طالع رنگی رنگی – 13 تا 19 فروردین

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۱۳ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

 

 

فروردین : حس کردن این که اطرافیان ، غریبه می شن عجيبه ولی تجربه ای خواهی کرد. انگار حرف یا کار یک نفر رو نمی فهمی یا انگار کسی که قبلا برات مثل شیشه شفاف بود، حالا دیگه قابل خوندن نیست. برای خانواده ات وقت بیشتری بذار. انگار کاری رو ازت می خوان که هنوز نرسیدی بکنی. خوبه اگر زودتر در موردش آستین بالا بزنی و خیلی طول نکشه. حتی اگر بتونی قبل از چهارشنبه انجامش بدی، انرژی خوب سیاره ونوس به جای خنثی کردن ناراحتی ها، شادی های جدید خلق خواهد کرد. اگر کسی رو میبینی و صحبت از دیدار خانواده ها یا آشنا شدن با دوستان همدیگه است ، باید کمی وقت بدی تا صمیمیت شکل بگیره . دیدار سریع خوبه اما انتظار نداشته باش از همون اول دوستی محکمی شکل بگیره. کمی زمان می بره ولی پیش میاد. به عشق قبلی اصلا فکر نکن، سیاره ونوس اون رو به یادت میاره ولی متولد فروردین در این هفته باید رو به جلو باشه نه رو به عقب!

 

اردیبهشت : مسیری که توش هستی برات آشناست. انگار قبلا هم ازش رد شدی. اتفاق ها با قبل تفاوت چندانی نخواهند داشت. علاقه ات به کسی که ستایش می کنیش باعث نمی شه اشکالاتش رو نبینی. این خیلی خوبه. اگر توی کسی که دوست داری، اشکال هم می بینی یعنی دوست داشتن تو منطقی است. ماه فروردین برای متولد اردیبهشت تا الان به معنی واقعیش فوق العاده نبوده ولی اتفاق های خیلی خیلی خوب در راهن. در سه روز آخر هفته از مسیرهای جدید حرکت کن و جاهایی باش که قبلا نبودی. چیز جالبی منتظرت است. درد یک اتفاق هنوز همراهته ولی بهتره با خودت به فصل جدید نبریش. این هفته ارتباط روانی خوبی با کسی که باهاش هستی پیدا می کنی. همدیگه رو حس خواهید کرد. موقعیت خوبیه برای برداشت قدمی جدید. به سفر با تجربه جدید فکر کن. سه شنبه عصر اگر چیزی برای خرید دیدی و خوشت اومد حتما بخرش، هر چند کوچیک ولی شاد کننده.

 

 

خـرداد : در این هفته به صدای درونت با دقت گوش بده! سیاره پلوتو از خونه یازدهم احساسات می گذره و حتی می شه مدعی بود که قلب به مغز اولویت پیدا می کنه. هر چیزی که برای رسیدن به هدف کاری نیاز داری رو همین الان هم داری. عقب ننداز حرکت رو. سیاره ونوس در خونه دوازدهم سرنوشت است و اگر با کسی در رابطه هستی یا وارد بشی میتونه خیلی طولانی مدت باشه. مگر اینکه ازش آگاهانه بیرون بیای. تفاوت جدی در دیدگاه ها نسبت به جهان می تونه رابطه ها رو خراب کنه. این هفته حتی بدنت هم باهات صحبت می کنه و برات حرف هایی داره. بهش گوش بده، شاید دلش کمی تغییر می خواد و شاید ورزش و شاید غذایی خاص خودش بهت خواهد گفت و بهتره بهش گوش بدی.

 

 

تـیـر : متاسفانه وقتی که بتونی برای خودت بذاری بسیار کمه. خورشید به زودی می خواد وارد طالعت بشه و زندگی از اونی که فکر می کنی شلوغ تر و گرم تر خواهد بود . یک پیشنهاد جدید هیجان و خوشحالی زیادی درست می کنه . چیزی که بقیه فکر می کنن شانس تو است ولی آسمون و خودت و من می دونیم که نتیجه تلاش و حوصله خودت است. بچه ای کوچیک در صحنه است که نیاز به رسیدگی تو پیدا می کنه. امیدوارم واقعا بچه باشه و فقط اخلاقش کودکانه نباشه . حوصله و همراهی کن. کسی در نزدیکت است که مشکلی اخلاقی داره ولی قابل صحبت نیست. اگر می خوای بمونه بهتره بپذیری. ترس ها و استرس ها رو اگر پیش خودت نگه داری بیشتر بهت صدمه می زنه. با دوستی صمیمی یا پارتنرت مطرح شون کن. تنها ضعف واقعی اینه که اگر آدم نیاز به کمک داشت، نتونه بیانش کنه.

 

 

مـرداد: اوه . متولد مرداد این هفته در شرایط خاصی است. انگار داری خیلی عمیق توی ناخودآگاهت شنا می کنی و رابطه بسیار عمیقی با بدنت داری. اگر خوابی دیدی جدی اش بگیر و اگر حس درونی ات به یک نفر داره تغییر می کنه، معتبر بدونش. چیزی به اسم «پیشگویی» داره توی طالعت میگه که مسیر حرکت رو می تونی حدس بزنی و می تونی به جایی که دلت میخاد برسی . جهان پر از جادو است به شرطی که تو درک عمیق تری از دیگران داشته باشی. این درک در این هفته همراهته. اگر مسائل عشقی کمرنگ هستن نگرانشون نباش. در زمان مناسب رشدی انفجاری در انتظارت است که حتی ممکنه الان رسیده باشه. حمایت کردن از طرف مقابل، باید برات حمایت بیاره. اگر این طور نیست طرف مقابل هم باید این رو بدونه و در این بده بستون شرکت کنه. یادت باشه که تقریبا در این هفته هر چیزی حس کنی درسته.

 

 

شهریور : بحث های پولی دارن مهم می شن. کمی حواست به آمد و رفت پول باشه چون برای خودت خوبه. سیاره اورانوس برای مدتی هست که بسیار نزدیک به طالع تو می چرخه و شاید برات جالب باشه که این وضعیت حداقل تا ۳ ماه دیگه هم ادامه خواهد داشت. این مسئله باعث جذابیت عاشقانه زیادی توی تو می شه. به خصوص اگر با کسی در رابطه باشی این جذابیت خیلی قوی تر هم خواهد بود. البته جواب منفی این انرژی اینه که اگر از شرایط فعلی ناراضی هستی، این انرژی می تونه چیزها رو به سمت خراب تر شدن سوق بده. مهم نیست چی کار می کنی بلکه فقط کافیه به این جریان توجه داشته باشی و تاثیرش رو بدونی. ماه که به سمت کامل تر شدن بره، رازهایی رو می شنوی که تو رو به فکر فرو می برن. بیشتر از خود راز اینکه چرا اون ها به تو گفته شدن جذابن. به گوینده و حالت حرف زدنش دقت کن!

 

 

 

مـهـر : این هفته انگار قراره به جای دوتا آدم زندگی کنی! متولد مهر خورشید رو دقیقا در تقابل ماه تولدش داره و ماه هم در حال کوچک شدنه. شاید صبح ها یک آدم جدی درسخون کاری باشی و عصرها یک آدم بامزه ی خنده ساز و خوش گذرون. شایدم به هر روش دیگه ولی اگر جای دو نفر زندگی کنی، ضرر نخواهی کرد. دوشنبه و سه شنبه چیزی که بعضی ها بهش می گن «خل بازی» رو فراموش نکن. کارهای عجیبی که پیش اومد دقیقا پیش اومده تا زندگی تو رو تنظیم کنه. اگر می شه سفر بری حتما این کار رو بکن یا براش برنامه بریز. روح آدم نیاز به تغییر در اطرافش داره. دروغی که یک نفر می گه یا حتی همین الان که این رو می خونی گفته کمی تو رو می رنجونه ولی فدای سرت. مخاطب دروغ خیلی زود خواهد فهمید چه اشتباهی کرده. لازم نیست مداخله کنی. پولی هم دیده می شه که بالاخره به دستت می رسه.

 

 

آبـان : تغییر حالت دادن به زندگی اجتماعی فعال چیزی نیست که در این لحظه خودت دنبالش باشی ولی واقعا هم چه اشکالی داره؟ چیزهایی هست که از رو تقویم پیش میان و همراه شدن با هیجان شون برای تو در این هفته مثبت است. اگر جایی دعوتی بهتره بری، اگر جمعی منتظر تو است بهتره بهشون بپیوندی و اگر کار مشترکی پیشنهاد شده بهتره انجامش بدی . کسی رو مجبور به انجام کاری نکن. سیاره ونوس و اورانوس در خونه اول کارها به هم رسیدن و به نظر می رسه هیچ کس نباید مجبور به هیچ چیز باشه. این هفته زندگی عشقی تاثیری روی زندگی احساسی و حتی فیزیکی تو خواهد داشت. استراحت کافی داشته باش چون انرژی ات رو لازم خواهی داشت. اگر مشکلی هست، بدون کمک بیرونی حل کردنش بسیار سخت است. از کمک گرفتن و مشاوره مدد بگیر و جوابت رو نزدیک به خودت پیدا خواهی کرد

 

آذر : برنامه این هفته کاملا مشخصه! پیش رفتن و رسیدن. حتما اگر درگیر چیزی هستی حداکثر فشار رو در این هفته بیار و اگر کاری رو شروع نکردی، خیلی خوبه اگر این هفته استارت اونی که به نظر می رسه مدتی است هی تو فکرت می چرخه رو بزنی. به آرزوهای دور خیلی فکر نکن و سعی کن چیز نزدیکی رو بچسبی و به سمتش بری. اگر مسئله ای مشکل داره، ارتباط انسانی توش بهتر از استفاده از تکنولوژی است. کمک بگیر. آدم ها خوشحال می شن به تو کمک کنن. برای کسی خیلی مهم بودی و هنوزم هستی اما مدتی است مسئله تضعیف شده. جمعه کانال ارتباطی خوبی در کنار سیاره پلوتو باز می شه. یک پیام بفرست و احوال بپرس یا پیشنهادی رو مطرح کن قطعا جواب خوبی در انتظارته . بعضی ها کمی هل لازم دارن!

 

 

دی : خیلی عجیبه ولی انگار چیزی که بقیه فکر می کنن تموم شده، تازه شروع شده! اگر درگیر رابطه هستی یا مثلا کاری رو پیش می بری و نمیره یا هر حالت دیگه، باید بگم که در زیر اتفاقاتی در جریان است که ماجرا رو مفصل تر از اونی که تو نگاه اول دیده می شه، خواهد کرد. در آمد و خوشگذرانی و آینده نگری باید به موازات هم پیش برن. اگر یکی شون از اون یکی جلوتر یا عقب تر است بهش فکر کن و تنظیم شون کن. خورشید خیلی زودتر از وقتش داره وارد طالعت می شه و متولد دی بهتره کمی احتیاط کنه که در یک جنبه از زندگی غرق نشه. این رو دوستی در طول این هفته هم مورد اشاره قرار خواهد داد. کتاب، فیلم، موزیک یا وسیله ای رو دوست داشتی که مدتیه سراغش نرفی، یکشنبه یا دوشنبه زمان خوبیه برای گرفتن انرژی ازش. این انرژی تو بقیه هفته به دردت میخوره . آدمی که داره عاشق می شه باید انرژی داشته باشه!

 

 

بهمن : تصور کردن موقعیت های خوب، از بهترین کارهایی است که متولد بهمن در این هفته می تونه برای خود (و پارتنرش) بکنه. اگر چیزی رو تو ذهنت پرورش بدی احتمالا در جهان واقعی هم اتفاق میفته. توی این هفته در خونه چهارم آرزوهای شخصی متولد بهمن خوش شانسه . جمعه صبح مسئله در اوج است و حتی می تونی یک کاغذ برداری و در حد توانت چیزی که دوست داری رو روی اون به شکل یک طرح ساده بکشی. این مسئله فکرت رو به فیزیک جهان متصل خواهد کرد. مریخ که سیاره ای پر سر و صدا است از خونه سوم عشق عبور می کنه و این یعنی اگر چیزی به دلت افتاده که خیلی جذاب نیست، خوبه مطرحش کنی و از عکس العمل واقعیت رو خواهی فهمید. بهتره زودتر در مورد مسئله تصميم بگیری. ابهام رنج آورترین اتفاقی است که می تونه در رابطه ات باشه. به راهی کمتر رفته شده فکر می کنی. خیلی خوبه! آسمون با هیجانات و تجربه های جدید بسیار اوکی به نظر می رسه.

 

 

اسفند : ایده مخفی شدن قوت خواهد گرفت. فاصله گرفتن از آدم ها راه حل موقت خوبیه و اگر واقعا لازمه شاید توصیه هم بشه. چه اشکالی داره یکی دو روزی رو برای خودت باشی یا کلا رابطه ات با کسی که اعصابت رو خرد می کنه رو کنترل کنی؟ گذر سیاره پلوتو از حریم خلوت شخصی نشون دهنده اینه که باید مرزهای محکم تری ترسیم کنی. اگر انگیزه ات برای چیزهایی کم شده اشکالی نداره. روند طبیعی آدم کم و زیاد شدن این چیزهاست. در صورتی که چیزی پیش نمی ره بیخودی هولش نده و صبر کن این هفته بگذره تا وضعیت شفاف تر بشه. تغییر در ظاهر توصیه می شه. از رنگ کردن مو تا هر چیز دیگه، با استقبال خوبی از طرف کسی که باید روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد