طالع رنگی رنگی – 13 تا 19 شهریور

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 13 تا 19 شهریور

 

 

فروردین : آدم ها ممکنه گمراهت کنن. یا حداقل سیگنال های اشتباهی بدن که پیدا کردن مسیر رو برات سخت کنه. این «مردم» ممکنه کسانی باشن که باهاشون مشورت کردی یا کسانی باشن که بهت چیزهایی رو نشون میدن. سیاره مرکوری در خونه هفتم دیگران حرکت عقبش رو شروع کرده و این یعنی حتی سوتفاهم در رابطه هم دور از ذهن نیست. جرج برنارد شاو میگه بزرگترین اشتباه در ارتباط های انسانی اینه که ما فکر میکنیم چنین ارتباطی واقعا اتفاق افتاده در حالی که هنوز اون شخص منظور ما رو نفهمیده. دوشنبه زمانی رو برای خودت بذار و به دنیای عشقی ات فکر کن. اگر دقیق بدونی از چی ناراضی هستی، اصلاحش سخت نیست ولی اگر خودت هم ندونی کجا می تونه بهتر بشه، طرف مقابل هم نخواهد دونست.

 

 

اردیبهشت : هر چقدر هم که سعی کرده باشی به خودت مسلط باشی و به بقیه مشکلات و دردسرهات رو نشون ندی ، این هفته بالا و پایین هایی داره که در مقابلشون بهترین کار باز کردن سفره دل پیش یک آدم مطمئن است. سعی کن با یک نفر مفصل صحبت کنی و بهش از چیزی بگی که این چند وقت ذهنت رو مشغول کرده. بعد از این صحبت به روشن بینی جالبی خواهی رسید که بهت اجازه تصميم درست رو خواهد داد. در مقابل دیگران صبور باش و منتظر بمون که خودشون دست به عمل بزنن. حتما تا همین الان هم تجربه کردی که مجبور کردن آدم ها به بازی سریع، معمولا باعث میشه کلا از بازی دست بکشن. حوصله کن چون طرف داره با خودش چیزی رو مزه مزه می کنه و تا وقتی به نتیجه دقیق نرسیده، بهتره مجبور به عمل نشه. چهارشنبه با عشق پیوند خورده و خوب میشه اگر این انرژی اضافه رو مثل یک تیر درست به سمت کسی پرت کنی که لازمه عاشقت بشه! اگر کسی رو دوست داری که در چیزی مهارت داره، در مورد اون چیز ازش سوال کن و بذار هر چقدر میخواد خودنمایی کنه.

 

 

خـرداد : باید آماده کشف یک دنیای جدید باشی. البته قبل از اون باید تکلیف کارهای قبلی رو مشخص کنی. آدم نمی تونه ده تا دنیای جدید رو هم زمان کشف کنه و این یکی از مشکلات کل زندگی متولد خرداد است که توی این هفته جدی تر دیده میشه. حواست باشه که ارزشمندی خانواده رو فراموش نکنی. خانواده دقت خاصی روی تو داره، حتی اگر این رو نبینی، باهاشون هماهنگ تر باش و همراهی کن. در صورتی که به عشقی شک داری به این نگاه کن که آیا باعث پیشرفت تو شده یا نه. معیارهای قدیمی میگه اگر عشق باعث پیشرفت بشه عشق خوبی است. این دوشنبه انرژی ماه گرفتگی قبلی کاملا خنثی خواهد شد و فرصت خوبی داری برای شروع قدم جدیدی در دنیای عشق.

 

 

تـیـر : حل کردن مشکلات نیازمند راه حلی با حوصله، منطقی و کند است ! روشی سریع برای رسیدن به هدفت وجود نداره و باید حوصله کنی و تازه از روزهای پیش رویت هم به شکلی هوشمندانه برای هدفت استفاده کنی. یک دوست یا همکار با یک سو تفاهم دردسری میسازه که تو هم یک پات توش دخیل خواهد بود. سیاره ارتباطات یعنی مرکوری در این هفته وارد فضای رابطه تو میشه و از همین سه شنبه تا دقیقا بیست و چهار روز دیگه زمانی بسیار مناسب داری برای افشا کردن یک راز به یک نفر است و مورد قضاوت قرار نگرفتن از این کار . در صورتی که قراره با کسی تصمیمی حیاتی بگیری، همین هفته بخش خودت رو مشخص کن تا مطمئن باشی از تمام نیروهای اطرافت برای تصمیم گیری استفاده کردی.

 

 

مـرداد: خیلی درگیر فانتزی ها نشو. چیزهایی هستن که توی ذهن آدم بسیار خوبن ولی در دنیای واقعی گاهی غیر عملی هستن و گاهی اصولا ازشون خوشمون نمیاد. فکرت با چیزی خیلی درگیره و باید بگم که اگر چند نکته ریزش رو کنار بذاری، بقیه اش کاملا قابل اجرا است. در کمتر از زمانی که بهش فکر می کنی. برای آخر هفته سعی کن شرایط هیجان انگیز و فان فراهم کنی چون متولد مرداد احتیاج به خنده بیشتری داره. این هفته شاید عشق خوب باشه ولی پیشنهاد فالوده اینه که تمرکز بیشتری روی کار بذاری. موقعیت کاری یا درسی یا چنین چیزی قابلیت یک جهش سریع رو داره. هلش بده که بپره.

 

 

شهریور : مشکلات و پیچیدگی هایی که خارج از کنترل تو هستن خودنمایی میکنن و در مدتی نه چندان طولانی به تو خواهند رسید و کارها رو به هم خواهند ریخت. خبر خوبی نبود ولی واقعیت اینه که اگر میخوای این هفته و حتی یک ماه آینده به خیر و خوشی بگذره باید تمرکزت روی کارهای مهم زندگی رو بیشتر کنی و انرژی بیشتری برای تحت کنترل گرفتن چیزها بذاری. درس یا خوب یاد گرفتن یک مهارت ، نمونه بارز این وضعیت است. خوشبختانه متولد شهریور با گرمی همیشگی اش می تونه این هفته از کنار یک مشکل بزرگ بگذره پس اگر جایی گیر افتادی سعی کن با یک فنِ بدل ، همدلی ایجاد کنی و بذاری طرف مقابل با درک شرایط به جای خصومت شروع به کمک به تو بکنه. این هفته بهتره چسب زخمی توی کیفت بذاری چون به زودی به دردت خواهد خورد و حتی ممکنه باب یک آشنایی جدید ایجاد بشه.

 

 

 

مـهـر : حواست باشه که هر کاری میکنی، از عواطف و روحت جدا نشی. حتما سری به طبیعت بزن یا یک عصر پنجره رو باز بذار و جلوی هوای آزاد نفس بکش، یا جایی برو که بتونی آسمون رو نگاه کنی یا وقتی هوا خنک بود ، چند قدمی راه برو. تو عزم و توان رسیدن به اهدافت رو داری و خوبه که دنبالش کنی ، ولی در این هفته فشار زیادی به خودت نیار. برای خیلی ها این هفته، هفته رفتن به سمت استراحته و فشار دادن همه چیز به سوی رفع خستگی ، یادت باشه که اهدافت ، برای خیلی ها جذاب نخواهد بود. توی ذوق کسی نزن و اعتبارش رو زیر سوال نبر مگر اینکه بخوای واقعا بهش ثابت کنی که آدم ضعیفیه. کارهات تاثیر بزرگی دارن پس در موردشون احتیاط کن. در عشق قدم به قدم پیش برو، چون پریدن یا دویدن اصولا کار عشاق در این هفته نیست.

 

 

آبـان : متولد آبان رو ممکنه فکرهایی به عقب ببره اما بهتره روی آینده تمرکز داشته باشی. چیزی منفی از گذشته هنوزم در زندگی ات موثر است ولی اگر واقعا یک بار باهاش روبرو بشی می تونی ازش گذر کنی، شاید هم مشاوره یا گپ با یک آدم حرفه ای کمک بزرگی باشه.همونطور که انیشتین میگه «تصور کردن برتر از دانستن است» تصوراتت رو گسترش بده و واقعیت پشت سرش خواهد اومد. از دوشنبه قبلی، زندگی عشقی رو به فراز است. گرمایی رو در قلبت حس می کنی که باید انرژی بخش باشه. اگر با عشقی درگیر شدی که از هم انرژی نگرفتید بدون اون چیزی که راجبش صحبت کردیم نیست. این بهترین محک شناخت عشق واقعیه .

 

 

آذر : اینکه بقیه افراد نگاهت کنن نباید باعث بشه استرس بگیری. توجه افراد الزاما برای نقد و ایراد گیری نیست، بلکه میخوان ازت چیزهایی یاد بگیرن. کارهایی هست که تو بدون اینکه بدونی ، داری بهتر از بقیه انجامش میدی و برای چند نفر الگو هستی. مسیرت رو ادامه بده و نگران انتقادها و دست اندازها نباش. بهتره برنامه مشخصی برای خودت هم داشته باشی، چون برنامه ریزی برای بقیه الزاما سازگار با اهداف تو نیست. این هفته دنیای رمانتیک زندگی تو جالب و همراه اتفاق جدیدی است. حداقل یکی از دوستانت در زندگی رمانتیک نقشی جدید برعهده خواهد گرفت که به تو هم مربوط میشه. سعی کن در دنیایی عاطفی به کسی پشتیبانی و کمک بدی تا همین کمک و پشتیبانی رو از یکی دیگه دریافت کنی.

 

 

دی : حالا که ماه داره توی خونه دهم موقعیت اجتماعی تو میتابه، آدم ها باید به تو و کاری که می کنی حسابی احترام بذارن. خوشبختانه خوب پیش اومدی و خوبه که جدیت خودت رو برای آینده رو حتی بیشتر هم بکنی. عشق در این هفته مقدس است و خوبه براش هرکاری که می تونی بکنی. چهارشنبه خورشید که درست توی فضای رمانتیک تو میتابه در زاویه ای عالی با سیاره نپتون است و این یعنی فرصتی عالی میسازه برای روشنگری در مورد خواسته هات یا حتی فانتزی هات. فضای معنوی خوبی در اون روز حاکم خواهد بود و بد نیست اگر کمی با خود تنها باشی و از بودن با خودت لذت ببری. حالت مناسب دیگه زمزمه کردن حرف های عاشقانه در گوش یک نفر است. چهارشنبه و پنجشنبه این هفته رو اصلا دست کم نگیر چون می تونه لینک هایی درست کنه که حتی تا آخر عمر در زندگی ات حاضر باشن. منتظر یک خبر بزرگ باش!

 

 

بهمن : دنبال کردن قوانین و مقررات و رسوم و این تیپ چیزها ممکنه به نظر جذاب نیاد ولی بهتره خیلی هم زیرشون نزنی و تا چند ماه رعایتشون کنی. حتی اگر به نظر معقول نمیرسه بهتره در این هفته در حوزه رسوم و قواعد باشی. اگر میخوای چیزی رو به کسی بگی قبلش یک بار با خودت تکرارش کن و مطمئن شو که این حرف لازمه زده بشه و این تو هستی که باید این حرف رو به اون آدم بزنی. وقتی از اینها مطمئن شدی بدون ترس با راحت ترین کلمات در روز دوشنبه یا چهارشنبه حرفت رو بزن. در این هفته وقتی برای عشق و عاشقى نیست، به طور خاص برای تو. اگر ازدواج کردی یا با کسی در رابطه جدی هستی حتی ممکنه این هفته بحثی پیش بیاد. سعی کن همونطور که میتونی جلوی این بحث رو بگیری.

 

 

اسفند : خیلی وقت ها سعی می کنی با همه چی منطقی و عقلانی برخورد کنی. این هفته سعی کن اینطوری نباشی. ماه کامل در خونه اول آگاهی است و این یعنی بهتره بیشتر از قبل به احساس و قلبت وابسته باشی. خواسته های دیگران مهمه ولی نباید جهت دهنده زندگی تو بشه. برای خودت بیشتر وقت بذار تا راضی باشی. یادت باشه که بهترین دوست تو، شخص خودت هست. این هفته کمتر ایده آل گرا باش و قبول کن که گاهی بهتره آدم از گزینه های در دسترس یکی رو انتخاب کنه. سیاره نپتون این مسئله رو در مورد عشق بهت یادآور میشه که بهتره سریع ، نه نگی و دقت بیشتری بکنی که در صورت رد این گزینه، چه گزینه های دیگه ای داری. هیچ چیزی ابدی نیست پس آدم بهتره برای مدتی با گزینه های کمتر جذاب نشست و برخاست داشته باشه تا گزینه های بهتر ظاهر بشن. متولد اسفند در این هفته باید منتظر یک خبر خوب باشه چون قبلا به موقع کار خوبی کرده که نتیجه اش به زودی باید ظاهر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد