فال روزانه – پنجشنبه 5 فروردین

فال روزانه 5 فروردین دوست عزیز فالوده ای که 5 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مثبت اندیش، جاه طلب، مهربان، بلندپرواز و مصمم و با اراده هستید. شما بسیار اجتماعی و خونگرم هستید و از پیدا کردن دوست های فراوان و آغاز روابط جدید لذت می برید. با وجود مشکلات و بیماری های جزئی امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و در تمام طول سال احساس نشاط و سرزندگی خواهید داشت. با این وجود نباید حتی کوچکترین بیماری ها و مشکلات را نادیده بگیرید، زیرا بعدها شما را دچار مشکلات جدی خواهند کرد. شاید ایده های خلاقانه ای که برای کسب درآمد بیشتر دارید نتایج مورد انتظارتان را برای شما به همراه نداشته باشند، اما نباید در برابر مشکلات و موانع از موضع ضعف برخورد کرده و به راحتی تسلیم شوید. شاید کسب پول و درآمد امسال برای شما نسبت به همیشه کمی سخت تر باشد، اما غیر ممکن نخواهد بود. سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، از بازار بورس گرفته تا بازار مسکن و طلا برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. شما می توانید مشکلات و چالش هایی که در زندگی حرفه ایتان به وجود می آیند را به راحتی پشت سر بگذارید. امسال هم تلاش هایتان در زمینه ی کاری با موفقیت همراه خواهند بود و مورد تحسین همکاران و مقامات مافوق خود قرار خواهید گرفت. روابط عاطفی شما و عشقتان امسال بسیار خوب پیش خواهند رفت و اگر هنوز مجرد باشید به احتمال زیاد تصمیم به ازدواج خواهید گرفت. تیر، شهریور، مهر و دی ماه بهترین ماه های سال هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز دوست دارید که کاری نو انجام دهید اما خلاقیت و توانایی شما کور شده است. شما مجبورید روی پروژه ای کار کنید، اگر چه تمرکز کافی را دارید اما عدم خلاقیت تان شما را از ادامه کار وا می دارد. بهتر است کارهای امروزتان را به فردا بگذارید تا خلاقیت تان بار دیگر شکوفا شود. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و فردی را ملاقات می کنید که اگر چه ممکن است در نگاه اول برایتان جذاب نباشد اما رفته رفته به یکی از مهم ترین افراد زندگی تان تبدیل خواهد شد. یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است.  اگر احساس می کنید کسی از مهربانی شما سواستفاده می کند و می خواهد همه چیز را به نفع خود تمام کند، به جای شاکی شدن، خودتان را عقب بکشید. به او محبت نکنید. لازم نیست با کسی دعوا راه بیندازید. مراقب کلماتی که استفاده می کنید باشید. این حس ها موقتی هستند و وجه و موقعیت اجتماعی خود را سر هیچ و پوچ و احساسات گذرا خراب نکنید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز در یک فعالیت گروهی شرکت می کنید و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که تاثیرات مثبتی بر زندگی تان خواهند گذاشت. سعی دارید با افرادی در تماس باشید اما نمی توانید با آنها از طریق تلفن یا ایمیل ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت می کند اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به شرایط عادی خود باز خواهد گشت و شما نیز قادر خواهید بود کارهای خود را پیش ببرید. از فردا روزهای پر مشغله ای پیش رو دارید پس تا می توانید امشب را به خوبی استراحت و انرژی لازم را برای روزهای بعد ذخیره کنید. امروز متاسفانه حس های منفی شما را احاطه می کنند. همه چیز می تواند موجب عصبانتیتتان بشود. بهتر است از انرژی های خود برای هیجان و شادی استفاده کنید. صبور باشید. صبور باشید. صبور باشید. امروز این جمله را دایم با خود تکرار کنید. هیچ حرفی نزنید و نظری ندهید. فقط شنونده باشید. حتی اگر هیجان زده شدید هم زبان به دهان بگیرید و سکوت اختیار کنید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز شما و عشقتان رفتاری بسیار رمانتیک پیدا کرده اید و شاید حتی بخواهید پیام ها و یا حتی شعری کاملا عاشقانه برای هم بنویسید. گذراندن این روز در چنین شرایطی می تواند برای شما تجربه ای منحصربفرد باشد و حس و حال فوق العاده ای به شما ببخشد. فقط مواظب باشید این وضعیت باعث نشود انتظارتان از همدیگر بیش از اندازه بالا برود و یادتان باشد که هر دوی شما انسان هستید و اشتباهات و کمبودهایی دارید. به نظر می رسد که نظرهای دیگران در مورد شما در حال تغییر هستند. واقعیت این است که شما دارید تغییر می کنید و بعضی از دوستان و اطرافیانتان این تغییرات و شمای جدید را دوست دارند و برخی دیگر زیاد بابت آنها خوشحال نیستند. امروز احساس می کنید دیگران از سکوت و مهربانی شما استفاده می کنند و این مساله خیلی اعصابتان را خورد می کند. یا حتی شاید حدس بزنید که یکی از اطرافیان در صدد خراب کردن چهره شما است. به جای این فکرهای ناراحت کننده به اهداف بلند خود فکر کنید.فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز از نظر روابط عاطفی روز خوبی خواهید داشت. سعی کنید با شریک زندگی تان مهربان تر باشید و به نظرات او احترام بگذارید. اگر برای بیرون رفتن از خانه برنامه ریزی کرده اید، چند نفر دیگر از دوستان تان را نیز با خودتان همراه کنید تا بیشتر به شما خوش بگذرد. امروز باید خودتان را برای پذیرایی از چندین مهمان آماده کنید. البته حضور این مهمان ها به شما فرصتی خواهد داد تا در مورد آنچه خوانده اید به بحث و تبادل نظر بپردازید. امروز فرصت های مختلف و غیر منتظره ای به یک باره سر راهتان قرار گرفته اند و شما نسبت به آنها دچار سردرگمی شده و نمی دانید کدام راه را باید در پیش بگیرید. زیاد در این رابطه عجله به خرج ندهید. شما مجبور نیستید همین امروز تصمیم قطعی خود را در این رابطه بگیرید. بین عشق و تنفر به اندازه یک مو فاصله است. گاهی احساس می کیند که یک نفر را خیلی زیاد دوست دارید و ناگهان با یک رفتار یا حرف، نظرتان به کل تغییر می کند. این حس کاملا موقتی خواهد بود.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

دیشب خواب های بدی دیده اید که باعث شده گیج و گنگ از خواب بیدار شوید. حتی ممکن است تاثیر آن تا چند ساعت بعد هم روی شما ادامه داشته باشد اما اجازه ندهید که این کابوس ها روحیه تان را خراب کنند و مانع از پیشرفت تان شوند. به جای آن سعی کنید نشانه های آن را دریابید و خواب تان را تعبیر کنید. آیا اخیرا از نظر عاطفی آسیب دیده اید؟ آیا موضوعی شما را ناراحت کرده یا حتی اشک تان را در آورده است؟ این خواب می خواهد چیزی به شما نشان دهد پس بیشتر برای فهمیدن آن وقت بگذارید. امروز به قدری عصبی هستید که خودتان هم تعجب می کنید. کنترل احساسات برایتان سخت می شود اما باید همه تلاش خود را انجام دهید. این استرس ها انرژی جسمانی شما را هم کاهش می دهد. اما به این فکر کنید که با احساسات موقتی نباید وجه همیشگی خود را از دست بدهید. زیپ دهان خود را بکشید و در برابر هر چیزی که آزارتان می دهد، سکوت اختیار کنید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

آیا امروز به یک میهمانی دعوت شده اید؟ اگر پاسخ شما منفی است، بهتر است بار دیگر به تقویم نگاهی بیاندازید. این طور به نظر می رسد که شما اتفاقات مهم زیادی را در حال حاضر فراموش کرده اید که یکی از آنها رفتن به یک میهمانی یا حتی یک جلسه کاری است. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است. پس این فرصت را از دست ندهید و با او تماس بگیرید و حرف دل خود را بیان کنید. امروز ذهنتان درگیر یک تصمیم گیری خیلی مهم در رابطه با وضعیت کاریتان است. شاید حتی به فکر تغییر حرفه تان برای پیشرفت بیشتر در زمینه کاریتان افتاده باشید، اما از طرفی هم نمی توانید در مورد گزینه های مختلفی که پیش رو دارید تصمیم بگیرید و درگیر انتخاب بهترین از میان آنها باشد. تا آخر این ماه دست نگه دارید! سعی کنید اهداف مشترکی با اطرافیان خود پیدا کنید تا بتوانید در زمانی کوتاه قدم هایی بزرگ بردارید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

فعالیت فیزیکی زیادی دارید که شما را به شدت خسته کرده است، به همین دلیل ممکن است کارهایتان را با سرعت کمتری پیش ببرید. اطرافیان تان نیز از این که شما همیشه پر از انرژی بوده اید و حال مانند یک حلزون عمل می کنید، سورپرایز شده اند. تا جایی که می توانید به خودتان استراحت دهید زیرا باید انرژی لازم را برای کارهای دیگر ذخیره کنید. تنها برای کارهای روزمره خود که احتیاج زیادی به تمرکز ندارند، وقت بگذارید. چیزی شما را از پیشرفت رابطه عاطفی تان منع کرده است. سعی کنید این مشکل را ریشه یابی کنید وگرنه این سد هر روز بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. امروز در حق یک نفر که شناخت چندانی از او ندارید لطفی بکنید و به جای اینکه فقط به فکر منافع و پیشرفت خودتان باشید به دیگران هم اهمیت بدهید. به جای اینکه از اطرافیانتان درخواست کمک کنید این بار شما به حمایت از آنها بشتابید. اگر کمی از خودگذشتگی کنید، در آینده چیزی بسیار بیشتر و بزرگتر از آنچه از دست داده اید را به دست خواهید آورد.

 

 فال روزانه متولدین آبان

اگر چه شریک زندگی شما این روزها حساس تر از همیشه به نظر می رسد اما این شمایید که باید با او مدارا کنید. سعی کنید با او مهربان تر باشید و کمی نازش را بکشید تا این دوران را پشت سر بگذارد. برای جلوگیری از سوتفاهم نیز سعی کنید بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید. اگر بتوانید امروز ساکت و صبور باشید، همه همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد. یکی از دوستان قدیمی که رابطه اش را با شما قطع کرده بود، بار دیگر به سمت تان باز می گردد. اگر می خواهید برخلاف گذشته همه چیز به خوبی پیش رود، بهتر است کمی منطقی تر عمل کنید. در یک ماه آینده از نظر کاری نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت.  شما مشکلی دارید که نمی شود بیش از این نسبت به آن بی تفاوت باشید و آن را نادیده بگیرید. دیگر وقت آن رسیده است که در راه حل این مشکل قدم بردارید و خودتان را یک بار برای همیشه از شر آن راحت کنید. مطمئن باشید سختی راه تنها در چند قدم اول است.

 

 فال متولدین آذر

امروز در خانه احساس دلگیری می کنید زیرا یکی از اعضای خانواده تان از شما دور شده است و نبودنش به شدت احساس می شود. بهتر است تا بازگشت او خودتان را سرگرم کنید تا نبودش چندان به چشم نیاید. یکی از بهترین راهها این است که خانه خود را تمیز کنید یا دکوراسیون آن را تغییر دهید. مهم نیست که چقدر تلاش کرده اید تا رابطه عاطفی گذشته خود را فراموش کنید، شما هنوز هم درگیر آن هستید اما یادتان باشد که تا عشق قدیم خود را فراموش نکنید، نمی توانید وارد رابطه ای جدید شوید. امروز دوستی با شما تماس خواهد گرفت تا خبر بدهد که خودش را به صرف ناهار یا شام به خانه تان دعوت کرده است. اگر خودتان از قبل برنامه ی دیگری برای امروزتان داشته اید بدون آنکه خجالت بکشید موضوع را با او در میان بگذارید! امروز واقعا برای شما روز شروع های تازه است. شما می توانید چرخه ی جدیدی را آغاز کنید و به درک تازه ای از خودتان و اطرافیانتان برسید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز یکی از اقوام یا دوست قدیمی تان که به کمک احتیاج دارد نزد شما می آید اما شما خودتان آنقدر کار روی سرتان ریخته که وقت هیچ کس را ندارید. در چنین شرایطی نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید، شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام کارهایتان برسید. ممکن است روزی شما نیز در موقعیت او قرار گیرید و محتاج کمک باشید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان گفتگو کنید و به فکر راه حل آن باشید. شما امروز دلتنگ عزیزی هستید که از شما دور است و به این زودی ها هم او را نخواهید دید. دنیای امروز دنیای این حجم از دلتنگی نیست، از تکنولوژی روز استفاده کنید و با او تماس تصویری بگیرید. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید آمادگی لازم برای رها کردن آنچه دیگر به کارتان نمی آید را داشته باشید. به جای آنکه درنگ کنید با جسارت قدم هایی محکم به سوی خواسته هایتان بردارید.

 

 فال متولدین بهمن

امروز خبری به شما می رسد که کمی ناراحت تان خواهد کرد. اما خونسردی خود را حفظ کنید زیرا آنقدرها هم که فکرش را می کنید بد نیست. یکی از دوستان نزدیک تان ممکن است مجبور شود برای مدت کوتاهی شهر را ترک کند و این موجب می شود که شما احساس تنهایی کنید. اما نگرانی را کنار بگذارید زیرا از طریق تماس تلفنی می توانید با او در ارتباط و جویای حالش باشید. سعی کنید در طول این مدت سرتان را با کارهای گوناگون گرم کنید تا نبودش خیلی به چشم نیاید. امروز از آن روزهایی است که شما با اشاره ای ممکن است از عصبانیت منفجر شوید. کافی است یک نفر به طور تصادفی به شما طعنه بزند تا در کسری از ثانیه چنان واکنش تندی از خود نشان دهید که خودتان هم باورتان نشود. با تمام قدرت به سمت اهداف خود پیش می روید. اجازه ندهید هیچ چیزی جلویتان را بگیرد و با همین سرعت پیش بروید. کارهایی که شما در حال حاضر انجام می دهید اثرات پایداری خواهند داشت که با گذشت زمان خود را بیشتر و بیشتر نشان خواهند داد.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

زمان خوبی برای در خانه ماندن و انجام کارهای خانه نیست. اگر در خانه بمانید ممکن است است فکرهای بی ربط به ذهن تان خطور کند و اعصاب تان را بهم بریزند. مهم نیست هوا آفتابی باشد یا بارانی، به نفع تان است به بیرون از خانه بروید و حواس تان را با گشت و گذار پرت کنید و مثبت نگر باشید. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید. امروز بی توجهی و بی احتیاطی از جانب دیگران از آن چیزهایی نیست که شما تحمل آن را داشته باشید. با این حال به شما توصیه می شود که تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا به اعصابتان مسلط باشید و مخصوصا وقتی در حال رانندگی هستید کارهایی نکنید که ممکن است بعدا باعث پشیمانی شما شوند. اگر می خواهید به سفر بروید حتما قبل از هر کاری ماشینتان را به تعمیرگاه برده و از درست بودن آن مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد