فال روزانه – یکشنبه 17 اسفند

فال روزانه 17 اسفند دوست عزیز فالوده ای که 17 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما ویژگی های شخصیتی مثبت بسیاری دارید، از جمله اینکه دارای اعتماد به نفس، قابل اعتماد، سخاوتمند، شوخ طبع، با صداقت، متواضع، مثبت اندیش و دارای قدرت تصمیم گیری بالایی هستید. شما از شرکت کردن در بحث های بیهوده و دعواهای احمقانه بیزارید. با این حال باید سعی کنید حسادت و خود بزرگ بینی را از ویژگی های شخصیتی خود حذف کنید تا به شخص بهتری تبدیل شوید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما برخی مشکلات کوچک اجتناب ناپذیر هستند و شاید در ماه های اول سال نسبت به همیشه کمی بیشتر مریض شوید. امسال از لحاظ مالی برای شما بسیار خوب خواهد بود و منافع مادی زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. شما بازده سرمایه گذاری های قبلی خود را دریافت خواهید کرد و از نتیجه بسیار راضی خواهید بود. چنانچه قصد سرمایه گذاری در تجارت های مختلف را داشته باشید نیز بخت با شما یار خواهد بود. با این وجود به شما توصیه میشود که از آغاز شراکت های جدید و اعتماد به دوستانی که تازه پیدا کرده اید خودداری کنید. با رفتار دوستانه و قدرت تصمیم گیری بالایی که دارید در زمینه ی حرفه ای افراد زیادی را به خود جذب خواهید کرد و مورد تحسین همه قرار خواهید گرفت. سعی کنید در صورت بروز هر مشکلی خونسردی خود را حفظ کرده و با سیاست رفتار کنید. از درگیر شدن در بحث های خاله زنکی در محیط کارتان خودداری کنید. برای بهتر شدن رابطه ی عاطفیتان باید سعی کنید امسال بیشتر با همسرتان وقت بگذرانید. شاید اواخر سال با عشق زندگیتان ازدواج کنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز با یکی از دوستان تان ملاقاتی داشته و در مورد مسائلی صحبت می کنید که برای هردویتان دغدغه محسوب می شود. مکالمه شما به خوبی پیش می رود و در نهایت به نتایج خوبی می رسید اما آنچه اهمیت دارد، عمل کردن شما به آنهاست. هر چه این پروژه را به عقب بیاندازید، برایتان سخت تر خواهد شد. این را هم یادتان باشد که از صحبت هایتان نت بردارید زیرا ممکن است که فراموش شوند. حال زمان آن است که دانه های روابط عاطفی آینده تان را بکارید. شاید حال در شرایط عاطفی خوبی نباشید اما با تلاش به آنچه می خواهید می رسید. روز پر فراز و فرودی در پیش دارید. البته بیشتر از نظر احساسی در حالت نرمال و پایدار نخواهید بود. برای اینکه کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید، بهتر است تنها باشید. خیلی در جمع ها حاضر نشوید یا دست‌کم، حرف نزنید و اظهارنظر نکنید. امروز همانند اسفنج هستید، هر حسی را سریع به خود می گیرید. مراقب باشید امروز به چه کسانی نشست و برخاست دارید. سعی کنید با رویاهایی که در سرتان هست، دنیای خود را تغییر دهید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز کتاب یا مقالاتی می خوانید که شما را به جمع آوری اطلاعات بیشتر تشویق می کند. بهتر است برای صرفه جویی در وقت اول از همه با دوستانی که در این زمینه اطلاعات دارند، تماس بگیرید. اگر بتوانید خوب در این زمینه فعال باشید، راه آسان تری را برای رسیده به اهداف تان طی خواهید کرد. شما در پیمودن راهی که برای رابطه عاطفی تان پیش گرفته اید عجله زیادی می کنید اما صبر می تواند شرایط بهتری را برایتان فراهم کند، پس صبوری در حال حاضر کلید موفقیت شماست. یکی از دوستان و یا اقوامتان که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید امروز به دیدن شما خواهد آمد و یا شاید فقط با شما تماس بگیرد. در هر صورت سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید و او را به خاطر این غیبت طولانی سرزنش نکنید، زیرا حتما اگر به او فرصت صحبت کردن بدهید خواهید دید که دلیل های قابل قبولی برای این غیبت داشته است. خیلی دوست دارید دکوراسیون خانه را تغییر دهید و این مساله می تواند هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد. امروز واقع‌بین‌تر باشید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

شما استعدادی در زمینه فعالیت های اجتماعی دارید که تا به حال برایتان پنهان بوده اما به زودی آن را کشف می کنید. بهتر است که در مورد این توانایی تان کمی جدی تر بیاندیشید و حتی آن را به عنوان شغلی حرفه ای دنبال کنید. فرصت های زیادی در این زمینه برای شما وجود دارد. اگر عجله کنید، موفقیت تان حتمی است. اگر مجرد هستید، به زودی با فردی آشنا می شوید که در نهایت رابطه عاطفی عمیقی میان تان برقرار خواهد شد. امروز تغییراتی ناگهانی و غیر منتظره در وضعیت مالی شما به وجود خواهند آمد که باعث خوشحالی شما شده و روزتان را خواهند ساخت. شاید پولی که به شخصی قرض داده بودید اما فعلا انتظار بازگشتش را نداشته اید به شما پس داده شود، شاید هم قرعه ای به نامتان بیفتد و برنده شوید. در هر صورت این پولی که به دستتان می رسد می تواند تأثیرات مثبتی روی زندگی شما داشته باشد و نیازهای مهمی را برطرف کند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

بالا بردن قوه تخیل تان می تواند شما را در کارهایی که در دست دارید، یاری رسانند. با مطالعه بیشتر، تماشای فیلم. تصاویر بیشتر می توانید این توانایی را در خود افزایش دهید. با این کار از نتیجه ای که می گیرید، به شدت سورپرایز می شوید. در سر دارید که به فردی نزدیک شوید اما دودلی هستید اما امروز تمام شک هایتان را دور بریزید و پا پیش بگذارید. شاید نزدیک شدن به او سخت باشد اما غیر ممکن نیست. بعدها از تصمیمی که گرفتید، خوشحال و راضی خواهید بود. آیا نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید؟ امروز به خودتان فرصت دهید تا به دنیای درونی و فکر و خیال هایتان سفر کنید و ببینید از دنیا و ارتباط های خود چه می خواهید؟ آیا توانسته اید آنها را برآورده کنید. این را مطمئن باشید که خلاقیت شما همیشه زیاد است و فقط باید به آن ایمان داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران مشورت فکری بگیرید. در جمع هایی حاضر شوید که به شما الهام می دهند و می توانید روی نظراتشان حساب کنید

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

 ایده های اخیری که در سر دارید، به شما انگیزه لازم را به شما داده تا کاری را آغاز کنید. از دوستی که چون شما به این زمینه علاقه دارید بخواهید که شما را همراهی کند. یادتان باشد که این پروژه کم اهمیت و کوچکی نیست، پس از همین ابتدا با احتیاط قدم بردارید. در تلاش اید تا با فردی تماس بگیرید اما نمی توانید. بهتر است که فعلا اصرار بیجا نکنید. او به زودی خودش با شما تماس خواهد گرفت. در این شرایط کافی است تا سرتان را گرم کنید تا فکرهای بی مورد به سرتان نزند. شما شخصی منطقی و عملگرا هستید، اما امروز احساسات درونیتان نسبت به همیشه فعال تر شده اند و حس ششمتان خیلی خوب کار می کند. شما می توانید نشانه هایی که در اتفاقات اطرافتان وجود دارند را به خوبی درک کنید، پس پیام هایی که برایتان دارند را نادیده نگیرید و پیش از پذیرفتن و یا رد کردنشان خوب به آنها فکر کنید. شما همچنین می توانید خیلی بهتر از همیشه احساسات و افکار دیگران را درک کنید و این می تواند کمک قابل توجهی به محکم تر کردن روابطتان با آنها بکند.

 

 فال امروز متولدین شهریور

به مراسمی دعوت می شوید که در آن با افرادی آشنا خواهید شد که این آشنایی می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی شما ایجاد کند. شاید این مراسم دیروقت باشد یا که شما آنقدر خسته باشید که حوصله آماده شدن را هم نداشته باشید اما پیشنهاد ما به شما این است که آن را از دست ندهید. با بهترین ظاهر ممکن در آن حضور پیدا کنید و تا می توانید به خودتان برسانید. یادگیری چیزهای جدید نه تنها در زمینه کاری شما بلکه در روابط عاطفی تان هم تغییرات مثبتی ایجاد خواهید کرد. پس برای ثبت نام در کلاس هایی که به آنها علاقه دارید، درنگ نکنید.  با اینکه روحیه بسیار حساسی دارید سریع از کوره در می روید. اما اگر زبان به دندان بگیرید و هر چه در ذهنتان می گذرد را به زبان نیاورید، می توانید روز خوبی برای خود رقم بزنید. شاید بهتر باشد بخشی از روز را به تنهایی و سکوت اختصاص دهید. لازم است در مورد برخی رفتارها و کارهای خود فکر کنید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز احساس شادابی و نشاط دارید. طوری که دوست دارید به بیرون از خانه بروید و احساسات خود را با دیگران تقسیم کنید. یک روز کاملا احساسی در انتظار شما است. شما می توانید رابطه خیلی خوبی با عشقتان داشته باشید، حال فرصت خوبی است تا کاری را که مدت هاست می خواهید برای شریک زندگی تان انجام دهید استارت بزنید. خرید هدیه ای برای او نیز تاثیرات فوق العاده ای در رابطه تان خواهد گذاشت. شما در برخورد با فردی، کمی تند عمل کرده اید، بهتر است کمی در مورد آن فکر کنید سپس برای بهبود رابطه، خود پا پیش بگذارید. زندگی ارزش دلخوری های کوچک را ندارد. برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز روز رمانتیکی برایتان خواهد بود از این رو که شما و شریک زندگی تان به نقاط مشترک زیادی خواهید رسید. از این فرصت استفاده کنید و خواسته هایتان را با او در میان بگذارید. او از صداقت شما لذت می برد و مطمئنا تمام تلاش خود را خواهد کرد. اگر برخی از اطرافیان تان با شما اختلاف نظر دارند، بهتر است که از آنها دوری کنید، در غیر این صورت درگیری لفظی میان تان رخ خواهد داد که اصلا به نفع تان نیست. برای رسیدن به آرامش طبیعت بهترین درمان است. ما این اواخر بیش از آن که سرتان به کارتان گرم باشد وقتتان را به خوش گذرانی و بازیگوشی گذرانده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که حتی اگر لازم باشد پیشنهادهای وسوسه کننده ای که برای تفریح به شما می شود را رد کنید، کم کاری هایتان را جبران کرده و کارهایی که انبار شده اند و در انتظار شما هستند را به انجام برسانید.  امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید!!

 

 فال متولدین آذر

شما آرزوهای زیادی در سر دارید، اگر چه آنها کاملا شخصی هستند اما تاثیری جامع و گسترده دارند. شاید آنچه شما را از تلاش منصرف می کند، افکار منفی تان است اما این را بدانید که مثبت اندیشی کلید موفقیت شماست. یک ورق کاغد بردارید و هر آنچه در ذهن تان می گذرد را روی آن پیاده کنید. آن را جلوی چشمتان بگذارید و مطابق آن نخستین قدم تان را بردارید. اگر می خواهید که میان خود و شریک زندگی تان ارتباط مستحکم تری برقرار کنید، حال بهترین زمان است. امروز می توانید روی خواسته های بلند مدت خود تمرکز کنید. برای اینکه همه آنها به مرحله اجرا برسند، کافی است آنها را به بخش های کوچک تقسیم و بر اساس اولویت اجراییشان کنید. امروز خیلی رویاپرداز خواهید شد. خوب است چند ساعتی برای خود و خواسته های خود وقت بگذارید و ببینید تا چه اندازه از رویاهایتان واقعی شده اند! ترجیحا امروز خیلی حرف نزنید. بیشتر شنونده باشید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

صحبت های فردی شما را تحریک می کند تا قدم های تازه ای را در مسیری که بدان علاقه دارید، بردارید. مطالعه کتاب های مرتبط هم می تواند برایتان مفید واقع شوند. اگر این راه را بدون خستگی دنبال کنید، زندگی تان از این رو به آن رو خواهد شد. در صورتی که امروز زمان اضافی پیدا کردید، آن را با شریک زندگی تان بگذرانید. به عنوان مثال به رستوران بروید. این کار خستگی های اخیرتان را برطرف و صمیمیت میان شما را نیز بیشتر خواهد کرد. حساب جیب خود را داشته باشید و الکی پول هایتان را برای چیزهایی که لازم نیست خرج نکنید. صداقت چیزی است که بسیار به آن نیاز دارید. باید سعی کنید با خود و اطرافیان صادق باشید. امروز خیلی سریع حالت های روحی اطرافیان را به خود می گیرید. پس ترجیحا با افرادی در ارتباط باشید که روحیه شاد و خوبی دارند. تا می توانید شنونده باشید و از حرف زدن بپرهیزید. از لذت بردن از زیبایی های آخرین روزهای اسفند غافل نشوید.

 

 فال متولدین بهمن

از طریق یکی از همکاران تان وارد مسیر کاری جدیدی می شوید که بر درآمد مالی تان خواهد افزود. اگر چه این کار هفته ها یا حتی ماهها تلاش لازم دارد تا به نتیجه مطلوب برسد اما در نهایت شما را راضی و خشنود خواهد کرد. اگر مجرد هستید و به فکر شروع یک رابطه تازه، بهتر است که قبل از هر کاری خوب هدف تان را بشناسید. آیا واقعاً شخصی که در مقابل تان ایستاده ایده آل شماست؟ آیا او را همانگونه که هست می پذیرید؟ قبل از باز کردن در خانه تان جواب این سوال ها را بدهید. امروز شما می توانید با کلامی انرژی بخش دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و حرف هایتان برای آنها قابل باور هستند. مثبت نگری شما بی پایه و اساس نیست و همین باعث می شود که برای دیگران قابل پذیرش باشد و به نظرشان همچون شعاری بیهوده نباشد. شما با رضایت خاطر آماده اید که این انرژی و کلام مثبت را در اختیار هر کسی که به آن نیاز داشته باشد قرار دهید و این کار حال خوب خودتان را نیز بهتر خواهد کرد.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

شما نسبت به آینده امیدوار شده اید. از آنجا که انرژی شما زیاد است و انگیزه لازم را نیز دارید، بهتر است که از همین امروز قدم هایتان را به سمت هدفی که در سر دارید بردارید. فقط از آنجا که این کار احتیاج به دقت بالایی دارد، بهتر است که از خانواده یا افراد با تجربه کمک بگیرید. این روزها ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید. نگذارید که خستگی مانع از فعالیت بدنی شما شود. با این کار نه تنها برای خود بلکه برای اطرافیان تان هم مفیدتر خواهید بود. امروز اگر کارهایی به عهده تان هستند که باید انجام دهید انتظار نداشته باشید که دیگران نیز با شما همراه شوند و آنها را به دنبال خودتان نکشید. کارهایتان را به تنهایی انجام دهید و مطمئن باشید که نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد، زیرا دیگر مجبور نیستید سرعتتان را به خاطر دیگران کم کرده و یا آنها را همچون کوله باری سنگین به دوش بکشید. اگر کارتان را به تنهایی و با آرامش خیال انجام دهید زودتر آن را به پایان خواهید رساند و می توانید بعد از ظهرتان را صرف کارهایی که خودتان دوست دارید بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد