فال روزانه – 14 خرداد

دوست عزیز فالوده ای که 14 خرداد دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال آرزوهای شما بلند و انرژی تان بسیار است. بنابراین تمام توان تان را به کار گیرید تا هر چه سریع تر به اهداف تان برسید. ممکن است تعدادی از برنامه هایتان در ابتدای سال نقش بر آب شود اما در نهایت با صبر و تلاش به تمام آن‌ها خواهید رسید. امسال سالی ست که باید تمرکزتان را بر کارتان بگذارید. اگر امسال تلاش کنید، سالهای باقی را در آرامش خواهید گذراند. در کنار کار سلامتی تان را از یاد نبرید. امسال افراد زیادی وارد زندگی تان می شوند که بر تغییر روحیه شما نیز موثر خواهند بود. وقت آن است که افراد منفی گرا و آنها که هیچ تاثیر مثبتی در زندگی تان ندارند را کنار بگذارید و جا را برای ورود آدمهایی بهتر باز کنید. به زودی یکی از مشکلاتی که در گذشته مدام آزارتان می داد، برطرف می شود و شما یک نفس راحت می کشید. به فکر شروع کاری هستید، بهتر است که برای ان از دیگران کمک بگیرید زیرا ممکن است که تنهایی از پس آن برنیایید. رابطه عاطفی ایده آل تان را امسال تجربه خواهید کرد، فقط خودتان باید تلاش کنید تا اتفاقات خوب در زندگی تان بیفتد. ماههای مرداد، مهر و بهمن از هیجان انگیزترین ماههای سال شما خواهند بود. از آنها نهایت لذت را ببرید.

 

 

فروردین : مشکلاتی را که امروز با آن مواجه می شوید، با منطق حل نکنید؛ بگذارید قلبتان تصمیم نهایی را بگیرد. اگر راهی را بروید که قلب تان می گوید، به نتایج خوبی خواهید رسید. امروز متوجه می‌شوید تمام اتفاق‌هایی که در رابطه عشقی شما بوجود آمده نه تقصیر شریک زندگی‌تان بلکه تقصیر خود شما بوده است. شما مدام او را سرزنش می‌کردید در حالی که کارهای خودتان را نادیده می‌گرفتید. اما هنوز هم دیر نشده، برای تغییرات مثبت زمان زیادی دارید. به زودی تغییراتی در شغل تان ایجاد می شود که شرایط مالی تان را بهبود خواهد بخشید. اگر دستی دهنده و سخاوتمند و نظری بلند داشته باشید، می توانید هر موقعیتی را در زندگی تان به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنید. در مورد یک اختلاف خانوادگی و یا دوستانه به صراحت حرف دلتان را بیان کنید تا بحث را کوتاه و تکلیف خودتان را با دیگران، یک بار برای همیشه روشن کنید.

 

اردیبهشت : تغییراتی در زندگی تان رخ می‌دهد که به این نتیجه می‌رسید تاکنون راه را اشتباه می رفتید اما هنوز هم دیر نشده. با مشورت دیگران می توانید آسان ترین مسیری را که شما به هدف تان می رساند، انتخاب کنید. در چنین روزی قلبتان را باز بگذارید و در ارتباطات تان سخت گیر نباشید. هر چه بیشتر روی خوش به اطرافیان تان نشان دهید، آنها نیز با شما بیشتر راه می آیند. فردی را با حرف هایتان از خود رانده اید. غرورتان را کنار بگذارید و برای جبران آن پیش قدم شوید. انجام یک معامله خرید یا فروش کلافه تان می کند اما نهایتا به خیر می شود. شخصی با شما دردودل می کند و حرف مهمی به شما می زند. راز دار و خوددار و فقط شنونده باشید. مبادا حرفی بزنید که او را خجالت زده کنید و خودتان هم پشیمان شوید. قابلیت خود را در کاری تازه خواهید سنجید.

 

 

خـرداد : امروز درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. در واقع اعتقاد دارید که هر جایی از شرایط کنونی شما بهتر است. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. از یک طرف فردی که به آن علاقه دارید از شما دوری می‌کند و از طرف دیگر فردی که تمایلی به او ندارید، می‌خواهد به شما نزدیک شود. بهتر است با گفتگو با هر دوی آن‌ها بهترین راه را انتخاب کنید. به تغذیه تان اهمیت بدهید و اقلا به پیاده روی بروید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است، ترس را از خودتان دور کنید. خودتان را دست کم نگیرید. شما از پس این کار بر می آیید. شکست اخیرتان درس مهم و بزرگی به شما داده، آن را به کار ببندید تا نتیجه اش را ببینید. از شکست ها نهراسید.

 

 

تـیـر : این روزها در شرایط سختی به سر می‌برید. دور و برتان شلوغ است و نمی توانید به خوبی تمرکز کنید. مشکل اینجا است که هیچ برنامه ریزی دقیقی ندارید. اگر سعی کنید که کارهایتان را تقسیم بندی کنید، به بهترین شکل تمام آنها را به اتمام خواهید رساند. چیزی بین رابطه شما با معشوق تان جدایی می‌اندازد و به جای نزدیکی، مدام از هم دور و دورتر می‌شوید. هر چه سریع تر به فکر حل آن باشید در غیر این صورت مشکل شما بزرگ و بزرگ تر می شود. اگر مجرد هستید و می‌خواهید برای اولین بار با فردی قرار ملاقات بگذارید، نترسید و با اعتماد به نفس لازم و صداقت حرف های دلتان را به زبان آورید. خبری از راه دور به گوشتان می رسد که باعث می شود در تصمیمی که به آن فکر می کنید تغییرات و اصلاحاتی صورت دهید که در نهایت به نفعتان خواهد بود. قدردان دوستان واقعی و وفادار خود باشید و پندها و توصیه های آن ها را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید به نفعتان است.

 

 

مـرداد : امروز اعتماد به نفس تان آنقدر افزایش می‌یابد که قادر به رهایی از هر شرایط دشواری هستید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. اگر در چاله ای گیر افتاده‌اید، منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی خود تلاش کنید. یک ندای درونی شما را وادار به رابطه با فردی خاص می‌کند. اگر چه نمی‌دانید که فردی در زندگی او است یا خیر اما این ریسک را می‌کنید و به جلو قدم بر می دارید. اگر می‌خواهید پایانی خوش در انتظارتان باشد، سعی کنید با گفتگو نظر او را به خود جلب کنید. دودلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. برای چیزی که تمام شده بیهوده تلاش نکنید و دست و پا نزنید، واقعیت را بپذیرید و با آن زندگی کنید و دنبال مقصر نگردید. عشق آدم را بی نیاز و بخشنده می کند، عاشق باشید و به دیگران محبت کنید.

 

 

شهریور : حضور شما تأثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین وقت بیشتری را با اطرافیان تان بگذرانید مطمئن باشید آنها نیز در مواقع نیاز به داد شما خواهند رسید. افراد برای حرف‌های شما ارزش زیادی قائل‌اند بنابراین قبل از بیان کلمات خود، آن‌ها را خوب بسنجید و شرایط را در نظر بگیرید. اگر امروز در حرف زدن محتاط نباشید، ممکن است که یک سوتفاهم ایجاد کنید. در فکر نزدیک شدن به کسی هستید، اما قبل از اولین دیدار به جنبه‌های مختلف رابطه‌تان باندیشید. اگر با صبر و احتیاط عمل کنید، به نتیجه دلخواه تان خواهید رسید. در یک مشاجره در محل کار یا خانه به یاد داشته باشید تا زمانی که صبر و شکیبایی خود را از دست نداده اید بارقه‌ی امیدی وجود دارد و حتی می توان از دل سنگین ترین و شدیدترین طوفان ها به سلامت بیرون آمد. شما اراده‌ی خوبی برای رسیدن به خواسته هایتان دارید اما نباید عجله کنید.

 

 

 

مـهـر : امروز انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از آن نه تنها برای پیش بردن کارهای خود که برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید. شاید یک گوش شنوا یا حتی یک شانه ای آرام بتواند به بهبود حال دیگران کمک کند. بنابراین آن را دریغ نکنید. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شما آنقدر در آتش عشق غرق می‌شوید که گذر زمان را احساس نمی‌کنید. البته حواس تان به نگاه های کنجکاوانه دیگران باشد. هر چه از دخالت های دیگران دورتر باشید، بهتر است. شخصی در اطرافتان یا در محیط کاری که خطایی کوچک و قابل اغماض انجام داده ببخشید و بیش از حد با او تند برخورد نکنید. انسان جایزالخطاست. پس فردا شما در موقعیت او قرار می گیرید. شخصی با نیتی خیر از شما برای انجام کاری یا رفتن به جایی دعوت خواهد کرد، این دعوت را بپذیرید.

 

 

آبـان : گویا هر چه سعی می‌کنید مسائل را برای دیگران بیشتر توضیح دهید، نتیجه عکس می‌دهد و دیگران آن‌ها را زیاد جدی نمی‌گیرند و ساده از کنارشان می‌گذرند. سعی کنید از توضیح بیش از حد و جزییات غیر ضروری بپرهیزید و اصل مطلب را بیان کنید. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاق‌های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. شما می‌توانید عشق زندگی‌تان را خوشحال یا حتی ناراحت کنید. انتخاب با شما است. انجام یک معامله کوچک بالاخره از نگرانی هایتان کم می کند. به یاد داشته باشید که زندگی بالا و پایین و فراز و نشیب بسیار دارد. رویاهایتان به حقیقت می پیوندند، به شرط آنکه، آنها را با عشق دنبال کنید و یاس و ناامیدی به دل راه ندهید. به خودتان باور داشته باشید.

 

آذر : اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. بهتر است خیلی ذهن تان را درگیر گذشته نکنید. مطمئن باشید وقایع آنقدرها که شما فکرش را می کنید، ترسناک و پیچیده نیستند. مدت هاست به فکر جدایی از چیزی یا کسی هستید، حال بهترین فرصت برای رهایی از این مخمصه است. پس درنگ نکنید. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلات نه تنها مانعی بر سر راه شما نیستند، بلکه شما را قوی تر از قبل و برای ادامه مسیر آماده می کند. برای انجام شدن کاری باید راه تازه ای را بروید که قبلا هرگز آن را نمی شناختید، نترسید و به جلو پیش بروید. بسته یا هدیه ای به دستتان می رسد. یک دوست برایتان خبری می آورد و خیالتان را نسبت به کسی راحت می کند. در جمعی حاضر می شوید و در بین حضار می درخشید.

 

 

دی  : امروز اگر بدون فکر با دیگران رفتار کنید، موجب دلگیری دوستانتان خواهید شد. بنابراین مراقب حرف‌هایی که در جمع درباره دیگران می‌زنید، باشید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهید داد. امروز خواهید فهمید که در ارتباط با دیگران است که چیزهای زیادی می‌آموزید و صبر خود را افزایش می‌دهید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. برای کارهای خود بر اساس اهمیت شان برنامه ریزی کنید. بدون عینک بدبینی به شخصی جدید در محیط کار یا خانواده تان نگاه کنید. برای یک غریبه کاری انجام خواهید داد که برای همیشه سپاسگزار شما خواهد بود. با شخصی ملاقات می کنید که در بین مکالماتتان راه حلی به شما ارائه می کند.

 

 

بهمن : احساس می کنید که نسبت به شرایط و اطراف خود آگاهی کامل دارید و حال می توانید به خوبی تصمیم بگیرید. اگر حس شما واقعی ست، درنگ نکنید. توانایی شما آنقدر زیاد است که به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را هم بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است. بنابراین دل اطرافیان تان را به دست آورید. مشکلی میان شما و شریک زندگی تان رخ داده که شما را از هم دور کرده است. نگران نباشید. دعوا و بحث امر طبیعی رابطه است. همدیگر را ببخشید و از نو آغاز کنید. رسیدن یک پیغام از نگرانی و دل شوره تان کم می کند. زمانی را به خودتان اختصاص دهید و از هیاهوی اطرافتان، ولو یک ساعتی فاصله بگیرید. آرامش به بهتر پیش رفتن کارهایتان کمک بزرگی می کند. این روزها هیچ کس به اندازه خودتان به داد شما نمی رسد. به خودتان کمک کنید.

 

اسفند : به فکر شروع کاری هستید. عجله نکنید، هر چه اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. این شمایید که می توانید همه چیز را درست یا حتی خراب کنید. پس منتظر امداد غیبی نباشید خودتان دست به کار شوید. در محیط کار کمی پنهان کاری می کنید که به نفع تان نیست. هر چه صادقانه تر عمل کنید، بهتر است. جسارت و جرات را سرلوحه و راهنمای خودتان قرار دهید و به خوش بینی و مثبت اندیشی به چشم بهترین و صمیمی ترین دوست خود بنگرید. قولی که به کسی داده اید و یک قرار کاری را فراموش نکنید. در حال حاضر در زندگی شما نظم و ترتیب باید حرف اول را بزند، وگرنه به شدت به مشکل بر خواهید خورد.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد