فال روزانه – 11 مهر

دوست عزیز فالوده ای که 11 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی باانرژی، آبرومند، جاه طلب، باوقار و باهئش هستید. شما سخت کوش هستید و از کارهایی که افراد برای شما انجام می دهند همیشه قدردانی می کنید؛ اما گرایش هایی که گاها به تفریط و حسادت دارید باید بررسی شود. سالی که در پیش دارید برای کسانی که تمایل به یادگیری و ارتقاء سطح خود دارند، رونق فراوانی به همراه دارد. موفقیت شما می تواند مشروط بر این باشد که به سمت موفقیت قدم بردارید. افراد بازرگان وارد راه های جدید و سودآورتری می شوند. تصمیمات و تماس های مهمی که در این مرحله برقرار می کنید، مزایای ماندگاری را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر مشکلی در سلامتی خود دارید، بهبود خواهید یافت. سرمایه گذاری هایتان بازدهی مطلوبی برای شما به همراه خواهد داشت. برای برخی از افراد، تحصیل در کشورهای خارجی یا مسافرت خارجی در پیش است. برخی سوء تفاهم ها ممکن است باعث به وجود آمدن فضای پرتنش در خانه شما شود. صبور و آرام بودن، بهترین روش برای کاهش این تنش است. برای برخی افراد، عاشقانه جدیدی در راه است. ماه های مرداد، دی و اردیبهشت، ماه های خوب و مهمی برای شما خواهند بود.

 

 

فروردین : به زودی مشکلات مالی و شغلی خود را به کمک یک بزرگ تر حل خواهید کرد. توصیه های او می تواند آینده روشنی را، حتی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، به رویتان بگشاید کافی است که بیشتر از توانایی هایتان استفاده کنید. شما مهارت های زیادی دارید اما آنها را دست کم می گیرید. اگر کمی روابط اجتماعی تان را گسترش دهید، پیشنهادهای زیادی خواهید داشت که زندگی شما را در مسیری که دوست دارید، پیش می برد. به زودی فردی به زندگی شما قدم می گذارد که اتفاقات خوبی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد.


 

اردیبهشت : امروز اطلاعاتی را که مدت هاست به دنبالش هستید، خواهید یافت و این موضوع انرژی مضاعفی به شما خواهد بخشید. این انرژی آنقدر زیاد است که علاوه بر کارهای خودتان، به دیگران نیز یاری می رسانید. دوستی در زمینه کاری یا مالی به مهارت شما احتیاج دارد. شما نیز دست او را رد نمی کنید اما سعی کنید که به قول معروف جو گیر نشوید و اگر درخواست او از حد توان تان خارج بود، با احترام ردش کنید. اخیرا رفتار شریک زندگی تان تغییر کرده است. شما فکر می کنید که امروز هم یکی از همان روزهاست اما تصورتان اشتباه است. زیرا همه چیز در عصر امروز به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

 

 

خـرداد : تلاش های اخیر شما در زمینه کاری قابل ستایش است. علاوه بر آن، شانس نیز به شما روی می آورد و بسیاری از مشکلات مالی و شغلی تان حل می شود، از این رو یک نفس راحتی خواهید کشید. به زودی یک پیشنهاد کاری خوبی به شما می شود که بسیار حساس تر از آنچه فکرش را بکنید است. اگر چه مسئولیت های زیادی بر دوش تان قرار خواهد گرفت اما دستمزد و پیشرفتی که در این راه خواهید داشت، ارزشش را دارد. پس در پاسخ مثبت دادن به آن شک نکنید. به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این هفته با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید.

 

 

تـیـر : امروز مسافرتی در پیش خواهید داشت اما قبل از حرکت باید برخی از کارهایی که به دست تان است را با دقت بررسی کنید تا چیزی از قلم نیافتد. ایده های خلاقانه ای در ذهن دارید اما از بیان آنها سر باز می زنید. ترس را کنار بگذارید و با برداشتن اولین قدم زمان رسیدن به هدف تان را کم کنید. شاید چند وقتی است که از رابطه عاطفی تان غافل شده اید اما به زودی نشانه ای می بینید که شما را به فکر وا می دارد. بد نیست زمان بیشتری را این روزها با شریک زندگی تان بگذرانید. بی شک موضوعی است که شما از آن بی خبرید و اگر دیر بجنبید جز پشیمانی برایتان چیزی به همراه نخواهد داشت. مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته‌اید بیش از این دست دست نکنید. بچه‌ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

 

 

مـرداد : موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است. علاوه بر حدس های ذهنی خود، اطلاعاتی نیز از بیرون دریافت می کنید که شما را به نتیجه ای مطلوب می رساند اما قبل از هر عملی خوب و با دقت همه جوانب را در نظر بگیرید. در مقابل پیشنهادهای دیگران نیز گارد نگیرید. آنها بدی شما را نمی خواهند. با مشورت می توانید قدم های بزرگی بردارید که هیچوقت تنهایی قادر به انجام آن نخواهید بود. به زودی تغییر بزرگی در راه دارید که مسیر زندگی شما را در جهت دیگری پیش خواهد برد. سعی کنید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید تا همه چیز ساده تر پیش رود. یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

 

 

شهریور : شرکت در مراسم اجتماعی، به خصوص نشست های غیر کاری، شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که هم در زمینه عاطفی و هم کاری به سودتان خواهد بود. اگر به دنبال یک شریک برای شروع کاری هستید، امروز زمان آن است که قدم اول را بردارید. مطمئنا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر شریک زندگی شما خواسته های عجیب و غریبی دارد، به جای عصبانی شدن، بهتر است کمی صبر کنید. قبل از این که شما حرفی بزنید، او خودش در مورد رفتارهایش توضیح خواهد داد. فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان ‌تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.

 

 

 

مـهـر : امروز توانایی شما به بالاترین حد خود رسیده، از این رو یکی از هدف های بلند مدت تان را به نتیجه خواهید رساند. اما در این لحظه دست از تلاش برندارید زیرا موفقیت های اصلی شما در راهند و تنها با سخت کوشی مدام به دست خواهد آمد. اگر مجرد هستید به زودی فردی را پیدا خواهید کرد اما بهتر است در دیدار اول همه رازهای دلتان را فاش نکنید. اتفاقات خوب به تدریج خواهند افتاد اگر صبور باشید. اگر هم متاهل اید، خستگی و عصبانیت محیط کارتان را سر همسرتان خالی نکنید. در غیر این صورت فاصله ای میان شما بوجود خواهد آمد که جبران پذیر نخواهد بود. هر حرفی را هر جایی و به هر کسی نباید زد خوددار باشید وگرنه از صحبت های شما به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. به سفری رفته‌اید که بسیار به شما خوش گذشته حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید.

 

 

آبـان : امروز جلسه ای با همکاران تان خواهید داشت که به خوبی پیش خواهد رفت. اگر می خواهید که کارتان با همین روند جلو رود، همکاری و توافق بیشتری به خرج دهید. به زودی پولی به دستتان می رسد. شما از همین حالا برای خرج کردن آن خیالبافی می کنید. اما بهتر است تا زمانی که تمام آن به دست تان نرسیده، هیچ نقشه ای برایش نکشید زیرا ممکن است که همه چیز برخلاف نقشه هایتان پیش رود و شما دلسرد شوید. دوستی قدیمی چشم به راه شماست، در کمترین زمان ممکن با او تماس بگیرید. خبرهای خوبی در راه است. آنچه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست اما چشمتان را روی واقعیت‌ها بستید، به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت دیداری غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت به شدت از آنان احساس رضایت خواهید کرد اعتماد بی از حد به همه کس درست نیست.

 

 

آذر : پس از یک هفته استراحت، حال با انرژی دوباره به سر کارتان باز می گردید. اگر فردی در محیط کار سنگ جلوی راه شما انداخت، بی تفاوت از او بگذرید. نگذارید هیچ مانعی حال خوش امروزتان را خراب کند. کنجکاوی بیش از حد شما در محیطی دوستانه سوتفاهم هایی را ایجاد کرده است که تنها خودتان می توانید برطرف اش کنید. پس در اولین فرصت قراری بگذارید و کدورت ها را تمام کنید. تغییرات کوچکی در زندگی تان رخ می دهد که به صلاح تان خواهد بود. شاید در ابتدا هماهنگ شدن با آن برایتان سخت باشد اما در نهایت از ایجاد آن راضی هستید. گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است.

 

 

دی  :به میهمانی دعوت می شوید که در آن اتفاقات خوبی برایتان می افتد. اطلاعات خوبی به دست می آورید که در زمینه شغلی به کارتان می آید و به پیشرفت تان سرعت می بخشد. خوش بینی، اشتیاق و انگیزه کلیدهای موفقیت شما در این راهند. امروز در رابطه عاطفی خود با معجزه ای روبه رو خواهید شد. نگرانی هایی که داشتید، همه پایان خواهد یافت و شما رابطه ای مستحکم تر را تجربه خواهید کرد. خبر خوبی را از دهان یکی از اعضای خانواده تان می شنوید که انتظارش را نداشته اید. این شادی را، هر چقدر کوچک، جشن بگیرید. به سخن خبر چین‌ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته‌اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

 

 

بهمن : شاید انتظارش را نداشته باشید اما ناگهان مسیر شغلی و به تبع مالی شما از این رو به آن رو خواهد شد. تمام سختی هایی که گذرانده اید ناگهان ناپدید می شود و شما به یکی از اهداف تان می رسید. برای این مسیر تازه، شما باید انرژی و قدرت زیادی داشته باشید وگرنه ممکن است که رقبا از شما پیشی بگیرند. برقراری رابطه خوب با همکاران و مدیران می تواند یکی از راههای پیشرفت شما باشد. موضوعی ذهن شما را در مورد شریک زندگی تان درگیر کرده، اما بدانید که تصورات شما می توانند اشتباه باشند، پس قبل از هر پیش داوری، آن را با طرف مقابل تان مطرح کنید. حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

 

 

اسفند : امروز نه تنها از قدرت جسمانی بالایی برخوردارید بلکه روحیه خوبی نیز دارید. قراردادی را امضا کرده اید که تغییر مثبتی به زندگی تان وارد می کند. سعی کنید تمام قدم هایتان را برنامه ریزی شده بر دارید تا هر چه سریع تر به مراد دلتان برسید. این روزها نه تنها از لحاظ مالی بلکه از لحاظ عاطفی نیز در شرایط خوبی به سر می برید. زمان خوبی است که با شریک زندگی تان برای آینده برنامه ریزی کنید. آینده روشنی در انتظارتان است کافی است کمی صبور باشید. قولی که داده بودید یا نذری که داشته‌اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده‌اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده‌تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد