کاری انجام دهید؟ شما در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برید و می توانید تمام انرژی تان را برای رسیدن به اهداف تان به کار گیرید اما اگر قدمی اشتباه بردارید، از هدف تان دور خواهید شد. بنابراین برنامه ریزی که برای زندگی تان می کنید باید محتاطانه باشد. اگر می خواهید که آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود بگیرند، بلند پرواز باشید. انگیزه و تمرکز دو کلید موفقیت شما در چنین روزی هستند. در فصل پاییز زمان بیشتری را به دوستان تان اختصاص دهید. آنها می توانند انرژی رفته را به شما باز گردانند. ماه دی، زمان خوبی برای ایجاد تغییرات بزرگ است. پس از همین حال خودتان را برای شادی و موفقیتی بزرگ آماده کنید.

 

 

فروردین :نگذارید عصبانیت بر شما و ذهن تان کنترل کند. سرکوب کردن عصبانیت اگر چه سخت است اما شما باید به دنبال راهی برای کنترل آن باشید، در غیر این صورت نه تنها روابط خود را از دست خواهید داد بلکه در محیط کاری نیز برایتان دردسرساز می شود. به زودی پولی به دست تان می رسد و تمام بدهی هایتان صاف خواهد شد. اگر با شریک زندگی تان احساس نزدیکی نمی کنید، دلیلش خود شمایید. منتظر نباشید تا او به سمت شما آید، این بار شما خود دست به کار شوید و به او نشان دهید که چقدر این رابطه برایتان ارزشمند است. شما کم رو و خجالتی هستید و اعتماد به نفس بالایی ندارید، لازم است در باورهایتان از خودتان تجدید نظر کنید، یادتان باشد هیچ چیز به اندازه نا امیدی نمی تواند فردی را به زمین بزند. شما خودتان می دانید چه اشتباهی کرده‌اید، عادت بدی را باید کنار بگذارید وگرنه همچنان باید تاوان آن را پس دهید، شنیدن حرفی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.


 

اردیبهشت : به فکر راه اندازی یک کاری با یکی از دوستان تان هستید. زمان خوبی است تا این کار را شروع کنید به شرط این که روابط خود را با دیگران و دامنه ارتباطات تان را افزایش دهید. شما نباید به دنبال نقاط مشترک میان خود و شریک تان باشید، بلکه این تفاوت هاست که شما را به سمت جلو و پیشرفت در کار سوق می دهد. سعی کنید هر کدام از شما بر توانایی هایی که دارید تمرکز کنید. اگر چه در آغاز ساده نیست اما موفقیت شما حتمی ست. به زودی از دوستی خبر خوبی به شما می رسد که انرژی و انگیزه زندگی در شما را دو چندان می کند. از ته دل بخندید تا دنیایتان دوباره رنگی شود. این که بیش از پیش مصمم شده‌اید تا برای رسیدن به نیت و هدفتان قدم بردارید بسیار عالیست. رفتار بی مسئولیت شخصی را بیش از حد تحمل کرده‌اید، هرچه زودتر او را کنار بگذارید جلوی ضرر را از هرکجا که بگیری منفعت است؛ تلاش کنید این امر مقطعی نباشد و دوباره به او فرصتی ندهید.

 

 

خـرداد : تا به حال سخت کار کرده اید و حال زمان آن است که نتیجه تلاش هایتان را ببینید. امروز آنقدر مورد تحسین دیگران قرار می گیرد که اعتماد به نفس تان دوچندان می شود. شما در مورد رابطه عاطفی تان وسواس زیادی به خرج می دهید که همین امر موجب بروز مشکلاتی در رابطه عاطفی تان می شود. بهتر است که برخی چیزها را به طرف مقابل تان بسپارید و حساسیت بی خودی به خرج ندهید، به مرور زمان همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. کافی ست صبور باشید. هدیه‌ی ارزشمندی دریافت می کنید که تا مدتها از دریافت آن شاد و مسرور خواهید بود. مشکلی برایتان پیش آمده که برای رفعش جز صبر فعلا کاری از دستتان بر نمی آید، بهتر است با دیگران در مورد این مشکل حرفی نزنید از این موقعیت سو استفاده می کنند. برای گفتن حرفی بهتر است از قبل آماده باشید تا غافلگیر نشوید.

 

 

تـیـر : امروز همه راهها به رویتان هموار خواهند شد. چه در زمینه مالی، چه عاطفی و چه شغلی. حتی آنقدر در هر کاری موفق خواهید بود که به ادامه تحصیل هم فکر خواهید کرد. از این که اینهمه شانس با شماست تعجب نکنید زیرا تمام آنها نتیجه تلاش های خودتان است. در تصمیم گرفتن عجله نکنید. سعی کنید که تمام شرایط را بسنجید سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید. مسئولیتی به گردن تان است که نگران تان کرده. به جای نگرانی بهتر است که بر انجام آن تمرکز کنید. مطمئنا از پس آن به خوبی بر خواهید آمد. بدون فکر هرچه که بگویید شما را به دردسر می اندازد، اینکه انسان می تواند به هر شرایطی عادت کند درست است، اما چنانچه این شرایط آزارتان می دهد باید برای خروج از آن هر چه سریعتر کاری بکنید، روزهای عمرتان است که از دست می دهید و تلف می کنید. هر کسی هر حرفی می زند باور نکنید مردم همیشه راست نمی گویند.

 

 

مـرداد : به دنبال اطلاعاتی می گردید که به سختی پیدا می شود. به جای گشتن در سایت های نامعتبر، بهتر است که از افراد باتجربه کمک بگیرید. تغییراتی در زندگی تان بوجود می آید که شرایط مالی تان را دگرگون خواهد کرد. اما دست از تلاش برندارید زیرا هنوز در ابتدای راه هستید. شما در رابطه عاطفی شجاعت لازم را ندارید اما امروز باید به این اخلاق خود خاتمه دهید و جسورانه در مقابل محبوب تان بایستید و حرف دلتان را به او بزنید. از آن پس خواهید دید که چقدر زندگی برایتان ساده تر و زیباتر خواهد شد. در مورد مسئله‌ای احساسی درحال حاضر وقت صبر و تحمل نیست، هرچه سریعتر با او صحبت کنید. از مدتها پیش برنامه‌هایی داشته‌اید و برایشان تلاش‌هایی نیز کرده‌اید، به زودی نتیجه خوب زحماتتان را خواهید دید. فردی در مورد مشکلی از شما مشاوره می خواهد، حواستان باشد در حد توانتان به او کمک کنید خودتان را بیهوده به دردسر نیندازید.

 

 

شهریور : به زودی به یک مراسمی دعوت می شوید که مسیر جدیدی را در زندگی تان باز می کند. برای این منظور مجبور می شوید که با وسواس بیشتری برای زندگی تان برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید اما از آنجا که توانایی های بالایی دارید، در کمترین زمان به هدف تان خواهید رسید. در این میان روابط اجتماعی بالا کلید موفقیت شماست. شما فرد مثبت اندیشی هستید اما امروز کمی در مورد قدم هایی که می خواهید در رابطه عاطفی تان بردارید، محتاط باشید. زیرا ممکن است که به اشتباه بروید و از هدف تان دور بمانید. دلتنگ هستید اما دلتنگی را بهانه نکنید، مشکلات مالی و تناسب نداشتن دخل و خرجتان است که اعصاب و روانتان را آزار می دهد، لازم است برای حل این مشکل خودتان چاره اندیشی کنید، حذف هزینه های زائد و تجملاتی می تواند تا حدود زیادی کارساز و گره گشا باشد، بهتر است نه گفتن به دوستان را تمرین کنید.

 

 

 

مـهـر : امروز پر از انرژی هستید. احساس می کنید که حتی یک سنگ بزرگ را هم می توانید جابه جا کنید. روحیه ماجراجویانه در شما نیز افزایش یافته است. حتی دلتان می خواهد که به یک سفر بروید. ایده خوبی است، تا از نظر روحی و فیزیکی در شرایط خوبی به سر می برید، از این فرصت استفاده کنید و به زندگی تان هیجان دهید. شما در رابطه عاطفی تان خیالپردازی های زیادی می کردید، حال که نیمی از آنها رنگ واقعیت به خود گرفته، بهانه گیری را کنار بگذارید و از تک تک لحظات تان لذت ببرید. شما باید اول از همه خودتان را دوست داشته باشید تا دیگران نیز بتوانند به شما اعتماد کنند. آنقدر که تلاش می کنید برای دیگران دوست داشتنی باشید خودتان را فراموش کرده‌اید. فکری قلبتان را پژمرده و روحتان را افسرده کرده است. گاهی روزگار اتفاقاتی را سر راه ما می گذارد که برای پیش نیامدنشان کاری از دست کسی ساخته نیست، اما این نیز بگذرد. تا می توانید وقتتان را با دوستان نزدیک سپری کنید. به یک میهمانی بزرگ دعوت می شوید.

 

 

آبـان : هر روز که می گذرد، به هدف زندگی تان یک قدم نزدیک تر می شوید. اهمیت یک رابطه عاطفی سالم را در این راه نادیده نگیرید. شما می توانید به کمک خانواده خود قدم های بزرگ تری بردارید. فردی در گذشته شما بوده که هنوز خاطرات اش را فراموش نکرده اید. بهتر است که واقع بین باشید در غیر این صورت فرصت های زیادی را از دست خواهید داد. چیزی که اخیرا گم کرده اید هم به زودی پیدا و یکی از نگرانی های شما تمام می شود. مدتهاست از مطالعه و موسیقی دور مانده‌اید، وقت خود را صرف گوش کردن به حرف دیگران نکنید تا اثرات آن را روی زندگی‌تان ببینید. پشت درهایی که به هزار دلیل درست به روی خودتان بسته اید ماتم نزنید، به تصمیمتان احترام بگذارید رویتان را برگردانید و بروید. در زمینه کاری اگر هوشیار باشید معامله ای برایتان بسیار پول ساز عمل خواهد کرد.

 

 

آذر : امروز خانه شما غرق شادی است. فردی نیز به دیدارتان می آید که خبرهای خوبی برایتان دارد و شادی تان را تکمیل خواهد کرد. اگر چه شما فرد آرامی هستید اما این بدان معنی نیست که نیازی به مدیتیشن ندارید. ذهن شما نیاز به استراحت دارد پس زمانی را برای تنهایی تان در نظر بگیرید. دیگران شما را فردی خیال پرداز می دانند اما در کمال ناباوری، خیال های شما روزی رنگ واقعیت به خود می گیرند. پس بدون توجه به آنچه دیگران می گویند، به خود و توانایی هایتان برای رسیدن به آنچه در ذهن تان است، ایمان داشته باشید. با افرادی که سواد و تجربه بیشتری از شما دارند نشست و برخاست کنید تا هم از معاشرتشان لذت ببرید و هم آگاهی‌هایتان را در زمینه های مختلف بالا ببرید. روی استعدادهای خود تکیه کنید و با بدست آوردن فرصتی مناسب اوضاع شغلی‌تان را به سوی سود بیشتر سوق دهید. در مورد اتفاق پیش آمده هر چقدر هم در فشار بودید زبان به غیبت باز نکنید.

 

 

دی  :امروز با افراد زیادی در تماس خواهید بود به طوری که وقت آزادی برایتان نمی ماند. عصبانی نشوید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی به روال عادی زندگی تان باز خواهید گشت. سعی نکنید که مسئولیت های زیادی را به گردن بگیرید. زیرا با این کار تمرکزتان را از دست خواهید داد و نمی توانید کارهایتان را به نحو احسنت انجام دهید. چند وقتی است که دوست دارید به زندگی تان تغییری دهید و کمی هیجان به آن وارد کنید. اگر متاهل هستید، از شریک زندگی تان کمک بخواهید. اگر هم مجردید، جسور باشید و به سمت فرد مورد علاقه تان حرکت کنید. به زودی مورد توجه و عنایت شخصی با نفوذ و مهم قرار می گیرید، این امر منشا تغییرات مثبت در زندگی شما می شود. قدر این شخص و موقعیت ایجاد شده را بدانید و در جهت ارتقا شغلی خود گامی موثر بردارید. در مورد مسائل عاطفی از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. گاهی احساس می کنید محبتهای شما به درستی پاسخ داده نمی شود.

 

 

بهمن : شما به خوبی کار می کنید و نگرانی در مورد درآمد مالی تان ندارید اما آیا پر کردن حساب در حالی که خاطره خوشی از زندگی تان ندارید، برایتان کفایت می کند؟ شما برای لذت بردن از زندگی کار می کنید پس لذت زندگی تان را با کار کردن از بین نبرید. امروز به همراه دوستی به خرید بروید و به پاس تلاش هایی که کرده اید، هدیه ای برای خود بخرید. نسبت به دوستی بی اعتماد شده اید. زمان آن است که با او به گفتگو بنشینید و سوتفاهم ها را برطرف کنید، در غیر این صورت شما ضربه خواهید خورد. در مورد نیتی که در سر دارید راه خودتان را بروید و همان کاری را بکنید که حالتان را بهتر می کند. مراقب باشید اخلاق خوب خود را به سبب برخی رفتارهای غیرمنصفانه‌ی دیگران فراموش نکنید. شغل تازه ای به شما پیشنهاد می شود که می تواند منافع مالی بسیار خوبی برایتان به ارمغان بیاورد. با کسی که به شما بد کرده نجنگید.

 

 

اسفند : هر چه کارهایتان را بیشتری پیش می برید، انرژی شما نیز افزایش می یابد. اما حال در نقطه ای ایستاده اید که نمی دانید چه چیزی درست است. ذهن فعالی دارید اما گزینه های زیادی پیش رویتان است که وسوسه تان می کند و قدرت تصمیم گیری را از شما می گیرد. به جای تامل کردن، یکی را انتخاب و تمام تلاش تان را برای آن به خرج دهید. اگر مجرد هستید، امشب احتمال این که فردی را ملاقات کنید زیاد است. انعطلاف پذیرتر باشید تا دیگران جرات نزدیکی به شما را داشته باشند. موقعیت سفری برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را از دست ندهید. شما دل بزرگ و دستِ به خیر دارید اما متاسفانه بارها به خاطر رو در بایستی متحمل هزینه یا صدمات شده‌اید؛ لازم است برای جلوگیری از خسارت بعدی حتماً نه گفتن را بیاموزید. شخصی پشت سرتان حرف زده و این موضوع به گوش شما رسیده، بی رو در بایستی از خودش دلیل را بپرسید، با این کار به اندازه‌ی کافی او را خجالت زده و پشیمان می کنید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد