طالع بینی سال 2020- متولدین اردیبهشت

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال ۲۰۲۰: عشقی که به زندگی دارید باعث می شود که انگیزه کافی برای انجام کارهای بزرگ را داشته باشید. ونوس سیاره‌ای از عشق و پول حاکم بر نشانه شماست و امسال را در برج دلو آزمایشی (ونوس در برج حوت در روز یکم ژانویه) شروع می کند.ذهن شما در زمینه های عشق و پول بسیار فعال است و ایده های جدیدی دارد. زمانی که در اوایل مارس تا اوایل ماه آوریل ونوس وارد نشانه شما می شود و سپس مجددا در برج میزان( نشانه دیگری که ونوس حاکم آن است) در اواخر ماه اکتبر وارد نشانه شما میشود و به مدت ۳ هفته می ماند. لذت و اشتیاق به شما کمک می کند تا از جزئی ترین موضوعات در زندگی لذت ببرید.

در اواسط ماه می تا اواخر ماه ژوئن ونوس در نشانه شما عقب‌نشینی می‌کند و در طول سفری که به همراه برج جوزا دارد، یک نوع دوگانگی از پول و عشق برای شما به ارمغان می آورد. برای انجام کارهایی که به اندازه کافی در آن مهارت ندارید سعی کنید از اطرافیان راهنمایی بگیرید.

در اواسط ماه آوریل تا اواخر ماه می خورشید در نشانه زمین قرار دارد و آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد به همین ترتیب تولدتان مبارک اردیبهشت ماهی های عزیز. آماده هستید تا به سختی کار کنید تا بتوانید زندگی زیبایی داشته باشید. نیاز نیست که برای دوست داشتن چیزهای زیبا عذرخواهی کنید این بخشی از طبیعت شماست دقیقاً همان چیزی است که شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. آگاهی شما اکنون بیدار شده است و شما عاشق غذا های لذیذ، نوشیدنی های خوب، عطرهای گران قیمت ،لوازم های لوکس و کارهای هنری زیبا هستید.

فراموش نکنید که اورانوس ( سیاره متغیر) در تمام سال در نشانه شما جا به جا می شود که باعث ایجاد تحولاتی در بسیاری از مناطق خواهد شد. گرچه فقط تا دهم فوریه عقب‌نشینی می‌کند اما دوباره این عقب نشینی در اواسط ماه آگوست تا اواخر سال تکرار خواهد شد. بنابر این به این معنی خواهد بود که اردیبهشت ماهی های عزیز با تغییراتی بسیار زیاد روبرو خواهند شد. امسال شما باید کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید و ذهن خود را باز نگه دارید تا بتوانید از هر سختی که وجود دارد عبور کنید.

 

فال عشق برای متاهلین اردیبهشت ماه
از فرصت های عاشقانه عالی در این سال استفاده کنید. ونوس تمرکز خود را بر روی برج دلو دوست داشتنی در اواسط ماه ژانویه که در برج حوت قرار دارد تغییر می دهد ( ونوس سال خود را در برج حوت آغاز می‌کند) بنابراین نوعی از انرژی و الهام را تجربه خواهید کرد.

گرچه در این زمان آرمانگرایی هنوز زنده است با پیوستن برج حوت به نپتون در آخر ماه این موضوع بهینه می شود. مشتاقانه منتظر هستیم تا از پیوند عمیق تر و معنوی تری که با شریک عاطفی خود دارید لذت ببرید زیرا زمان آن رسیده که با یکدیگر استراحت کنید و در رویا و آرزو ها غرق شوید. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان در شروع ماه آگوست میشود زمانی که بیشتر انرژی شما بر روی خانواده و خانه متمرکز شده است.

شما اکنون یک شریک بسیار محافظ هستید مطمئن خواهید شد که تمام افراد خانواده احساس خوشبختی می‌کنند و در امنیت به سر می برند. این فداکاری و محبت شما مانند یک محافظ عمل می کند و مانند یک پوسته اطراف شما را فرا می گیرد، در واقع سخت نیست اگر کسی بخواهد از این پوسته عبور کند.

در آخر ماه آگوست نپتون فضای عاشقانه ای را برای شما به ارمغان می آورد در واقع این فرصت عالی است که پروژه سخاوتمندانه ای را با یکدیگر شروع کنید عشق را اشتراک بگذارید و تماشای آن را چند برابر کنید. ماه کامل در نشانه شما در آخرین روز ماه اکتبر احساس حسادت را شدت می بخشد. که واقعا در روابط شما تاثیر خواهد گذاشت. اگر اخیراً احساس شک دارید، در این ماه کاری نکنید صبر کنید زیرا که انرژی ناپایداری وجود دارد، باید زمانی فراهم شود تا نگرانی های مربوط به اعتماد و سوءظن را به سادگی ابراز شود.

 

فال عشق برای متولدین اردیبهشت ماه مجردین
امسال عشق در فضا وجود دارد بنابراین اگر فرصتی داشتید آن را از دست ندهید. ونوس دوست داشتنی از همان آغاز سال در برج دلو دوست‌داشتنی و سرشار از عشق قراردارد. ( ونوس در برج حوت است) بنابراین این زمان خوبی است که انفرادی جلو بروید. با اینکه ونوس در آغاز ماه مارس در علامت شما تغییر مکان می دهند میخواهید که بر روی چگونگی نحوه پیدا کردن شریک عاطفی مطمئن متمرکز شوید.

در طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال ۲۰۲۰ آمده که زیبایی ها به طور طبیعی چشمان شما را به سمت خود جذب می‌کند به این طریق می توانید شریک عاطفی خود را پیدا کنید. ونوس وارد یک دوره ای از عقب نشینی از اواسط ماه می تا اواخر ماه ژوئن می شود بنابراین یک دوره تجدید حیات برای شما خواهد بود. خاطرات مثبت و دوست داشتنی دوباره یادآوری خواهند شد اما ممکن است به همراه خود درد و ناراحتی را برای شما ایجاد کند. آیا واقعا می خواهید که تمام این موارد را مجدداً پشت سر بگذارید؟

دوره های عقب نشینی فرصتی است که شما استراحت کنید و در ارتباط با یک سری مسائل تجدیدنظر کنید اردیبهشت ماهی های عزیز، اما به این معنی نیست که مجددا به عقب برگردید، شاید بهتر باشد به جای اینکه به عقب برگردید و به گذشته خود نگاه کنید به آینده نگاه کنید. ماه جدید در خانه مشارکت ها در اواسط ماه اکتبر قرار دارد، فرصتی عالی است که روابط تان به تعادل و رشد برسد دقیقاً همان چیزی که شما به دنبال آن هستید.

اگر سازگاری بیشتری دارید، تمایل بیشتری خواهید داشت تا کارهایتان را با یک شخص مورد اعتماد انجام دهید. عدالت در اولویت برای شما قرار دارد و مراقب باشید که تعصب چشمان شما را کور نکند. در چیزی زیاده روی نکنید زیرا مانع از موفق شدن شما خواهد شد.

 

طالع بینی حرفه ای اردیبهشت ماه
آیا اهداف شغلی که دارید انتظارات شما را در ارتباط با پول امسال براورده میکند؟ از یک نکته مثبت زحل زحمتکش این است که امسال مجدداً وارد نشانه شما می شود که جا طلبی را در برج جدی برجسته‌تر می‌کند به این معنی خواهد بود که به اهداف عالی که دارید خواهید رسید. و سپس در آخر ماه مارس وارد برج دلو خواهد شد که به شما کمک می کند تا موقعیت های منحصر به فرد و خارج از حد معمول را در نظر بگیرید بنابراین در این زمان ممکن است تغییر شغل رخ دهد.

زحل در اوایل ماه می عقب نشینی می کند، در ارتباط با موقعیت شغلی تجدید نظر خواهید کرد و سپس در اواخر ماه سپتامبر به صورت مستقیم در برج جدی قرار خواهید گرفت. تمام این جابجایی ها باعث می شود تا جاه‌طلبی این سیاره بر روی شما اثر مثبت بگذارد که هرگز از کارهایتان دست نکشید.

همچنان به دنبال اهداف خود باشید و به آنها برسید. اورانوس در نشانه شما امسال نمایانگر لرزه های مالی می باشد که احتمالا در سطح عمده رخ دهد. مطمئنا قبلاً این جابه جایی را تجربه کرده اید شاید در سال ۲۰۱۸، که شما را به چالش های مالی کشیده است. به عنوان یک نشانه ثابت که بر روی شرایط مالی متمرکز شده است این یکی از بزرگترین چالش هایی است که می توانید با آن روبه رو شوید. اما ریسک های بزرگ پادشاه بزرگ را به دنبال دارند.

خوشبختانه برج ثور ۲ مرتبه عقب نشینی می کند( اولین عقب‌نشینی آن در اوایل سال شروع می‌شود و تا اواسط ماه ژانویه تمام می شود و دومین عقب‌نشینی آن از اواسط ماه آگوست شروع می‌شود و تا اواخر سال ادامه می یابد) به شما فرصتی داده خواهد شد که دوباره با همین چالش در سال ۲۰۲۱ روبرو شوید پس استراحت کنید و افکار خود را سازماندهی کنید تا چگونه در برابر آن بتوانید مقابله کنید.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال ۲۰۲۰

2 پاسخ به “طالع بینی سال 2020- متولدین اردیبهشت”

  1. پاچناری گفت:

    بسیار خوب بود
    ممنون از اطلاعات و آگاهی دادن مثبت شما

  2. فاطمه گفت:

    یه خورده سخت بود ولی خب قسمت پول و جا به جایی شغلی رو دوست داشتم ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد