فال روزانه -چهارشنبه 4 فروردین

فال روزانه 4 فروردین دوست عزیز فالوده ای که 4 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت اندیش هستید. شما حافظه ای بسیار قدرتمند و شخصیتی کاریزماتیک دارید. با این همه، شما هم مثل بقیه برخی ویژگی های منفی نیز دارید، از جمله اینکه در رویارویی با موقعیت های دشوار عصبی و مضطرب می شوید و توانایی های خود را زیر سؤال می برید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود و با هیچ مشکل عمده ای مواجه نخواهید بود، با این حال باید بیشتر از قبل مواظب خودتان و سلامتی تان باشید و از انجام کارهایی که ممکن است سلامتی تان را به خطر بیندازند خودداری کنید. شما امسال موفق خواهید شد پروژه های نیمه تمامتان را به پایان رسانده و منافع مالی که قرار بوده برایتان به همراه داشته باشند را دریافت کنید. اگر قصد دارید پول هایتان را در زمینه ای مناسب سرمایه گذاری نماید تا آینده ی خود را از لحاظ مالی تضمین کنید سرمایه گذاری در بازار بورس و یا خریدن ملک را به شما پیشنهاد می کنیم. تا جای ممکن از پول قرض دادن و یا قرض گرفتن خودداری کنید زیرا این کار مشکلات زیادی را در زندگی شخصی شما به وجود خواهد آورد. در محل کارتان تا جای ممکن از شرکت در بحث های خاله زنکی خودداری کنید! این کار چیزی جز به خطر انداختن آینده ی حرفه ایتان برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این کارها روی اهداف حرفه ایتان متمرکز شوید و سعی کنید در هر زمینه ای موفق باشید. اگر هنوز شریک زندگیتان را پیدا نکرده اید متأسفانه امسال هم انتظار شما برای یافتن عشق ادامه خواهد یافت. فروردین، مرداد و شهریور بهترین ماه های سال هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

تغییر و تحول یکی از چیزهایی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید. شما فرد با اراده و سخت کوشی هستید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. اگر در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شده اید، دلیل آن نه رفتار شریک زندگی تان بلکه به اعتقاداتی که خود بدان باور نداشتید. برای رهایی از این وضعیت به خودتان زمان دهید و بیشتر در مورد آن فکر کنید. شما مهارت فوق العاده ای در پیدا کردن مشکلات و حل کردن آنها دارید. امروز فرصت خوبی است تا این توانایی خود را به کار بگیرید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید. دیدارهای تصادفی با دوستان قدیمی تان نیز امروز شما را غافلگیر خواهند کرد. با آنها در مورد خودتان و آنچه در مدت بیخبری از همدیگر برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید، شاید آنها پیشنهادهای خوبی برای حل برخی از مشکلات شما داشته باشند.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

رابطه عاطفی شما با فردی که شاید عشق قدیمی تان باشد، شدت می گیرد. ممکن است بخواهید همه چیز را به سرعت جلو ببرید اما صبور باشید زیرا عجله تنها شرایط شما را بدتر می کند. بهتر است برای گذراندن وقت تان به سینما بروید یا  کتابی بخوانید و آنچه می خواهید را در روزهای آتی جستجو کنید. تنها در این صورت است که به نتیجه مورد علاقه خود خواهید رسید. امروز یک اتفاق چون موجی سر می رسد و موجب نگرانی شما می شود. اگر چه فکر می کنید که حرف زدن کارساز است اما بهتر است این بار سکوت کنید تا همه چیز خود به خود حل شود. به زودی از شیوه ای که در پیش گرفتید خوشحال و راضی خواهی بود. امروز دچار دوگانگی شده اید و در حالی که قلبتان شما را به یک راه دعوت می کند مغزتان شما را به راه دیگری فرا می خواند. نفس عمیق بکشید و قبل از برداشتن هر قدمی سعی کنید آرامش خود را به دست بیاورید. تماس های از دست داده تلفن همراهتان را نگاه کنید و به آنهایی که جوابشان را نداده اید زنگ بزنید، یک نفر کار مهمی با شما دارد.

 

 فال امروز متولدین خرداد

رابطه عاطفی شما در حال حاضر به مرحله ای رسیده که احتیاج به یک تغییر اساسی دارد و می توانید به راحتی آن را به مرحله بعدی پیش ببرید. اگر در این بابت شک دارید، شرایط را به خوبی بسنجید  سپس با اطمینان کافی تصمیم بگیرید. امروز برای خودتان یک فنجان چای آرامش بخش بریزید و یک دوش آب گرم بگیرید، به طور خلاصه، امروز تا می توانید به خودتان برسید. هرچند تنش هایی که در اطراف شما موج می زنند به شخص شما مربوط نمی شوند، اما استرس و فشار ناشی از آنها به شما هم منتقل شده است. سعی کنید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که نباید به دیگران اجازه بدهید انرژی منفی خود را به شما انتقال بدهند. امروز وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که برای شما بسیار عزیز است مایه ی نگرانی شما شده است. تا جایی که می توانید از او پرستاری کنید و عشق و محبت خود را به او نشان دهید تا زودتر خوب شود.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

یکی از دوستان نزدیک تان به مشکل بر خورده، به همین دلیل رفتارش با شما نیز تغییر کرده است. سعی نکنید خود را مقصر بدانید، از آنچه از زبان او می شنوید هم ناراحت نشوید. سعی کنید به شیوه همیشگی رفتار کنید تا او دوباره به شرایط عادی خود باز گردد و رابطه شما نیز مانند قبل شود. امروز زمان خوبی برای گرفتن دورهمی و گشت و گذار با دوستان نیست زیرا اینطور به نظر می رسد که آنها حوصله کافی ندارند. اگر به دنبال یک رابطه منحصر بفرد می گردید، از اصرار بی جا بپرهیزید و صبر کنید تا زمانی که فرد مورد نظر  شرایط لازم را پیدا کند. امروز پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید. شما انسان حساسی هستید، پس مواظب خودتان باشید و اجازه ندهید مسائل دیگران روح و روان شما را به بازی بگیرند.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شرایط آزار دهنده ای امروز سد راهتان می شود که ممکن است استرس شما را زیاد کند طوری که فرار را ترجیح دهید. در این شرایط به تغذیه خود اهمیت دهید و از مصرف موادی که عصبانیت شما را افزایش می دهد، بپرهیزید. سعی کنید کارهای ناتمام خود را به پایان برسانید سپس برای آرام شدن کمی به پیاده روی بروید. شما بیش از حد در مورد یک موضوعی نگران هستید و اگر به همین وضعیت ادامه دهید دردهای فیزیکی به سراغ تان می آید بنابراین به دنبال راهی برای آرام کردن خود باشید و در حال حاضر این مشکل را رها کنید. شما آن زمان که باید به جواب خود خواهید رسید. برخی ازاطرافیان شما از حرف هایی که زده و کارهایی که کرده اید ناراحت هستند. شاید شما خودتان فکر کنید که کار بدی نکرده اید و هیچ قصد بدی نداشته اید، اما آنچه از نظر شما یک شوخی بامزه بوده است باعث جریحه دار شدن احساسات یکی از اطرافیانتان شده است. مراقب زبانتان باشید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است کمی کارهایتان بهم گره بخورد. شاید فکر کنید که بهتر است تمام کارها را رها کنید اما دست نگه دارید. سعی کنید به جای این که وقت تان را در انتظار بگذرانید، خودتان را با کارهای دیگر سرگرم کنید. اما نگران نباشید زیرا در نهایت تمام کارهای شما به خوبی انجام می شود. اگر امروز را با عشق زندگی تان می گذرانید، کمی فضا را مساعد و نورانی تر کنید تا گفتگوی شما به خوبی پیش رود. می توانید قرار خود را در دل طبیعت یا حتی رستورانی رمانتیک بگذارید. از طریق تلفن خبر خوبی به شما می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشید. این شادی را جشن بگیرید. هیچ کس نمی داند که در آینده چه خواهد شد، پس گمان نکنید که برای برنامه ریزی برای روزهای آینده تان باید از تمام جزئیات برنامه هایتان مطمئن باشید. تمام جوانب را در نظر بگیرید اما اجازه ندهید وسواس بیش از حد شما را از پیشروی باز دارد. اگر چیزی باعث ناراحتی تان شد ،در مورد آن با دیگران صحبت کنید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

از خانواده خود ناراحت هستید و برای رهایی از این وضعیت خودتان را با کار مشغول کرده اید. به شما تبریک می گوییم زیرا بهترین راه را برگزیده اید و به خانواده خود نیز این فرصت را داده اید تا بیشتر در مورد این مسئله فکر کنند. نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است. اگر همچنان به کار خود ادامه دهید، خشنودی به سراغتان می آید و حتی احتمال این که در کارتان پیشرفت کنید نیز زیاد است. اگر از دست شخصی ناراحت هستید، بهتر است احساس خود را پنهان کنید و با کسی در میان نگذارید زیرا کلامی که به زبان می آورید ممکن است موجب سوتفاهم شود. امروز شما رفتارهایی عجیب و غریب و تا حدودی حساب نشده از خودتان نشان می دهید که ممکن است باعث نگرانی اطرافیانتان شوند، مخصوصا اینکه خیلی ها امروز تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود حساس و عصبی شده اند و منتظر اشاره ای هستند تا تسلط به اعصاب خود را از دست بدهند.

 

 فال روزانه متولدین آبان

بهتر است از نشستن مدام پشت کامپیوتر خودداری کنید و به جای آن کمی روابط خود را با دیگران گسترش دهید. تکنولوژی می تواند شما را از خیلی چیزهای دیگر دور کند. اگر می خواهید پیغامی را به شخصی بدهید، بهترین راه این است که او را از نزدیک ملاقات کنید. امروز روز خوبی برای دوره کردن خاطرات کهنه است. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید و دلیل آن هم فاصله ای است که بین شما وجود دارد. بهتر است به جای خانه نشستن به سراغ او بروید و برای حل مشکلتان گفتگو کنید تا اتفاق های خوب بیافتد. اگر قصد دارید از رئیستان مرخصی بگیرید و تعطیلات خود را کمی طولانی تر کنید امروز روز مناسبی برای این درخواست نخواهد بود و به احتمال زیاد جوابی که دریافت می کنید منفی خواهد بود. چنانچه در سفر هستید امروز باید بیشتر از حالت عادی مواظب وسایل شخصی خود باشید، زیرا احتمال اینکه چیزهای مهمی را گم کنید بسیار زیاد به نظر می رسد.

 

 فال متولدین آذر

شاید خبرهای بدی در مورد مسائل مالی به گوش تان برسد اما نگران نشوید. شرایط از آنقدر ها هم که فکرش را می کنید، وحشتناک نیست. قبل از اقدام به هر کاری، شرایط را به خوبی بسنجید و به هر آنچه می خوانید هم اعتماد نکنید. امروز توانایی این را پیدا می کنید که به مشکلات از زاویه دیگری نگاه کنید که باعث ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی تان می شود و چراغی که مدت ها خاموش بوده، به زندگی تان روشنایی می بخشد. افرادی را که بی دلیل کنار گذاشته بودید نیز بار دیگر به زندگی تان راه می دهید و چیزهایی را در مورد آنها در می یابید که هیچوقت نمی دانستید. به جای این که آنها را مورد سرزنش قرار دهید، خودتان را ببخشید. امروز با گذشت زمان احساس می کنید که دیوارهای اتاقتان دارند به شما نزدیک می شوند و احساس خفگی به شما دست خواهد داد. تا جای ممکن در خانه نمانید و به ورزش و پیاده روی بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد بخشی از فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

 اگر مجرد هستید به طور تصادفی یکی از دوستان تان را ملاقات می کنید. حرف زدن با او تاثیر زیادی بر شما خواهد گذاشت بنابراین خود را کاملا آماده کنید. بهتر است قبل از آشکار کردن احساس و علاقه تان به او، کمی صبر کنید. با گفتگوی بیشتر و سوال کردن می توانید از تصمیمی که می خواهید بگیرید، اطمینان بیشتری حاصل کنید. اگر هم متاهل هستید، به همان نسبت که به عشق زندگی تان احساس نزدیکی می کنید، به همان نسبت نیز خود را از او دور می دانید و این دو راهی شما را آزرده کرده است. برطرف شدن این مشکل کاملا بستگی به خودتان دارد. تا شما موضع اصلی خود را مشخص کنید، همه چیز وسط آسمان و زمین معلق خواهد بود. امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوش گذرانی اختصاص دهید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید.

 

 فال متولدین بهمن

به نظر می رسد که دیگر نمی توانید در مقابل علاقه خود به استقلال کاری مقاومت کنید. شما ایده های زیادی برای تغییر شغلتان در ذهن دارید که بیشتر از آنچه فکرش را بکنید کارسازند اما کمی دست نگه دارید زیرا امروز روز تصمیم گیری نیست. چند روز دیگر هم تحمل کنید سپس ایده هایتان را دوباره و با دقت بررسی کنید. حتما با خودتان فکر می کنید که چرا رابطه عاطفی شما به بن بست خورده است؟ فکر می کنید که از صخره ای آویزان شده اید و در برزخ به سر می برید. شاید دلیل آن گذشته ای تلخ باشد که هنوز گریبان تان را گرفته است. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، زاویه دید خود را تغییر دهید. امروز برای شما تا حدود زیادی مثل دیروز خواهد گذشت و تفاوت چندانی را در برنامه روزانه خود احساس نخواهید کرد، فقط امروز با برخی تنش ها همراه خواهد بود که به شما اجازه نمی دهند کارهایی که دوست دارید را با خیال راحت انجام دهید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شخصی نزد شما می آید و کاری را که درآمد خوبی نیز دارد، به شما پیشنهاد می دهد. قبل از دادن هر قول و بستن قراردادی، خوب فکر کنید و شرایط خود را به خوبی در نظر بگیرید. شاید همه چیز آنطور که به نظر می رسد، خوب و ایده آل نباشد. امروز روز خوبی برای تحقیق نیست. بهتر است چند روز دیگر هم صبر کنید سپس ایده هایتان را مورد بررسی قرار دهید. مسئله ای ذهن شما و عشق زندگی تان را درگیر کرده است، در این شرایط بهتر است به جای گفتن حرف های بی ربط، در مورد موضوعی که شریک تان به آن علاقه دارد، صحبت کنید. به محض این که گفتگو را آغاز کنید، همه چیز بهتر از قبل خواهد شد. شاید به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور شوید قراری که با نامزدتان داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری موکول کنید. اگر این موضو را برای طرف مقابلتان توضیح ندهید او فکرهای خیلی بدی در مورد شما خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد