طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین دی

طالع بینی کلی متولدین دی در سال ۲۰۲۰
از تجربیات گذشته خود استفاده کنید تا بتوانید سال سرشار از موفقیت و پرباری را در پیش داشته باشید. زحل در سال ۲۰۱۷ وارد نشانه شما که مربوط به سخت کوشی تان میشد وارد شده است و همچنان امسال نیز در این جا می ماند. در حال حاضر باید به اهداف خود توجه کنید مخصوصاً هدفهایی که با زندگی شما هماهنگی دارند.

نیاز به یکسری تغییرات دارید که بتوانید به آن چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. هراسی به دل راه ندهید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا صعود کنید. اگر بر روی خودتان متمرکز شوید امسال پیشرفت هایی را در خود خواهید دید. زحل در یک دوره ای شروع به عقب نشینی می کند که از اواسط ماه می این اتفاق می افتد و بعد از آن به برج دلو جابجا خواهد شد. این عقب نشینی باعث می شود که شما به زندگی گذشته خود بازگردید و مجدد همه چیز را بررسی کنید.

خورشید در پایان ماه دسامبر از نظم و انضباط خاصی برخوردار است، بنابراین تولدتان مبارک دی ماهی های جاه طلب! هدف تان را دنبال کنید. شما یکی از نشانه‌های هستید که حقیقت را نشان نمی دهید و ترجیح می دهید که سر خود را پایین نگه دارید و به سمت اهداف خود تلاش کنید. اما در ماه تولدتان برخی از روش‌های غیر منتظره ناگهان بر سر راهتان خواهد آمد. ممکن است بیشتر افراد متوجه نشوند که شما با حالت طنز گونه نظر خود را ابراز می کنید. بیشتر از خودتان به دیگران بگویید تا دایره اجتماعی تان بزرگتر شود.

طالع بینی عشق متاهلین دی ماه
سال ۲۰۲۰ را به عشق اختصاص داده اید. همه فکر می‌کنند که شما بیش از اندازه خونسرد هستید اما واقعاً چنین نیست، فقط به این دلیل است که شما همیشه سرشار از احساسات نیستید، به این معنی نیست که به زندگی عاطفی و شریک عاطفیتان اهمیتی نمی دهید. اهمیت می دهید، اما به صورت عمیق.

سیاره خانگی شما سه ماه اول سال را در نشانه جاه طلب سپری می کند، از راه خود خارج می‌شوید که نشان دهید چقدر مسئولیت پذیر و متعهد هستید. قطاری از ونوس و زحل در شروع ماه آوریل یک تعهد بلند مدت را برای شما ایجاد می کند. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان حساس در شروع ماه آگوست می شود که زندگی احساسی شما را روشن تر و برجسته تر می کند.

آن چیزی که در ارتباط با شریک زندگی و روابط عاطفی خود فکر می کردید اکنون بسیار دلپذیر تر و احساساتی تر شده است. ممکن است در ابتدا روابط جسمانی برای شما راحت نباشد اما طولی نمی کشد که به آن عادت می کنید. زمانی که ونوس با نشانه زمین در برج سنبله پیوند می خورد در شروع ماه اکتبر احساس راحتی زیادی خواهید کرد. زیرا که در این زمان به راحتی می توانید در عشق بیشتر کارآمد باشید.

به درام های عاشقانه پیچیده علاقه مند نیستید حداقل برای مشکلات نیاز به عملکردهایی دارید. در زمانی که ونوس در خلاف نپتون تاثیر پذیر قرار میگیرد در اواسط ماه، باید مواظب باشید زیرا این جابه‌جایی باعث یکسری سردرگمی ها در روابط تان خواهد شد. اعتماد اکنون برای شما یک مشکل است، دی ماهی های عزیز هنگامی که این اعتماد را از دست می‌دهید همه چیز برای شما سخت و دشوار خواهدشد.

طالع بینی عشقی مجردین دی ماه
حس مسئولیت پذیری که در گذشته داشتید به شما کمک می کند تا حرکت کنید. ونوس مشتاق وارد برج حمل آتشین در اول هفته ماه فوریه میشود، یک شروع مهم برای شما خواهد بود.این پیوند بسیار مهیج برای شما خواهد بود و در تلاش هستید که زندگی عاشقانه تان را بسازید.

نیازها و خواسته هایی که دارید اکنون قابل درک هستند و احساس می کنید که کمی خودخواه تر از حد معمول هستید. ملاقات ها به روشی که دوست دارید نتیجه نمی دهد،بعد از مدتی سرگرم کننده باشد اما طولی نمی کشد که به دنبال ملاقات دیگری خواهید رفت. ونوس وارد برج جزا در شروع ماه آوریل می شود.

از شما خواسته می شود که تمام آنچه را که دوست دارید بیان کنید. به دنبال یک ارتباط معنوی محکم هستید. به سمت افرادی که باهوش و شوخ طبع هستند جذب می شوید و قلب شما را تسخیر می‌کنند. در همان هفته ونوس و زحل با یکدیگر هم محور می شوند و برای عشق طولانی مدت تمرکز خواهند کرد.

زمان عالی است که با شخصی که بزرگتر از خودتان می باشد ارتباط برقرار کنید که در مورد جهان و یا حتی خودتان آموزش هایی را به شما خواهد داد. یک ماه کامل/ خورشید گرفتگی در آغاز ماه سپتامبر ایجاد می شود که از شما می خواهد تا مسئولیت اقدامات عاشقانه خود را به عهده بگیرید و دیگران را سرزنش نکنید. اگر بازهم در ارتباطات عاشقانه تان به بن‌بست رسیدید باید خودتان را ببخشید و سرزنش نکنید. زمانی که بتوانید احساسات خود را کنترل کنید و آنها را در دست بگیرید آن زمان است که می توانید پیشرفت کنید.

طالع بینی شغلی متولدین دی ماه در سال ۲۰۲۰
معادله تغییر کرده است= کار سخت+ فداکاری = موفقیت. سیاره خانگی شما زحل، انگیزه شما را کنترل می کند در سه ماه اول سال با نشانه ثابت شما سفر می کند به همین دلیل در این مدت جاه طلب هستید. به عبارت دیگر باید بنشینید تا پاداش خود را دریافت کنید.

به دلیل فداکاریهای شما در محیط کاری پاداش های زیادی خواهید گرفت اگر اینگونه نباشد جای تعجب دارد. مریخ پرخاشگر در اواسط ماه فوریه با نشانهایی پیوند می خورد که مربوط به جاه طلبی تان است، جاه طلبی باعث خواهد شد که بیش از حد سود مالی کسب کنید. باز هم اگر سخت کار کردید پاداش خود را خواهید گرفت.

اگر در آن زمان به دنبال شغلی هستید مطمئن باشید که درهای زیادی به روی شما گشوده خواهد شد. در واقع نشانگر یک کارفرما هستید که می تواند همه کار انجام دهد و تمایل دارید که به رقابت بپردازید. در آن چیزی که مهارت کافی ندارید دی ماهی های عزیز بیشتر تلاش خواهند کرد تا آنرا یاد بگیرند.

مشتری سیاره ای است که بیشترین شانس را در میان سیارات دارد و از آنجایی که امسال مشتری در یکی از نشانه شما که مربوط به مسئولیت پذیری است سفر می کند،، هیچ چیز به سادگی در حوزه مالی برای شما به دست نخواهد آمد، با سفر این سیاره می‌توانید همه جا خوش‌شانس باشید اما زمانی که تمایل دارید تا سود مالی زیادی کسب کنید باید سخت کار کنید و برای آن تلاش کنید. در پایان سال مشتری و زحل به یکدیگر می پیوندند، که این حمل و نقل اواخر سال ۲۰۲۰ شما را در یک موقعیت بسیار عالی قرار می‌دهد که باید از فرصت‌های تان نهایت بهره را ببرید. پس قبل از اینکه برای همیشه از بین بروند آنها را دریابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد