فال روزانه – 14 آذر

دوست عزیز فالوده ای که 14 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی هستید که دوست دارید همیشه دیگران را راضی نگه دارید اما بهتر است امروز فقط به خودتان توجه کنید. تا زمانی که مدام به دیگران بیندیشید، از خودتان غافل خواهید بود. بهتر است آنچه در زندگی شما آزارتان می دهد را از خود دور کنید و فضا را برای ورود چیزهای جدید و خوشایند آماده کنید. شک و دودلی بدترین شرایطی است که می توانید تجربه کنید پس تمام تمرکز خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. آنچه بیشترین ارزش را برای شما دارد، در بالای لیست زندگی خود قرار دهید و سعی کنید وقت بیشتری برای آن بگذارید. شاید ایجاد تغییرات در حال حاضر برایتان سخت باشد اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، قدم اول را همین حالا بردارید. ماه بهمن شرایط زندگی شما آنطور که دوست دارید، پیش خواهد رفت و از این بابت احساس غرور و اعتماد به نفس خواهید کرد.

 

 

فروردین :آنچه امروز بدان نیاز دارید، کمی مدیتیشن است. چند وقتی است که درگیر خاطرات گذشته تان شده اید اما دلیلش را نمی دانید. دیگر لازم نیست بیش از این ذهن تان را خسته کنید. فقط کافی است برای لحظاتی بنشینید و به هیچ چیز فکر نکنید. اگر فردی به شما بدی کرده، بهتر است که او را ببخشید. با این کار نه به او بلکه به خودتان لطف کرده اید و از آن پس احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. برای تغییر روحیه تان، بهترین شیوه در حال حاضر برای شما تغییر دکوراسیون خانه است. دریافت یک هدیه شما را خوشحال خواهد کرد. روزهای شیرین برای شما در راه است. در قول دادن به دیگران توان خود را در نظر بگیرید. وعده های بی عمل از اعتبار شما می کاهد. به کسی که عاشقانه شما را دوست دارد توجه بیشتری نشان دهید. این روزها برای شما هر چیزی ارزش صبر و انتظار را دارد. معامله ای که فکرتان را مشغول کرده، انجام دهید. سود کلانی می برید.

 

اردیبهشت : اگر اکنون در رابطه رمانتیکی به سر نمی برید، امروز نشانه هایی از آن را تجربه می کنید. اگر هم متاهل اید، با فردی آشنا می شوید که تاثیرات مثبتی در زندگی تان خواهد گذاشت. بنابراین امروز زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. به بیرون از خانه بروید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. اگر تا به حال در حرف زدن، چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی تان، محتاط بوده اید، حال زمان آن است که خودتان را آزادتر بگذارید و آنچه در دل دارید را به زبان آورید. از آن پس خواهید دید که چقدر همه چیز برایتان لذت بخش تر خواهد شد. اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید، از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع آن می شود که بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.

 

 

خـرداد : امروز اتفاقی برایتان می افتد که ارتباط میان شما و یکی از دوستان تان را مستحکم تر می کند. شاید در نگاه اول این اتفاق برایتان ناراحت کننده باشد اما بعدها خواهید دید که چقدر به نفع تان بوده است. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر پیش خواهد رفت. مشکل شما اینجاست که بیش از اندازه خودتان را درگیر جزییات بی اهمیت کرده اید. در این شرایط نه تنها تنش و استرس شما بیشتر خواهد شد بلکه از تمرکز به روی مسائل مهم تر نیز باز خواهید ماند. به یک مسافرت احتیاج دارید تا شما را برای کار و زندگی آماده تر کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید اصلی حل مشکلات در تفکر درست تان است. از رویاها بپرهیزید و به واقعیت بپردازید. شخصی که از شما دلخوری داشته حالا به شدت کمک حالتان خواهد شد. شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در می آورد، گوش به زنگ باشید.

 

 

تـیـر : شما به اطرافیان تان بیش از حد اهمیت می دهید. امروز این احساس در شما بیشتر فوران می کند به طوری که دوست دارید تمام وقت تان را با دوستان تان بگذرانید. ارتباط زیاد با دیگران خوب است اما به شرطی که در این کار افراط نکنید. شما یک هدف بلند مدت کاری داشته اید که امروز نتیجه های آن را خواهید دید. اگر تمام تمرکزتان را روی آن بگذارید، تا 4 هفته دیگر پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. پس کارهای کم اهمیت را کنار بگذارید و انرژی تان را صرف مهمترین هدف تان کنید. به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز شما را یاری داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او دراز کنید. شخصی را که عمیقا پشیمان است ببخشید. پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است. برای رسیدن به نیت تان عجله نکنید. هر چه قسمت باشد، همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی شما حسادت می کند. گذشته زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به گذشته فکر نکنید.

 

 

مـرداد : امروز خلاقیت و حس ششم تان به خوبی کار می کند بنابراین تمرکز خود را روی کارهای مهم بگذارید. شما می توانید امروز نظر موافق هر فردی را که می خواهید به دست آورید. در واقع زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا شما به خواسته دلتان برسید، در نتیجه هیچ فرصتی را از دست ندهید. اگر موضوعی ست که باید در مورد آن با شخصی صحبت کنید، این کار را به فردا نیاندازید. همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و با نرمی حرف دلتان را بزنید. مسیری که برای زندگی تان در نظر گرفته اید دوباره مرور کنید. پس از سالها تماسی با شخصی خواهید گرفت که همچنان منتظر است. به زودی خبری به شما گفته خواهد شد، آن را به فال نیک بگیرید به حرف های پدر و مادرتان توجه کنید. آنها در مورد موضوعی با شما صحبت می کنند که درباره اش تحقیق کرده اند. خودخواهی و انزوا گرایی را کنار بگذارید تا روزگار برایتان دلنشین شود.

 

 

شهریور : شما فرد ایده آلیستی هستید. به همین دلیل بسیاری از فرصت های خوب را از دست داده اید تنها به این خاطر که کمی با ذهنیت شما تفاوت داشته اند. اما این را بدانید که ایده آل کامل برای هیچکسی وجود ندارد. این شمایید که باید شرایط ایده آل خودتان را فراهم کنید. بنابراین واقعگراتر باشید و کمی جسارت در انتخاب هایتان به خرج دهید. اگر در فکر شروع کاری هستید، از برداشتن قدم های بزرگ خودداری کنید. با قدم های کوچک آغاز کنید تا کم کم با شرایط آشنا شده و بتوانید قدم های بعدی تان را پیش بینی کنید. اگر کسی را دوست دارید این علاقه را به باد فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری قدم بردارید. مواظب اطرافیانتان باشید. خوش بین بمانید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور می کند. بی محلی شما شخصی را کلافه کرده و ممکن است از کوره در برود. صداقت را در انجام کارهایتان فراموش نکنید که کلید رسیدن به هدفتان است. این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید.

 

 

 

مـهـر : از فرو رفتن به اعماق آب بپرهیزید، امروز روز خوبی برای این کار نیست بلکه باید روی سطح آب بمانید و از آفتاب لذت ببرید. محدودیت های همیشگی را کنار بگذارید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. دلیلی برای ایستادن وجود ندارد، پس جلوی هیجانات خود را نگیرید و از تک تک لحظه های زندگی، حتی موج هایی که شما را با خود به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند، لذت ببرید. شاید شروع این کار برایتان سخت باشد و دوست داشته باشید به جای آن در تختخواب خود بمانید اما به محض این که اولین قدم را بردارید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شخصی به شما حرف های ناراحت کننده ای خواهد زد که احساساتتان را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف دلش نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا چنین سخنانی را بگوید. به سلامتتان بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما را مشغول خواهد کرد، کمی زمان بگذارید و خودتان را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها به فکر خودتان نباشید از روی احساس تصمیمی نگیرید.

 

 

آبـان : امروز موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. دوست دارید آن را با دیگران در میان بگذارید اما از بیانش می ترسید. نگران نباشید زیرا این موضوعی ست که خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، بنابراین با در میان گذاشتن آن، پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد. یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان راز دلش را پیش شما فاش می کند. راز نگه دار خوبی باشید تا دیگران اعتمادشان را به شما از دست ندهند. در انتهای روز برای اینکه ذهن تان کمی آرام تر شود، پیاده روی را به شما پیشنهاد می دهیم. مشکل شما این است که نمی دانید چگونه شریک زندگی یا دوستانتان را انتخاب کنید. فعلا اقدام به معامله ای نکنید که نه تنها سودی برایتان ندارد بلکه به شما ضرر هم می رساند. در انجام کارهایتان صبر و درایت کنید، صبر و گذشت زمان مشکلاتتان را بر طرف می کند. اگر به او قولی داده اید عمل کنید چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید و صادق باشید.

 

آذر : امروز بیشتر وقت تان را صرف فعالیت های گروهی می کنید. در این میان با افراد جدیدی نیز آشنا می شوید که یکی از آنها پیشنهادهای خوبی برایتان خواهد داشت، آن را رد نکنید. اگر احساس می کنید که توانایی لازم را برای شروع کار ندارید، فعلا دست نگه دارید زیرا عدم اعتماد به نفس می تواند مانع پیشرفت تان شود. از آنجا که امروز روز شلوغی برایتان خواهد بود و حسابی خسته می شوید، برای اینکه خواب آرامی داشته باشید، ما ورزش قبل از خواب را به شما پیشنهاد می دهیم. خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید. مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید. شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارد. ایده جدیدی در ذهن دارید. در برابر حقیقت چشم تان را باز کنید.

 

 

دی  : امروز دوست دارید که همه چیز را رمانتیک ببینید، از رابطه عاطفی تان گرفته تا محیط کار و… احساس می کنید که باید با همه مهربان باشید. اما یادتان باشد که دیگران را آنطور که هستند ببینید نه آنطور که شما دوست دارید. اگر خیلی غرق دنیای خیالپردازی شوید، ممکن است که ضربه بخورید. بنابراین تعادل را در هر راهی که در پیش می گیرید، حفظ کنید. فردی از دور شما را زیر نظر دارد، بنابراین بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید زیرا ممکن است که برایتان دردساز شود. در رسیدن به هدفتان عجله نکنید، باعث بی نظمی در کارهایتان می شود. به موضوعی فکر می کنید که در آینده شما تاثیر خوشایندی خواهد گذاشت، کمی جدی باشید و بی گدار به آب نزنید. دیداری دلنشین خواهید داشت، آسوده خاطر باشید خبری خوش از راه می رسد. این روزها ممکن است از نظر مادی در تنگنا قرار بگیرید. انتقاداتی از شما می شود بهتر است هیچ عکس العملی نشان ندهید.

 

 

بهمن : به دنبال شغل ایده آل تان هستید اما هنوز برایتان فراهم نشده است. این را بدانید که بدون تلاش هیچ نتیجه رضایت بخشی را به دست نخواهید آورد بنابراین از جایتان برخیزید و دست به کار شوید. امید کلید موفقیت شما در این راه است. اگر از همان اول دم از ناامیدی بزنید، خودتان مانع پیشرفت خود خواهید شد. در حال حاضر در رابطه عاطفی شما گفتگو حرف اول را می زند. از بیان آنچه در ذهن دارید نترسید. ترس تنها شما را از خواسته های دلتان دورتر می کند. خانه تان پر از شادی و جنب و جوش خواهد بود. در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران اشتباهی پیدا خواهید کرد، این فرصت را از دست ندهید. در برابر سختی ها مقاوم باشید به اطراف خودتان خوب دقت کنید و با دوراندیشی زندگی بهتری برای خود بسازید. شخصی همان طور که ادعا می کند به فکر شماست او را باور کنید.

 

اسفند : به جای این که پایتان را در باتلاق مشکلات فرو ببرید، از آن دوری کنید. شاید بد نباشید که راهتان را عوض کنید و وقت تان را به جای افتادن در چاله ها، صرف بالا رفتن از تپه ها و رسیدن به قله ها بکنید و به دنبال راهی باشید که شایسته شما است. خودتان را برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی تان آماده کنید. سعی کنید کلمات خود را درست انتخاب کنید زیرا می تواند شرایط را بدتر از آنچه هست، کند. شما صداقت لازم را دارید کافی است کمی صبر داشته باشید تا به آنچه شایسته اش هستید، برسید. هرچه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از نزدیکان ناراحتتان کرده است حق با شماست اما بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن که با احتیاط قدم بردارید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد