طالع بینی سال 2021- متولدین مرداد

طالع بینی متولدین مرداد در سال 2021 : شما باید در جریان کار هاى خود در سال جديد هوشيار باشید و همچنین از رفتار هاى دشمنان بى اطلاع هستيد. با این حال ، شما بر آنها تسلط خواهید یافت و موفق خواهید شد تمام کارها را به موقع انجام دهید. هزینه های زندگی مالی افزایش خواهد یافت که تأثیر عمده ای بر روى زندگى شما خواهد داشت.

دانش آموزان برای موفقیت در امتحانات پيش رو باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنند زيرا امكان به دست نياوردن نتيجه مطلوب در صورت سهل انگارى يا غرور وجود دارد. دانشجویانی که مایل به رفتن به خارج از کشور هستند برای دستیابی به نتایج مطلوب امسال باید تلاش بیشتری کنند  با رفتن بى پشتوانه شما در بخش زندگی ، اوضاع خانواده تان نامطلوب خواهد شد و منجر به افزایش استرس در خانواده شما خواهد شد. بومیان متاهل متولد مرداد توسط همسرشان حمایت می شوند و می توانند در زندگی حرفه ای خود بهترين عملكرد را نشبت به سال هاى گذشته داشته باشند. ضعف در بخش سلامت کودکان می تواند متولدين متاهل و فرزند دار را با مشکل مواجه کند. ممکن است عاشقان مجبور شوند با بی احترامى از سوى معشوق روبرو شوند ، اگر هنوز مجرد هستید ، ممکن است با شخص خاصی ملاقات کنید.

 شما باید امسال مراقب سلامتی خود باشید ، در غیر این صورت طبق مشاهدات آسترولوژر هاى فالوده هر بیماری مربوط به کلیه ها می تواند مشکلاتی ایجاد کند.خورشيد يكى از سيارات حاكم بر طالع ٢٠٢١ شماست و مناسب ترين گزينه براى متولد مرداد مى باشد ، نفس و ذات متولد مرداد دقيقاً همانند خورشيد است ، او يك فردى بخشنده و دست و دلباز است ، و همانند خورشيد براى اطرافيانش گرم و مهربان است و سبب مى شود تا از او بهره مند شوند، در بخش انعطاف پذيرى در سال ٢٠٢١ متولد مرداد تغيير خاصى را نسبت به سال گذشته ندارد و در اكثر موارد همان روال سال گذشته را طى ميكند ، ذات رهبرى متولد مرداد به علت حاكميت خورشيد در طالع سال جديد پر رنگ تر از قبل خواهد بود و اگر در مجموعه يا كار گروهى شركت داشته به درجات بالاترى مى رسد ، اطمينانى كه متولد مرداد براى مديريت در نظر سايرين ايجاد مى كند بى همتاست و به جرأت مى توان گفت در هيچ كدام از ماه ها به خوبى مرداد نمى توان مدير و مدبر لايق پيدا كرد.

فرمول کائناتی رفع گره های سخت زندگی (کلیک کنید)

 غرور بى حد و اندازه متولد مرداد باعث اعتماد به نفس بالاى او مى شود اما هشدارى كه آسترولوژرهاى فالوده بايد به فرد مردادى بدهند در همين زمينه غرور زياد است، سعى كنيد در سال جديد منطق را در كنار غرور خود اضافه كنيد تا لغزشى در مسير خوب پيش رويتان ايجاد نشود.متولد برج اسد اعتماد به نفس بى نظيرى دارد و اغلب فردى جذاب است و قادر است در هر فرصتی گروه های زیادی از مردم را با هم متحد کند و اين يك امتياز مثبت است تا در جهت منافع خود اين كار را انجام دهد. زمانی که متولد برج اسد بیش از حد شیفته ی دستاوردهای خود شود، مشکلات به وجود می آیند. این برج از دایره متولدين ماه ها همچنین می تواند در اوج فعاليت و نديدن نتيجه دلخواه خودش ، نسبت به شرايط تنبل و لجباز باشد، زیرا او می پندارد اتلاف وقت به نفعش نيست. در سال جديد یک احساس سالم شوخ طبعی می تواند همکاری با دیگران را برايتان آسانتر كند.

بخش مالى : بخش مالى طالع متولد برج اسد( مرداد) در موقعيتى بسيار خوب قرار دارد ، اما خرج هاى از دست رفته متولدين اين برج زياد است، اين يا بخاطر دست و دلبازى شماست ، يا بخاطر بى خيالى در مديريت مالى اما هر چه كه هست اين يك فرصت خوب و عالى در سال جديد است كه مى توانيد افزايش درامد را داشته باشيد و بر مشكلات سال هاى گذشته تسلط يابيد و بتوانيد بسيارى از بدهى ها را به تمام برسانيد، در ابتداى سال روند صعودى افزايش درامد شما در شرايط آرامى پيش خواهد رفت و با گذشت زمان و نزديك شدن به اواسط سال شرايط عالى را حس خواهيد كرد .براى خريد وسيله هاى دلخواهتان اقدام خواهيد كرد و چند وسيله را نو ميكنيد و از اين موضوع رضايت خوبى را خواهيد داشت.

 

بخش تحصيل : اگر در یک مسابقه تحصيلى شرکت کنید ، برای ماههای آوریل (ارديبهشت) يا  سپتامبر (مهر) بسیار دشوار است و بايد با قدرت و تمركز در اين مسابقه شركت كنيد، شما شانس كسب رتبه خوب را داريد و فقط تلاش تان مى بايست افزايش دهيد. بنابراین ، شما باید بسیار صبور باشید و در این ماه ها بر کار سخت خود تمرکز کنید. در ادامه براى محصلين متولد برج اسد (مرداد) زمان بین ژانویه (بهمن) و مارس (فروردين)  مطابق با طالع آموزش 2021 برای دانشجویان بسیار مطلوب است. افرادى كه در كنار تحصيل مرتبط با رشته خود كارى را انجام مى دهند و از آن درآمد زايى مى كنند ارتقا و پيشرفت خوبى در سال جديد خواهند داشت

 

بخش سلامتی: با پیشرفت سال ، سطح انرژی و استقامت شما افزایش می یابد. یک رژیم غذایی سالم ، فعالیت بدنی و بدون دخانیات و الکل را انتخاب کنید. سطح انرژی شما در بالا و پایین نوسان خواهد داشت شما بیش از حد فعال هستید و در طرف دیگر ، حتی با کمترین فعالیت بدنی ، ممکن است خسته شويد، اين ها ويژگى هاى ذاتى است كه مختص متولد برج اسد (مرداد) است و حيف است كه با بى توجهى نسبت به اين مسائل سلامت خود را در سال جديد در معرض چالش هاى سياره پلوتو قرار دهيد، پلوتو انرژى بدى را براى شما مى آورد ، از حاكميت خورشيد در طالع تان استفاده كنيد و همانند يك شير تنومند پيش برويد، اگر كسى را دوست داريد به همراه خود براى چكاپ ببريد تا سال جديد را با خيال راحت و اطلاع از سلامت خود و عزيزتان پيش ببريد

 

بخش ازدواج: متولدين مرداد از طالع بینی ازدواج امسال برای کشف مسیرهای جدید در عشق یا تلاش های ازدواج خود استفاده کنید. زندگی روزمره می تواند روحیه عاشقانه شما را بهم بزند. سال جديد مردم مجرد برج مرداد را به انتخاب یک شریک مناسب وادار می کند. ممکن است شخصی را پیدا کنید که از نظر احساسی و جسمی با او در تماس باشيد و يك رابطه سنتى نباشد اما اين موضوع به نفع شما تمام خواهد شد. سیگار کشیدن بیش از حد می تواند بر روابط دوستى و عاشقانه شما تأثیر بگذارد به دلیل عدم تماس یا سردرگمی ، پسران مرداد در طول سالها در عشق و ازدواج با آزمایش و سختی هایی روبرو خواهند شد. امیدوار باشید ، از طریق گرمای خود بر عشق خود پیروز خواهید شد. برای مردان متعهد مرداد در سال جاری ، ازدواج احتمالی محتمل ترين گزينه است.متاهلين اين برج هم در شرايط خوبى نسبت به سال گذشته هستند اما آنچنان تغييرى در اين قسمت قابل مشاهده نيست.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

بخش خانواده: سال جديد در بخش خانواده متولد مرداد اينگونه است كه احتمالاً بهتر نسبت به قبل با فرزندان ، خواهر و برادرها و اعضای جوان خانواده در ارتباط هستید. در سال 2021 ، این اعضای خانواده منبع الهام و شادی شما خواهند بود. در صورت ارائه حمایت و کمک ، اعضای خانواده شما احتمالاً رشد خواهند كرد. كدورتى كه سال ها با شخصى عزيز داشته ايد رفع خواهد شد و شرايط دوباره به شكل خوبى پيش خواهد رفت.طبق مشاهدات در طالع شما بيش از حد به شرايط خانواده اهميت ميدهيد اما اين موضوع خطرى را براى زندگى آينده شما قلمداد ميكند ، امسال شرايط مادى خوب خواهد شد و بايد بيشتر وقت خود را به بهبود اوضاع شخصى تان بپردازيد و كمى نسبت به اين موضوع جدى تر تصميم بگيريد.

 

بخش شانس : شماره شانس متولد برج اسد(مرداد) عدد ٩ است، عددى مرموز و بى كران كه خيلى شما را در خواسته هايتان كمك مى كند، نظم كارهاى شخصى روى اين عدد و داشتن باور قوى به انرژى اين عدد شما را هم با درك مفاهيم بهتر زندگى و هم با بخت و اقبال خوب در خواسته هايتان همراه خواهد كرد، اين به معنى معجزه از سوى اين عدد نيست، معجزه اصلى تفكرات شماست، و به همان مقدار تلاش شما براى انجام كارهايى كه در ذهن داريد ، با داشتن شماره ٩ در سال ٢٠٢١ ميلادى متولد برج اسد (مرداد) قدرت را در اختيار خود خواهد داشت، در بخش شانس و پول امسال شما دو فرصت طلايى و خوب را داريد كه در سايه در كنار شما حركت مى كنند ، اين يعنى شما نبايد نسبت به كوچكترين مسئله اى بى تفاوت باشيد زيرا اين دو شانس شرايط مادى شما را به طرز عجيبى دگرگون خواهد كرد، در بخش تصميم گيرى عجول نباشيد ، عجله مخرب شانس شماست.

 

بخش شغلی:شما در سال جاری در رابطه با شغل خود مزایای بیشتری خواهید گرفت و پیشرفت شما کاملاً ثابت خواهد بود. ماه های آوریل ،ژوئن و آگوست (ارديبهشت،تير،شهريور) به نفع شما خواهد بود. در این میان ، حضور سياره ناهيد در خانه دهم طالع امسال شما اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد که مزایای خوبی را در عرصه حرفه ای شما فراهم می کند. امسال برای شما سال عبرت خواهد بود اما نه به واسطه اشتباهى از خودتان بلكه اطرافيان رفتار هاى عبرت آميزى را انجام مى دهند كه با توجه به اشتباهات شان خيلى مى توانيد موفق عمل كنيد. اما خودتان هم نيز باید با چالش هایی روبرو شوید. برخی از مخالفان شما نیز در حالت فعال خواهند بود. با توجه به همه اینها ، شما باید روی کار خود تمرکز کنید و از میانبرها اجتناب کنید. اگر همه این موارد را در ذهن داشته باشید ، امسال برای شما کاملاً روان خواهد بود.

فرمول کائناتی پیدا کردن کار پر روزی (کلیک کنید)

 

بخش مِلک:در ابتداى سال در خرید ملک دقت کنید..با کمک شانس و خوش شانسی به واسطه حضوو سياره مشترى در طالع امسال شما می توانید یک ملک خوب خریداری کنید ، اما توجه داشته باشید که از کسی که فرزندی ندارد ، ملک خریداری نکنید ، در غیر این صورت ممکن است ملك شما و خريدى كه انجام داده ايد در معرض خطر يا موجى از انرژى منفى باشد. پس از این ، در طول ماه دسامبر (آذر) ، می توانید در خرید یک ملک خوب موفق شوید. جدا از این ، اگر می خواهید وسیله نقلیه بخرید ، اوایل سال برای آن خوب و بسيار مثبت است. علاوه بر این ، بازه زمانی بین آوریل (ارديبهشت) تا ژوئن (تير) می تواند به خرید خوب وسیله نقلیه کمک کند كه از جانب خريدن اين وسيله به آرامشى مطلوب دست پيدا خواهيد كرد

 

بخش سود و ثروت:اگر در مورد وضعیت اقتصادی شما صحبت کنیم ، می توان گفت ابتدای سال تا حدودی ساكن و كند است. موقعیت های سیاره ای هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت که به دلیل آن باید از قبل گام های مناسب را بردارید تا از آنها جلوگیری کنید. در ماه آوریل (ارديبهشت)، ورود پول خوب خواهد بود و در این مدت ، اگر سرمایه گذاری خوبی انجام دهید و پول خود را در آن قرار دهید ، در این صورت از نظر اقتصادی پیشرفت خواهید کرد. موقعیت سياره زحل باعث افزایش هزینه های شما خواهد شد. سایر سیارات به شما کمک می کنند تا درآمد مناسبی کسب کنید ، بنابراین بودجه مناسبی را تنظیم کنید تا درآمد و هزینه در یک حالت متعادل باقی بماند

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی متولدین مرداد در سال 2021

5 پاسخ به “طالع بینی سال 2021- متولدین مرداد”

  1. فریده محبی گفت:

    ممنون از زخماتتون

  2. زهرا گفت:

    عالی بود. ممنونم از لطفتون

  3. جاوید گفت:

    درود. بسیار عالی

  4. مهرداد گفت:

    سپاس خدا قوت.
    لطفاً در صورت امکان قادر خواهید بود تا از روی تاریخ تولد شخصی طالع‌بینی نمایید.
    ۲۶-۵-۱۳۴۶ قبل از ساعت ۱۴
    پنجشنبه
    همین تاریخ
    ارادتمند مهرداد

  5. علی گفت:

    ممنونم. عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد