فال روزانه -چهارشنبه 13 اسفند

فال روزانه 13 اسفند دوست عزیز فالوده ای که 13 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مؤدب، شجاع، با اراده و مصمم، بلندپرواز، منظم و واقع بین هستید. شما همچنین از قدرت تخیل بالا، اندیشه ای مثبت و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان برخوردار هستید. با این همه رفتار سلطه جویانه و همراه با دمدمی مزاجی شما باعث می شود محبوبیت بالایی که بین دوستان و خانواده دارید زیر سؤال برود. امسال از لحاظ سلامتی سال بدی نخواهد بود، اما به هر حال با مشکلات کوچکی که برای همه پیش می آیند مواجه خواهید بود. ممکن است شدت بیماری هایی همچون سرماخوردگی برایتان بیش از همیشه باشد و شما را کمی اذیت کند برای همین بهتر است مواظب خودتان باشید تا مریض نشوید. امسال از لحاظ مالی بخت با شما یار خواهد بود و سود زیادی به دست خواهید آورد، تنها کاری که لازم است بکنید این است که از تمام فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. خوشبختانه فرصت های زیادی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار خواهند گرفت، اما برای به دست آوردن سود مورد نظرتان باید سخت تلاش کنید. به طور کلی امسال ثبات و امنیت مالی را برای شما به همراه خواهد داشت. زندگی حرفه ای شما برایتان تا حدودی خسته کننده خواهد بود، اما خود شما باید با خلاقیت و نوآوری خودتان را از این حالت کسل کننده نجات دهید و همچنین فرصت پیشرفت بیشتر را برای خود فراهم کنید. امسال احتمال نامزدی شما با شخصی که دوست دارید بسیار زیاد به نظر می رسد. متاهل ها هم زندگی زناشویی بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد. خرداد، مرداد، شهریور و دی بهترین ماه ها هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز هر وقت که بحث مدیریت منابع مالیتان به میان بیاید باید به احساس خود رجوع کنید، خواه مسائل مالی شخصی باشد و خواه بخواهید در مورد مسائل کاری تصمیم بگیرید. زیاد به منطق خود تکیه نکنید و اگر قصد سرمایه گذاری، خرید و حتی ولخرجی کردن را دارید به صدای قلبتان گوش کنید. شما آنقدر مستقل هستید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. دست از این تفکرتان بردارید و از نشان دادن ضعفهایتان هراس نداشته باشید. اگر در روابط شما با شخصی که برایتان عزیز و به شما بسیار نزدیک است مشکلاتی به وجود آمده و تعادل رابطه تان را به هم ریخته اند، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا موضع خود را مشخص کنید! حرف هایتان را خیلی محکم و با جدیت تمام بگویید. اگر یک نفر دارد با شما بیش از اندازه از موضع بالا برخورد می کند و رفتار درستی ندارد با خونسردی تمام به او نشان دهید که آمادگی لازم برای صحبت کردن با او را دارید، این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که با کوچک کردن دیگران نمی توانید خودتان را بزرگ جلوه کنید، نه شما و نه هیچ کس دیگر!

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز وقتی خودتان فکر می کنید که همه چیز خیلی خوب و روبراه است، مخالفت های دوستان و اعضای خانواده به صورت خیلی غیر منتظره همچون پتکی بر سرتان فرو خواهند آمد. هر چند اختلاف نظرهای روزمره کاملا طبیعی هستند شما در شرایط فعلی در اوج حساسیت قرار دارید و هضم این مخالفت ها برایتان تقریبا غیر ممکن است. با این حال حساسیت امروزتان به شما کمک خواهد کرد زیبایی های موجود در پیش پا افتاده ترین چیزها را نیز ببینید. سعی کنید روی جنبه مثبت احساسات خود تمرکز کنید و آرامش را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید. در رابطه عاطفیتان لازم نیست هر فکری را که به سرتان خطور می کند بلافاصله به زبان بیاورید، گاهی بهتر است بعضی افکار ناگفته باقی بمانند. امروز همه خیلی حساس تر از همیشه هستند و زودتر از معمول ناراحت می شوند. تصمیم گیری نهایی با شماست و این شما هستید که تصمیم می گیرید و حکم بادی را دارید که جهت حرکت آتش را تعیین می کند. امروز به دنیای اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز احتمال اینکه تنش های زیادی را در دنیای اطراف خود احساس کنید بسیار زیاد خواهد بود. اطرافیانتان لجبازتر از هر زمان دیگری به نظر می رسند و همین باعث خواهد شد که مدام با حالتی تهاجمی با هم در نبرد و درگیری باشند. بهتر است در چنین روزی مواظب رفتاری که با دیگران دارید باشید زیرا اگر حساسیت کافی به خرج ندهید احتمال اینکه به احساسات دیگران و آنهایی که برایتان عزیز هستند لطمه بزنید بسیار زیاد خواهد بود. شاید آنها در ظاهر تند و سرسخت باشند، اما در درون درست به اندازه ی خود شما ظریف و شکننده هستند. اگر پیامی به شما داده شد تا به شخص دیگری منتقل کنید حواستان را خوب جمع کنید تا چیزی را از قلم نیندارید.  امروز در مورد واقعیت های زندگی خود حرف بزنید. اگر نگران قضاوت یا نظر مردم هستید، این را بدانید که لازم نیست مسایل خصوصی را به زبان بیاورید. فقط مسایل کلی و واقعی که اطرافیان شما را بیشتر و بهتر بشناسند و بدانند در دل و مغزتان چه می گذرد. امروز فرصت آشنایی با افراد جدید را دارید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز شما با بیقراری تمام در انتظار این هستید که با دوستان و خانواده تان دور هم جمع شده و آرامشی که تنها بودن در کنار آنها می تواند به شما ببخشد را در وجود خود احساس کنید. امروز همه چیز برای شما به خوبی پیش خواهد رفت و احساس بسیار خوبی خواهید داشت. شما به این واقعیت پی خواهید برد که هر چقدر شادتر باشید سعادت و خوشبختی بییشتری به سراغتان خواهد آمد. همه چیز طبق برنامه و در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت و ذهنتان هم خیلی خوب عمل می کند و می دانید چه می خواهید و چه کار باید بکنید تا به خواسته هایتان برسید. شما در راه رسیدن به خواسته هایتان جسور و جنگجو می شوید و این رفتارتان شما را قدرتمند و موفق می کند. از این ویژگی خود استفاده کنید و به جای کوچک شمردن دیگران سعی کنید آنها را هم مثل خودتان به سمت بالا بکشید. چه چیزی باعث می شود تا خودتان را از رفتن سر یک قرار عاشقانه یا حتی قرار کاری منع کنید؟ از چه چیزی هراس دارید؟ امروز می توانید در آغاز کار مشترک یا رابطه عاطفی بسیار موفق باشید.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

با وجود این که شما معمولا با اعتماد به نفس تمام فکر می کنید که می توانید در هر بحثی پیروز شوید، امروز قبل از این که دهانتان را باز کنید انگار هر آنچه می خواسته اید بگویید از ذهنتان پاک می شود. شاید بهتر باشد امروز زیاد خودتان را درگیر بحث با دیگران نکنید و تصویر خوبی که دیگران از شما در ذهن خود دارند را خراب نکنید. شما خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. امروز شما مجبور خواهید بود برای این که بتوانید با دیگران کنار بیایید کمی در حالات روحی و افکار خود تغییر ایجاد کنید. شما نمی توانید درک کنید که این همه حساسیت و وسواسی که آنها نسبت به اثبات خودشان و نظراتشان دارند برای چیست. خونسردی خودتان را حفظ کرده و زیاد این اوضاع را جدی نگیرید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده ممکن است کاری کند که اصلا از او انتظار ندارید، ولی خیلی روی این موضوع تمرکز نکنید و به کارهای خودتان برسید و اجازه ندهید فکر کردن به این موضوع مزاحم کارها و وظایف اصلیتان بشود. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند، ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بد رفتاری نشان دهید. ممکن است  امروز به صورت خیلی غیر منتظره با شخصی آشنا شوید که می تواند خیلی زود توجه شما را به خود جلب کند و به شریک عاطفی شما تبدیل شود. امروز همه ی اطرافیانتان به نظر شما خودخواه و از خود راضی شده اند و دلشان می خواهد در مورد همه چیز نظر بدهند و حرف خودشان را به کرسی بنشانند. خودتان را برای روبرو شدن با این وضعیت آماده کنید و توجه داشته باشید که هر چند تنش ها و درگیری هایی به وجود آمده اند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید از موضع خود کوتاه بیایید.  انعطاف پذیر باشید و دیگران و حرف هایشان را درک کنید، اما منفعل نباشید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز ممکن است اعضای خانواده تان اخبار غیر منتظره ای برای شما داشته باشند. این خبرها می توانند مربوط به افرادی باشد که شما می شناسید و یا شاید خود این شخص بخواهد شما را در جریان برنامه هایی که برای آینده خودش دارد و شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید بگذارد. هرچند خبرهایی که می شنوید مثبت هستند احتمال دارد که شما را در فکر فرو برده و تغییراتی در عقاید و نظراتتان ایجاد کنند. امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد. برای قرارداد بستن یا امضای همکاری مشترک خیلی عجله نکنید. پیش از هر کاری باید درست و دقیق در مورد آن تحقیق کنید و همه جوانب آن را بسنجید. این مساله حتی در ارتباط های عاطفی نیز مصداق دارد. اینکه خودتان باشید و هیجانات خود را نمایش دهید، اشکالی ندارد. اما بیش از حد هم به رویدادها خوش‌بین نباشید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ جسمی آمادگی کامل دارید تا خواسته ها و اهدافی که دارید را دنبال کنید و هیچ قدرتی نخواهد توانست سد راهتان شده و شما را از تصمیم هایی که برای خود گرفته اید منصرف کند. آتش درونتان دارد زبانه می کشد و با بیقراری می خواهید هر چه سریعتر به مقصد خود برسید. از این انگیزه و قدرت درونی در راه انجام کارها و پروژه هایی که به قدرت و جسارت بیشتری نیاز دارند استفاده کنید. شاید این احساس را داشته باشید که به اندازه ای که لیاقتش را دارید به شما توجه نمی شود. شما در این فکر هستید که چرا تنها چیزی که می خواهید درست همان چیزی است که نمی توانید داشته باشید، با این حال داشته های شما از آن چیزی که خودتان فکر می کنید خیلی بیشتر هستند. سعی کنید به این حال و هوای خود غلبه کنید و این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هیچ کس دلش نمی خواهد با شخصی که افسرده و مدام در حال غر زدن و شکوه و گلایه است وقت بگذراند.

 

 فال متولدین آذر

امروز خبرهای خوبی که احتمالا در رابطه با مسائل مالی نیز خواهند بود به دستتان خواهند رسید. اگر پول غیر منتظره ای به دستتان رسید دوست صمیمی و یا همسرتان را به یک رستوران خوب دعوت کرده و یک مهمانی راه بیندازید. شما متوجه این هستید که فرصت های بزرگی دارند به شما نزدیک می شوند، ولی حالا این فرصت ها با سرعتی بیشتر دارند به شما می رسند و باید خودتان را برای بهره بردن از آنها آماده کنید. پس تا فرصت هست کارها و وظایفی که در دست دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید. وقتی کارهایی که در دست دارید را جمع و جور کنید خواهید توانست برای وارد شدن به مرحله جدید زندگیتان آماده شوید. عقربه های ساعت در حرکتند و آینده منتظر هیچکس نمی ماند. امروز خوشبختانه قدرت و توانایی شما برای رسیدن به خواسته هایتان چند برابر همیشه است. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که حتی با وجود این همه مشغله از عشقتان غافل نشوید! امروز تا می توانید نفس عمیق بکشید و قوی و ساکت بودن را تمرین کنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز افکار و تخیلاتتان آنقدر فعال هستند که به نظر بعضی ها ارتباطتان را با دنیای واقعی قطع کرده اید و تنها در عالم رویا به سر می برید. سعی کنید وقت آزادتان را با کسانی بگذرانید که افکار و نگرشی شبیه به خودتان دارند و نیاز شما به حرف زدن در مورد رویاهایتان را برآورده می کنند. امروز روابط شما با دوستان و نزدیکانتان خیلی خوب و نزدیک خواهند بود و در مورد موضوعات جالبی مانند مسائل روز جهان صحبت خواهید کرد و اتفاقا نظراتتان خیلی نزدیک به هم نیز خواهند بود و صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما ایجاد خواهند کرد. در زمینه روابط عاطفی نیز نقاط مشترک بیشتری با عشقتان خواهید یافت و حتی بیش از هم نسبت به هم علاقمند خواهید شد. همیشه و در هر شرایطی عده ای پیدا می شوند که بخواهند سر راهتان بایستند، این وظیفه ی شماست که از خودتان دفاع کنید. اگر به شخصی بدهکار هستید بهتر است سعی کنید بدهیتان را هر چه سریعتر و پیش از آنکه خودش به سراغتان بیاید به او پس بدهید، زیرا به احتمال زیاد خودش این پول را لازم دارد.

 

 فال متولدین بهمن

امروز کارهای ناتمام بسیاری باید در خانه انجام دهید که شاید تصمیم بگیرید برخی از این کارها را که کاملا ضروری نیز هستند برای گذراندن وقتتان به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد پشت گوش بیندازید. اگر کارهای اصلیتان را امروز انجام ندهید تمام هفته آینده مجبور به جبران کوتاهی امروزتان خواهید بود، پس سعی کنید اولویت را به این کارها داده و هر چه سریعتر آنها را به اتمام برسانید تا از باقی مانده زمانتان همان طوری که خودتان دوست دارید استفاده کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. گاهی بد نیست کمی هم جدی باشید و بر مواضع خود ایستادگی کنید. البته به این هم فکر کنید با چه کسی چطور باید رفتار کرد و طوری نباشد که دوستی ها از بین برود یا مشکلات غیر قابل جبران برای خود درست کنید. امروز حس زیباشناسی زیادی دارید و این مساله می تواند جیبتان را حسابی خالی کند. مراقب باشید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

خبرهای خیلی خوبی در رابطه با موفقیت و خوش شانسی یکی از دوستانتان هیجان بسیاری به شما خواهند بخشید و زمان زیادی را صرف صحبت کردن و تبریک گفتن به این دوست و همچنین تعریف این ماجرا برای بقیه خواهید کرد. این ماجرا برای شما خیلی خوب و الهام بخش خواهد بود و انگیزه لازم برای تلاش بیشتر در راه رسیده به اهدافتان را برای شما فراهم خواهد کرد. امروز به فکر یک مسافرت طولانی مدت به جایی هستید که تا به حال هرگز نرفته اید.  فکر نکنید که امکان انجام این کار برایتان میسر نیست. حتی اگر فکر می کنید امکان گرفتن مرخصی ندارید و یا از پس هزینه ها بر نمی آیید هم کافی است به اندازه تلاش کنید تا همه برنامه هایتان راحتتر از آنچه خودتان فکر می کنید روبراه شوند.  از لحاظ روانی به کمی خلوت و تنهایی برای رسیدگی به نیازهای شخصیتان احتیاج دارید. اینکه گاهی کمی خودخواه باشید هیچ اشکالی ندارد، پس با خیالی راحت و با وجدانی راحت وقتتان را به خودتان اختصاص داده و توجه به دیگران و نیازهایشان را به روز دیگری موکول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد