طالع بینی سال 2021- متولدین اردیبهشت

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال 2021 : طبق مشاهدات تيم آسترولوژى فالوده طالع بینی ٢٠٢١ متولد ارديبهشت نشان می دهد که در طول این سال سياره زحل كه بيانگر سرنوشت است در خانه نهم (فلسفه و درك شما) شما باقی خواهد ماند. با این کار به ترتیب در خانه اول (خانه اول ، رفتار و احساسات عمومی شما را تعیین می کند.) و هفتم (خانه هفتم ، خانه ازدواج شماست) شما دو وجه اشتراك خواهد بود در همین زمان سیاره سرخ مریخ (بيانگر عشق) نیز در آغاز در خانه دوازدهم (ناخودآگاه ) شما خواهد بود و هنگام انتقال بین 2 ژوئن (خرداد) تا 6 سپتامبر (شهريور) بر خانه سوم (ارتباطات) و چهارم (خانواده) شما تأثیر می گذارد .به دلیل حمل و نقل سياره مشتری (نشانگر شانس شما) بین هفته اول آوریل (فروردين) و اواسط سپتامبر  (شهريور) شانس خانه چهارم (خانواده) شما را دوره می کند با این کار ، انتقال ونوس (نشانگر عشق و پول) از 4 مى (١٤ ارديبهشت )تا 28 مى (٧ خرداد) در نشانه خود شما خواهد بود که بر صعود خانه اول يا همان رفتار و احساسات عمومى شما تأثیر می گذارد همراه با این ، امسال خورشید (سلامت ، رفاه ، مقام) و عطارد (ارتباطات) ضمن انجام مراحل انتقالی خانه های مختلف علامت زودیاک شما را نیز فعال خواهند کرد.

 

تا اينجا توضيح علمى كه خدمت شما داديم به زبان آسترولوژى بود و از آنجا كه درك متن بالا براى بسيارى از مخاطبين گرانقدر فالوده مبهم است ما توضيح روان تر متن بالا را برايتان بازگو ميكنيم؛ طبق اطلاعات بالا شما امسال با درك و فهم بالاترى رو به رو خواهيد شد زيرا به فلسفه و درك پيرامون و فهم عميق تر زندگى علاقه شديدى داريد ، متولد ارديبهشت فرهنگ و هنر را در درجات بالايى قرار مى دهد و به درك بيشتر زندگى علاقه شديد دارد.متأهلين يا مجردين اين ماه در بخش رابطه عاطفى تا حدود زيادى احساسى و بدون منطق عمل مى كنند و افرادى عاشق پيشه هستند زيرا تحت نظر سياره عشق يعنى مريخ قرار دارند ، و امسال براى متأهلين اين برج سالى پر عشق و محبت و براى مجردين حامل خبر هاى خوب در بخش ازدواج و گشايش بخت است.در تاريخ هاى ذكر شده بالا متولد ارديبهشت در ارتباط با نزديكان  و خانواده چند شانس دارد براى خانواده و فردى كه دوستش دارد شانس مادى خوبى در سال جديد دارد و مى تواند پول زيادى به دست بياورد و براى افراد مورد علاقه خودش اختصاص دهد.در ٢٠٢١ متولد ارديبهشت تحت نظارت خورشيد است و اين يعنى سلامت خوبى را مى توان داشته باشد و از درد ها و مشكلاتى كه سال هاى گذشته از آن رنج مى برده امسال رها شود و بهبود كامل خود را به دست آورد و از بودن خورشيد در طالع مى توان قدرت عجيبى را امسال براى متولد ارديبهشت مشاهده كرد، اين قدرت به شما مقام و ثروت را به راحتى خواهد رساند فقط كافيست برايش قدم بر داريد.شما در جايگاه و پیشرفت در زندگی نسبت به سال هاى گذشته ارتقا خواهید یافت . بازرگانان و تجار متولد ارديبهشت نیز طبق سخت کوشی خود به میوه های شیرین می رسند.پس طبق آنچه كه تفسير شد ، در نتایج زندگی مالی امسال خوش شانس تر خواهيد بود ، با اين حال ممکن است با همراه داشتن نا اميدى و منفى بافى در این دوره دچار بحران مالی هم شوید اما اگر ارتعاش مثبت از خود ساطع كنيد شانس های متعدد برای جمع آوری پول در این سال بوجود خواهد آمد و استفاده از این شانس به شما کمک می کند تا از بحران مالی سال قبل خود عبور کنید.همانطور كه حركات سیارات نشان مى دهد برای دانشجویان کمی سخت خواهد بود در ابتدای سال ، شما مجبور خواهید بود بیشتر تلاش کنید تا طبق زندگی سالانه 2021 نتایج خوبی را در زندگی دانشگاهی کسب کنید  اما به تدریج شرایط تغییر می کند. با این حال دانشجویانى كه فكر ادامه تحصيل در كشورى ديگر را دارند فرصت تحصیل در خارج از کشور را پیدا می کنند ، با رفتن شما و ترك خانواده براى مدتى خوشبختی در زندگی خانوادگى شما کاهش می یابد ، اما مجدداً رويداد فرخنده ای در خانواده شكل می گيرد ، و جو روحيه آنها شاد می شود. روابط عاطفى متأهلين عاشقانه و خوب است اما برخی مشکلات با شریک زندگی تان از گذشته ممكن است طبق پیش بینی های طالع 2021 در زندگی زناشویی شما بد خلقى ايجاد كند ، که منجر به افزایش استرس ذهنی شما می شود اگر او را دوست دارید ، ديگر وقت تان را براى فكر كردن به اشتباهات گذشته او تلف نكنيد و از شرايط خوبى كه پيش خواهد آمد بهره مند شويد. افراد شاغل با توجه به حمایت های محبوب شما در سال جديد ، می توانید عملکرد بهتری در محل کار خود داشته باشید.

 

بخش مالى : دو سياره مشتری و ونوس امسال در طالع شما حاكم است و به ترتيب شانس و پول را سمت شما جذب مى كنند و اين يعنى که شما به طور مداوم وجوه مالی دارید و با گذشت زمان از نظر مالی در امنیت هستید. امسال برخی از بومیان اين برج با جریان خاصی از شانس و ثروت روبرو می شوند. از سبک زندگی فاخر و تجمل گرایی در طول سال خود داری کنید زيرا اين سبك اجازه نمى دهد تا شما حساب دقيقى از فرصت هاى مادى كه در اختيار خواهيد داشت ، داشته باشيد.از آنجا كه متولد ارديبهشت دست و دلبازى هاى بى حد و اندازه دارد پس احتمال اين وجود دارد كه با ورود پول به بخش مالى متولد اين برج در ولخرجى كردن از پس انداز و ايجاد شغل جديد پيش گام تر باشد و بخش بيشتر سرمايه خود را صرف اطرافيان و خانواده كند اما اين كار لگد زدن به فرصت ها و شانس هايى است كه در ٢٠٢١ ميلادى شامل شما مى شود

 فرمول افزایش رزق و روزی(کلیک کنید)

بخش تحصيل : افرادى كه در حين تحصيل براى آموزش با رشته مرتبط خود در پى تجربه واطلاعات بهتر هستند با امید داشتن به ورودشان در موسسه ای چه در کشور و چه افرادى كه در خارج از كشور هستند، در نیمه اول سال تغییرات مثبت زیادی را به همراه خواهد داشت. امسال برای حضور در کنکور و آزمون های رقابتی براى متولد ارديبهشت عالی است و اگر تلاش خوبى را انجام دهید ، سيارات حاكم بر طالع شما در سال جديد به شما کمک می کند تا شانس نمرات و رتبه هایی را که به دنبال آن هستید ، کسب کنید.كمى شرايط در ماه دسامبر كند و آهسته و حوصله سر بر پيش خواهد رفت ، با دانش بر اين موضوع برنامه ريزى خوبى داشته باشيد تا در تله ى اين حالات گير نكنيد و انرژى خود را حفظ كنيد.ستاره هاى كوچك با نورى پر رنگ در آسمان طالع متولد ارديبهشت نمايان هستند ، و اين نشانگر شهرت و موفقيت محصلين اين برج است كه رفته رفته جايگاه واقعى خود را به دست خواهند آورد.

 

بخش سلامت : تقریباً برای نیمه اول سال 2021 ، مریخ در ترازو خواهد بود . این به معنی است که کار دشوار می باشد ، چون می تواند بر سلامت روان شما تأثیر سو بگذارد . خوشبختانه ، شما نیز از سطح انرژی بالاتری برخوردار خواهید شد. از این انرژی برای مقابله با میزان استرس خود در رویدادهای آرام و سرگرم کننده استفاده کنید. برای تقویت سلامت روان ، این کار معجزه می کند.استرس فقط با قدرت تلقین شما بزرگتر یا کمتر می شود ، این موضوع را اگر خوب کنترل کنید می توان اطمینان داشت که بخش سلامت را در نیمه اول سال با قدرت طی می کنید و در نیمه دوم سال بسیار پر انرژی و تندرست خواهید بود.

 

بخش ازدواج : ارتباط عاطفی بسیار مورد نیاز با عزیز یا شریک زندگی شما توسط سياره ونوس كنترل مى شود ، حضور ونوس در طالع شما يعنى اينكه اگر فردى در شرف ازدواج هستيد ، از پول و عشق خوبى در سال جديد برخوردار خواهيد شد و اگر در شرايط ازدواج قرار نداشته ايد با بودن ونوس مى توانيد اطمينان داشته باشيد كه فردى با شرايط مادى خوب و عاشق پيشه را به سمت خود جذب خواهيد كرد اين مسائل ارتباطى با خلق و خوى شما ندارد ، شايد رفتار هاى ناپخته اى از خود بروز دهيد و باعث دلخورى فرد مقابل خود شويد اگر اين موضوع اتفاق بيفتد بايد تغييرات ويژه اى را در ارتباط با معشوق خود در نظر بگيريد. اگر امسال ازدواج كنيد در طول سال ، از شريك زندگى خود بسیار راضی خواهید بود. این روزها اگر مجرد هستید ، می توانید شریک زندگی خود را از طریق یک پیوند در روابط اجتماعی پیدا کنید.

 

بخش خانواده : این روزها به تنهایی یک نظم دهنده سختگیر براى خانواده هستيد. نزدیک بینی و سخت گيرى نکنید و یاد بگیرید که با اتفاقات و شرایط اطراف خود سازگار شوید ، متولد ارديبهشت براى خانواده از هيچ تلاشى دريغ نمى كند و البته كه هميشه به خوبى دست مزد زحماتش را دريافت نمى كند اما اين چيزى از مسئوليت شما كم نمى كند. امسال دستان شما مملو از امکانات خواهد بود و این شما هستید که براى قدم هاى بزرگ اقدام می کنید.درگير عواطف یا احساسات نشوید، خصوصاً از طرف اعضای خانواده. چشم و گوش خود را باز نگه دارید رفتار هايشان را ببينيد و حرف هايشان را بشنويد اما تحت تاثير آنها نباشيد . فردى را در خانواده خود يا نزديك به خانواده خود داريد كه در برخورد با مسائل مختلف منفى بافى مى كند ، در شنيدن حرف هاى او تاثير پذيرى تان را به صفر برسانيد و تلاش نكنيد كه او را به داشتن افكار مثبت متقاعد كنيد.

بخش شانس : شماره شانس متولد برج ثور ( ارديبهشت) در سال ٢٠٢١ عدد ۵ است از قدرت و انرژى اين عدد در تفكر ذهنى و كارهاى خود بهره بگيريد… کار خوبى پيش مى آيد كه از اوایل فوریه (اسفند ١٣٩٩) تا اوایل ژوئن (تير ١٤٠٠) مزایایی برای شما دارد. اواسط ماه می (خرداد) تا پایان ماه ژوئن (تير) می تواند منابع شما را تامين کند ، در این زمان مراقب تصمیمات مالی باشيد، اگر در تصميمات خود آينده نگرى لازم را نداشته باشيد ، مجدداً در بخش مالى نياز هايى را حس خواهيد كرد و اين شانس خوب را در اين بازه براى حفظ شرايط خود از دست خواهيد داد

 مربع اعظم برای افزایش قدرت و محبوبیت (کلیک کنید)

بخش شغل:سال 2021 سالی پر از فراز و نشیب برای متخصصان شاغل خواهد بود. با این حال ، لطف پس انداز این است که اگر می خواهید به مکان مورد علاقه خود منتقل شوید ، در این سال به شما تعلق می گیرد. شما بسیار سخت کار خواهید کرد و شأن موقعیت خود را خيلى خوب حفظ خواهید کرد و همچنین از شانس بسیار بالایی برای کسب ارتقا بهره خواهید برد. این موقعیت به شما فرصتی می دهد تا در زمینه کاری خود پیش بروید. برخی از فرصت ها در دست شما خواهد بود که به شما کمک می کند تا یک تغيير در اوضاع كارتان را ارتقا دهید ، اما این کار را قبل بدون اتلاف وقت انجام دهید. کسانی که مایل به تغییر شغل هستند نیز می توانند امسال موفقیت خوبی کسب کنند و شما شانس زیادی برای موفقیت در شغل جديد خواهید داشت

 

 

بخش مِلک: اگر نگاهی به جنبه املاک بیندازیم ، در این صورت سال 2021 برای شما معتدل خواهد بود ، بهتر است در ابتدای سال اموال خود را به شخصی تحویل ندهید ، زیرا احتمال خسارت وجود دارد. اگر سرمايه قابل توجهى داريد در بین ماه های آوریل و مى (ارديبهشت و خرداد)، می توانید در خرید یک ملک عظیم ، خارج از شهر و جاى دور از خانه خود موفق شوید ، بنابراین اگر در این مدت تلاش های لازم را انجام دهید ، موفقیت به دست شما خواهد رسید. جدا از این ، بازه زمانی از ژوئن (تير) تا جولای (مرداد) و آگوست (شهريور) تا سپتامبر (مهر) نقش مهمی در دستیابی شما به هر دارایی خواهد داشت. در این مدت ، می توانید وسیله نقلیه دلخواه خود را نیز بخرید یا اگر تحت تأثیر یک شرکت خوب قرار دارید ، از طرف دفتر یا در بخش دولتی کار می کنید ، پس می توانید یک وسیله نقلیه مناسب و محل اقامت را از دولت دریافت کنید

 

بخش ثروت و سود : اواسط سال برای اوضاع اقتصادی شما مطلوب تر خواهد بود، از نظر مالی فرصت های سودآوری خواهید داشت که فرصتی برای رهایی از چالش های اقتصادی را برای شما فراهم می کند.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال 2021

2 پاسخ به “طالع بینی سال 2021- متولدین اردیبهشت”

  1. Bahar گفت:

    منکه هیچی نفهمیدم!!!!

  2. PaRisA گفت:

    اینبار خوب نبود😕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد