فال روزانه – 15 مهر

دوست عزیز فالوده ای که 15 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

بهتر است که امسال به جای کار کردن، کمی به خودتان استراحت دهید و از تلاش هایی که در این سالها کرده اید، لذت ببرید. ارتباطات شما در این سال اهمیت زیادی پیدا می کند. سعی کنید اطرافیان تان را با حساسیت بیشتری انتخاب کنید. امسال از لحاظ مالی مجبور می شوید کمی خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تا انتهای سال تمام آنها را با سودی چند برابر جبران خواهید کرد. سعی کنید ورزش و رژیم غذایی سالم تری را در برنامه روزانه تان جای دهید. به جای اهداف کوتاه مدت، روی اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید. از نظر رابطه عاطفی، سالی پر از آرامش و عشق را پیش رو خواهید داشت. ماههای آدر، اسفند و تیر از بهترین ماههای سال شما خواهند بود. ماه دی بسیاری از مشکلاتی که با اطرافیان داشتید، تمام می شود. کافی ست که محتاط تر رفتار کنید. از این به بعد به جزییات بیش از کلیات اهمیت دهید. آنوقت می بینید که چه چیزهای مهمی از نگاهتان به دور بوده است. در ماه اسفند عشق در خانه شما را می زند. از فرصت هایی که در مقابل تان ایجاد می شود، نهایت استفاده را ببرید. استقلال، اعتماد به نفس بالا و تلاش کلیدهای موفقیت شما در سال پیش رو هستند.

 

 

فروردین : امروز تا می توانید به دیگران کمک کنید. این کار نه تنها بر دیگران بلکه بر روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. در راهی افتاده اید که با سرعت بالایی در حال حرکت است، همین موضوع استرس شما را زیاد کرده است اما بدانید که عاقبت خوبی در انتظارتان است. دوستی از دور حواسش به شماست در حالی که شما از این موضوع خبر ندارید. بد نیست که به اطراف تان با دقت بیشتری نگاه کنید. اگر مجرد هستید، ارتباط با این فرد می تواند تغییری را در زندگی تان حاصل کند. امور کاری خود را پیشاپیش اولویت بندی کنید تا دچار ابهام و سردرگمی نشوید. به زودی راه مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. از مجبور کردن دیگران به انجام کارهای مورد نظرتان خودداری کنید زیرا سودی عایدتان نمی شود. سروکله زدن با موانع موجود، درحال حاضر فقط به تشدید مشکلات و وخیم شدن اوضاع منجر می گردد.


 

اردیبهشت : مدت هاست که شما زندگی ثابتی دارید اما به زودی در جایگاهی که هستید، پیشرفت خواهید کرد. سعی کنید به فرصت هایی که در این چند روزه برایتان ایجاد می شود، چنگ بزنید. در غیر این صورت در همین جایگاهی که هستید خواهید ماند و پیشرفتی نخواهید کرد. فردی به شما نزدیک شده اما به او هنوز اعتماد ندارید، سعی کنید که بدون قضاوت ارتباط تان را آغاز کنید و به زمان اجازه دهید تا همه چیز را به شما ثابت کند. مهربانی افراطی به نفع شما نیست و بعضی ها آن را به حساب ضعف شما یا تافته‌ی جدا بافته بودن خودشان می گذارند. فرصت های تجاری بلند مدت به شما آموخته که سرمایه گذار خوبی هستید. در مورد موضوع پیش آمده کمی صبر داشته باشید. وقت ان رسیده که کارها و تجارت خود را با احتیاط دنبال کنید.

 

 

خـرداد : امروز کمی هیجان زده هستید. کاری می خواهید انجام دهید اما دقیقا نمی دانید که موانعی در انتظارتان است. بهتر است که به توانایی هایتان اعتماد کنید و با جسارت لازم جلو روید. امروز پس از اتمام کار، سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان تان سپری کنید. خبرهای خوبی از دهان آنها می شنوید که خوشحالتان می کند. در مورد پیشنهادی که در محیط کار به شما می شود، بهتر است که عجولانه تصمیم نگیرید. چند روز در مورد آن تحقیق کنید سپس وارد عمل شوید. پیش از اتخاذ هر تصمیمی چند هفته‌ای درباره آن فکر کنید.افکار بیهوده را از خود دور کنید، منافع خود را در نظر بگیرید و به حرف افراد منفی‌باف گوش ندهید.برای رسیدن به خواسته‌هایتان ممکن است سختی و مرارت بکشید.در کمک به دیگران اعتدال را رعایت کنید تا در انتهای کار متضرر نشوید.به فکر یک برنامه‌ریزی جدید باشید.

 

 

تـیـر : امروز تا می توانید با دیگران در ارتباط باشید و با آنها همکاری کنید، حتی اگر برایتان سخت است. امروز اطرافیان تان انرژی زیادی دارند و می توانند آن را به شما هم انتقال دهند. از این رو گفتگوهایتان نتیجه خوبی خواهد داشت و ایده هایی را به خصوص در زمینه کاری، به ذهن شما می رساند دری در رابطه عاطفی به رویتان باز شده که بهتر است آن را پس نزنید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اتفاقات خوب در راهند.شما قبل از اینکه به فکر خودتان باشید غمخوار دیگران هستید و دست آن‌ها را می گیرید و از مشکلات عبور می دهید.در اطرافتان دوستان همه دعاگویتان هستند. برای رسیدن به نیتتان مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر به آرزویتان خواهید رسید. پروژه ای بزرگ به شما پیشنهاد می شود که قبول آن برایتان بسیار خوب است.

 

 

مـرداد : شما فرد مغروری هستید اما بهتر است که امروز این رفتار را کنار بگذارید و انعطاف پذیرتر باشید، به خصوص در زمینه کاری. اگر چه فردی مستقل هستید اما امروز از آن روزهایی ست که به دیگران نیاز پیدا خواهید کرد. به زودی یکی از دوستان تان به دیدن شما می آید و خبر خوبی را از گذشته ای نه چندان دور به شما منتقل می کند که زندگی عاطفی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. در انتهای روز فکرتان را از هر چه گذشته خالی کنید و برای آرامش تان به یک پیاده روی یا گشت و گذار در شهر بروید. حفظ و تحکیم خانواده را بر هر چیز دیگری ترجیح دهید. برای شکوفایی استعدادهای بالقوه خود وقت بگذارید. به آرزوی دیرینه ای که داشته‌اید می رسید. سختی های گذشته به زودی تمام می شود. مراقب همسایه تازه وارد باشید تا سر از کارتان در نیاورد. روی شخصی حساب باز کرده‌اید که در هنگام نیاز شانه خالی خواهد کرد.

 

 

شهریور : شما همیشه آمادگی کمک به دیگران را دارید، امروز نیز در موقعیتی قرار خواهید گرفت که باید به فردی کمک کنید. اگر مجرد هستید، در این شرایط با فردی آشنا خواهید شد که از نظر عاطفی ذهن شما را به خود درگیر می کند. بهتر است که آهسته به سمت او قدم بردارید. در محل کار شرایط خوبی ندارید، سعی کنید خودتان را بیشتر نشان دهید تا دیگران نیز به توانایی های شما آگاه شوند. به زودی خبر خوبی در مورد مسایل مالی می شنوید. بین نزدیکان شخصی به شما حسادت می ورزد که بهتر است از او دوری کنید، از فرصتهای سر راهتان و حرفی که خواهید شنید استفاده کنید. این روزها هیچ چیز قادر به متوقف کردنتان نیست، خویشاوندی که در هنگام نیاز در گذشته به شما مساعدت مالی کرده است را فراموشش نکنید و احوال پرسش باشید، هفته خوب و شادی را در پیش دارید.

 

 

 

مـهـر : امروز هیچکس حواسش به شما نیست و این موضوع کمی شما را عصبی کرده است. بهتر است که خیلی به دل نگیرید زیرا آنها درگیر مشکلات خودشان هستند. به جای ارتباط با دیگران، روی کار خودتان تمرکز کنید. به زودی خبری که دوست دارید را در نتیجه تلاش های اخیرتان می شنوید و انگیزه بیشتری را برای ادامه مسیر پیدا خواهید کرد. یکی از اطرافیان تان به کمک شما احتیاج دارد، سعی کنید که توجه بیشتری به او نشان دهید. مطمئن باشید که نتیجه این لطف تان را فراموش نخواهد کرد. موفقیتی که نصیبتان می شود حاصل تلاش، دوراندیشی و ایمان شما به خودتان است. شما قدر دوستی واقعی را می دانید و شخصی پرحرف و دورو را از نزد خود می رانید. از سخن درست و حق نرنجید و تا چیزی را با چشم خود ندیده‌اید باور نکنید. به رفت و آمد فامیلی اهمیت بدهید و خودتان را از جمع‌ها کنار نکشید.

 

 

آبـان : امروز تمام مشلات از مقابل شما کنار می روند و شما می توانید با خیال آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید. ذهن شما امروز فعال تر از روزهای دیگر است، بنابرین زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم است. اگر به فکر امضایی هستید، امروز آن را به اتمام برسانید. در چند روز آتی از نتیجه کارهای امروزتان راضی خواهید بود. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید امروز کمی از او دور بمانید. تنهایی در حال حاضر برای هر دوی شما واجب است. عاقلانه تر است که این روزها خودتان را از لحاظ مالی تقویت کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید. سرتان بسیار شلوغ است اما متاسفانه در انجام کارهایتان نظم ندارید، شما اغلب تعطیلات را هم مشغول انجام کار هستید. زمانی را که با دیگران می گذرانید لذت ببرید و فرصت خندیدن با دیگران را از دست ندهید.

 

 

آذر : خستگی روزهای قبل روی امروز شما تاثیر گذاشته و انرژی را از شما گرفته است. بهتر است که دور کارهای مهم را خط بکشید و کمی استراحت کنید. برای تغییر روحیه، سعی کنید که با طبیعت در ارتباط باشید. برای کارهای فردایتان نیز یک برنامه دقیق بچینید و طبق آن پیش بروید تا استرس به سراغ تان نیاید. شریک زندگی شما چیزی را از شما پنهان کرده، با این که حقیقت را می دانید، به روی خودتان نمی آورید اما این کار اشتباه است. امروز برای بیان این موضوع با او قراری بگذارید. از اینکه احساسات خود را بیان کنید نترسید، ماندن در تاریکی و بی جوابی ترسناک تر است. شما لایق بهترین‌ها هستید. فروتنی تا جایی که با حماقت اشتباه گرفته نشود خوب است. با اراده و تلاش پیگیر می توانید مشکلات پیش آمده را از زندگی‌تان دور کنید. شما زحمت زیادی را برای رسیدن به جایی که امروز هستید کشیده‌اید.

 

 

دی  :اتفاقات اخیر باعث شده که شما نیمه خالی پر لیوان را نبینید. اما بدانید که این بدبینی به آینده شما لطمه می زند. پس سعی کنید نگاهتان را تغییر دهید. امروز در محیط کار کمی ناراحت و عصبی می شوید، اگر چه نگران هستید اما خیلی زود همه چیز فراموش می شود. هنگام صحبت کردن با شریک زندگی تان، با احتیاط در مورد مسائل دشوار سخن بگویید. در غیر این صورت با سوتفاهمی همه برنامه هایتان نقشه بر آب می شود. برای آنکه رابطه خوبی با نزدیکان بخصوص اعضای خانواده‌تان داشته باشید، باید شک و دودلی را کنار بگذارید. کارهایی را دوست دارید ولی برای انجام آن وقت نمی گذارید. به سفری خواهید رفت که شما را به یک آرامش مطلوب می رساند. آنچه کاشته‌اید درو خواهید کرد. به زودی در شرایطی قرار می گیرید که تصمیمات روشنی در خانواده اتخاذ می کنید.

 

 

بهمن : امروز فرصت های تازه ای برایتان فراهم می شود تا کمی از استرس های اطرافتان دور شوید و به آرامش برسید. سعی کنید در این شرایط فقط خوش بگذرانید تا ذهن تان برای روزهای پرمشغله آتی باز شود. پیشنهادهایی به شما شده است که وسوسه تان کرده است، بهتر است که منطقی تصمیم بگیرید. شما موقعیت های بهتری پیش رویتان است پس به کم راضی نشوید. امروز حرفی در مورد یکی از دوستان تان می شنوید که سورپرایزتان می کند. کمی هم به دل می گیرید که چرا شما از آن بی خبر بوده اید، بهتر است که زود قضاوت نکنید. با صبر به واقعیت ماجرا پی خواهید برد. کارهای فنی را یاد بگیرید، ضرر نمی کنید. سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به امید کمک این و آن نباشید. راز خود را با هرکسی در میان نگذارید، اگر افشا شود وجه و مرتبه‌تان نزد دیگران پایین خواهد آمد. به دوستی های یک طرفه پایان بدهید و هر دستی را برای همکاری و شراکت نفشارید، نیتشان خیر نیست.

 

 

اسفند : شما به حرف های مردم اهمیت زیادی می دهید و زندگی تان را بر اساس نظر آنها پیش می برید. بهتر است که این شیوه را کنار بگذارید. آنچه شما باید در اولیت بگذارید خواسته قلبی خودتان است. اگر تمرکز روی کار امروز برایتان سخت است، بهتر است که وقت تان را صرف کارهای دیگر مانند روابط عاطفی تان کنید. از آنجا که مدتی ست از شریک زندگی تان دور شده اید، بهتر است که امروز را در کنار او بگذرانید. این کار در روحیه شما نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت. برای جایگاهی که برای خودتان ساخته‌اید ارزش بیشتری قائل شوید. شکست خوردن در یک رابطه احساسی به معنای شکست مطلق نیست، روحیه خود را با امید به آینده بازسازی کنید. هر روز اتفاقی تازه می افتد دیری نمی گذرد که دوباره در جمع‌ها خواهید درخشید. مشکلات مالی فعلا تمامی ندارد بهتر است قناعت پیشه کنید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد