طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه مرداد

طالع بینی ماهانه سایت فالوده| آذر ماه 98 

 

طالع بینی متولدین ماه مرداد: با یک فردی که در اسم يا فامیل م دارد چند تا شر و دعوا و ناراحتی داريد که برای چند روز اعصابتان خرد می شود و بهم می ریزید و با کم محلی با این فرد سرش تلافی خواهید کرد. پشت کاری را گرفتید که در انجام این کار مردد هستيد ولی فعلا دست خالی هستید و به جایی نمی رسید پس دست نگه دارید بهتر است اگر هنوز شروع نكردید.

بلاتکلیفی شمارا کلافه کرده است و برای چند تا موضوع در بلاتکلیفی به سر می برید. بعضی از خانم های این ماه دنبال روی یک کارشر می شوند يا می خواهند در زندگی کسی شر و ناراحتی بندازند يا دنبال طلسم و جادو هستند این کار زندگی خود شما را می پاشد و شرش دامن خود شما را می گیرد که این شر باعث بیماری برای خودتان يا باعث بیماری اطرافیان شما می شود و هر قدم شر بردارید دامن زندگی خودتان را می گیرد اگر هم کردید که از حالا به بعد تاوان ابدی پس خواهید داد که باید خودتان را زیاد سرزنش کنید و افسوس بخورید چون پاى کارتان را می خورید.

چند سری مهمان به زودی به سمت شما می آیند و برای چند روز برو و بیا و مهمان دار هستید. جرو بحث های زیادی پشت سرهم دارید که متولدین این ماه خیلی داد و بیداد می کنند و در این بحث ها خیلی ناراحت هستید که این می تواند با در محیط کارتان باشد یا در خانواده و زندگی شما باشد، یک پول را برای یک چهاردیواری هزینه می‌کنید که این پول پس انداز خودتان است و اگر قصد دارید بروید و از خانواده جدا زندگی کنید تصمیم خوبی است هم خودتان و هم اطرافیان شما به آرامش می رسید.

قهر و آشتی های زیادی دارید که بی فایده است و با این قهر و آشتی ها به جایی نخواهید رسید، یک فرد بى چشم و رو دائم باعث آزار شماست و دائم باعث ناراحتی و خشم شما می شود و از دست این فرد زیاد حرص میخورید چون هر کاری برایش می کنید منظور ندارد. برای چندتا پول در حال دوندگی هستید که این پولها رابه دست بیاورید. اگر خانم هستید پنهان کاری پولی زیاد دارید و يواشكى پس انداز زیادی دارید و نمی خواهید کسی بداند.

اگر وسیله نقلیه دارید که تعویض می کنید اگر ندارید یک خرید وسیله نقلیه برای متولدین این ماه است که این خرید بسیار خوب است و خوشحال می شوید. اگر می خواهید سند ملکی به نامتان زده بشود نمی شود و زیاد تلاش میکنید ولی تلاش شما بی فایده است و فعلا در دست بستگی هستید.

یک زیارت می روید که دلتان گرفته است می روید و به سلامت برمی گردید. کمر دردی شدید برای شما پیش می‌آید که کارتان به دکتر کشیده می شود. لجباز و یک دنده هستيد ولی اگر خانم هستید در این لجبازیها فرصت های زیادی را از دست می دهید که بعد از یک مدت افسوس این فرصت ها را می خورید.
 اصلا به نفعتان نیست اگر متاهل هستید در این روزها با همسرتان مشکلات زیادی دارد و زیاد اختلاف دارید و کم محلی ولج و لجبازی دارید به چندتا میهمانی دعوت می شوید که اگر شرکت کنید بد نیست، یک سری از افراد این ماه یک جراحی دارند که این جراحی چه زیبایی باشد و چه بیماری باشد با موفقیت انجام می شود، بن بست های فکری دارید و فکرتان کلا در این ماه در گیر است و ناراحت و غصه دار هستید.

خبر رفتن يك سفر را می شنوید که فردی به سفر می رود ولی این سفر برای هر کس که هست شما را ناراحت می کند وقتی می شنوید یک فردی که به شما نزدیک است زندان دارد یا خبر زندان رفتن کسی را می شنوید که خیلی تعجب می کنید و این فرد اگر زندان برود کارش دادگاه دارد و باید با حکم دادگاه و يا ضرر و زیان مالی از این زندان بیرون بیاید و اگر شما شنیدید دخالت نکنید بهتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد