فال روزانه – سه شنبه 5 اسفند

فال روزانه 5 اسفند دوست عزیز فالوده ای که 5 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی باهوش، منحصر بفرد، منطقی، موقر، مثبت اندیش، کاریزماتیک و دارای شم تجاری قوی هستید. شما همچنین بسیار خونگرم و اجتماعی هستید و به سرعت با دیگران روابط دوستانه برقرار می کنید. با این همه بهتر است مواظب باشید در کارهایتان تا این حد عجول نباشید و کم صبر و حوصله به خرج دهید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. اگر در فکر پیدا کردن تناس اندام هستید امسال فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید خیلی سریعتر از آنچه انتظار دارید به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید. شما امسال از سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود قابل توجهی را به دست خواهید آورد که به ثبات اقتصادی و مالی شما کمک زیادی خواهد کرد. با این حال، اگر قصد دارید پول که به دست آوردهاید را دوباره سرمایه گذاری کنید بهتر است که این کار را با دقتی چند برابر حالت عادی انجام دهید. شما امسال پول زیادی را خرج خریدن اشیای لوکس و غیر ضروری خواهید کرد اما این کار به بهتر شدن حال روحی شما کمک بسیاری خواهد نمود. تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید. امسال از لحاظ حرفه ای فرصت گسترش دانش و مهارت هایتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر قصد تغییر شغلتان را دارید امسال فرصت خوبی برای انجام این کار خواهد بود. اگر می خواهید در روابط عاطفی خود به مشکل برنخورید از بحث و درگیری با عشقتان خودداری کنید. اگر هنوز ازدواج کرده اید بهتر است امسال را برای رفتن به خانه ی بخت انتخاب نکنید. خرداد، آبان و آذر بهترین ماه های سال هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

سعی کنید اگر برایتان امکان دارد روز خود را در طبیعت و فضای باز بگذرانید، حتی اگر مجبور هستید کار کنید هم بعد از کار می توانید همراه با عشقتان به پارک ها و فضای سبز بروید. این کار تاثیر بسیاری روی بالا بردن سطح انرژی شما خواهد داشت و به شما کمک می کند با توان بیشتری برای رسیدن به برنامه هایتان تلاش کنید. ماه هاست که در فکر سرمایه گذاری روی چیزی بوده اید، ولی به طور جدی و مصمم به آن فکر نکرده اید یا جسارت کافی برای این کار را نداشته اید. همین حالا دست به کار شده و انتخابتان را کرده و نقشه خود را عملی کنید. امروز ستاره ها از شما حمایت خواهند کرد و روز خوبی برای سرمایه گذاری کردن خواهد بود. آگاهانه انتخاب کنید ولی به شانس خود نیز اطمینان داشته باشید. سرمایه گذاری هایی که اکنون انجام دهید تا تابستان به ثمر خواهند نشست. صفر و یک نباشید. دنیا را سیاه و سفید نبینید و این را بدانید که دنیا رنگ های دیگری نیز دارد. شاید امروز مسایل کمی پیچیده و غیرقابل درک باشند، اما موقتی است و در روزهای آینده این ابر ابهام از بین خواهد رفت.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

همه ی ما به اینکه زمانی را به تنهایی در خلوت خودمان بگذرانیم احتیاج داریم، اما باید مواظب باشیم که در تنها ماندن تا حدی زیاده روی نکنیم که به سلامت روانی ما آسیب برساند. اگر فکر می کنید به این دلیل تنهایی را ترجیح می دهید که می خواهید از چیزی یا کسی دوری کنید بهتر است در راه حلی که برای مقابله با این مشکل خود انتخاب کرده اید تجدید نظر کنید. این شرایط تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد و مشکل همچنان سر جای خود باقی خواهد ماند. اگر چیزی آزارتان می دهد بهتر است با آن روبرو شوید و به جای فرار از مشکلتان آن را حل کنید. باور کنید که اگر این روش را امتحان کنید در پایان روز حال خیلی بهتری خواهید داشت.  این که در پیدا کردن بهترین راه ممکن برای رسیدن به آینده ای بهتر دچار مشکل شوید کاملا قابل درک است. اولین قدم برای این کار این است که رویای زندگی مورد علاقه تان را در سر بپرورانید و ببینید چه انتظاراتی از زندگیتان دارید. البته نباید در این مرحله گیر کنید و فقط به رویاپردازی مشغول باشید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز شما زیاد از ظاهر و قیافه ی خود راضی نیستید و به دنبال راهی برای برطرف کردن ایرادهای ظاهری خود هستید، مشکل شما هر چیزی که باشد، اگر یاد نگیرید خودتان را به همین شکلی که هستید دوست داشته باشید، هر چقدر هم که تغییر کنید همیشه موفق خواهید شد ایرادی در ظاهر و قیافه ی خودتان پیدا کنید . مروز ممکن است با یکی از همکاران و یا اعضای خانواده تان که می خواهد شما را مجبور به انجام کاری که دوست ندارید بکند، درگیری لفظی پیدا کنید. سعی کنید به جای این که تند برخورد کنید همان کاری که خودتان می خواهید را انجام دهید. نگران این هستید که مبادا تلاش هایتان در جهت اشتباهی باشند و به نتیجه دلخواهتان نرسید، با این حال از درون احساس قدرت می کنید. نباید حاضر شوید که برای به دست آوردن سریع احساس رضایت تسلیم شده و توانایی ها و استعدادهای خودتان را تلف کنید. صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

اگر در حال حاضر مشغول مطالعه در مورد موضوع خاصی هستید امروز به احتمال زیاد خودتان را در میان کتاب هایتان غرق خواهید کرد و هر چقدر که بتوانید برای یاد گرفتن چیزهای بیشتر وقت گذاشته و تلاش خواهید کرد. این وضعیت می تواند برای شما بسیار مفید باشد، زیرا دقت و تمرکزتان در حال حاضر بسیار بالاست و می توانید اطلاعات بسیار جالبی در این زمینه کسب کنید که حتی ممکن است راه هایی برای کسب درآمد بیشتر به ذهن شما بیاورند. فقط باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به هر چیزی باید در اولین قدم برنامه ریزی کنید، در غیر این صورت بدون آن که اصلا پیش بروید فقط درجا خواهید زد. امروز ممکن است دچار احساس حسادت شوید. اگر می خواهید بدانید چه چیزی این احساس ناخوشایند را در شما به وجود آورده است باید ببینید حس عدم امنیتی که آن را به وجود آورده از کجا آمده است. اگر به عشقتان حسودی می کنید ببینید در رابطه تان چه می گذرد و چه چیزهایی باید تغییر کنند.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اصلا روز خوبی برای سرمایه گذاری نیست. شاید موقعیت هایی به ظاهر فوق العاده برای سرمایه گذاری در بازار بورس، مسکن و یا طلا و سکه و امثالهم در برابرتان قرار بگیرند، اما عاقلانه تر این است که امروز از انجام این کار صرف نظر کنید. اگر اصرار به سرمایه گذاری دارید حتما به یک شخص متخصص و حرفه ای رجوع کرده و از او مشاوره بگیرید، اما بهر حال به نفعتان خواهد بود که حداقل تا شنبه دست نگه دارید. امروز آنقدر ایده ها و افکارتان به نظر خودتان کامل و فوق العاده می آیند که حاضر نیستید هیچ گونه مخالفت و انتقادی را بپذیرید. بهترین راه برای برطرف کردن این مخالفت ها این است که به حرف طرف مقابلتان به دقت گوش کرده و جواب او را به صورت منطقی بدهید. متاسفانه از کوره در رفتن امروزتان ممکن است باعث شود ناخواسته کسی که دوست دارید را از دست خودتان ناراحت کنید. سعی کنید حرف هایتان را با آرامش، احترام و مهربانی بیان کنید تا مجبور نباشید بعدا به خاطر رفتارتان عذرخواهی کنید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز با مشکلاتی روبرو هستید که به نظر می رسد بلافاصله باید برطرف شوند و این اصلا برای شما خوشایند نیست، زیرا نمی دانید چطور باید انقدر سریع راه حل این مشکل را پیدا کنید. با کمی دقت و تمرکز روی این مسئله خواهید توانست به این مشکل غلبه کنید. امروز کسی که دوست دارید رفتاری عجیب و غریب پیدا کرده و حالش هر لحظه تغییر می کند. یک لحظه شاد و پر انرژی است و امیدوار نسبت به آینده، یک لحظه دیگر نیز ناراحت و افسرده است. اجازه ندهید این حالت او روی شما تأثیر بگذارد و با او به خاطر این وضعیت بد رفتاری نکنید. با او صحبت کرده و به حرف هایش گوش کنید، تا فردا همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. با وجود این که شما معمولا از لحاظ عاطفی فرد توداری هستید و احساسات خود را تنها در صورت لزوم بیان می کنید، امروز آنقدر تحمل فشارهای موجود برایتان سخت می شود که زبان باز کرده و آنچه در ذهنتان است را به زبان می آورید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

اگر دو کار مختلف را به طور همزمان انجام می دهید امروز ممکن است مجبور شوید تمام وقتتان را صرف یکی از آنها کرده و کلا بیخیال دیگری شوید. از آنجایی که شما فرد با وجدان و مسئولیت پذیری هستید این مسئله اصلا برایتان خوشایند نیست، اما اجازه ندهید این مسئله بیش از اندازه باعث ناراحتیتان بشود، بالاخره روزی هم خواهد رسید که مجبور شوید وقتتان را صرف دیگری بکنید. قطعاً مسئولیت پذیری شما برای همه آشکار است و کسی شما را به خاطر این موضوع سرزنش نخواهد کرد. امروز شما اصلا نمی خواهید با کسی درگیر شوید، ولی دلتان هم نمی خواهد کسی شما را مجبور به پذیرش چیزی کند که دوست ندارید. درگیری هایی که صبح با عشقتان دارید تا غروب تقریبا از بین خواهند رفت و اوضاع آرام خواهد شد. در وضعیت روحی فعلیتان به صلاحتان نیست که در مورد مسائل مهم تصمیم گیری کنید و بهتر است این کار را برای روز دیگری بگذارید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

تنها راه منطقی برای انجام تمام کارهایی که امروز به عهده تان هستند این است که به هر ترتیبی که شده بر اساس لیست کارهای روزانه تان پیش رفته و کارهایتان را به ترتیب اولویت و اهمیت انجام دهید. توجه داشته باشید که اولویت بندی کارهایتان از اهمیت بسیاری برخوردار است تا مبادا کارهای بی اهمیت وقت زیادی از شما گرفته و نگذارند به کارهای اصلیتان برسید. اگر قصد عملی کردن ایده های را در سر دارید که هنوز به طور کامل از آن مطمئن نیستید بهتر است امروز دست نگه داشته و پیش از هر کاری کمی بیشتر به آن فکر کنید. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که آهسته و پیوسته رفتن در دراز مدت نتایجی بسیار بهتر از سریع اما مقطعی پیش رفتن خواهد داشت. امروز وابستگی زیادی به خانواده و دوستان حس خواهید کرد. اگر می توانید در خانه بمانید، بیشتر وقتتان را در کنار اعضای خانه بگذرانید. در رابطه عاطفی خود نیز امروز می توانید سوتفاهم ها را برطرف کنید.

 

 فال متولدین آذر

امروز انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد آن را صرف تفریح و خوشگذرانی کنید، اما کارها و مسئولیت هایتان را نباید پشت گوش بیندازید. سعی کنید این انرژی مضاعف را در راه مثبتی به کار بگیرید. شاید تصمیم بگیرید امروز را در خانه مانده و کمی تغییر دکوراسیون در فضای منزلتان ایجاد کنید. تمیز کردن کابینت های آشپزخانه و قفسه های کتابخانه کاری زمانگیر و خسته کننده خواهد بود، اما نتیجه ای که به دست خواهی آورد حس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید. از دیگر اعضای خانواده نیز کمک بگیرید تا هم کارتان سریعتر پیش برود و  هم کمتر خسته شوید. شرایط کیهانی موجود ایجاب می کند که پیش از برداشتن گام های بزرگ و جسورانه تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید. برای تصمیم گیری در هر زمینه ای، خوب فکر کنید. اگر قرار است چیزی را امضا کنید آن را چند بار بخوانید. در روابط خود نیز، به ویژه در روابط عاطفی، مواظب باشید به راحتی به کسی اعتماد نکنیدفال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

اگر در انتظار یک تماس کاری هستید باید کمی صبر کنید زیرا به احتمال زیاد این تماس کمی دیر برقرار خواهد شد. فکر نکنید که باید دست به سینه بنشینید و منتظر این تماس بمانید، این کار فقط دیوانه تان خواهد کرد. بهتر است سرتان را با کار دیگری گرم کنید. امروز ترجیح می دهید کارهایتان را به صورت انفرادی پیش ببرید و علاقه ای به انجام کارها به صورت گروهی ندارید و فکر می کنید این طوری نتایج بهتری به دست خواهید رفت و کسی سرعت پیشرفتتان را کند نخواهد کرد. مسائل خانوادگی نگرانی هایی برایتان ایجاد خواهند کرد و مانع تمرکز شما روی کارتان خواهند شد، اما چه می شود کرد، مگر مهم تر از خانواده هم داریم؟! اکنون دیگر وقت آن فرا رسیده است که برای حل مشکلات خود به دنبال راه حلی جدیتر و جسورانه تر باشید. اگر چندین راه مختلف را امتحان کرده اید اما به نتیجه ی مطلوب نرسیده اید و مشکلتان همچنان سر جایش باقی است، بهتر است راه هایی را انتخاب کنید که بدون آنکه مخرب باشند متحول کننده و تغییر دهنده باشند.

 

 فال متولدین بهمن

هر چند خودتان می دانید که اولویت های مهمتری دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، اما معتقد هستید که باید در برابر کسانی که با شما مخالفت می کنند از ایده ها و افکار خود دفاع کنید. با این حال به نفعتان است که خودتان را درگیر این مسائل نکرده و بی آن که بحث و جدل به راه بیندازید در خلوت خودتان به این موضوع فکر کنید و یا همراه با کسانی که افکار و عقایدی شبیه به خودتان هستند راجع به این مسائل صحبت کنید. امروز فشارهای عصبی ممکن است باعث شوند کمی حال و هوایتان بهم ریخته و سطح انرژیتان پایین بیاید. کارها و وظایفی که باید به انجام برسانید در انتظارتان هستند و با وجود بی حوصلگی مجبور به انجام آنها خواهید بود، اما این حالت شما می تواند اثراتی منفی روی نتیجه کارتان بگذارید. تحت هیچ شرایطی خودتان را با کار بیش از اندازه بیشتر از اینی که هست اذیت نکنید. حواستان باشد که رفتارتان با دیگران تحت تأثیر خستگی و فشار عصبیتان قرار نگیرد.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز زیاد مثل همیشه سرحال نباشید و احساس ناراحتی و افسردگی شما را در بر گرفته باشد. نسبت به هر چیزی که در زندگیتان اتفاق می افتد دچار تردید شده اید و هر چقدر که اوضاع مالی، عاطفی و یا حرفه ایتان روبراه به نظر برسد شما بدترین فکرها را در مورد آنها می کنید. جای نگرانی نیست، هیچ اتفاق بدی برای شما نیفتاده است. فقط خسته هستید و به استراحت نیاز دارید. کمی به خودتان رسیدگی کنید. یک ماساژ آرامش بخش، یک دوش آب گرم و یا پرداختن به مسائل معنوی حال روحیتان را خیلی بهتر کرده و شما را از این تردیدها نجات خواهد داد. شما که نمی خواهد فردا را هم با همین احساس ناخوشایند شروع کنید؟ درست است که شما باید به بزرگترها احترام بگذارید و به حرف هایشان گوش کنید، اما اگر گفته هایشان به زندگی شخصی، کاری و یا سبک زندگی شما مربوط می شوند اصلا موظف نیستید هر چه می گویند را با چشمان بسته پذیرفته و عملی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد