فال روزانه – 22 آذر

دوست عزیز فالوده ای که 22 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

سالی سرشار از ماجراجویی و هیجان در انتظار شما است و در این سال موقعیتی فراهم می‌شود تا تمام راه‌هایی که نرفته‌اید و فرصت‌هایی که امتحان‌‌نکرده‌اید را تجربه کنید. انجام این کارها به راحتی نخواهد بود و در سالی که پیش‌رو دارید با دشواری‌هایی نیز روبرو خواهید شد اما این دشواری‌ها مانع شما نخواهد شد و را‌ه‌تان را با پشتکار و تلاش باز خواهید کرد. تغییرات در زندگی شما از آذر ماه امسال شروع می‌شود و گستردگی بعضی از این تغییرات به اندازه‌ای است که نباید از انجام آنها متعجب شوید. در اسفند ماه رؤیاهای بی‌ثمری در ذهن شما شکل خواهد گرفت، رویاپردازی را کنار بگذارید و با واقعیت زندگی روبرو شوید. اگر مجرد هستید سال آینده عشقی سوزان در نهان‌خانه دل شما زبانه خواهد کشید. فرازوفرودهای مختلفی را در سالی که در پیش‌رو هست تجربه خواهید کرد اما به لطف توان و روحیه پرانگیزه‌ای که دارید، این فرازوفرودها را پشت‌ سر خواهید گذاشت.

 

 

فروردین : روز خوبی انتظار شما را می‌کشد، به شرط اینکه تمرکز خود را از دست ندهید و کارها را با حضور فکر بیشتری دنبال کنید. امروز با فرد مهم و سرشناسی ملاقات خواهید کرد، بیش‌‌ از حد تحت تاثیر شخصیت این فرد قرار نگیرید و اعتماد‌به‌نفس خود را از دست ندهید. به مشکلی بر خورده‌اید و این مشکل حسابی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، در این شرایط هیچ‌چیز به اندازه هم‌صحبتی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما آرامش نخواهد داد. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید.

 

اردیبهشت : اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و به‌رغم اینکه از توانایی‌های خود آشنا هستید، قول‌هایی به آنها داده‌اید که می‌دانید از عهده انجام این قول‌ها برنخواهید آمد. امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیش‌ازحد به اطرفیان را کنار بگذارید و دیگران را نسبت به خودتان پرتوقع نکنید. اشتیاق زیادی به فراگیری چیزهای جدید دارید و مطمئن باشید دانشی که امروز کسب می‌کنید، راه‌گشای فردای شما خواهد بود. امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بودن در کنار شما لذت می‌برد. سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. شخصی با یک خرید کوچک خوشحالتان می کند.

 

 

خـرداد : اهل مشورت و مشاوره با دیگران نیستید و همیشه حرف خودتان را در انجام کارها می‌زنید، این روحیه نه تنها اطرافیان را از شما دور کرده است، بلکه کارها نیز طبق مرادتان پیش نمی‌رود. از امروز به فکر اصلاح این سبک‌زندگی باشید و قبل از انجام کارهای مهم، با ریش‌سفیدهای فامیل مشورت کنید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این رفتار باعث شده تا یکی از اطرافیان که قبلاً از شما پولی گرفته و تاکنون آن را پرداخت نکرده‌ است، دوباره تقاضای پول کند. مطمئن باشید اگر این بار هم به این فرد پول قرض دهید، دِین خودش را ادا نخواهد کرد. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

 

 

تـیـر : شما امروز آرزو می کنید که ای کاش همه بدون طفره رفتن واقعیت را به زبان می آوردند، اما مشکلات پیچیده ای که در ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما پیش می آیند باعث می شوند که صحبت با آنها برای شما بسیار دشوار شود. شما امروز در مقایسه با همیشه نسبت به احساسات اطرافیان خود بسیار حساس تر شده اید و حتی بدون این که آنها را بیان کنند می توانید به آنچه در درونشان می گذرد آگاه شوید. با این حال به شما توصیه می کنیم که در مورد این موضوع خیلی صریح با آنها صحبت نکنید. این روزها در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

 

 

مـرداد : به لحاظ مالی اوضاع خوبی ندارید و اگر به فکر افزایش درآمد هستید، از همین امروز به فکر سرمایه‌گذاری باشید. رابطه محکمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان برقرار است اما چند روزی است که فرصت زیادی برای بودن در کنار او پیدا نکرده‌اید و امروز بعد‌ازظهر وقتی را برای گذراندن در کنار هم اختصاص دهید. فردی در محل کار یا منزل بدخواه شما است و همیشه چوب لای چر‌خ‌تان گذاشته است، امروز این فرد در پیش‌روی شما رسوا خواهد شد و بی‌آبرویی او را به چشم خود خواهید دید. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

 

 

شهریور : در میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و این مشاجره بیشتر ریشه در مشکلات مالی دارد، در نتیجه سعی کنید با همفکری و مشورت با اهل منزل، چاره‌ای برای این مشکل مالی پیدا کنید و جلوی مشاجره‌های بی‌دلیل را بگیرید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما راه درست را برای انجام این کار نمی‌دانید، این موضوع را با پدرومادر، یا بزرگ‌ترهای فامیل مطرح کنید و نظر آنها را در خصوص انجام این کار جویا شوید. مسافرتی به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان در پیش‌ دارید، حتماً به این مسافرت بروید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

 

 

 

مـهـر : انسان‌ بسیار سخت‌کوشی هستید و بیشتر اوقات روز را در محل‌کار سپری می‌کنید، این سبک‌زندگی‌ اهل منزل را کلافه کرده و اعضای خانواده دلتنگ شما هستند. از امروز به بعد سعی کنید وقت بیشتری برای خانواده اختصاص دهید. به لحاظ کاری مخالفان زیادی در کسب‌و‌کارتان دارید و افراد زیادی هستند که بد شما را می‌خواهند، امروز بیش‌از‌حد مواظب اطرافیان خود باشید چرا که یکی از همین افراد برای شما دردسری درست خواهد کرد. هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را داشته باشید. حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

 

 

آبـان : گٰره‌ای در کار شما افتاده و نمی‌دانید برای بازکردن این گره از چه کسی کمک بگیرید، امروز با فرد بسیار مهمی روبرو خواهید شد، مشکل خود را با این فرد در میان بگذارید و مطمئن باشید که دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. مدتی است که کسی در گوش شما زمزمه می‌کند کارتان را رها کنید و کاسبی جدیدی راه بیاندازید، گوش‌تان به حرف این فرد بدهکار نباشد، چرا که اگر کارتان را رها کنید، فرصتی برای راه‌اندازی تجارت جدیدی پیدا نخواهید کرد و از کاری که داشته‌اید نیز بی‌نصیب می‌مانید. در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده مطمئن باشید در حال حاضر از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود.

 

آذر : دخل‌و‌خرج زندگی‌تان با هم نمی‌خواند و همیشه از هزینه‌ها عقب هستید، از همین امروز این روش را کنار بگذارید و به جای ولخرجی، صرفه‌جویی و پس‌‌انداز را در پیش بگیرید. در دام عشق‌ گرفتار شده‌اید و روزی نیست که آتش عشق در سینه شما زبانه نکشد. در این عشق عجله نکنید و در کنار اینکه به ندای قلب‌تان گوش می‌دهید، عقل سلیم را در نظر داشته باشید. امروز بعد‌ازظهر یکی از نزدیکان یا اعضای فامیل، شما را به منزل‌اش دعوت می‌کند در این مهمانی اصلاً به شما خوش نخواهد گذشت. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

 

 

دی  : آیا شما خیلی تغییر کرده اید؟! نگران این هستید که اطرافیانتان دیگر شما را درک نکنند؟ احساس می کنید که بعضی ها دیگر جایی در زندگی شما ندارند؟ بله، همه ی اینها کاملا امکان پذیر هستند، اما از دست شما چه کاری ساخته است؟ همه به یک سرعت تغییر نمی کنند و با سرعتی که شما دارید شاید مجبور باشید که بعضی ها را پشت سر بگذارید، اما جای هیچگونه ناراحتی و نگرانی نیست. دوستانتان حتما شما و شرایط جدیدتان را درک خواهند کرد. برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. این هفته تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

 

 

بهمن : اگر رابطه ی عاطفی خود را به تازگی شروع نکرده اید، به احتمال زیاد این اواخر به فکر این بوده اید که در رابطه ی خود تغییراتی به وجود آورده و حتی در صورت لزوم در آن وقفه ای ایجاد کنید. مرحله ای که پشت سر گذاشته اید در واقع برای رابطه ی شما بسیار لازم و ضروری بوده و باعث شده است که احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید و رابطه تان را به روزهای خوب گذشته بازگردانید. خوشبختانه این روند برای مدتی ادامه خواهد داشت، البته خود شما هم باید در جهت حفظ آن تلاش کنید. جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم شده، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

 

اسفند : با وجود این که برنامه ی کاری امروزتان بسیار فشرده است هر لحظه ممکن است غرق در عالم رویا شوید و یا ایده های خلاقانه ی فوق العاده ای به سرتان بزنند. شما نمی توانید نسبت به مسئولیت هایی که به عهده دارید بی تفاوت باشید و به همین دلیل هم شاید به نظرتان الان زمان خوبی برای این گونه افکار نباشد. درست است که نباید وظایف خود را نادیده بگیرید، اما بد نیست در حد چند خط هم که شده این افکار و ایده ها را یک گوشه ای یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت دوباره به آنها بپردازید. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد