فال راجت نیر – 11 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 77%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:40 صبح ، 22:43 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : مدت هاست منتظر امضای برگه ای هستید که امروز این فرصت برای شما فراهم می شود. این امضا درآمد شما را افزایش و زندگی تان را تغییر می دهد. شما از رقابت لذت می برید و هر چه این رقابت سرسختانه تر باشد، تلاش و لذتی که از آن می برید نیز بیشتر خواهد بود. همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود. شاید در مسیری که پیش می روید، سختی هایی زیادی وجود داشته باشد اما اراده شما حلال تمام مشکلات است.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:30 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. قبل از هر برنامه ریزی، به خوبی فکر کنید و از مشورت گرفتن دیگران نهراسید. با احتیاط قدم بردارید تا موفقیت در خانه شما را بزند. امروز روز خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. نه تنها او دوست ندارد با شما به بیرون از خانه بیاید بلکه به طور کل نیز از خوشگذرانی زده شده است. اما شما فرد قوی ای هستید و نباید از این طرز فکر او دلگیر شوید زیرا این احساس گذراست.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر اخیرا تمرکزتان به مسائل ماورا و فلسفی زیاد شده است و هر از چند گاهی مدیتیشن می کنید ( با توجه به زمان مقرر در تایم طلایی طالعتان ) ، امروز ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد و اگر اهل نوشتن هستید، آنها را روی کاغذ بیاورید. تا درهای رحمت به روی شما باز شده است، از آن استفاده کنید. شما فردی حساس هستید و در صورت ناراحتی با دیگران قهر می کنید، امروز این احساس در شما فوران می کند. اما بهتر است این اخلاق خود را تغییر دهید و لب هایتان را آویزان نکنید. حتی اگر احساس خوبی ندارید، بخندید زیرا خنده درمان دردهای شما است.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:26 صبح ، 22:44 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : افراد جدیدی را ملاقات خواهید کرد که برایتان جذابیت زیادی دارند. این افراد ممکن است از مکان دیگر آمده باشند یا حتی در زمینه هایی چون تحصیل، حقوق و مذهب اطلاعاتی جامع داشته باشند که به درد شما بخورد. شما می توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و آنچه را که می خواهید به دست آورید. نتیجه این گفتگو دوستی بلند مدت شما با یکدیگر خواهد بود. امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به خود فکر کنید. اگر طاقت احساسات عمیق تر خود را دارید و اگر می توانید با سختی ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید توصیه می شود برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 76%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:14 صبح ، 21:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : برخی از شاغلین به زودی فرصتی برای شما فراهم می شود تا شغل خود را تغییر دهید. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد علم و دانش یا حتی موضوعات فلسفی و ماورایی شما را به خود جذب می کنند. اگر نمیدانید که تغییر زندگی شغلی شما در حال حاضر کاری عاقلانه است جواب این سوال را تنها خود شما می دانید اما این را هم فراموش نکنید که این فرصت شاید هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید. برخی افراد هم که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، از این موضوع ناراحتی زیادی دارید و گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. برای رهایی از افکار منفی به دیدن یک فیلم مشغول شوید یا در تایم طلایی دریافت انرژی تان چاکرای 4 خود را آزاد کنید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:07 صبح ، 22:31 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : راه جدیدی به زندگی تان باز خواهد شد، ممکن است این تغییر در طول مسافرت رخ دهد یا حتی در زمینه تحصیلی تان باشد. در هر صورت در چنین موقعیتی باید تصمیم جدی بگیرید، اما خودتان را عذاب ندهید. هر تصمیمی که می گیرید در نوع خود خوب و زیبا است فقط در مورد برنامه های آینده تان به خوبی فکر کنید. امروز زمان خوبی برای عشق و عاشقی است. معشوقه شما حاضر و رفتار او نیز مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است و جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:34 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به رویاهایتان بها دهید زیرا آنها می توانند راه درست را به شما نشان دهند و در موفقیت های مالی تاثیرگذار باشند. به سیگنال هایی که از ناخودآگاه ذهن تان دریافت می کنید، توجه کنید. اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی، تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. شریک زندگی تان افکار عجیب و غریبی در سر دارد، شما دو راه پیش رو دارید، یا می توانید با او مخالفت کنید و تمام روزتان را در غم و ناراحتی بگذرانید یا این که موافقت کنید و به زاویه دید مثبتی به آنها نگاه کنید. اگر دوست دارید رابطه خود را با عشق تان حفظ کنید ما راه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 23:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : برخی رویای این را در سر می پرورانده اید که با نیمه گمشده خود آشنا شوید، تا ماه های آتی ممکن است برای شما همان هدیه ای که آرزویش را داشته اید به ارمغان بیاورد. سعی کنید وقتتان را به انجام کارهایی بگذرانید که از آنها لذت می برید، زیرا در حین انجام این کارها است که خواهید توانست فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید. اگر شریک زندگی خود را پیش از این یافته اید از این ماه به عنوان فرصتی برای تحکیم و بخشیدن جان تازه ای به روابط خود استفاده کنید. تا یک الی سه ماه آتی فعالیت های حرفه ای شما جهت تازه ای یافته و تمرکز ویژه ای روی آنها خواهید یافت و به همین دلیل بسیار مشغول تر از قبل خواهید بود؛ ولی این را به یاد داشته باشید که در هیچ شرایطی نسبت به خانه و خانواده اهمال نکنید، زیرا آنها هستند که با حمایت های خود زمینه پیشرفت شما را فراهم می سازند.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:32 صبح ، 22:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : احساس می کنید که یک نفر دارد واقعیت ها را دست کاری می کند تا شما را درگیر شرایط سخت عاطفی که از آن گریزان هستید کند. در هر حال این احساسات در شما بیدار شده اند و راه فراری برایتان وجود ندارد و مجبور هستید با آنها دست به گریبان شوید. امروز نمی توانید از تبدیل شدن یک مکالمه به دعوا جلوگیری کنید، ولی این جر و بحث باعث خواهد شد حرف های نا گفته به زبان آمده و حل شوند. تلاش کنید بین صداقت و مهربانی تعادل برقرار کنید تا به صلح و آرامش برسید. امروز از لحاظ روابط رومانتیک برای شما روز خوبی است. به ویژه اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید بهتر است در خانه نمانید و در مجامع مختلف حضور پیدا کنید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 76%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 75 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:00 صبح ، 22:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما در حال حاضر می خواهید به روند عادی زندگی خود ادامه بدهید، با این حال دیگران می خواهند شما را قانع به در نظر گرفتن گزینه های دیگری کنند که زندگی شما را اساسا تحت تأثیر قرار داده و همه چیز را پیچیده تر خواهند کرد. با وجود مخالفت ظاهری چیزی ته دلتان شما را قلقلک می دهد و باعث می شود دچار تردید و دودلی شوید. نیازی نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید، انعطاف پذیری خود را به کار بگیرید تا از به وجود آمدن دلخوری جلوگیری کنید. به حرف های آنها گوش کنید ولی کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید. یادتان باشد که شوخ طبعی به شما کمک خواهد کرد که روز بهتری داشته باشید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:38 صبح ، 23:24 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز با اراده تمام به برنامه های خود چسبیده اید و به هیچ چیزی که توجه شما را از رسیدن به اهدافتان منحرف کند علاقه ای ندارید. شاید دیگران این رفتار شما را نشانه بی توجهی و بی احترامی شما به خودشان بدانند، ولی شما وقتی برای این بحث های بیهوده ندارید. تمام حواس خود را روی مأموریتی که دارید متمرکز کنید، بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می توانید به دوستانتان بگویید که حالا می توانید با آنها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. مشخص کردن اولویت هایتان از ابتدای کار به نفع همه خواهد بود. اگر این اواخر فشارهایی که به شما وارد شده رابطه عاطفیتان را تحت تأثیر قرار داده است، از صبح زود با خودتان قرار بگذارید که کاری ویژه برای عشقتان بکنید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 77%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:13 صبح ، 21:40 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. ممکن است خانواده و دوستانتان بخواهند در این زمینه به شما کمک کنند، ولی شما احساس می کنید آنها دارند یک جورهایی در کار شما دخالت می کنند و سعی دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند. دلیلی ندارد فردی که مورد اعتمادتان هست را از خود دور کنید، کافی است حدود را برای آنها مشخص کنید. به جای این که نگرشی منفی نسبت به دیگران داشته باشید، دید خود را مثبت کنید تا با غافل گیری های خوشایند مواجه شوید. همه زندگی کار نیست، برای عشقتان هم به اندازه کافی وقت بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد