فال روزانه – 17 آبان


فال روزانه 17 آبان
:

دوست عزیز فالوده ای که 17 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

زندگی شما پر از درهای باز است، کافی ست کمی دقت تان را به اطراف بیشتر کنید. هدف های زیادی در سر دارید اما تمام آنها را نصفه رها کرده اید. امسال زمان خوبی ست تا برای به اتمام رساند آنها قدم بردارید. مطمئن باشید که تا سال دیگر به خیلی از آنها دست خواهید یافت. در ماه آذر خوش شانسی در خانه شما را خواهد زد، آن را از دست ندهید. اواخر سال زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید. به عنوان مثال به سفر بروید و تجربه های جدیدی کسب کنید. سعی کنید وقت تان را بیشتر با افرادی که به شما انرژی مثبت می دهد، بگذرانید زیرا این روزهای خوش جبران پذیر نخواهند بود. به زودی خواهید فهمید که در مورد بعضی چیزها قضاوت اشتباه کرده اید اما نگران نباشید، همه چیز قابل جبران است. سال پیش رو از نظر مالی سال بسیار خوبی برایتان خواهد بود. ماههای آذر، بهمن و شهریور از بهترین ماههای شما خواهند بود.

 

 

فروردین : امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. سعی کنید امروز ارتباطتان را با اطرافیان کم کنید تا تمرکزتان بهم نریزد. خبرهای خوبی می شنوید و به تبع انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. به دنبال راهی برای خوشحال کردن فردی هستید، احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، کافی ست خود واقعی تان باشید تا همه چیز به خوبی پیش برود. برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش این هفته زمان مناسبی است.


 

اردیبهشت : رقابت خوب است اما تا جایی که به خودتان آسیب نرسانید. سعی کنید که در رقابت با دیگران تعادل را رعایت کنید. ذهن شما پر از ایده های نو است و دوست دارید آنها را با دیگران در میان بگذارید اما حواس تان باشد که آنها را به چه کسی مطرح می کنید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی تان می گذارد. در این سفر موقعیتی برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را رد نکنید. در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

 

 

خـرداد : شما از تلاش کردن خسته نمی شود اما یادتان باشد که جسم و روح شما نیاز به استراحت دارد، بنابراین خیلی به خودتان فشار نیاورید. امروز از حجم کارهایتان کم و کمی استراحت کنید. اگر جایی اشتباهی کردید، به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید. کمی تنهایی می تواند افکار شما را جمع و جورتر کند. به زودی مشکلاتی که در زمینه مالی برایتان بوجود آمده، حل خواهد شد. بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

 

 

تـیـر : نگرانی شما در حال حاضر طبیعی ست اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. بنابراین از روزهایی که به سرعت در حال گذر است، لذت ببرید. اگر مجرد هستید، عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید. پنهان کاری بار دیگر شما را به مسیری که هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت، سوق می دهد. بنابراین بدون نگرانی صادقانه حرف هایتان را به زبان آورید. به زودی خبری در مورد مسایل مالی شما را به وجد خواهد آورد. خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

 

 

مـرداد : امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید بنابراین بی گذار به آب نزنید و محتاطانه عمل کنید. سعی کنید تمام حرف ها و رفتارهایتان برنامه ریزی شده باشد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. به زودی در مورد مسئله ای که نگران هستید، پیشنهادی به شما می رسد، اگر چه تمایلی به آن ندارید اما بهتر است که فعلا دست رد به آن نزنید. خبرهای خوبی در انتهای شب می شنوید که شما را سر ذوق خواهد آورد. یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

 

 

شهریور : امروز روزی ست که باید اعتماد به نفس داشته باشید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. حتی اگر اعتماد به نفس ندارید سعی کنید که به آن تظاهر کنید. همین کار روی شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

 

 

 

مـهـر : از دست فردی ناراحت هستید، احساس می کنید که او شرایط شما را نادیده می گیرد. بهتر است که به جای غصه خوردن، با او حرف هایتان را صادقانه در میان بگذارید. ایده ای در سر دارید اما هنوز برای آن دست به کار نشدید، بهتر است که از همین امروز اقدامات لازم را انجام دهید در غیر این صورت کارهایتان تلنبار خواهد شد و به هدف تان نمی رسید. فردی از راه دور شما را زیر نظر دارد، بهتر است که حواس تان را به اطراف بیشتر جمع کنید. تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

 

 

آبـان : امروز یک جلسه کاری مهمی دارید، سعی کنید که زودتر از همیشه آنجا حاضر شوید و حرف هایی که می خواهید بزنید را آماده کنید. شما باید امروز بدرخشید. بالاخره پس از روزهای سخت، وضع مالی شما رو به بهبود می رود طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. نگران یکی از دوستان تان هستید. می خواهید سر صحبت را با او باز کنید اما شرایط برایتان فراهم نمی شود. بهتر است که به جای انتظار پیش قدم شوید. هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

 

 

آذر : این که در این شرایط دیگران شما را تنها گذاشته اند، کمی احساس ناراحتی می کنید. بهتر است که روی پای خودتان بایستید و انتظارتان را از دیگران به حداقل برسانید. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. دوستی از راه دور به سمت تان می آید و خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند که به آینده امیدوارتر خواهید شد. این روزها با شریک زندگی تان بیشتر در ارتباط باشید، او می تواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود، همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

 

 

دی  : امروز محبت شما گل می کند به طوری که دوست دارید به غریبه ها هم محبت کنید. این کار به شما حس خوبی می دهد پس شک نکنید. امروز بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. امروز در جمعی حاضر می شوید و فردی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین بهترین لباس خود را به تن کنید و بدرخشید. در محیط کار به اطرافتان بیشتر دقت کنید. دوست و دشمن را از هم جدا کنید و هر حرفی را نزنید وگرنه به ضررتان تمام خواهد شد. دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

 

 

بهمن : در راهی که انتخاب کرده اید، موانع زیادی مقابل تان وجود دارد، حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران ناامید شوید و بایستید اما بدانید که شما از پس همه آنها به خوبی بر می آیید. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای هدفی هستید. امروز که انرژی لازم را دارید، دست به کار شوید. با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

 

 

اسفند : امروز فکرهای عجیب و غریبی به ذهن تان می رسد به طوری که نمی توانید به آنها سرو سامان دهید. ارتباط با دیگران می تواند شما را در دور کردن این افکار کمک کند. در محیط کار، شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. در رابطه عاطفی، کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. سعی کنید که تعادل لازم را ایجاد کنید. هر کسی کاسه صبری دارد، اگر اطرافیان تان مدت هاست برخی از رفتارهای شما را نادیده گرفته اند، از این پس شما باید به آنها تغییراتی دهید. در غیر این صورت روابط تان شکراب خواهد شد. رفتن به صفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد