طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه مهر

طالع بینی ماهانه سایت فالوده| آذر ماه 98 

 

طالع بینی متولدین ماه مهر: یک قدمی را می خواهید بردارید که اگر بردارید در هر رابطه که هست خوب است. در یک چشم انتظاری به سر می برید و این انتظار به هر علت که هست برطرف می شود و از انتظار بیرون می آييد دلتنگ و بی حوصله هستید و این دلتنگی به خاطر دوری از فردی است که دوستش دارید.

سفری هوایی دارید و این سفر را با فردی که دوستش دارید ميرويد. و این سفر برای شما لذت بخش است كه یک سری خاطرات خوب و شیرین برای شما دارد. با فردی که در اسم يا فامیل ” ن ” دارد اختلافات زیادی دارید و مشکل دارید که با این فرد هر کسی که هست کارتان به جدایی کشیده می شود و این فرد را از زندگیتان کنار میگذارید.

به احتمال زیاد این سفری که می روید خارج از ایران است و اگر مجرد هستید در این سفر با فردی آشنا می شوید که این آشنایی برای شما تجربه خوبی است و اتفاقات خوبی با این فرد پیش رو دارید قرارداد مهمی را در این ماه به نیت و امضا می رسانید که برای این امضا ترس و دلشوره دارید ولی مثبت وخیر است.

اگر فردی “و” دارد که دوروبرتان است برای شما شر به پا می کند و دستش توی این کار است و دائم دست به کار است خیلی مراقب باشید چون این فرد به شما خیلی نزدیک است حتی ممکن است با شما هم خانه باشد ولی خود شما بی خبر و بی اطلاع هستید ولی دائم دست به کار است ولى آخر و عاقبت چوب کارش را می خورد و رسوا می شود و رسوا شدن این فرد خواست و یاری خداوند است جابجایی دارید و محل زندگی شما عوض میشود و این جابجایی یک کم کند است و آرام آرام جابجا می شوید ولی می شوید.

 از دست یک عباس نام چندتا حرص می خورید ولی بی فایده است این فرد کار خودش را نجام می دهد و به شما اعتنایی ندارد فقط ظاهر خوبی با شما دارد و از دست شما زیاد حرص میخورد و دلخور و ناراحت است.

 روزهای ۲۰ تا ۳۰ این ماه برای شما خوب است از یک تماس تلفنی که ۶ یا ۷ دارد خوشحال می شوید. يک پول که مقدارش باشد مثل ۷۰ تومان يا ۷۰۰ میلیون تومان يا ۷۰میلیون و به هر حال این مقدارش ٧ است به دستتان می رسد و از این بابت خوشحال می شوید و با این پول یک سری برنامه های شما جفت و جور می شود.

مجردهای این ماه شرایط ازدواج دارند وخواهان زیادی دارید مخصوصا خانم های این ماه خواهان زیادی دارند و چند نفر در صف ازدواج با شما هستند و خواهان شما هستند ولی خودتان به این افراد بی توجه هستید و اهمیت نمی دهید. فردی به زودی می آید جلوی شما مطیع می شود که مطیع شدن این فرد برای شما ارزش زیادی دارد.

جاسوس زیاد دارید و همه می خواهند از کارتاں سردربیاورند اگر شاغل هستید پیشرفت های زیادی در زمینه کاریتان دارید که يك فرد که عینک طبى به چشم می زندحسرت زندگی شمارا می خورد و چشم اين فرد شور است و دائم حسرت زندگی شما را می خورد و این فرد یک خانم است سعی کنید این فرد راز زندگیتان کنار بگذارید به نفعتان است.

یک مسیر قانونی يا دادگاهی دسته جمعی می روید شاید در رابطه با يك كار ارثى باشد و به هر دلیل که می روید کارتان درست می شود و به منابع خوبی می رسید دست ٥ تن روی زندگی شماست و دائم زندگی شما را هدایت می کند فضول وخبرچیں زیاد داريد و اين افراد جاسوسی شما را می كنند و جاسوسی روابط احساسى شمارا زياد می کنند که این افراد باشما زیر یک سقف هستند كه فضولى شما را می کنند و دنبال سرنخ هستند

2 پاسخ به “طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه مهر”

  1. Asl گفت:

    مثل هميشه عالي❤️

  2. sanaz گفت:

    خیلیییی خوب بود ???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد