طالع بینی سال 2021- متولدین خرداد

طالع بینی متولدین خرداد در سال 2021 : متولد خرداد در سال ٢٠٢١ خصوصيت هاى رفتارى سال هاى قبل خود را همراه خود به سال جديد آورده و اين خصوصيات جزو لاينفك و تغيير ناپذير متولدين سومين ماه شمسى مى باشد، سياره حاكم بر متولد خرداد ، عطارد مى باشد او در اكثر اوقات توسط هر چیزی در دنیا جذب می شود و بيشتر از اين ترس دارد که برای تجربه ی هر چیزی که می خواهد ببيند، زمان کافی نداشته باشد و مبادا وقتش را براى استفاده از مسائل مختلف به اشتباه و بطالت هدر دهد.

 به همين خاطر غالب افراد اين ماه به نويسندگى و هنر علاقه خاص و ويژه اى دارند.زيركى و تيز هوشى شما امسال دو جنبه متفاوت شخصيتى از شما نشان مى دهد و اطرافيان شما مطمئن نخواهند شد كه دقيقا با كداميك از اين دو رو به رو مى شوند ، اين يك برد براى شماست، بيشتر سعى كنيد با سكوت تان اطرافيان را وادار به نظر دادن و صحبت كردن بكنيد تا اطلاعات كافى و شناخت دقيق از حرف هايشان و منظورشان را به دست آوريد.با توجه به اينكه بيشترين ترس و حس بد متولد ماه خرداد ترس از روزمرگى و يكنواختى است ، در برج هاى آگوست (شهريور) و دسامبر (دى) دو چالش را خواهد داشت كه نبايد زياد خود را در اين دو ماه اذيت كند زيرا اين شرايط گذراست.

فرمول کائناتی مطیع کردن شخص مطلوب (کلیک کنید)

تصورتان بر اين باشد كه اين دو ماه ، بهترين وقت براى آرامش فكرى شما مى باشد.تناقض در حرف هايتان شما را اذيت خواهد كرد و بدتان مى آيد كه حرف هايتان تغيير كنند اما زياد سخت گير نباشيد ، اين حالت توسط عطارد در شما پر رنگ مى شود و وسواس بيشتر موجب دوگانگى بيشتر برايتان خواهد شد.مدار آرامش شما در سال جديد خوب و مثبت است ، هر چند گاهى با نوسان همراه است اما در اغلب اوقات يك خط صاف را طى مى كند، در كل متولد برج خرداد ، تا زمانى كه آرام باشد خيلى نبايد نگرانش شد اما وقتى كه كنترل خود را ازدست دهد وقت آن مى رسد كه با صحبت هاى تاثير گذار و محكم او را به آرامش دعوت كرد. 

يك ويژگى خوبى كه از سال هاى گذشته هميشه همراه شما بوده يادگيرى سريع ذهن شماست، امسال چند فرصت خوب براى آشنايى با مسائلى جديد خواهيد داشت ، از يادگيرى سريع تان بهره بگيريد و در جهت كار از آن استفاده كنيد.با توجه  به موقعیت های سیاره ای كه در طالع شما قرار گرفته اند، تفسير تيم آسترولوژى فالوده اينگونه است كه اين امكان وجود دارد تا در سال ٢٠٢١ ميلادى مجبور شوید در زندگی حرفه ای شغلى خود با فراز و نشیب های زیادی روبرو شوید، در رابطه با تغييراتى از سال گذشته فكر مى كرده ايد و هر زمان به مسئله اى زياد فكر مى كنيد بيشتر دچار شك و ترديد در انجام كار و انتخاب مى شويد. در ابتداى سال پيش ، افراد جویای کار به دلیل عدم حمایت از طرف همکاران يا كار فرمايان خود با مشکلاتی روبرو می شوند .

این امر منجر به چالش در بخش مادى مى شود با واكنش هاى كمتر نسبت به حواشى مى توانيد از ماه هاى ابتداى سال به سلامت عبور كنيد و در كار خود پار برجا بمانيد، افرادى كه رضايت از شغل ندارند با تغيير كار در سال جديد در هاى خوبى را به روى زندگى خود باز خواهند كرد. طبق طالع سالانه 2021 ، امسال بهترين زمان مناسب برای تجار و بازرگانان متولد خرداد است، و برايشان بسيار خوب خواهد بود. اما هنگام انجام هرگونه معامله مهم محتاط باشید آغاز و ابتداى سال جاری در بخش مالی مساعد خواهد بود ، اما از آنجا که احتمال ضرر پولی هميشه وجود دارد ، با حس نا امیدی روبرو مى شويد.دانش آموزان متولد برج خرداد تنها پس از تلاش و مطالعه دقيق امسال به موفقیت دست می یابند. بنابراین ، دانش آموزان باید پيگيرانه تلاش کنند و اهداف خود را بر روى علاقه اى كه دارند متمرکز کنند. طبق پیش بینی ها در سال 2021 ، شما از اكثر اعضای خانواده پشتیبانی خواهید کرد. اگر متاهل باشيد ، در بخش رابطه اختلافاتى بین شما و همسرتان در مورد مسائل عاطفى رخ خواهد داد ، كه حول و محور حرف ها بيشتر به سمت بى توجهى و گلايه ها دو طرف مى رود ، هوشمند عمل كنيد و كمتر مجادله كنيد و با گفتن كلماتى كه به طرف تان اطمينان مى دهد حرف هايش را پذيرفتيد ، او را آرام كنيد.

بخش مالی:از آنجا که سياره مشتری يا همان سياره شانس و اقبال در طالع بينى ٢٠٢١ ميلادى در بخش مالى متولد برج جوزا (خرداد) درموقعیت مطلوبی دارد ، در حال حاضر بنیان مالی خوبی هم برای شما فراهم می کند. هر یک از معاملات مالی قبلی (سال گذشته) شما اگر در سال جديد در جريان و ادامه باشند ارزشمند خواهد شد و شما را با بهره خوبى مواجه ميكند. حرکات محتاطانه سيارات در طالع امسال شما اطمینان حاصل می کند که این روزها با آمدن سال جديد ميلادى دستان شما هم پر است. اگرچه اغلب به لطف تلاش هاى سخت کوشانه شما ضربات احتمالی امکان پذیر است ، اما می توانید روند سختى را در سال جديد متوقف كنيد و بهره بردارى خوبى از مسائلى كه با آن رو به رو هستيد داشته باشيد.اگر در جايى سرمايه گذارى انجام داده ايد ، اين سرمايه در اوايل سال در حالت سكون و كند پيش ميرود اما در ميانه ى سال سرعت افزايش سرمايه شما بسيار بالا مى رود.

فرمول کائناتی افزایش رزق و روزی (کلیک کنید)

بخش تحصيل : در بخش آموزشى و محصلين اين سال اما در سه ماه ژانویه (بهمن)، فوریه (اسفند) و مى (خرداد) برای شما بسیار مفید خواهد بود از انرژى حاكم بر اين ماه ها براى مطالعات بيشتر و يا شركت در آزمون هاى رقابتى بهره مند شويد. مدت زمان آوریل (ارديبهشت) تا سپتامبر (مهر) نیز برای افراد متولد اين برج در بخش آموزش در سطوح عالی بسیار مطلوب خواهد بود و پيشرفت و آينده خوبى را برايشان در قسمت تحصيل طالعشان ترسيم مى كند. وقتی نقطه كيتو(در علم نجوم) را در علامت ماه تولد شما در خانه ششم خود قرار داده شده ميبينيم ، باید به شما بگوييم كه در سال جديد برای موفقیت هاى در ذهن خود فوق العاده تلاش کنید و بیشتر مرور کنید. طبق طالع بینی آموزش جوزا (خرداد) 2021 ، دانش آموزانی که با پشتکار سخت کار می کنند امسال بيشترين سود را می برند.در امتحانات پيش رو سياره مشترى يا همان سياره شانس در طالع شماست و خوش شانس خواهيد بود.

 

بخش سلامت: امسال سياره مشتری تأثیر زیادی روی نماد شما دارد. حضور مشترى در قسمت سلامت شما باعث شانس نمى شود بلكه این بار باعث رشد جسمی و روحی می شود كه در سال جديد از آن بهره خواهيد برد. این امر باعث بهبود سلامت روان و بهبود توانایی های شما می شود. سلامت جسمی شما نیز افزایش می یابد ، به شرطی که در سال 2021 به طور منظم سياره عطارد را به عقب برگردانید چگونه اين كار را بايد انجام دهيد؟ جوابش واضح است، دوگانگى و استرس براى متولد خرداد سم است ، و عطارد نقطه ضعف شما در اين دو بخش است، استرس و حرص را حذف كنيد همه چيز مرتب پيش خواهد رفت. حتی اگر سياره زحل گاهی اوقات به سلامتی شما آسیب برساند ، ایمنی بدن شما مفید خواهد بود . از آنجا که استرس و فشار در این زمان کمتر مشخص است ، متولدين خرداد اغلب به طور کلی در عصب ها و دستگاه گوارش بدن ضعیف هستند و نقطه ضعف جسمى آنها تلقى مى شود. اگر از اين نقاط مدتهاست اذيت مى شويد امسال به پزشك مراجعه كنيد، بسيار بهبود خواهيد يافت.

 

بخش ازدواج : در قسمت روابط ازدواج براى مجردين خرداد اين شرايط در سال جديد رخ خواهد داد یا ممکن است امسال رخ ندهد ، اما فرصتی پیش خواهد آمد كه آن را يا در اين سال و يا در سال بعد به ازدواج خواهد رساند، دليل اين عدم قطعيت در تشخيص ، فعاليت هاى زياد سياره سرخ در قسمت عشق شماست. بهتر كه بررسى كرديم متوجه شديم كه مجردهاى خرداد عشق را از طریق معرفی دوستان ، یا از طریق گروه ها و سازمان هایی که به آنها تعلق دارند ، کشف می کنند. به عنوان دوستی ، دیدگاه های عاشقانه از همین آغاز می شوند و رشد می کنند. به نظر می رسد افرادی که به عنوان همسر خود فکر می کنید خیلی بیشتر از اینها عاشق هستند.افرادى كه در زندگى قبلى خود شكست داشتند امسال ، بسيار شرايط خوبى را خواهند داشت.متاهلين در روابط نوسان هاى كمى را دارند ولى شرايط عاطفى شان خوب است و كمى نسبت به سال قبل بهتر شده است.

فرمول کائناتی بخت گشایی و جذب خواستگار (کلیک کنید)

بخش خانواده : شما می توانید روابط خوبی داشته باشید ، ورودی های جدیدی به حلقه خود وارد کنید فرصت های زیادی وجود دارد به انها توجه کنید توصیه می شود افراد متولد اين برج مراقب باشند و جایگاه خود را در خانواده کاملا مشخص كنيد،در بخش روابط ، خانواده شما بسيار مورد كم لطفى نزديكان قرار مى گيرد و يا انرژى هاى منفى از سر حسادت و يا طمع روانه خانواده شما مى شود، به مسير خود ادامه دهيد، سايرين منتظر بر هم زدن نظم خانواده شما هستند ، احتياط كنيد و بهانه دست بد خواهان ندهيد.

بخش شانس : شماره شانس متولد برج جوزا (خرداد) عدد ۵ و ۶ است ، متولد خرداد از استفاده اين اعداد در سال ٢٠٢١ انرژى و بهره خوبى خواهد برد و به نوعى نسبت به ساير ماه ها از دو عدد شانس برخوردار است…سیاره عطارد كه به رابطه شما مرتبط است ممکن است به جاى حركت به سمت جلو به عقب برگردد و اين يعنى سیارات به زبان آسترولوژى دارند به شما هشدار می دهند که از همکاری های جدید در اين سال اجتناب کنید ، اگر تصميمى جدى براى شروع كارى با فردى داريد با دقت به آن نگاه کنید ، به هر چیزی که نیاز به قرارداد دارد خيلى خوب نگاه و مطالعه کنید زيرا اگر بى توجه باشيد شانس با شما يار نخواهد بود . در سال 2021 ، سياره ناهید كه به عشق و پول مرتبط است در طالع شما واپس گرا خواهد شد. يعنى ممکن است لزوما از نظر مالی محدود نباشيد ، اما اگر بدون برنامه ريزى در رابطه هاى عاطفى يا دوستانه هزينه اى كنيد در شرايط سخت قرار بگيريد و این به هزینه ای که از آوریل (فروردين) تا مى (ارديبهشت) صرف می کنید بستگی دارد اين دو ماه در طول سال وقت و انرژی شما را در این زمینه بیش از حد می گیرد، از الان براى اين دو ماه برنامه ريزى خوبى كنيد

 

بخش شغلی:امسال فرصتی برای پیشرفت در زندگی حرفه ای خود پیدا خواهید کرد و با کار کردن مانند یک عضو تیم و نه یک جنگجوی انفرادی ، سود بیشتری خواهید برد. با هوش خود ، کار خود را به خوبی به اتمام می رسانید و قبل از شروع کار جدید ، مهلت کار خود را به موقع تحقق می بخشید. همین کارآیی شما باعث می شود شما به یکی از معتمدان بالادستی خود در دفتر کار اعتماد کنید. ممکن است در آغاز این سال چالش هایی وجود داشته باشد ، اما از آوریل (ارديبهشت)، اوضاع سبک می شود. در زمینه کاری نیز احترام خواهید گذاشت و به دلیل آن می توانید موقعیت خوبی بدست آورید. اگر می خواهید ، می توانید یک انتقال خوب نیز انجام دهید زیرا از اواسط آوریل (ارديبهشت) تا سپتامبر (مهر) فرصت های بسیار خوبی نصیب شما می شود

 

بخش مِلک : در مورد مالکیت ، امسال باید بسیار محتاطانه تلاش کنید. موقعیت سیارات کاملاً به نفع شما نیست ، بنابراین باید پس از محاسبه زمان مناسب ، منافع خود را در هر ملک قرار دهید ، در غیر این صورت ممکن است به جای سود متحمل ضرر شوید. آغاز سال یعنی چند روز اول ژانویه (دى-بهمن) به نفع شما خواهد بود. جدا از این ، اگر در ماه های آوریل (ارديبهشت) ، مى (خرداد) و سپتامبر (مهر) تلاش کنید ، می توانید در این دوره در خرید ملک موفقیت کسب کنید این خرید نیز برای شما مفید خواهد بود. هفته آخر آگوست (شهريور) تا اکتبر (آبان) بهترین زمان برای خرید وسیله نقلیه است. در این زمان شما از وسیله نقلیه ای که خریداری کرده اید نیز بهره مند خواهید شد و خواهید توانست از راحتی آن لذت ببرید.

 

ثروت و سود : امسال احتیاط از طرف شما طلب می شود. موقعیت سیارات به گونه ای است که هزینه های شما همچنان رو به افزایش است. هر چقدر درآمد داشته باشید ، هزینه های شما همچنان افزایش می یابد. این یک چالش برای شما خواهد بود ، مراقبت از آن بسیار مهم خواهد بود در غیر این صورت ممکن است امسال در باتلاق بدهی گیر كنيد جدا از رعايت شما بايد در بخش مديريت مالى خرج و مخارجتان كمى حساب شده تر و هوشمندانه تر عمل كنيد. از آوریل (ارديبهشت) ، اوضاع تا حدی بهبود می یابد. همچنین باید خیلی متفکرانه پول سرمایه گذاری کنید. این فعالیت را با راهنمایی کارشناسان و افراد باتجربه انجام دهید زیرا در حال حاضر ستاره شانس در اين مورد خيلى به نفع شما نیست. ماه سپتامبر (مهر) می تواند مزایای پولی خوبی برای شما فراهم کند

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی متولدین خرداد در سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد