طالع رنگی رنگی – 6 تا 12 شهریور

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 6 تا 12 شهریور

 

 

فروردین : احساس اینکه همزمان به چندین جهت کشیده میشی احساسی است که نمی تونی در تمام هفته ازش فاصله بگیری. همیشه بین وضعیت واقعی و وضعیت ایده آل فاصله هست ولی این فاصله گاهی خیلی زیاد می شه و مایه استرس. حواست باشه انتظارات از دنیا رو خیلی بالا نگیری اما به کم هم قانع نباشی. متولد فروردین قابلیت های زیادی داره ولی باید قدم به قدم پیش بره. به عقب نگاه کن و بر آورد کن که چقدر جلو اومدی ، برای جلو رفتن مجدد انگیزه خواهی گرفت. در صورتی که مجرد هستی در حوزه عشق اتفاقاتی در جریانه. در واقع دو نفر با شدت دارن با هم دوئل می کنن تا برنده قلب تو بشن.کار رنگی که خیلی توی این هفته لازمه تا انجامش بدی گذاشتن یک ظرف پر از آب تمیز برای حیوانات بیرونه ، سعی کن تایمی بگذاری براشون که هوا گرمتر باشه ، اگه دوست داشتی میتونی فیلمش ضبط کنی و برامون بفرستیش ، اگه انجامش میدی کامنت کن #خاطرت-جمع

 

اردیبهشت : عکس العملی سریع باعث خوشحالی زیاد خواهد بود. اگر کسی چیز خوبی بهت گفت یا اتفاق مثبتی افتاد خیلی راحت اولین عکس العملت رو نشون بده و صبر نکن تا مغزت خوشحالی رو سرکوب کنه. یکشنبه عصر سیاره ونوس از خونه ارتباطات نزدیک رد میشه و این یعنی اگر حرفی برای زدن داری حتما باید با عبارت هایی مثل « باید در یک موردی صحبت کنیم » شروعش کنی . ترکیب عشق و کار در این هفته مثبته. اگر کسی سرکار بهت علاقه نشون داده یا علاقمندی با کسی دوست بشی که در محیطی غیر عاشقانه میبینیش، ستاره ها باهات موافق هستن. اوہ! بگم که اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی، شانست خیلی خیلی بالاست. عوض کردن تیپ در چهارشنبه انرژی خوبی بهت خواهد داد.

 

خـرداد : نگرانی از مورد قضاوت قرار گرفتن یا رد شدن توسط دیگران بحث بزرگی است. این هفته چنین تجربه ای خواهی داشت و اصلا جذاب نخواهد بود. حواست باشه که هر کسی ممکنه بدون رعایت عدالت کسی دیگه رو متهم کنه. خیلی وقت ها اصلا تقصير تو نیست و سرزنش کردن خودت به خاطر بلاهت دیگران اشتباهه. چهارشنبه روشن بینی خوبی اتفاق میفته که می تونه بهت ایده فوق العاده ای بده. سعی کن کاغذ و قلم دم دستت داشته باشی برای یادداشت کردن ایده. یک همکار یا هم دانشگاهی با چنین چیزی توجه خاصی به تو داره. واقعیت اینه که عمق ماجرا بسیار بیشتر از چیزی است که در سطح دیده می شه.کار رنگی هفته متولد خرداد یکم خاصه ، توی یک جمله کوتاه مهم ترین تجربه ات رو که تا این لحظه از زندگیت داشتی توی کامنت شیرش کن ، تبادل اطلاعات خوبی رو راه میندازی و نتیجش هم می بینی

 

 

تـیـر : یک چیزی می تونه حسابی باعث شادی بشه. درسته که هفته ای همراه با خستگی و کار در راه هست اما دو سه تا چیز ریز اگر تو ذهنت تکرار بشن خوشحالی های بزرگی درست می کنن. اگر با کسی بحث شد تلاش نکن حتما در موردش نتیجه گیری بکنین چون گاهی خود اتفاق افتادن بحث کافیه و لازم نیست آدم ها تسلیم بشن یا با هم موافق بشن. اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی ، در این جمعه سیاره ونوس درست تو خونه عشق تو قرار میگیره و این یعنی اطرافت اتفاقات هیجان انگیزی شروع خواهد شد. یک احتمال دیگه اینه که کسی که مدت هاست علاقه عمیقی به تو داشته در این هفته جلو بیاد. سعی کن جایی رو قبل از جمعه به کسی قول ندی و اطرافت یک صندلی خالی بمونه.

 

 

مـرداد: کارها کند پیش میرن و اشکال هم نداره این عادیه . گفته می شه بهتره آدم کم کم پیشرفت کنه تا اینکه منتظر یک قهرمانی ناگهانی بزرگ بمونه. سیاره پلوتوی پر هیجان و ماه با هم در حال خروج از آسمون تو هستن و کمی انتظار و آروم بودن ضرری نداره. این هفته به خودت برس، بخصوص روز یکشنبه که آسمون خاليه ، خیلی خوبه اگر وقتی برای تمرکز بذاری یا دقایقی دراز بکشی و به آهنگ گوش کنی یا چنین چیزی . در صورتی که آماده فعالیت های زیاد نیستی بهتره از عشق دوری کنی چون ماه شهریور برای متولد مرداد در حوزه عشق فعالیت های زیادی به همراه داره ! یا دوری یا شیرجه زدن ، چیز بینابینی این وسط وجود نداره!

 

 

شهریور : ایده های خوبی داری . در مورد کارها و در مورد دوستان . ولی تا وقتی با جدیت عملی شون نکنی نتیجه دلخواه رو نخواهی گرفت و شاید یک تلاش ناقص احساس منفی تری از هیچ کاری نکردن درست کنه. برای تنظیم شدن با برنامه های دیگران برنامه های خودت رو تغییر نده چون در این صورت هر دو ناراحت خواهید بود. ماه توی خونه اول بخش رومنس داره فریاد می کشه و این یعنی نیاز به یک عمل وجود داره ولی ظاهرا کسی که باید عمل کنه کمی کند تشریف داره. یک لینک عاشقانه قوی در حال شکل گرفتن است یا در حال محکم تر شدن. در صورتی که ازش نمیترسی توش شیرجه بزن چون شاید ترکیب خوبی رو ایجاد کنه .

 

 

 

مـهـر : خیلی ها هستن که فکر می کنن تو داری راه خودت رو می ری و به مسیر اصلی یا چیزی که اونها می خوان توجه کافی نمیکنی نگران نباش! مسیر تو درست است و بهتره همین خط رو ادامه بدی. چند دست انداز هست ولی اصلا معنی اش این نیست که بهتره کند حرکت کنی یا زیاد به حرف های بقیه گوش بدی. اگر با کسی در رابطه عاشقانه هستی داره به چیزی خیلی جدی فکر می کنه که امیدوارم قبل از چهارشنبه در موردش حرف بزنین. اگر لازمه بحثی رو شروع کنی زودتر این کار رو بکن. آدمی با موهای روشن پیام جالبی برات داره. اگر چنین گفتگویی شروع شد با دقت گوش بده.

 

 

آبـان : از طالعت مه در حال کنار رفتن است و آگاهی دقیق تری از زندگی در راهه و آینده رو کسی نمی تونه پیش بینی کنه ولی مثل همیشه به رفتارهای فعلی ات ربط خواهد داشت پس در این هفته سیاره ونوس داره از خونه کار و شغل تو میگذره بهتره سرمایه گذاری کنی یا چیز جدیدی یاد بگیری یا دو سه ساعت وقت بذاری برای درس خوندن اضافی. بهترین خبر این هفته اینه که یک کمک جدید در راهه که سعی می کنه بهت انرژی بده و اتفاقا حسابی هم موفق میشه. اگر امتحان یا چیزی در راهه به کمک های غیبی هم امیدوار باش و ضرر نخواهی کرد. جمعه سیاره ونوس به بخش مغز میرسه و اگر کسی رو دوست داری، اون روز بهش فکر کن و متوجه مسئله خواهد شد.

 

 

آذر : قولی به خودت دادی که اجرا نشده. از حضور سیاره پلوتو توی خونه دوم تصمیم های شخصی استفاده کن. نور زیادی روی تو هست و اگر چهارشنبه چیزی که میخوای رو روی کاغذ بنویسی، توان زیادی به اجراش کمک خواهد کرد. یادت باشه که دلخوری کوچیکی می تونه کم کم بزرگ بشه پس همون ابتدای کار جلوش رو بگیر. قدرت همیشگی تو در قانع کردن آدم ها به کمکت میاد، تو حرف زدن صبور باش و با حوصله گوش بده. اگر تنها هستی و دنبال یار، از جمعه تا سه هفته دروازه خوبی باز شده اگر کسی اطرافت هست که بهش علاقه داری در این مدت می تونه به راحتی بهت علاقه مند بشه.

 

 

دی : موضوعات مرتبط با قلب چیزهایی هستن که در هفته به سمتت بازخواند گشت. موضوعی که باید فراموش شده باشه انگار فراموش نشده و این خیلی بده. اگر نسبت به یک مسئله عاطفی نگرانی حس کردی، حق داری نگران باشی و خوبه به سادگی از کنارش نگذری. گذشتن سیاره ونوس از خونه هفتم دیگران معنیش اینه که انتخاب کمی برات باقی میذاره پس اگر عاشق شدی، در همین مسیر پیش برو و ابرازش کن. جمعه سیاره حاکم تو سیاره ونوس است و پیوند محکمی می تونه بین تو و کسی که باهاش در رابطه جدی هستی برقرار بشه. خودت رو به یک صبحانه خوب دعوت کن چون تا تقریبا بیست روز دیگه باید با انرژی همین روز به پیش بری.

 

 

بهمن : کمی کشمکش توی خونه می تونه اعصابت رو بهم بریزه. شاید هم در محل کار یا دانشگاه یا مدرسه یا چنین جای رسمی ای. ماه روی سیاره پلوتو تاثیر گذاشته و در صورتی که با مشکلی درگیری، ریشه اش رو خواهی دید. دقت کن که گاهی جنگیدن با شاخه ها و برگ های درخت است. کسی در اول هفته تاثیر منفی اش رو روی زندگی گذاشته که در نیمه دوم برطرف خواهد شد. اگر فشار منفی ای هست ناراحت نشو چون انرژی بزرگی از طرف عاشقت در راهه! اینستا یا ایمیل و تلفن رو از خودت دور نکن چون شانس ممکنه یکبار در بزنه!

 

 

اسفند : کشمکش در حوالی نیمه هفته کاملا محتمل است. مسئله اینه که سیاره مریخ داره برعکس میره و متولد اسفند بالا و پایین هایی رو تجربه خواهد کرد. تضاد بین اهداف تو و کسی که برات مهمه سخت و دردناک است ولی خودت رو ناراحت نکن چون گذر زمان مسئله رو به خوبی حل خواهد کرد. در صورتی که بحث مهمی در بگیره همیشه یادت باشه که می تونی بگی «من ترجیح میدم الان در این مورد بحث نکنم.» از سه شنبه تا پنجشنبه سیاره ونوس در مسیر رابطه پیش میره. اگر در مرحله خاصی از یک رابطه هستی، الان آماده وارد شدن به مرحه بعدی شدین. شروع جدید شدیدا توصیه می شه، شروع با معنا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد