طالع رنگی رنگی – 20 تا 26 فروردین

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۲۰ تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

 

 

فروردین : شاید فکر کنی که مردم ممکنه به شکلی منفی در موردت قضاوت کنن. شاید هم واقعا این اتفاق بیفته. به هر حال به هر کاری انتقادات زیادی وارده و اینکه چقدر به یک کار انتقاد می شه بیشتر از خود اون کار، وابسته به اینه که تو چقدر توی چشم هستی. انتقاد زیاد یعنی کار تو مورد توجه دیگران بوده. ماه داره کوچیک می شه و خوبه که به همراهش کمی استراحت کنی. فشار زیاد در طولانی مدت قابل اجرا نیست و بهتره به خودت فرصت استراحت بیشتر بدی. سیاره ونوس از همین امروز داره بهت کمک می کنه زندگی عشقی رو بهتر کنی. یادت باشه که عشق واقعی با اجازه خودت شروع می شه. روی اومدن یه پول توی این ماه حساب باز کن.

 

اردیبهشت : در جایی که قراره خوش بگذره، خوش نمی گذره. سیاره ونوس حرکتش توی نماد ماه تولدت رو شروع کرده و ماه نور ضعف آورش رو به احساسات تو تابونده ، این یعنی چی ؟ یعنی اینکه در گروهی وارد می شی که انتظار می ره مثبت باشه اما اونجوری که انتظار داری نیست ولی اصلا نگران نباش چون کمی صبر و منتظر موندن برای کوچیک شدن ماه شرایط رو به نفع تو تغییر میده و ورق به سمت تو بر میگرده . کسی نظری در مورد زندگی عاشقانه یا کلا عاطفی تو میده که خیلی بی ربطه و می تونی کلا بگی «بله، حق با توئه» و فراموشش کنی.توی محیط خانواده یه خوشحالی و خنده دسته جمعی دیده میشه که انگار چند نفری رو از یه بلاتکلیفی طولانی نجات میده .

 

 

خـرداد : در این هفته اتفاق بزرگی در جریان نیست. البته به نظر می رسه چیزی بزرگ در ذهنت در حال شکل گرفتن است و به زودی عملی اش می کنی اما خود این هفته حامل اتفاق عظیمی نیست. سیاره مشتری با همه عظمتش توی خونه چهارم ایده ها جا خوش کرده و اگر به چیزی فکر کردی، عملی خواهد شد. برای رسیدن به یک هدف باید از راهی کمی عجیب حرکت کنی. نگرانش نباش چون راحت پیش خواهی رفت و به نتیجه خواهی رسید. نیمه دوم این هفته پتانسیل عشقی جالبی داره ولی اگر در حال حاضر اتفاقی نیفتاده، متاسفانه این هفته هم شروعی توی خودش نداره. اما آسمون دقیقا داره بهت اشاره می کنه که آدمی که قراره باهاش خوشحال باشی رو می شناسی ولی انگار خوشحالی اصلی رو شروع نکردین. شروع کنین که زندگی جذاب تر از این هاست که بخوایم توش خیلی منتظر بمونیم.

 

 

تـیـر : صبر زیادت دیگه داره تموم می شه. چیزی هست که چندین ماهه منتظر شروع شدن یا تعمیر شدن یا خریده شدن است و الان دیگه وقتشه. ماه کامل در خونه چهارم خانواده است و ظاهرا شرایط در حال تغيير. یک رابطه داره محکم تر می شه که خوبه تو هم در تقویتش کوشا باشی. اجازه نده تنبلی باز هم کارها رو عقب بندازه. شنبه و یکشنبه زمان خوبی برای شروع است. تصمیم نگیر بلکه با هر کیفیتی که می شه عمل کن. در عشق قدرت در حال تغییر است. انگار انرژی در جهت جدیدی جاری شده و تازه کشف کردی چه کسی هستی. به خودت شک داری؟ اصلا نداشته باش! تو اگر بخوای می تونی کوه ها رو جا به جا کنی. چه برسه به اینکه یکی هم همراهت باشه.توی خانواده یه موضوعی باعث دلخوری تو شده بهتره فعلا تو پیش قدم نشی و صبر کنی تا حقیقت جهت اصلی خودشو بهت نشون بده.

 

 

مـرداد: فشار برای گرفتن یک تصمیم از طرف کسانی که دوستشون داری احساس می شه. بهتره مثل یک دیپلمات رفتار کنی و مواظب حرف هات باشی چون به قول معروف به زودی ازشون در یک دادگاه علیه خودت استفاده خواهد شد. در صورتی که می خوای کاری رو بکنی کل انرژی ات رو جمع کن و عواقب رو هم بپذیر و عمل کن. هیچ چیز خوبی تا حالا از دست دست کردن به دست نیومده. فکر خوبی برای هیجان بخشیدن به زندگی عشقی توی سر یک نفر می چرخه. کاش زودتر سراغش برین. وقت رو تلف نکنین که به ضرر است. قبل از اینکه این ماه به پایان برسه، یک آغوش خوب انتظارت رو می کشه. دست ها رو باز نگه دار که وقتی پیش اومد آماده باشی.اگه برای موضوعی که به یه پول ختم میشه دل نگرانی باید بهت بگم که نگرانیات همشون تموم میشن چون یه حامی توی طالعت دیده میشه که بهت کمک قابل توجهی میکنه.

 

 

شهریور : رازهای پنهانی دارن کشف می شن. یعنی داری چیزهایی رو می بینی که قبلا برات خیلی قابل دیدن نبود یا اصلا آگاهانه چشمت رو روشون بسته بودی. حرفت رو راحت با زبونت میزنی و فیلتر خاصی بین مغز و زبانت وجود نداره. این گاهی باعث می شه آدم ها برنجن و گاهی باعث می شه ایده های خوب از دست برن ولی چه اشکالی داره وقتی خودت آرامش داری؟ به خودت اجازه بده که وارد گفتگوها باشی. اگر در روز چهارشنبه حس کردی چیزی رو باید به یک غریبه بگی، حتما این کار رو بکن. شروع خوبی خواهد بود. متولد شهریور ممکنه این هفته در حوزه عشق خودش رو به دردسر بندازه. ولی حتی این هم اشکال نداره. مهم صادق بودن و رفتار راحت و شاد است. خودت باش و ازش لذت ببر، اینطوری آدم های حسابی اطرافت هم شاد و خندون خواهند بود و اگر کسی هم بود که از صداقت برنجه، بذار برنجه.

 

 

 

مـهـر : متولد مهر به بالا و پایین های انرژی ماه حساسه و حالا هم غیر عادی نیست اگر با خودت توی فکر فرو بری و برای چند ساعتی فکر کنی شاید جای اشتباهی هستی. این هفته خونه ارزش ها پر از سیاره است. از زحل تا مریخ و ونوس و در تقابل با اون ها خورشید. پروژه ای بدون اینکه به بار نشسته باشه داره جذابیتش رو برات از دست میده. فکر کن. اگر همین یک مورد است هیچ اشکالی نداره ولی اگر در همه کار این اتفاق میفته لطفا به یکی بچسب و نذار ذره ذره فراموش بشه. در صورتی که داری به محکم کردن رابطه با پارتنرت فکر می کنی، فکر مثبتی است و هر دو تون دارین به یک چیز فکر می کنین.منتظر شنیدن یه خبر هیجان انگیز توی یکی از سه شنبه های پیش روت باش ، کلی براش ذوق و انرژی خاهی داشت.

 

 

آبـان : دیدگاهت داره دنیای جدیدی رو جلوت ترسیم می کند. بیشتر آدم ها روش زندگی شون رو بر اساس باورهاشون انتخاب نمی کنن ولی به نظر می رسه تو واقعا دیدگاهی داری و می خوای بر اساسش زندگی کنی. امیدوارم این مسئله در عشق هم همینطور باشه. سیاره مشتری با همه عظمتش توی خونه اول باورها هست و این یعنی اگر با کسی که عقیده ای مشترک دارین دوست هستی که دیدگاه فلسفی اش به تو نزدیک نیست بهتره وقت بذارین و گپ بزنین چون نزدیک شدن دیدگاه می تونه حسابی باعث نزدیکی بشه. نگران پول خرج کردن نباش چون جای پول رو پول های جدید پر خواهد کرد. چیزی که هست اینه که باید به روزهات دقیق تر نگاه کنی و ببینی چقدر از هر روز رو صرف چیزی کردی که واقعا دوست داری.

 

آذر : اگر داری در مورد چیزی تصمیم می گیری یا کاری می کنی ، خیلی مهمه که با خودت صادق باشی و بتونی پیش خودت از تصمیمت دفاع کنی. به جز این هیچ چیزی مهم نیست. نذار بقیه بهت بگن باید چی کار کنی چون در نهایت این تو هستی که با کارت تنها می مونی . در دنیای عشق ، وضع به نظر خوب می رسه و واقعا هم خوب هست پس لازم نیست هی بهش فکر کنی . چیزی که باید پیش بیاد داره پیش میاد. تنها شیوه خراب کاری اینه که با کسی که اعتمادی بهش نیست مشارکت کنی . احساساتی مثل عصبانیت یا گریه بدون دلیل دیده می شه ولی راه حلش حرف و نصیحت نیست . گاهی یک بغل بهتر از هر چیز دیگه کار می کنه . داشتن کمی گیاه، یک حیوان خانگی یا حتی پیدا کردن یک ستاره مورد علاقه هفته رو بسیار شاد خواهد کرد ، یکیشو انتخاب کن .

 

 

دی : باید خودت رو بهتر و بیشتر بیان کنی . در مسئله ای خیلی خودداری کردی و حالا وقتشه که خودت رو بروز بدی. در صورتی که به رفتن به کلاس یا چنین چیزی فکر می کنی ، انتخاب خیلی خوبیه . آدمی هستی که صبر می کنه ولی الان وقتشه که چیزی که میخوای رو به شکلی که می خوای دریافت کنی . متولد دی موجود خاصی است و اگر اخيرا پیشنهادی رو رد کرده باید خوشحال باشه. چیزهایی که در رو به روت قرار گرفتن هیجان انگیز هستن . در حوزه عشق در این هفته اتفاقی در جریان نیست اما به نظر می رسه ریشه هایی قوی شکل گرفتن و دارن رشد می کنن. اسباب بازی فراموش نشه ! آدم لازم داره با یه چیزی بازی کنه . حالا این چیز می تونه هنر جدید باشه ، علاقه مندی غریب یا واقعا یه اسباب بازی فیزیکی ! جنبه بازیگوشی ات رو فراموش نکن .

 

 

بهمن : این هفته برای متولد ماه بهمن همراه با بالا و پایین شدن های احساسی است. مسئله ای مالی توی فکرت می چرخه ولی خیلی هم سخت نگیرش ، می گذره و گفته می شه که هر لحظه ای که می گذره، می تونه یک شروع جديد باشه. اگر لازمه چند بار شروع کن. قرار نیست حتما همون کار قبلی رو با اصرار به جلو هل بدین. این هفته یا این ماه چهارشنبه متولد بهمن می تونه انتظار یک چرخش در زندگی عشقی رو داشته باشه. محکم تر شدن چیزی یا شروع شدنش یا فرصتی برای چیزی جدید. معمولا اینقدر آسمون بهمن ماهی پر از نشونه های عشقی نیست . اگر کتابی یا چیزی سخت پیش میره ، قطعش کن . چیزهای زیادی منتظر هستن که شروع بشن . لبخند همیشگی ات رو حفظ کن چون خیلی قشنگه .

 

 

اسفند : این هفته شرایط آسمون به شکلیه که باید توجه زیادی به تو باشه. اما انگار مسئله دیگه ای هم داره که خیلی توجه جلب می کنه . تو برای بقیه اعتماد به نفس درست می کنی و براشون الگو می شی. یکشنبه با کسی بگو مگو نکن چون آدم ها دلشون از جای دیگه پر است ولی می خوان هر جایی که شد خالیش کنن. کمکی که در میانه هفته ازت میخوان رو جواب مثبت بده. درسته که کمی از تو وقت می گیره ولی باعث می شه سرمایه اجتماعی خوبی جمع کنی. در عشق اگر بتونی پروژه ای مشترک انجام بدی خیلی خوب پیش خواهید رفت. چیزی مثل سفر یا یادگرفتن زبان یا چنین چیزی. اتفاق های خوب منتظر کسی هستن که بهشون فکر می کنه. فکر منفی، ممکنه چیزهای جالبی رو پس برونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد