طالع رنگی رنگی – 4 تا 10 دی

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 4 تا 10 دی

 

 

فروردین : معجزاتی در راهه که نگاه تو رو از یک آدم حسابی تغییر میده. ماه تاثیرش رو روی شناخت تو از یک دوست خواهد گذاشت. اگر نظرت در مورد یکی کاملا داره عوض می شه اصلا متعجب نباش . دوشنبه سیاره مریخ حرکت معکوسش در خونه آرزوهای تو رو شروع می کنه و حتی اونجا هم ممکنه چیزهایی عوض بشن. خلاصه اینکه متولد فروردین بد نیست آماده تغییر در هر چیزی باشد. در صورتی که کسی در اطرافت حسادت زیادی نشون می ده سعی کن ازش دور باشی. شاید تا حدی بشه باهاش خندید یا حرص خورد ولی بعد از اون ممکنه تاثیری جدی تر از اونی که فکر می کنی روی مغزت بذاره. اگر نظم رمانتیک دنیا به هم نخوره، این هفته با حضور سیاره مرکوری باید برای متولد فروردین هفته جالبی باشه. کسی که خیلی وقته بهت فکر می کنه ولی به دلیلی نمی تونسته جلو بیاد حالا اون دلیل داره محو می شه و این آدم داره جرات پیدا می کنه قدم جلو بذاره. ولی مواظب باش شرایط دوستی رو داشته باشی.

 

اردیبهشت : کارهای مهمی هستن که سر و تهشون بهتره تا قبل از پایان امسال هم بیاد. ماه این هفته دقیقا در تقابل با خونه متولد اردیبهشت است و نباید از آسمون انتظار شانس زیادی داشته باشی. هر کاری که می خوای بکنی رو براش برنامه دقیق تری بریز و منابع بیشتری بذار چون احتمال بدشانسی هم ممکنه باشه. اما نکته های مثبتی هم وجود داره. یه عشق قدیمی می تونه سربلند کنه و فعال و شاد خودش رو بهت نشون بده . همچنین اگر تصمیم قاطع برای بستن چیزی بگیری ، با اینکه بعید به نظر می رسد اما انجام می شه. از نظر عشقی کاملا راضی خواهی بود. نه اینکه بهترین عشق در دسترس باشه بلکه به این معنی که متولد اردیبهشت خیلی خوب می تونه خودش رو با شرایط وفق بده . این تعریف هوش است : توان تطبیق با شرایط . هفته بعد اتفاقات جالبی داره ولی این اصلا به این معنی نیست که به هیجان های این هفته بی اعتنا باشی. از هیجان استقبال کن چون هیجان داره دنبالت می گرده.

 

 

خـرداد : هر چیزی که بهت می گن رو باور نکن . هیچ وقت هم نمی کنی و الان هم کمی مشکوک تر باشی موضوع به نفعت تموم خواهد شد. در یک خرید خوب با یک دوست خوب شریک شو ، هر دو از این خرید لذت خواهید برد. اهداف مختلفی برای خودت گذاشتی ولی لازم نیست همه شون رو هدف قرار بدی. یکی یکی حمله کن و دوتا از هدف ها رو تا قبل از عید تموم خواهی کرد. چیدن برنامه های بلند برای متولد خرداد اشتباهه . در لحظه شاد و عاشق زندگی کن ، اینجوری می تونی مطمئن باشی که در مسیر خوبی هستی. فراموش نکن که اولین شرط موفقیت «اعتماد به خود» است. زندگی عشقی ات برای خیلی ها مایه حسادت است. افرادی هستن که فکر می کنن اگر جای تو بودن خیلی خوشحال بودن ولی این استدلال چرندی برای «راضی بودن» است. همه چیز می تونه بهتر بشه و اتفاقا زندگی عشقي ات در مسیر بهتر شدنه. خودت که بدونی چی می خوای، بقیه هم متوجه میشن

 

 

تـیـر : آدم ها وقتی به فضا میرن، مشغول کاری بسیار هیجان انگیز هستن اما خب محیط باهاشون چندان سازگار نیست و هر چیز طبیعی و راحتی با کلی دردسر و پیچیدگی انجام می شه. وضع تو هم همینطوره. مشغول چیزی هستی که کشف خوبی در زندگی است اما همزمان کارها رو سخت تر می کنه. دوست داشتن بقیه خوبه ولی شمشیر دو لبه ای است که می تونه تو رو از کارهای خودت بندازه. دوران تنها بودن داره تموم میشه و فرصت هایی طولانی برای گفتگوهای خوب دو نفره دیده میشه. سیاره ونوس هنوز از خونه تو در حال عبوره و سرمایه گذاری های عاطفی نتایج درخشانی خواهند داشت. آدمی که جای باحالی دیدی، دل بهت داده ولی مخفیانه. قبل از اینکه علنی کنین ببینین چقدر موندگار هستین.

 

 

مـرداد: پول حق داره به انتها برسه ! برای همه پیش میاد. اگر خرج بزرگی داری کمی عقب بندازش. ترکیب سه گانه سیاره های مرکوری ، ونوس و ژوپیتر در خونه هشتم منابع مشترک باعث می شه در چونه زدن سر پول دست بالا رو داشته باشی. اگر کاری جلوی روت است حداقل قیمت رو یک و نیم برابر اون چیزی که حساب کردی بده و اگر چیزی می خری تخفیف بگیر. این هفته دنیای جدیدی برای پارتنرت هم ایجاد کرده. اگر با کسی در رابطه هستی احتمالا داره به یک تغییر بزرگ فکر می کنه، پس آمادگی سورپرایز شدن رو داشته باش و اگر با کسی نیستی در نیمه دوم هفته، بخصوص چهارشنبه و پنجشنبه، حواست به لباس پوشیدن و رفتارت باشه. از جایی خیلی سریع رد نشو چون احتمالا یکی داره دست دست می کنه جلو بیاد. اگر با کسی در رابطه هستی خوبه احساساتت رو بهش بگی ولی اگر فقط برای ساکت نبودن شروع به حرف زدن کنی، حرف هایی خواهی زد که برای خودت هم عجیبه.

 

 

شهریور : اگر تصمیمت رو بگیری، ماجرا به خوبی پیش خواهد رفت ولی مشکل اینه که نمی تونی بین چیزهای مختلف انتخاب کنی. این اشکال زیادی هم نداره چون گاهی پیش بردن همه شاخه ها بهتر از ول کردن بیشتر اون ها به نفع مسير «بهتر» است. بد نیست اگر کمی به همین کارهای متفرقه ادامه بدی و ببینی کدومش برات جذاب تر می شه. گاهی چرخیدن در مناظر اطراف بهتر از گرفتن جاده و پیش رفتن است. متولد شهریور در این هفته تاثیر کمی از ماه می گیره ولی اصلا نباید تعجب کنه که در اطرافش، آدم ها تحت تاثیر ماه رفتارهای عجیب نشون بدن. نور ماه گمراه کننده است و باعث می شه آدم ها در حرف ها و تصمیم هاشون غیر متمرکز بشن و کارهایی بکنن که با کارهای دیگه شون نمی خونه. تا دوشنبه این شرایط ادامه خواهد داشت. نگرانش نشو و با حوصله تحمل کن و خواهد گذشت و به زودی در شرایط پایدار و شفاف قبلی خواهید بود.

 

 

 

مـهـر : مغزت سریع حرکت می کنه و بهتره مواظب زبانت باشی که با همون سرعت پیش نره. اگر حس تندی در سرت می چرخه یا عقیده خیلی متفاوتی پیدا کردی، پیشنهاد ستاره ها اینه که به جای اجراشون، یکی دو هفته یا حتی یک ماه صبر کنی. خوشبینی مفرط رو کنار بذار چون اشکالی هست که دیده نشده و کمی برنامه ها رو خراب خواهد کرد. یکی توجه زیادی بهت نشون نمیده در حالی که توی مغزش هر روز حضور داری. در صورتی که به دنبال خرید چیز بزرگی هستی بهتره اقدام کنی. اعتماد به نفس که داشته باشی اتفاق های خوب ردیف می شن و واقعا چرا باید اعتماد به نفس تو کم باشه؟ تو عالی ای و ستاره ها این رو در این هفته بهت یادآوری خواهند کرد

 

 

آبـان : برنامه ریزی برای سفر بهترین کاری است که می تونی در این هفته انجام بدی. امیدواریم تو همین روزای اول شروع ماه جدید یک سفر در پیش باشه.خبر خوب اینه که سیاره ونوس و ژوپیتر در خونه نهم «دید آینده» به هم رسیدن و این یعنی زمان بی نظیری داری برای واقعیت بخشیدن به یک آرزو. اگر مدتی است که می خوای یک پیامی به کسی بفرستی یا خبری رو به کسی بدی الان وقتشه. برای نتیجه بهتر سعی کن با شیوه مخاطبت حرف بزنی نه با شیوه مرسوم خودت. نرم بودن تو، آدم ها رو نرم خواهد کرد. با پارتنرت کشمکش هایی دیده می شه ولی اگر با هم کنار بیاین روزهای جالبی در پیشه. خوشبختانه هیچ چیز ماندگار نیست و اگر کمی صبر به خرج بدی و از حال لذت ببری، وضع خیلی هم خوب می شه.

 

آذر : با سرنوشت همراه شو و پیچ و خم هاش رو قبول کن. اینطوری مسیر راحت تر خواهد بود. سیاره مارس داره معکوس حرکت می کنه و نور ماه زیر سایه زمین دفن شده و این یعنی در این شرایط چیزهای حساب شده جواب چندانی نمی دن و بهتره کمی با آشوب و اتفاق ها همراه تر باشی و انتظارت رو از دنیا پایین بیاری. حداقل در این هفته. اگر مسیری که این همه پیگیریش کردی به جایی نرسیده نگران نباش، هدف نزدیک است ، به شرط اینکه کمی استراحت کنی. به کهکشان باور داشته باش ، قرص و محکم ترین عشق ها در انتظارته. ممکنه متولد آذر از عشق فرار کنه ولی عشق در این هفته ها پیداش خواهد کرد. دوشنبه عصر در جمعی کوچیک، حضور داری. انگار آدم ها دارن نگاهت می کنن تا چیزی بگی، دریغ نکن و بگو.

 

 

دی : بحالا که سیاره مرکوری داره سریع ، درست کنار سیاره ونوس دوست داشتنی حرکت می کنه، هر شکی که به شرایط اطرافت داشتی رو بهتره کنار بذاری و رو به جلو حرکت کنی. همه چیز خوب خواهد بود و باید بدونی که اومدن ماه دی پایان خیلی چیزها و شروع خیلی چیزهای دیگه است. این ماه با بقیه ماه های سال برات خیلی متفاوت خواهد بود و بهتره ازش لذت ببری و به کارهای غیر رسمی و عقب افتاده برسی، مثلا سر زدن به یک سرگرمی قدیمی ات. رمانس و عشق در این هفته امکان پذیره ولی بهتره براش نجنگی چون کارهای مهم تری هست و عشق خودش به موقع حمله خواهد کرد! راستی به آدمی نه چندان بلند قد که اطرافت می چرخه توجه بیشتری بکن.

 

 

بهمن : ابراز عشق سخته. اما کسی که اول عشقش رو ابراز می کنه، نشون می ده که شجاع تر است. اگر عاشق کسی هستی وقتش شده که بهش بگی. سیاره ونوس از این هفته وارد خونه ای دورتر می شه و الان بهترین وقته که در مورد دوست داشتن حرف بزنی. کمی دلشکستگی دیده می شه که با اینکه مهمه ولی گذرا است. بهش محل زیادی نذار. مواظب خوابت باش که انرژیت کم نباشه. به زودی به ذخایرت احتیاج پیدا خواهی کرد.همینطور به مغز آماده به کار. چیزهایی در روز سه شنبه صبح وجود دارن که نیاز به پردازش بیشتری دارن. از عشق های جدید خبری نیست اما اهمیتی نداره چون چیزی که در حال حاضر هست به اندازه کافی خوب و فعال خواهد بود، حتی اگر شادی خودت با خودت باشه.

 

 

اسفند : خونه قراره برات مفهومی جدید پیدا کنه. ماه در خونه چهارم زندگی شخصی تو هست و محیطی که توش زندگی می کنی برات اهمیتی جدی تر پیدا خواهد کرد. کسی خاطره ای بد همراه تو کرده. اگر نمی تونی از دستش خلاص بشی یک راهش اینه که باهاش در این مورد حرف بزنی. منظورش احتمالا به بدی چیزی که به نظر رسیده نبوده. روز دوشنبه برای عشق کمی خطرناک به نظر می رسه. حرکت معکوس سیاره مریخ در خونه نهم عشق می تونه کشمکش هایی درست کنه. شاید حتی بهتر باشه دوشنبه از هر چیز حساسی دوری کنی. اگر کاملا معمولی داری کسی رو می بینی تا به این نتیجه برسین که به درد هم میخورین یا نه، بد نیست قدم ها رو کمی تندتر بردارین. بقیه منتظرن بهتره جوابت سریع تر مشخص باشه. اگر در این هفته اعلام آمادگی برای دیدن کسی رو بکنی، صف خودش رو ظاهر خواهد کرد و هفته بعد، شلوغی خواهی داست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد