فال روزانه – جمعه 8 اسفند

فال روزانه 8 اسفند دوست عزیز فالوده ای که 8 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی متواضع، با صداقت، دارای قدرت تمرکز بالا، واقع بین، عملگرا و پر از شور و نشاط هستید. شما استعدادها بسیار و قدرت تخیلی قوی در اختیار دارید که اگر آنها را به خوبی به کار بگیرید می توانید معجزه کنید. با این وجود شما برخی ویژگی های منفی نیز دارید و بی نظم، حسود و گاهی بی مسئولیت هستید. امسال با وجود اینکه از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد بهتر است بیشتر از همیشه به وضعیت سلامتی خود توجه داشته باشید. هیچ کاری که ممکن است به سلامتی تان آسیبی وارد کند را انجام ندهید و در صوت بروز هر مشکلی به پزشک مراجعه کنید. امسال از لحاظ مادی نسبت به سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و اگر قصد انجام سرمایه گذاری های جدید را داشته باشید هم شانس موفقیتتان بسیار زیاد خواهد بود. اگر قصد شروع شراکت و یا کسب و کار جدیدی را دارید امسال فرصت های خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. معاملات داخلی و خارجی شما با موفقیت همراه خواهند بود و در پایان سال از ثبات مالی نسبی برخوردار خواهید بود. از لحاظ حرفه ای امسال برای شما سال بی دردسری خواهد بود و به خاطر سخت کوشی و جدیتی که در کار خود نشان می دهید مورد تشویق قرار خواهید گرفت. امسال از لحاظ روابط عاطفی برای شما سال خوبی خواهد بود و زندگی زناشوییتان به خوبی پیش خواهد رفت، اما اگر هنور مجرد هستید حداقل یکی دو سال دیگر هم باید صبر کنید. اسفند، اردیبهشت، شهریور و دی ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

شاید امروز مجبور به گرفتن تصمیمی مهم در مورد آینده رابطه عاطفیتان شوید و از شما خواسته شود یا تصمیم به ازدواج گرفته یا برای همیشه از هم جدا شوید. تنها چیزی که در گرفتن این تصمیم باید دخیل باشد اول قلب و سپس مغز خودتان است. به خاطر هیچ کس دیگری تصمیمتان را تغییر ندهید. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید. اطراف خود را با آدم های مثبت پر کنید. شما خیلی خوب می توانید امروز روی دیگران تاثیر بگذارید. انرژی های امروز به گونه ای است که خیلی سریع تحت تاثیر قرار می گیرید و ممکن است سریع هم از کوره در بروید. اما مراقب هیجانات خود باشید. آدم ها و افکار منفی را از خود دور کنید. اگر با فردی مشکلی دارید، خیلی رک و صادقانه با او حرف بزنید و سوتفاهم ها را برطرف کنید. مهربانی و صبر چیزی است که امروز بسیار برای شما لازم است.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز مراقب خشم و عصبانیت های خود باشید. بهتر است در برابر هر چیزی که سریع شما را عصبانی می کند، واکنش نشان ندهید. لازم نیست فورا دهان خود را باز کنید و هر چه می خواهید را به زبان بیاورید. انسان در مواقع عصبانیت حرف هایی می زند که بعد پشیمان می شود. شما این طور نباشید. اگر چیزی روی ذهنتان فشار می اورد، آن را روی کاغذ بنویسید. یا اگر می توانید به پیاده روی، یوگا یا باشگاه بروید و ذهنتان را به مسایل مثبت و ارزشمند مشغول کنید. امروز احساس می کنید تنها مانده اید و دیگران با شما چندان موافق نیستند. این تفکر منفی شاید موجب برافروخته شدن حس ها بد بشود. اما اگر خودتان را از این فاز نجات ندهید، تا مدت ها ادامه خواهد داشت. به ویژه در محل کار، صبور باشید و با کسی بدرفتاری نداشته باشید. پشت سر کسی غیبت نکنید زیرا این  مساله برای خودتان بد خواهد شد. دیگران روی شما حساب نمی کنند و شما را غیرقابل اعتماد فرض خواهند کرد.

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز اگر کمی احتیاط به خرج دهید هیچ اشکالی ندارد و در واقع حتی به نفعتان خواهد بود. شما گاهی خیلی راحت به دیگران اعتماد می کنید و حتی در برابر موقعیت ها و اشخاصی که برای اولین بار در برابرتان قرار می گیرند بیش از حد خوش بین هستید. سعی کنید در هر زمینه ای و به ویژه در مورد روابط اجتماعی کمی محتاطانه رفتار کنید. کمی بیشتر فکر کنید و به خودتان وقت بدهید تا آگاهانه انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر شما درک بیشتری از احساسات اطرافیان خود دارید و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر شما در محل کارتان شده است. شاید این زمانی خیلی خوب برای رفع تنش ها و درگیری های قدیمی باشد.  امروز دریافت پیام و یا شعری عاشقانه و یا یک کار هنری که برای شما انجام شده است روزتان را خواهد ساخت. این احساس گرم و اطمینان بخش اهمیت داشتن و دوست داشته شدن را در تمام طول روز حفظ کنید تا در مواجه شدن با مشکلاتی که در طول روز برایتان پیش خواهند آمد به شما آرامش ببخشد.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

با وجود این که رویاهایی که در رابطه با مسافرت و ادامه تحصیل دارید ممکن است کمی دور از دسترس به نظر برسند، تلاش برای به دست آوردن رویاهایتان قطعا ارزش انرژی و زمانی که صرف آن می کنید را خواهد داشت. خوشبختانه در حال حاضر شما نگرشی مثبت به آینده و رشد شخصیتان دارید و اهدافتان برایتان ارزش و اهمیتی فوق العاده پیدا کرده اند و آماده اید هر کاری که در حد توانتان باشد را برای رسیدن به آنها انجام دهید. حرف هایی هستند که دلتان می خواهد به اطرافیانتان بگویید، اما برای جلوگیری از دلخوری و درگیری ترجیح می دهید سکوت کنید. باور کنید گفتن این حرف ها به نفعتان تمام خواهد شد و اثرات مثبتی روی زندگیتان خواهد گذاشت. رابطه عاطفی بلند مدتی که دارید امروز به مرحله جدیدی وارد خواهد شد و احساس نزدیکی و صمیمیتی بی سابقه بین شما ایجاد خواهد شد. این احساسات عمیق تمرکز روی کارها و چیزهای دیگر را برایتان بسیار دشوار خواهد کرد.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

تصمیماتی که اکنون می گیرید می توانند تا ماه ها روی وضعیت اقتصادی شما را تحت تاثیر قرار دهند. تغییراتی غیر منتظره در زمینه شراکت های تجاری و سرمایه گذاری های شما ایجاد خواهند شد و برای این که از افت و پسروی جلوگیری کنید باید احتیاط بسیاری به خرج دهید. امروز احساسات بیان نشده شما اهمیت زیادی دارند و نباید آنها را نادیده بگیرید و هر کاری که برای تخلیه این انرژی درونی لازم می دانید را باید بدون به خطر انداختن آینده خود انجام دهید. اگر طرف مقابلتان شما را محکوم به این کرد که در رابطه عاطفیتان محافظه کار هستید تعجب نکنید، اما چه اشکالی دارد اگر هر گاه لازم دیدید در رابطه خود کمی محتاطانه پیش بروید؟! امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد بیخیال برنامه هایی شوید که برای روزتان داشته اید، زیرا مسئولیت های خانوادگیتان به توجه ویژه شما نیاز دارند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت. با این حال باید حواستان باشد که در هر کاری اعتدال را رعایت کنید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

مادرتان از گذشته تا به حال  تأثیر زیادی روی افکار، احساسات و رفتارتان داشته است اما امروز تحت تأثیر ماهی که به دنیا آمده است ممکن است اختلافاتی بین او و شما پیش بیاید. اگر برج هایتان با هم همخوانی داشته باشند جای هیچ گونه نگرانی نیست، در غیر این صورت سعی کنید کمی بیشتر او را درک و تحمل کنید. اگر احساس می کنید که در رابطه عاطفیتان طرف مقابل ما سعی در کنترل شما دارد تمام کردن این رابطه قطعا بهترین راه حل برای این مشکل نخواهد بود. اما اگر تمام تلاش هایتان برای از بین بردن این معضل آزار دهنده بی نتیجه بوده اند می توانید به این گزینه هم به عنوان آخرین راه حلتان فکر کنید. امروز شانه خالی کردن از کارها تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد. با مشکلتان مواجه شده و آن را هر چه زودتر حل کنید. شما آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز کمی به خودتان و وضعیت سلامتی‌تان توجه کنید. شما خوب می دانید که سلامتی چیزی نیست که فقط گاهی لازم باشد به آن توجه کرد و همیشه باید به آن دقت کنید. کمی به برنامه روزانه خودتان نگاه کنید و ببینید کارهایی که انجام می دهید چه اثراتی روی سلامتتان خواهند گذاشت و چه تغییراتی باید در کارها و عادات خود ایجاد کنید تا در بهترین وضعیت جسمانی و البته روحی قرار بگیرید. تغییراتی غیر منتظره در رابطه عاطفیتان می توانند به صورتی غافلگیر کننده روی زندگی شما تاثیر بگذارند. تغییراتی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند را بپذیرید و آینده را در جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید. اگر قصد نظافت خانه تان را داشته باشید و بخواهید خانه تکانی را از حالا شروع کنید، امروز در انجام این کار موفق خواهید بود و کارهای بسیاری را با سرعت و کیفیتی فوق العاده انجام خواهید داد. امروز شما می توانید تمام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان نوشته اید را ضربدر بزنید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

هیچ آرزویی آنقدر بزرگ نیست که نتواند به حقیقت بدل شود و هیچ گاه برای دست یافتن به هیچ رویایی دیر نیست. شاید سودای انجام کاری بزرگ و یا پیشرو بودن در زمینه ای به خصوص و یا معروف شدن را در سر داشته باشید. آن چه می خواهید هر چیزی که باشد اگر خودتان را باور داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید بی شک محقق خواهد شد، به ویژه آن که امروز بخت نیز با شما یار است. اجازه ندهید آنهایی که با انرژی منفی خود قصد متوقف کردن شما را دارند جلویتان را بگیرند، اگر خودتان فکر می کنید که می توانید به آنچه می خواهید برسید، قطعا همین طور خواهد شد. سعی کنید در مسیرتان با کسانی همراه شوید که به شما ایمان دارند. شما اغلب انسانی دمدمی مزاج هستید و حالتان خیلی زود تغییر می کند، شاید خودتان متوجه نباشید، اما این موضوع روی سلامت جسم شما نیز تأثیر مستقیم می گذارد. سعی کنید به اندازه ای که به جسم خود اهمیت می دهید به سلامت روانتان نیز توجه کنید.

 

 فال متولدین آذر

امروز این شانس را خواهید داشت که توسط شخصی که سال ها از شما بزرگ تر است و برای شما ارزش و اهمیت بسیاری قائل است کمک و هم فکری هایی دریافت کنید که حالتان را خیلی بهتر خواهند کرد. از این که نظرش را بپرسید و از او تقاضای کمک کنید خجالت نکشید و مطمئن باشید که او هم اگر بتواند کاری برای شما انجام دهد خیلی خوشحال خواهد شد؛ عشق و محبتی که از صمیم قلب به شما بخشیده می شود را با آغوش باز پذیرا باشید. امروز همچنین می تواند روز بسیار خوبی برای حل یک مشکل طولانی مدت که با عشق زندگیتان داشته اید باشد. البته نمی شود انتظار داشت همه چیز یک روزه حل شود، به خودتان کمی زمان بدهید. شما از آن آدم هایی هستید که هر چقدر بیکارتر باشند بیقرارتر و مضطرب تر خواهند شد. هر وقت دیدید حالتان بد است کاری که با فعالیت جسمانی بالا همراه است را انجام دهید تا خیلی زود ببینید که حالتان دارد بهتر می شود. اگر قرار است کار مهمی را به انجام برسانید بهتر است فعلا در مورد آن با کسی حرف نزنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز شاید در فکر این باشید که چه رویاها و اهدافی داشته اید که فشار و سختی های زندگی باعث شده اند آنها را فراموش کرده و یا به انتخاب خودتان بی‌خیالشان شوید. کمی فکر کنید، وقتی کودک بودید می خواستید چکار کنید و چه آرزوهایی برای خود داشتید. آیا همان شخصی شده اید که همیشه می خواسته اید؟ اگر جوابتان منفی است هنوز هم برای این که به مسیری که شما را به سمت اهداف و خواسته هایتان پیش خواهد برد برگردید دیر نشده است. امروز حس ششم شما می تواند خیلی خوب راهنماییتان کند و ایده های فوق العاده ای را به ذهنتان بیاورد، اما اگر می خواهید دیگران را نیز با خود همراه کنید باید تا اواسط هفته صبر کنید. امروز اگر خواستید به دیدن کسی بروید حتما از قبل با او برای این دیدار هماهنگ کنید، در غیر این صورت ممکن است استقبالی که انتظارش را دارید از شما نشود . اگر این اواخر احساس کسالت و خستگی می کرده اید امروز به احتمال زیاد برای شما روز خوبی خواهد بود و از این احساس ناخوشایند رها خواهید شد.

 

 فال متولدین بهمن

امروز شاید ذهنتان درگیر مسائل مالی باشد. اگر چیزی هست که دلتان می خواهد بخرید یا انجام دهید اما پول کافی برای آن را ندارید هیچ گزینه دیگری جز پس انداز جلوی رویتان نیست. شما باید یاد بگیرید که چطور پول پس انداز کنید، از همه این ها که بگذریم بالاخره دیر یا زود دوران بازنشستگی فرا خواهد رسید و باید اندوخته کافی برای آن روزهایتان هم داشته باشید. شاید به نظرتان هنوز خیلی برای این کار زود باشد، اما زود شروع کردن اهمیت خیلی زیادی دارد. در مقابل تغییراتی که دارند در زندگیتان ایجاد می شوند مقاومت نکنید، این کار تنها باعث آشفتگی بیشتر اوضاع خواهد شد؛ پس بر موج تغییرات سوار شده و پیش بروید. امروز شما نیاز شدیدی به داشتن تحرک و فعالیت در وجود خود احساس می کنید. همه دوست دارند گاهی فقط استراحت کنند و با  تماشای تلویزیون سرگرم شوند، اما شما از آن آدم هایی هستید که اگر فعالیت نکنید و هوای تازه را استنشاق نکنید و نور خورشید به پوستتان نتابد احساس بیماری می کنید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز حتما برای رسیدگی به سلامت خود وقت بگذارید. آیا شما به اندازه کافی استراحت می کنید؟ غذاهای سالم و ویتامین های لازم برای بدنتان را می خورید؟ ورزش می کنید و هر وقت لازم باشد به دکتر می روید؟ همه این چیزها به شما کمک خواهند کرد که یک زندگی سالم و طولانی داشته باشید. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است، همین حالا دست به کار شوید. اکنون دیگر زمان آن رسیده است که خودتان را از شر رابطه اشتباهی که در آن گیر افتاده اید و دیگر نمی توانید آن را برای حتی یک روز تحمل کنید خلاص کنید. هیچ گاه اجازه ندهید که در رابطه عاطفی نقش یک قربانی را ایفا کنید، مهربانی و از خود گذشتگی باید دو طرفه باشد. امروز شما به طور ناگهانی توانایی فوق العاده ای در خود احساس می کنید که شما را قادر می سازد در برابر دخالت ها و مخالفت های دیگران ایستاده و پای تصمیماتی که برای خودتان و زندگیتان گرفته اید بمانید، به هیچ وجه از موضع خود کوتاه نخواهید آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد