فال احساسی رومانوس (اختصاصی فالوده)

💎فال احساسى رومانوس اختصاصی از فالوده 💎

♥️ متولدین فروردین ♥️

🔹 عشقتان دغدغه ی فکری برایش پیش آماده است که اورا کمی بی حوصله و دلنازک کرده است و ممکن است برای کوچکترین موضوعی کنترل خود را از دست دهد و زود از کوره در برود به همین خاطر این هفته بیشتر مراقب نوع رفتار وطرزصحبت کردنتان باشید و با ابراز علاقه و حرفهای امید بخش سعی در آرام کردن شخص عاطفی خود داشته باشید،اگر بی توجه به این امر باشید ممکناست روابط شما به سرانجام خوبی ختم نشود.

♥️ متولدین اردیبهشت ♥️

🔹 اگر متاهل هستید شما و همسرتان میدانید ک چطور به هم احساس قدرت و حس مفید بودن به هم بدهید.در پنجمین روز از هفته روابط عاطفی خود با همسرتان به بالاترین حد ممکن خواهد رسید ، فراتر از آن چیزی ک انتظارش را خواهید داشت رویایی که در ذهن دارید را با او در میان بگذارید و مطمئن باشید نا امید نخواهید شد

♥️ متولدین خرداد♥️

🔹این هفته شخصی که مدت هاس در کلاس آموزشی به او علاقه مند شده آید در قالب یک تیم به فعالیت میپردازین ،این فعالیت گروهی باعث میشود بیش از پیش با یکدیگر هم کلام شوید که این صحبت ها بیشتر به صورت مجازی خواهد بود و از خصوصیات اخلاقی هم بیشتر اطلاع پیدا خواهید کرد که این اتفاقات باعث شروع رابطه ی عاطفی در شما خواهد شد.

♥️ متولدین تیر ♥️

🔹 این هفته به همسرتان می فهمانید که چه چیزی شما رو شاد و خشنود میکند . و او نیز متقابلا میگوید که چه چیزی از زندگی مشترک با شما میخواهد و از انجام دادن چه کارهایی لذت بیشتری از زندگی میبرد .بنابراین هر دو با کمک هم روابط رمانتیک تری خواهید ساخت . رومانوس برای افراد مجرد متولدین تیرماه وارد رابطه ‎ شدن در این هفته را زمان خوبی نمیبیند.

♥️ متولدین مرداد ♥️

🔹 افراد مرداد ماهی متاهل در این هفته زندگی نسبتا آرامی را از لحاظ احساسی و عاطفی ، همراه با کمی مشکل مالی را خواهید داشت که با صبر و خرد این مشکل به مرور کم رنگ تر خواهد شد برای افراد مجرد فرصت ها و مناسبت هایی برای نشان دادن توانایی ها و استعداد های خود به دست می آورید که اگر به شکل درست استفاده کنید نظر فردی مناسب برای آشنایی را به خو‌د جلب خواهید کرد و این رابطه برای شما بسیار دلنشین خواهد بود.

♥️ متولدین شهریور♥️

🔹شما یک انسان قوی تر از خودتان از شریک احساسی تان ساخته آید که اثرات مثبتش در زندگیتان نمایان شده است ، از این که شما در دنیایش هستید احساس موفقیت میکند و مدام شکر گذار خداوند بزرگ می‌باشد عشقتان به پاس محبت هایی که از طرف شما دیده است همه تلاشش را برای شکوفا کردن استعداد و توانایی هایتان ميكند.

♥️ متولدین مهر ♥️

🔹 رابطه ی عاطفی بلند مدت ولی پنهانی از دید خانواده را برقرار کرده اید ، مدت هاس که در این رابطه احساس خیانت از طرف مقابل میکنید ، این هفته با فرد مورد نظر بحثی نسبتا سنگین خواهید داشت که ممکن هست کنترل بر رفتار خود را از دست بدهید و رفتاری که شایسته ی شما نیست از شما سر بزند .
و این اتفاق شما را آزار خواهد داد ، زمانش رسیده که به او بگویید بعضی چیز ها باید تغییر کند تنها راه حل این ماجرا حرف زدن منطقی هست نه بد خلقی !

♥️ متولدین آبان ♥️

🔹 این هفته در بالاترین انرژی مدار عاطفی خود با عشقتان قرار گرفته اید که موجب به ثبت رسیدن بهترین لحظات زندگی زناشویی خود خواهید بود .‌رابطه ی جنسی با کیفیتی با شریک عاطفی خود دارید که حاصل این ارتباط به احتمال زیاد شما را در آینده صاحب فرزندی پسر خواهد کرد .از این که کنار همسرتان احساس رضایت و خوشبختی میکنید از او تشکر کنید زیرا باعث استحکام این رابطه ی خوب خواهد شد.

♥️ متولدین آذر♥️

🔹 از مدت ها پیش روی مسائل اقتصادی تمرکز کرده و الان از پیشرفتی که در اوضاع مالی کسب کرده اید بسیار خوشحال هستین و باعث شده اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل پیدا کنید .شریک عاطفی تان شما را برای بالا رفتن و بهتر شدن در این موضوع کمک و پشتیبانی کرده است که باعث سرعت بخشیدن به این پیشرفت کاری شده است . به یاد داشته باشید که شما هم وظایفی در قبال او دارید .
در این هفته بیشتر به او توجه و محبت کنید زیرا این هفته نوبت شماست تا حال شریک عاطفیتان را خوب کنید.

♥️ متولدین دی ♥️

🔹 متولدین دی ماه در این هفته چه در افراد متاهل چه در افراد مجرد نیروی زیادی بالایی برای عشق ورزیدن و عشق گرفتن خواهید داشت .تا حد امکان از همسرتان حمایت میکنید و نقاط مثبتش را پر رنگ و نقاط منفی را سعی در کم رنگ تر کردنش دارید . از دهان شما جملات عاشقانه زیادی بیرون می‌آید.

♥️ متولدین بهمن ♥️

🔹 اگر مجرد هستین از از ارتباط با فردی که به تازگی اطرافتان بیشتر دیده میشود حراس نداشته باشین . افکار منفی در رابطه با او را از ذهنتان بیرون کنید . اواسط هفته صحبت هایی با این فرد خواهید داشت که ب نتایج نسبتا خوبی خواهید رسید.در افراد متاهل هیچ چیزی به اندازه ی آرامش و به اشتراک گذاشتن با همسرتان لذت بخش نیست . با همسرتان تصمیم خواهید گرفت که خانه ی رویایی تان را بسازید و اهداف مشترک کنار هم را بازگو کنید.اگر هم تازه با شریک عاطفی تان به زیر یک سقف رفته اید روزهای خوشی را با هم سپری میکنید که دوست ندارید هرگز پایانی داشته باشد.

♥️ متولدین اسفند♥️

🔹 این هفته کارهایتان مطابق میل تان پیش نرفته و کمی سردر گم هستید و احساس میکنید تمرکز کافی برای انجام کارها را ندارید و عقل و هوشتان را از دست داده اید اما استرس به خود راه ندهید و جسم و روحتان کاملا سلامت هست .نقطه عطف زندگی شما در (فال رومانوس)درست در زمانی که از مسیر عادی خارج شده و به خودتان اجازه میدهید که قلب تان را وارد تجربیات عاطفی ، که درست در مقابلتان عقلتان هست شکل میگیرد این فرصت تجربه کردن را به خودتان بدهید ، زیرا عشق یک امر واقعی و اجتناب ناپذیر در این جهان هستی است .
اگر هم در حال آشنا شدن با فرد جدید هستین ابتدا شما ابراز احساسات میکنید . گر چه هیچوقت از این کار پشیمان نمیشوید .
سعی کنید عقل و قلبتان را در راستای هم قرار دهید زیرا در این صورت بهترین پاسخ را دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد