فال انار ـ متولدین آذر

فال انار سایت فالوده| شب یلدای 98 

فال انار متولدین ماه آذر:  شب پر رفت و آمدی دارید و در این شب برو و بیای زیادی می شود و با نزديكان ملاقات های زیادی دارید ولی يكى دو نفر از آنها فضول و خبرچین هستند حواستان به حرف زدن با این افراد باشد.

چند روزى است دلشوره یک جابجایی دارید و جابجا می شوید ولی این جابه جایی با خیروخوشی است فقط حرص و جوش زیادی می خورید که این حرص و جوش هاشمارا کلافه می کند اما می شوید و کار نذری در این مکان جدید انجام می دهید. دعاى مادرتان اين شب در حق شما اثر ميكند راه روزی برای شما باز می شود اگر شاغل هستید و روزیتان افزایش پیدا می کند و اگر شاغل هستید یک رتبه با یک پست جدید به دست می آورید و از رسیدن به این رتبه و پست احساس خوبی دارید.

كسى خبرچین تلفنی باشما صحبت ميكند و حرف هاى شما را طورى ديگر عنوان ميكند . اگر سردردهای شدید دارید حتما به دکتر مراجعه کنید چون این سردردهای شما دلیل دارد. به بچه اى در نزديكى شما تازه متولد شده عيدي به عنوان شادباش يلدا بدهيد همينطور خودتان از چندنفر هدیه يا پول يا يادگارى دریافت میکنید که فکرش را نمی کنید و این هدیه ها از طرف كسانى است كه برايتان غیرمنتظره است .

مجردین این ماه یک اشتباه و خطا می کنند که این اتفاق باعث یک شروع کدورت و فاصله بین شما و فردی می شودو مقصر اصلی خود شماهستید پس مراقب هر رفتاری باشید تا دچار افسوس و پشیمانی نشوید. اگر متاهل هستید همسرتان جلوی شمامطیع می شود.فالوده پيشاپيش يلداى شما را تبريك ميگويد آذر ماهى خاص

فال انار متولدین آذر ـ  ویژه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد