طالع رنگی رنگی – 3 تا 9 مهر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 3 تا 9 مهر

 

 

فروردین : بر خلاف چیزی که خیلی از ستاره شناس ها ممکنه بگن، ماهی که تازه برای متولد فروردین طلوع کرده، پر از انرژی های مثبت خواهد بود. در حالت عادی این ماه خنثی است ولی در حضور سیاره پلوتو ، انرژی متمرکزی از خورشید رو به سمتت میفرسته که بهتره ازش استفاده کنی. اگر زندگی اجتماعی ات در این مدت نسبتا خاموش و بی اتفاق بوده حالا وقتشه که از این ماه و اتفاق هاش استفاده کنی و به دعوت ها «بله» بگی. راه های متنوعی جلوت هست ولی هر کدوم رو که انتخاب کنی با موفقیت همراه خواهد بود. روز چهارشنبه یا پنجشنبه خبر جالبی منتظرت است که حداقل تا دو ماه آینده ات رو پرانرژی تر می کنه. در ضمن اگر بیشتر از یک نفر بهت ابراز علاقه کردن تعجب نکن، عجله هم نکن! تصمیم کاملا با توست، هر چی باشه تو یه مقتدر فروردینی هستی ، الکی که نیست !

 

 

اردیبهشت : وقت گذروندن بیشتر با دوستان کار خیلی خوبیه . اما حواست باشه که از چیز مهم تر عقب نیفتی. انگار تاریخ انجام یا تحویل چیزی داره نزدیک میشه بدون اینکه تو در حال شمردن روزهای باقی مونده باشی. چیزی در اطرافت در جریان است و شاید ابراز یک عشق یا یک اتفاق بزرگ. قبل از اونکه عکس العمل نشون بدی یا حتی نظرت رو ابراز کنی، آروم زمان بذار و به مسئله فرصت بده که خودش رو نشون بده. درست مثل رقصنده ای که اول آهنگ رو خوب گوش میده بعد قدم توی میدون میذاره. گاهی تصمیم های خیلی کوچیک هستن که زندگی آدم رو متحول میکنن. لبخندت رو فراموش نکن چون سه شنبه در گروهی ، یک لبخند بهترین کلام تو خواهد بود . توی فکر کسی دائما داری تکرار می شی و این آسمون رو شلوغ کرده. تا یکم دیگه بالاخره پیشنهادش رو میگه !

 

 

خـرداد : اگر به فکرهای منفی رو بیاری، دنیا هم جنبه منفی اش رو بهت نشون میده. در چیزی که هستی نقطه های مثبت رو ببین تا انرژی تمدید بشه. سیاره ساترن توی آسمونه و وزن زیادی روی یک سمت تصمیم انداخته و در این شرایط شاید صبر کردن بهتر باشه. اگر چیز بزرگی توی فکرت هست حداقل یک هفته صبر کن تا ببینی هنوز میخوای اون رو یا نه. آماده یک رویارویی هیجان انگیز باش که هم روحت رو هیجان زده می کنه و هم جسمت رو . این رویارویی حتی ممکنه یک ورزش باشه یا مکان فیزیکی . حرفت رو توی دلت نگه ندار. اگر چیزی آدم رو رنج میده بهتره بیان بشه.

 

 

تـیـر : سکوت تا ابد طول نمی کشه. صحبت های زیادی در دل ها هست که به زودی زده خواهد شد. اگر منتظری کسی چیزی بگه و نمیگه باید بگم که متاسفانه در این موضوع کمی کند پیش میره و بهتره خودت کمی بهش کمک کنی. اونی که فکر می کنی توی قلبی که فکر می کنی هست. حواست کمی بیشتر به پدر یا مادر باشه چون به کمک یا توجهت نیاز دارن. کلا در این هفته و ماه مهر بهتره به موجودی محبت بیشتری بکنی. شایدم آب دادن یا رسیدگی به یک گیاه ، راه فعال کردنِ این جریان انرژی باشه. اگر مدتی است که داری به چیزی فکر می کنی الان وقت شروع مناسبی است. این ماه حمایتگر خوبی در آسمون برات داره. هر چقدر زودتر شروع کنی بهتره، مثل همیشه! کمی تمرکزت رو روی خودت،خواسته هات و کارهات بیشتر کن.

 

 

مـرداد: هر کار کوچیکی که ما می کنیم، در فضایی خیلی بزرگتر معنا پیدا می کنه. در این هفته متولد مرداد قهرمان این مسئله است و کارهای خیلی ریز ممکنه خیلی زیاد دیده بشن. توی فضای مجازی نظراتت رو بگو چون شاید باعث بشه خیلی ها کشف کنن که تنها نیستن و از کارهای خوبی مثل آب دادن به یک گل یا غذا به یک حیوون یا کمک به یک نفر، دریغ نکن. متولد مرداد معمولا خیلی اهل نقشه و حساب و کتاب ریز نیست ولی به نظرم الان بد نیست کمی حساب گرانه تر نگاه کنی و ببینی از ماه های باقی مونده سال چی میخوای و قدم هایی براشون برداری. اگر خودت هدف رو در ذهن داشته باشی ، جهان هم باهات هماهنگ می شه ، حتی اگر این هدف عاشقانه باشه. کسی رو دوست داری؟ دوشنبه صبح بهش فکر کن و اون هم تو رو در فکرش خواهد داشت. حتی اگر فکر کنه «این صورت رو که قبلا ندیدم ولی چقدر قشنگه»

 

 

شهریور : کنار گذاشتن دنیای پر از فعالیت برای متولد شهریور معمولا کار دلچسبی است. البته کم پیدا ولی دلچسب. تمام متون میگن متولد شهریور اگر بخواد میتونه ولی خیلی وقت ها نخواسته. در این هفته به شکلی جالبی آسمون به تنبلی اشاره می کنه و به اینکه خودت رو مهم ببینی. پیشنهاد کار مشترک رو به هفته دیگه بنداز و این هفته مسئولیت جدید برای خودت درست نکن. حواست باشه که چرخوندن چیزها باعث زیاد شدن شون می شه. پول، عشق و علم اگر به اشتراک گذاشته بشن یا فعال بمونن ، رشد می کنن. این پنجشنبه فرصت خوبی داره برای دمیدن روحی جدید به رابطه عاطفی. از اونطرف اگر مجرد هستی یا تازه کسی رو می بینی، هفته راحتی در عشق پیش رو است و اگر با کسی کمی مهربانی کنی یا بهش برگردی یا بهش فرصت بدی، به هم نزدیکتر خواهید شد. از این هفته برای ایجاد پیوند یا تقویتش استفاده کن. دیدن و گپ زدن بهترین روشه.

 

 

 

مـهـر : هفته رسیدن به هدف هست ! نور ماه هنوز داره به خونه چهارم هدف انرژی میده که سیاره مشتری هم با همه عظمتش وارد اون میشه. احتمالا یک چیز بزرگ رو می تونی تموم کنی یا قدم آخرش رو برداری اونم توی ماه تولد خودت . اگر قراره با کسی قطع رابطه کنی الان وقتشه. محکم و استوار. البته این رو هم بگم که به نظر میرسه حداقل این هفته ماجراهای عشقی بزرگی منتظرت نیست. حسادت خوب نیست ولی وقتی پیش بیاد میشه به ریشه هاش فکر کرد و تصمیم هایی برای زندگی گرفت. یک دورهمی دوستانه حرف های خوبی رو پیش میاره که نه فقط برای تو خاطره هایی رو زنده می کنه بلکه حتی باعث میشه به فکر رابطه یا کار جالبی هم بیفتی. اگر با کسی مشکلی داری باهاش حرف بزن تا شجاعانه با موقعیت رو به رو بشین. فرار کردن راه حل متولد مهر نیست.راستی تولدت کلی مبارک باشه جذاب 🙂

 

 

آبـان : خوب می شد روشی کشف کنی که بتونه خلاقیتت رو شکوفا کنه. دو سه تا چیز رو تست کردی ولی جوابی که باید رو نداده ، فشار نیار و زمان بده. اتفاق خوب با فشار نمیفته. ماه جدید توی خونه پنجم زندگی شخصی تو ، طلوع کرده و حداقل یک هفته زمان میخواد تا نورش قابل دیدن بشه. شاید یکی از دوستات اصرار کنه که کسی رو ببینی. کسی که بیشتر از اونکه هیجان انگیز بشه، اذیت کننده میشه. در صورتی که در چنین چیزی هستی، سریع بیرون بیا چون قرار نیست بهتر بشه. پیش از اینکه تسلیم قلبت بشی حتما با مغزت مشورت کن. دوستی ارزش نگهداری داره که در سختی ها هم همراهت باشه و با خوب و بدت کنار اومده باشه. در شرایط خوب که همه هستن. پول قابل توجهی هم در راه است و به زودی بهت میرسه. اگر قراره خرجی کنی ، بکن. چون جاش خیلی زود پر میشه.

 

 

آذر : برای متولد آذر ، یک سری ایده جدید به نظر میرسه. حتی شاید در مورد شکل گذروندن روزها و کنار اومدن با کارها. انگار امتحان هایی در پیش هستن که به سادگی خواهند گذشت. شاید هم مورد قضاوت یک گروه باشی. توجه به خانواده داشته باش چون رضایت اون ها می تونه کلی شادی برای درست کنه و برعکس! ماہ ، نوری بسیار فعال روی خونه و عشق و هدف تو انداخته. این ممکنه برای بعضی ها نشانه ازدواج باشه و برای بعضی ها رسیدن به کسی که دوستش دارن و باهاش خوشحالن. به هر حال چیز ماندگاری است. در صورتی که مشکلاتی رو حس می کنید بهتره باهاشون مواجه بشین و مثل آدم های بالغ سعی کنین حل شون کنین. فرار کردن در صورت دیدن اولین خطر، کار حرفه ای ها نیست.

 

 

دی : باید در مورد کلماتت خیلی مواظب باشی. طبق معمول استفاده از کلمه نادرست ممکنه برداشت های بدی ایجاد کنه . تو هم که خوش سابقه در ایجاد کلمات تیز و رک ! انگیزه بخشیدن به دیگران کار سختی برات نیست. ماه جدید است و آدم ها نیاز دارن پرانرژی تر باشن. کارها رو پیش ببر و نشون بده که میشه راه رفت و نیازی به غر زدن نیست. بخصوص دوشنبه و سه شنبه غر در اطرافت زیاد میشه. با خنده و مثبت بودن جواب بده، البته بدون زیاده روی کردن. به هر حال تحمل و درک تو بالاتره از بقیه . اگر تنها هستی و میخوای عشق واقعی ات رو ببینی یک مژده با نمک برات دارم : دیدیش! کمی چشم ها رو بازتر نگه دار و رفتارها رو ببین. ماه جدید چیزهای جالبی در حوزه عشق و عاطفه برای متولد دی داره.

 

 

بهمن : نگاهی دقیق و کمی طولانی به روابطت بنداز تا ببینی سالم و درست هستن یا نه. رابطه سالم اونی است که توش خوشحالی و به درستی در اون پیش میری. در این هفته نشستن بهتر از ایستادن است، سعی کن فعالیت ها خیلی زیاد نباشه و کارهای سخت قبول نکنی. به اجبار نمی شه از کسی یا چیزی دور شد. وقتی درگیر هستی تا مدتی هم درگیر خواهی موند. زندگی عشقی باید به یک سفر وصل بشه. اگر لازمه واقعا یک سفر برنامه بریز یا بهتر از اون ، کارهایی رو بذار که مثل یک سفر در طول زمان جریان داشته باشن . اگر با هم در مسیری مشترک باشین، ارتباط محکم میشه. این مسیر شاید در خوندن مشترک یا هر چیز مشابه باشه. از کار مشترک پشیمون نخواهی شد.ماه جدید برای متولد بهمن مثل فیلتر تصفیه عمل میکنه و خیلی از سیاهی ها و خورده ریزه ها رو ازت جدا می کنه ، این فوق العادست و به سبک شدنت خیلی کمک می کنه.

 

 

اسفند : درست وقتی که به نظر می رسید همه چیز باید روی روال بیفته، یه اتفاق بهت مشکلاتی رو نشون میده. ازش ناراحت نشو چون دیدن مشکلات ، اولین قدمی برای رد شدن از اونها است ، میدونم که شاید خیلی نیاز به چیزی در تو موج بزنه اما برای رسیدن به خواستت عجله نکن چون روی توانمندی هات تاثیر منفی میذاره. یه نقل قول قدیمی می گه که راه موفقیت همیشه در حال ساخته شدن است و اگر در راهی هستی که هیچ دردسری نداره، موفقیت خاصی هم منتظرت نیست فالوده بهت این اطمینان رو میده که خدا برات خیلی خوشگل مسیرت رو چیده پس فکر نکن که تو بهتر بلدی که چطوری پیش بری . ماه کاملی که در آسمان بوده، انرژی اش هنوز در عشق باقیه. دوشنبه به بعد کسی با شنیدن اسم تو ، دلش پر می کشه. اگر قرار بوده جایی بری و گفتی نمیای، سعی کن بری یا حداقل جای جدیدی رو انتخاب کنی. سیاره مشتری داره داد می کشه که «برو» به حرفش گوش بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد