طالع رنگی رنگی – 6 تا 12 آذر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 6 تا 12 آذر

 

 

فروردین : آدمی هستی که در نقش دیپلمات و چونه زنی می تونه خوب کار کنه اما این هفته نیروی پیش برنده تو تلاش برای ایجاد یا حتی حفظ صلح نیست. کشمکش ها گاهی کارکرد دارن و خوبه به موقع حملاتی انجام بدی. سیاره مریخ جنگنده و خورشید هر دو در خونه هشتم ماجراجویی هستن پس اگر فکر کردی کمی تندی کاری رو پیش می بره، حتما انجامش بده. اگر فکر می کنی در زندگی باید اتفاق بزرگی بیفته، منتظر چیزی نمون و به زور هم که شده به واقعیت تبدیلش کن. این هفته تو و پارتنر یا کسی که باهاش هستی ممکنه یک ماجراجویی جالب رو شروع کنین حتی چیزی مثل سفر یا برنامه ریزی برای اون یا وارد شدن به یک بحث هیجان انگیز یا کار اقتصادی که می تونه دنیای جلوی روی شما رو تغییر بده. خوندن کتاب توصیه می شه چون انرژی روشنفکرانه ای در آسمون هست که خوبه اون رو به سمت خودت بکشی. سه شنبه و چهارشنبه نیروی زیادی برای همکاری با دیگران داری پس خوبه توی کار داوطلبانه وارد بشی یا به همراه یکی دو نفر از دوستانت، کار خوبی رو استارت بزنی که نفعش به همه برسه

 

 

اردیبهشت : شرکت کردن در برنامه ای که بخشی از رویاهات نیست به یک وظیفه اجتماعی تبدیل می شه. انگار باید جایی باشی یا کاری بکنی یا جایی بری که دوست نداری اما خب از زیرش هم که نمی شه در رفت. خودت رو ناراحت نکن و بدون که همه توی زندگی با چنین شرایطی مواجه هستن. اگر تصمیم گرفتی بری یا مشارکت کنی بهتره دیگه مهربون باشی. اینکه آدم یک کاری رو بکنه بعدش منت بذاره بدترین حالته و این هفته این مسئله شدیدا توی برخورد سیاره مریخ و خورشید در خونه دوازدهم مسئولیت اجتماعی پیش بینی می شه. درس یا امتحان مسئله ای جدی است ولی به خوبی میگذره، نگران نباش. در صورتی که شروع به دیدن آدم جدیدی کردی بدون که آدم خوبیه و اگر کسی هست که می تونی به کسی معرفی کنی ولی دست دست می کنی، بهتره سریع تر آستین بالا بزنی چون در این هفته یک رابطه قابل شکل گرفتن تو آسمون هست که بهتره به دست تو زمینی بشه حالا چه در مورد خودت چه در مورد فردی دیگه. باش تا چیزهایی که میخوای رو به دست بیاری.

 

 

خـرداد : کنار گذاشتن منطق معمولا توصیه نمی شه و در اکثر موارد هم کار خوبی نیست. راستش با وضعیت ماه در این هفته، آسمون نمی گه «منطق رو کنار بذار» ولی بهت یادآوری می کنه که «منطق همه چیز نیست». احساسات تو دارن سعی می کنن چیزی رو بهت بگن که با منطق لحظه اول چندان هماهنگ نیست. سیاره نپتون در آسمان است و بهتره با دلت همراه باشی. اگر خرجی می خوای بکنی ، مثبت است و اگر اتفاقی افتاد و لحظه اول برات عجیب بود، ازش عقب نکش. زندگی عشقی رو به اوج است و امیدوارم در این دوره با کسی باشی که دوستش داری. اگر تنها هستی در جمع شرکت کن، خبرهایی در جریانه! سیاره مارس و نپتون در مسیر هم قرار میگیرن و این باعث می شه که احتمال وقوع رویاها بالا بره. پس اگر کسی هست که می تونه رویاش رو از این هفته زندگی کنه، این فرد متولد خرداد هست. از خیال پردازی نهراس و فانتزی هات رو دنبال کن و لذت ببر.

 

 

تـیـر : حضور مشترک سیاره مریخ و خورشید در خونه دهم مسئولیت ها ازت یه قهرمان می سازه! در این هفته هر جایی که تونستی به کسی کمک کنی حتما این کار رو بکن ، چون بهترین ذخیره انرژی است برای روزها و هفته های آینده. از دستفروش اگر چیزی نمیخری، خوبه بهشون لبخند بزنی و بهشون امید بدی. برداشتن یک پروژه و تمرکز روش یا تصمیم گرفتن به اتمام یک کار برات خوشحالی بیشتری داره تا تلاش برای انجام همزمان همه کارها با هم دیگه. خبر خوبی در راهه که احتمالا در یک روز زوج باید بهت برسه. زندگی عشقی این هفته فراز و نشیب خاصی نداره و آسمان آروم دیده می شه. این گاهی خوبه و گاهی بد. تغییر همیشه لازمه پس اگر خیلی وقته خبری نیست، آستین بالا بزن! یک نفر شدیدا بهت توجه داره و فقط یک لبخند یا اشاره مثبت تو باعث خواهد شد جلو بیاد.

 

 

مـرداد: در صورتی که با حوصله منتظر کنار رفتن ابرهای ناراحت کننده و غم آور بودی، الان وقت برداشت محصول شده. ماه آذر برای متولد مرداد مثبت است. برخورد خوب خورشید و سیاره نپتون، انرژی زیادی به سمت تو روانه می کنه. اگر به خودت قولی دادی دقت کن که توش شل نشی و ادامه اش بدی. عشق برات پر از شعله است و خیلی ها دارن نگاهت می کنن. در صورتی که در رابطه ای پایدار و جدی هستی، تلاش برای بهبود دادن هر روزه اش رو فراموش نکن و سعی کن ذخیره عاطفی ات رو توش بیشتر کنی. به زودی اتفاق بزرگی در جریانه، حتی اگر مجرد باشی! از پول خرج کردن در جای درست نترس. اگر در موقعیت دو راهی گیر افتادی به حرف دلت گوش بده اما باز هم از هر حرکت ناگهانی و شدید اجتناب کن.

 

 

شهریور : انتظار نداشته باش همه چیز کاملا منطقی باشه. درگیر کاری هستی که از نظر خودت هم شاید عجیب باشه و بهتره توش پیش بری. گاهی آدم یا باید بره یا باید نره. چیزی بینابین به نفع هیچ کس نیست، امتحان کن! ماه در نیمه دوم هفته قراره برای تو تجربه جدیدی به همراه بیاره. استراتژی صحیح برای تو مراجعه به منطق ولی عمل بر اساس قلب است. سیاره ونوس در خونه اول رمانس است و این یعنی متولد شهریور باید از این پاییز استقبال کنه. خوش بینی ات رو حفظ کن چون اگر به چیزی شک داری، در پشت صحنه همه به نفع تو در حال عمل هستن. آدم ها دوستت خواهند داشت، به خاطر قابلیت هات. پنجشنبه که سر یک بحث ناراحت کننده نشستی، حرف نزدن و فراموش کردن بهترین روشه.

 

 

 

مـهـر : در اولین فرصت یه کار غیر متعارف انجام بده و خودت و بقیه رو شگفت زده کن. درسته که سمت عاقل ذهنت داره میگه در مسیر معمولی موندن ، کار کم خطر و محتاطانه ای است و برایت تند تند خاطرات تجربیات بد گذشته رو میشماره ولی فالوده بهت توصیه می کنه یخ ظاهر رو بشکونی و بذاری که چشمه درونت قل قل کنه. حال خودت و عکس العمل های دیگران رو خوب مشاهده کن و سعی کن ازشون سرنخ هایی پیدا کنی که برای تصمیم های بعدی بهت مسيرها و فرصت های جدید رو نشون بده. سورپرایز اسلحه مخفی و راهنمای درونی توست. با رفتن سیاره مرکوری به سمت دوستی در طالعت ، یک سردرگمی و نامشخصی که با یک دوست داشتی حل خواهد شد. تشعشعات و تیک و تاکی که مدتی است حس می کنی ذهنت رو مشغول کرده این هفته مجال خواهی داشت که بفهمی آیا واقعا چیزی وجود داره یا نه و آیا این یک شیمی دو طرفه است یا زاییده ذهن توست. برای اینکه بفهمی آیا این عشق ماندگاری است و می تونه سبب خوشحالی طولانی مدت بشه باید بیشتر صبر کنی اما این هفته نوری بر بعضی سوالات مهم ذهنت تابیده خواهد شد.

 

 

آبـان : در ابتدای یکشنبه روحیه «بگذار و بگذر» تو به چالش کشیده میشه. تو تحت تاثیر ماه و موقعیت ناپایدارش در طالعت رفتارهای احساسی از خودت بروز خواهی داد که می تونه برات به دردسر ختم بشه و می تونی باهاشون با کمی درایت به نقطه های روشن خودت برسی. سعی کن از بستن قرارداد و دادن قول و تعهد در این روزها دوری کنی. برای آینده دور نقشه ای نریز و نگاهت رو به روزهای آتی محدود کن. فضاهای غریبه و نا آشنا احتمال تعبیرهای ناخوشایند و دلخوری های بعدی رو بیشتر در خودشون دارن. اگر می تونی دامنه روابط اجتماعی ات رو به حلقه های آشنا محدود کن. وقتی که قسمت عاشقانه طالع اینطور در بین سیاره ونوس و ماه گیر افتاده، بهترین کار هیچ کاری نکردن است. اگر در رابطه هستی به آنچه خودت ساختی دلخوش باش و تا هفته آینده در فکر تغییری نباش اما اگر در رابطه نیستی ممکنه برایت خبرهایی در پیش رو باشه.

 

آذر : ایده های رمانتیک باید فروان تر از اینی که الان هستن، باشن! برخورد مستقيم سیاره نپتون و ونوس در حالی که ماه کاملا از نگاه ها مخفی شده وضعیت چندان مناسبی در دنیای عشق نمی سازه. قولی انجام نشده روی دوش آسمان سنگینی می کنه.اگر چیزی رو به تو قول دادن و اجرا نکردن در این هفته هم در صورتی که خودت پیگیری نکنی نتیجه ای نمی گیری . کارهایی که خیلی طول بکشه روی اعصابت میره.حواست باشه که لازم نیست در همه چیز با کسی که همراهت است هماهنگ باشی بلکه مهمه نکات مثبت و منفی همدیگه رو درک کنین و باهاشون کنار بیاین . اعتراف به یک اشتباه یا گناه ، بار روانی تو رو بسیار سبک تر می کنه و فرصتی میسازه برای یک جهش سریع . اگر لازمه به چیزی اعتراف بکنی ، زودتر بکن.

 

 

دی : این درست نیست. چیزی که جلوت هست با زور زدن حل نخواهد شد. سعی کن با حوصله باشی و قدم به قدم و ریز ریز بهش نفوذ کنی. برای نشون دادن خوب بودنت به کسی لازم نیست تلاش زیادی بکنی. اصولا کسانی که تلاش می کنن بگن خوب هستن در نهایت خیلی جذاب از آب در نمیان. خوب باشی بدون تلاش دیده می شی. درست زمانی که به نظر می رسه مسئله ای به سمت حل شدن میره کهکشان بهت نشون خواهد داد که چه پیچیدگی هایی ازش بر میاد. یکشنبه، سیاره ساترن که سیاره محدودیت ها و قول ها و کارهای روی دوش است وارد بخش رابطه آسمون تو میشه و تقریبا تا سه ماه اونجا می مونه ، تعبیرش اینه که اگر با کسی وارد رابطه ای بشی می تونی طولانی مدت نگهش داری و اگر برای مدتی طولانی است با کسی در رابطه هستی، نگران حس محدود شدنت نباش چون به این سیاره مربوطه. بعد از سه ماه دید بسیار بازتری به علایق این روزهات خواهی داشت.

 

 

بهمن : اونقدر نسبت به چیزی یا کاری هیجان زده هستی یا اونقدر وقت و انرژی برای چیزی می ذاری که یک سری از دوستان و کارهای دیگه فراموش شدن. حواست باشه که آدم باید پشت سرش خاطره هایی از امید و انرژی مثبت درست کنه پس هیچ کس رو فراموش نکن و هر چقدر هم کارت زیاد بود وقت احوالپرسی از دوستان قدیم رو کم نکن. سیاره خورشید و مریخ در این دوشنبه توی خونه پنجم ابراز شخصیت به هم برخورد می کنن و این تاکید کننده موفقیت های اجتماعی تو است. یادت باشه که هیچ جا سر خم نکنی و با اعتماد به نفس و محکم باشی. این جذاب ترین بخش یک شخصیت است و بیشترین کسی هم که باید از دوستی با تو لذت ببره، خودت هستی. اگر امتحان داری بهتر از چیزی می شه که فکر می کنی اما حضور سیاره مریخ در خونه اول موفقیت ها رو دست کم نگیر . مریخ کمی کارها رو خراب می کنه پس بهتره آمادگی کافی برای کارهایی که شروعشون می کنی رو داشته باشی. یک عاشق قدیمی داره به برگشت فکر می کنه و با خودش میگه چه فرصت فوق العاده ای رو از دست داده. اگر پیش اومد بهش سخت نگیر چون پشیمونه.

 

 

اسفند : ریسک این وجود داره که در تله فکر و خیال بیفتی و باید بهت اخطار بدیم که در اومدن از این تله کار سختیه. هر فکر تو رو به فکر بعدی میبره و می تونه باعث بشه که هوشیاری و دقت حسی و فکری ات کرخت بشه. این اتفاق تحت تاثیر همزمانی کوتاهی است که تو مسیر حرکت سیاره ماه و اورانوس اتفاق میفته.هرچقدر که این همزمانی کوتاه است اما میتونه تاثیر خیلی طولانی داشته باشه.این نکته که تو ذاتا تمایل شدیدی به حمایت و درمانگری بقیه داری بخش مهمی از وجود توست. اما باید در این مدت حواست به این باشه که هر کاری رو در میانه انجام بدی. سعی کن از تکرار و عمیق شدن در کارها پرهیز کنی حتی اگر کاری است که این طور به شخصیت و تمایلانت نزدیکه. در قسمت رابطه طالعت اما پیچیدگی ها از این هم بیشتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد